Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, August 5, 2012

Dla ludzi o zdrowych nerwach

Znalazlam na You Tube film z tego spaceru po zewnetrznym pierscieniu wiezy CN Tower.
Nie jest tu co prawda pokazane jak grupa idzie dookola kapsuly po pierscieniu, ale ja i tak o malo nie odjechalam ogladajac film.
Kto chce i ma zdrowe nerwy, prosze bardzo niech oglada;)



Jesli ktos nie wie o co chodzi, to prawdopodobnie nie czytal poprzedniej notki, wiec zapraszam:)
Wspanialy patrzyl na to i mowi:
-- Ale przy takich zabezpieczeniach nie ma mowy, zeby ktos spadl.
Bohater fotelowy!!! Pffff...
-- A poszedl bys na taki spacer? - zapytalam.
-- Ja sie troche boje wysokosci, ale...
-- Kochanie, nie odpowiadasz na pytanie. Pytalam czy bys to zrobil, odpowiedz powinna byc krotka, tak, albo nie.
-- No wiesz, gdybym...
-- Oj pierdolisz, pierdolisz Skarbie...
Jak byl na miejscu i mial okazje, to na sama mysl mial pelne gacie, a teraz ogladajac film siedzac dupa w wygodnym fotelu to sie madrzy.
Ja od razu mowilam, ze osralabym cale Toronto:))

35 comments:

  1. Mnie sie slabo robi ogladajac to video :)))

    ReplyDelete
  2. ja bym tego nie zrobiła, nawet gdybym nie miała lęku wysokości!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, ja tez nie:) Chociaz po komentarzach Misi to juz nie wiem czy mam ten lek, czy nie, ale na takie ekstremalne przygody na pewno bym sie nie zdecydowala.

      Delete
  3. ojapierdziele, zajebiscie!!! ja tak chce!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja pierdykam, to Ty jestes ekstrema!!! Moze zmien bilet i lec do Toronto;))

      Delete
    2. oj tam oj tam, w Toronto nie ma Stardust :P poza tym jak Cie spotkam to dopiero Ci opowiem ekstremy ;)

      Delete
  4. Ja bym raczej zrobiłabym to co ty. Raczej napewno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie to by sie moze nawet przydalo takie oczyszczenie;)) Wspanialy mowi ze jestem "full of shit literally";)

      Delete
  5. Wykazałam się silnymi nerwami i włączyłam film. Wyłączyłam jak tylko wyszli na ten taras, anzi TARASIK dookoła kapsuły i pierwszy z nich stanął tak, że wystawały mu zza niego stopy. Zrobiło mi się coś bardzo nieprzyjemnego w środku, oraz w kolanach i ....podpisuję się pod tym, co zrobiłabyś Ty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akular, a ponoc bilety na te atrakcje sa codziennie wysprzedane do ostatniego... Mnie tez zoladek do gardla podchodzi jak na to patrze.

      Delete
  6. Rewelacja! Sołtys -Mięczak nie obejrzał nawet minuty;))
    Ja chciałabym być na ich miejscu, ale nie wiem, czy będąc na górze nie zmieniłabym zdania! W końcu.."tyle wiemy o sobie na ile nas sprawdzono!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, ukochaj Soltysa!!! A Ty jestes ekstrema:)))

      Delete
  7. O KUZZZWAAAA !!!! A rollercoastery wszystkie tego swiata bym chcial zaliczyc. No, ale to inna bajka jednak. Obejrzalem do konca, ale jakos tak.... ten... tego...
    W sumie te gieroje z filmiku tez sprawiali wrazenie jakby spodnie z zawartoscia tony gowna (kazdy) mieli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widzialam jeszcze jeden film, z kobietami, tam bardziej widac strach, ale byl dluzszy, wiec wybralam ten.

      Delete
  8. ja jestem waryjatka ale nie wiem czy bym się odważyła ! tzn taki spacer jak na końcu szli to tak ale te ćwiczenia poza krawędzią to hmmm pewnie nogi miałabym za miętkie ale kto wie czy na tych mietkich bym nie spróbowała

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, tak po samym tarasie to mo...ze... zdecydowalabym sie przejsc, zwlaszcza przyczepiona do tych wszystkich lin, ale zeby dojsc do brzegu???
      Mowy nie ma!!! Albo spojrzec w dol, zapomnij!!!

      Delete
  9. Mnie by sparaliżowało ze strachu już z tych drzwiach, a potem bym uciekła z wielkim krzykiem!
    Boję się wysokości, jak cholera, czuję takie mrowienie w nie powiem czym, że mnie wywraca i nogi miękną! :)))
    W życiu!!!! bym tam nie wyszła!!!

    ReplyDelete
  10. O matulu... za żadne skarby bym tam nie weszła, nawet gdyby mi dopłacili :)) pełne gacie na sam widok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj w klubie:) Bo jak widzisz po komentarzach jest nas sporo takich;)

      Delete
  11. Ja chętnie ;) wręcz nie widzę nic strasznego, no bo ta kratka, w sumie po krawędzi nie chodzą, liny upięte. Boskie ;) Jesli kiedykolwiek będę w Toronto to chętnie odwiedzę! Dzięki Stardust, że to pokazałaś, że na przyszłość będę wiedzieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ucieczko, to co widac, to jest tylko przygotowanie. Przejscie jest po krawedzi, tak nam powiedziala operatorka windy. Dlaczego nie pokazano na filmie samego przejscia? Nie wiem, moze za duzo bylo pelnych gatek:)))
      Ale jak Ty to kiedys zrobisz, to koniecznie sie pochwal filmem, zdjeciami czymkolwiek:))

      Delete
  12. ło matko! trochę mi się nogi trzęsły od samego oglądania.... ale gdzieś tam, w głębi, w sumie.... kto wie... ale nie powiem - pampersa trzeba by mi założyć ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na czczo i po zalatwieniu "spraw" moze? Wiesz jak czlowiek widzi na zywo te wysokosc to jednak robi tez inne wrazenie.

      Delete
  13. Mi nawet na karuzeli jest słabo, a co dopiero takie "jazdy"! Nie dla mnie te ekstrema...I tak cud, że dałam się namówić na Big Shot w Las Vegas - to też było na bardzo wysokiej wieży...ale to było 10 lat temu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Big Shot ma tylko 329 metrow wysokosci, ale jazda w gore i w dol, wielokrotna zreszta powoduje, ze zoladek ma sie w gardle:)) Ja zaliczylam Big Shot prawie 20 lat temu, teraz bym sie chyba nie zdecydowala;))

      Delete
  14. Faaaaajne!!! Ja też tak chcę :)))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...