Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, August 30, 2012

O kurwa!!!

Mialam wczoraj klientke - republikanke;) Tak, takie tez miewam;)
Zwykle unikamy rozmowy na tematy polityczne, chociaz obie wiemy, ze stoimy po przeciwnej stronie barykady. Wczoraj jednak Carol nie wytrzymala i powiedziala cos w rodzaju, ze ona czeka na zwyciestwo Romneya, na co ja burknelam jakies "mmuhumm", co z kolei zachecilo ja do postawienia pytania, a moze raczej stwierdzenia:
-- Ty pewnie nie ogladasz konwencji republikanow.
-- Ogladam, ogladam i to od deski do deski, moge spac 4 godziny na dobe, ale nie przepuszcze ani jednego wystapienia.
-- Naprawde??? A ja myslalam...
-- Widzisz Carol, ja mam taka filozofie, ze przyjaciol obserwuje, ale wrogom patrze na rece z wielokrotna ostroznoscia. Dlatego wlasnie moge sobie odpuscic konwencje demokratow w przyszlym tygodniu, ale tej obecnej republikanskiej nie przepuszcze chocbym miala z glodu i przemeczenia umrzec przed telewizorem.
Nie wiem czy zrozumiala, ale to w koncu nie jest istotne.
Ja nie naleze do zadnej partii, bo ani jedna ani druga nie odpowiada moim pogladom w wystarczajacym stopniu, natomiast jest mi zdecydowanie blizej z demokratami niz republikanska banda.
Znow wrocilam po pracy i zaparkowalam sie przed tv na kolejne dlugie godziny.
Na poczatek bylo nudno, tak nudno, ze na sile trzymalam otwarte oczy, ta sama napierdalanka na Obame, to samo pierdolenie o sobie... nuda panie... nuda.
A juz jak na mownice wszedl Tim Pawlenty to mialam wrazenie, ze widze jak mi drobinki kurzu osiadaja na telewizorze. Tim Pawlenty jest tak interesujaca osobowoscia, ze bardziej zajmujace jest obserwowanie schnacej farby.
Ale dalam rade, przetrawalm.
Ozywilo sie dopiero po dwoch godzinach i dobrze, bo juz mialam dosc wstawania i skakania na stepperze, wymachiwania rekami w lewo i prawo. Taka gimnastyka zeby nie zasnac z nudow.
Niby nic by sie nie stalo gdybym zasnela, bo w czasie ogladania i tak rekorduje to co ogladam, ale musialabym stracic pozniej dodatkowe godziny, a na to nie mam teraz czasu. W koncu pracowac tez trzeba.
No wiec po dwoch godzinach nudy na mowicy pokazal sie Mike Huckabee, ktory 4 lata temu byl kandydatem na kandydata. Mike Huckabee slynie glownie z tego, ze nie wierzy w ewolucje i jest "pro life".
Nie wiem jak to jest z tym pro life, bo moim zdaniem to oni wszyscy sa pro birth, ale juz na pewno nie pro life. Jakos tak sobie mysle, ze czlowiek, ktory jest pro life, to powinien cenic kazde zycie i starac sie aby to zycie mialo szanse przezycia.
Ale to ja tak mysle.
Republikanie mysla inaczej. Dla nich zycie to to co jest w macicy i tylko tego chronia, nawet odgrazaja sie, ze jak juz sie dorwa do wladzy i zniosa prawo do legalnej aborcji to bedzie kara wiezienia dla kobiet, ktore usuna ciaze, wlacznie z przypadkami gwaltu. Ktos pomysli wolno im tak myslec, szlachetne to jest i sprawiedliwe, ze co za sprawa woli boskiej zostalo poczete powinno miec szanse sie urodzic.
Zgadzam sie, wolno im tak myslec mimo, ze ja akurat mysle troche inaczej i jakos nie mieszalabym zadnego Boga i woli boskiej w gwalt, no ale, ja jestem JA;))
Republikanie wiec troszcza sie o to zycie poczete, jak sie to zycie poczete juz urodzilo to wtedy oni mowia "nasza misja zostala spelniona, teraz radz sobie sam". I zeby poprzec faktami swoje stanowisko sa za obcieciem kosztow edukacji, opieki medycznej, dotacji dla samotnych matek, cos takiego jak zlobki to zupenie nie istnieje, no bo i po co to co sie urodzilo ma na ten przyklad umiec cos wiecej niz tylko sie podpisac? Jeszcze by nie daj buk wyksztalcilo sie na tyle, zeby umialo samodzielnie myslec.
Jak juz takie "zycie" ewentualnie dorosnie do pelnoletnosci to da mu sie bron w reke i wysle gdzies na misje szerzenia demokracji.
Mike Huckabee jest przede wszystkim wielkim przeciwnikiem reformy sluzby zdrowia.
I ja tego nie rozumiem, co jest tak chwalebnego i chrzescijanskiego (Mike jest ewangelista, a wiec chrzescijaninem) w tym, zeby byc przeciwko ochronie zdrowia drugiego czlowieka, w wielu przypadkach rowniez chrzescijanina?
Sama zylam tutaj przez ladnych pare lat bez zadnego ubezpieczenia medycznego, wiec doskonale wiem co to znaczy i jak czlowiek odklada w nieskonczonosc to co powinno byc najwazniejsze, bo go po prostu nie stac na pojscie do lekarza, czy nie daj buk dentysty. Ile jest rocznie przypadkow, ze jak juz nawet ktos taki dostanie sie do gabinetu lekarskiego to na pomoc jest juz za pozno.
Ile dzieci umiera, tylko dlatego, ze rodzic nie ma ubezpieczenia?
Nie pojmuje tego, ale wiemy, ze ja mam maly rozumek, zdecydowanie za maly zeby pojac logike republikanskiego myslenia.
Jeszcze bodajze przed Mikiem Huckabee bylo wystapienie Johna McCaina, kolejnosc moze mi sie w koncu pomylic, bo przy takiej plejadzie to czlowiekowi sie czasem pomiesza.
John McCain jak wiemy byl kandydatem na prezydenta cztery lata temu, ale przegral z Obama, czego jak widac do dzis nie moze przetrawic, bo od tego faktu zaczal swoje wystapienie. Tez rozumiem w jego wieku i z jego skleroza 4 lata lub dwa dni to prawie to samo.
Skleroza skleroza, ale John cale przemowienie poswiecil na szerzenie atmosfery wojny i oskarzanie Obamy, ze do tej pory ciagle nie zaatakowalismy Libii, Egiptu, Jordanu, Syrii, Iranu i praktycznie wszystkich pozostalych krajow regionu. Tak, to wszystko powinno byc juz dawno zrownane z ziemia, a tu nic.
Obama sie opierdala.
Oczywiscie slowa Johna wywolaly wielki aplauz, bo oni wszyscy tak lubia, napadac na co sie da. W koncu jeszcze nie slyszalam zeby ktorys z nich chcial obciac chociaz troche wydatki na zbrojenia mimo, ze sama Ameryka na ten cel wydaje wiecej pieniedzy niz reszta swiata do kupy razem.
My sie mamy zbroic i niech sie caly swiat boi.
To jest caly republikanski patriotyzm.
Ja pierdole....
Potem byla Condi Rice, byla Secretary of State rzadow Busha Juniora.
Jak tylko Condi zaczela swoje wystapienie to musialam zatrzymac recording i wyjsc na papierosa, tak sie wkurwilam, bo Condi zaczela od przypomnienia wszystkim obecnym oraz nam przed ekranami telewizorow jak to bylo 11 wrzesnia. Jak Condi siedziala w swoim biurze i nagle pierdut, jeden samolot, drugi samolot w WTC i tak dalej.
No wiec zatrzymalam Condi w pol slowa i z okrzykiem "glupia cipo!!" polecialam na papierosa.
Nie wiem kto pamieta, a kto zapomnial, ja pamietam doskonale, ze na ok. miesiac przed 11 wrzesnia wlasnie nie gdzie indziej tylko na biurku Condi wyladowala informacja sluzb tajnego wywiadu, w postaci pdf, w ktorej wyraznie pisalo "Osama bin Laden szykuje napad na terenie Ameryki", ktora to informacje Condi byla uprzejma zignorowac. Pamietam, ze w tej wlasnie sprawie Condi kilka miesiecy pozniej byla przesluchiwana przez specjalnie do tego celu powolana komisje Kongresu.
I teraz Condi zaczyna swoje wystapienie od przypomnienia wlasnej ignorancji.
Napad na WTC i Pentagon byl w czasie sprawowania wladzy przez Condi i Busha!!!!
No ale jak wiemy republikanie to "zycie" ocalone przed aborcja, ale niekoniecznie zycie myslace i potrafiace polaczyc fakty.
Skoro juz o faktach mowa, to New York Times po pierwszym dniu konwencji republikanow napisal, ze wszystko co mowia jest tak dalekie od faktow, ze uszy bola. No ale ktos z prowadzacych kampanie Romneya powiedzial tez na to, ze "fakty nie beda im staly na drodze do zwyciestwa".
Pieknie!!!
Wrocilam, wysluchalm Condi do konca i musze przyznac jedno, ze mimo glupiego poczatku, przemowienie Condi bylo jedynym nie napierdalajacym na Obame, a przynajmniej starala sie to zrobic w sposob zawoalowany i w miare delikatny. Zawoalowany, ale tez Condi wyraznie poparla to co wczesniej powiedzial McCain tyle, ze poszerzajac liste krajow w kolejce do "demokracji" o jeszcze kilka innych i miedzy innymi rowniez Polske.
I tu prosba do Was, uwazajta, bo jak sie Wam cos nie teges z ta demokracja, a Romney dojdzie do wladzy, to nie chce byc Kassandra, ale cienko to widze.
Cos mi sie wydaje, ze Condi tez patrzy z nadzieja na wybory 2016 roku.
Bylo jeszcze po drodze kilka kwiatkow, ale juz nie bede sie rozdrabniac i bawic w szczegoly, ktore i tak nikogo z Was nie interesuja. Wspomne tylko, ze Susana Martinez, ktora jest gubernatorem stanu New Mexico dostala owacje na stojaco w momencie kiedy powiedziala, ze kiedy miala 18 lat to ojciec dal jej bron, zeby mogla czuc sie bezpiecznie.
Kryste!!! Jaka ze mnie wyrodna matka?
Nigdy nie wpadlam na to, ze moj Junior powinien nosci bron, a juz na pewno nie w wieku, kiedy jeszcze nie mogl legalnie kupic papierosow. Az dziwne, ze i ja i Junior jeszcze zyjemy.
Na koniec bylo oczywiscie przemowienie kandydata na Vice Prezydenta.
OK bede obiektywna.
Przemowienie technicznie na najwyzszym dotychczas poziomie!!!
Porywajace, interesujace, z pasja, technicznie nic nie mam do zarzucenia, naprawde super.
Szkoda tylko, ze za grosz nie mozna sie w nim doszukac prawdy.
Po pierwsze Paul Ryan oskarzyl Obame o zamkniecie fabryki samochodow w stanie Wisconsin, ktora to fabryka zostala zamknieta w 2008 roku, czyli przed objeciem przez Obame prezydentury.
Po drugie Paul Ryan oskarzyl Obame o odrzucenie rekomendacji Komisji do Spraw Zadluzenia, zupelnie zapominajac, ze on sam glosowal za odrzuceniem tychze rekomendacji.
Po trzecie oskarzyl Obame o zdegradowanie Ameryki ze statusu AAA do AA w sprawie wierzytelnosci a zapomnial wygodnie ze to on sam razem z cala partia republikanska wstrzymal podniesienie pulapu zadluzenia. Mimo, ze on sam i pozostali republikanie glosowali ZA podniesieniem tegoz pulapu az 14 (slownie czternascie) razy w czasie prezydentury Busha(!!!)
Po czwarte oskarzyl Obame o zabranie pieniedzy z programu Medicare co jest absolutna bzdura, bo rzekomo zabrane pieniadze, to nie sa pieniadze zabrane korzystajacym z programu tylko oszczedzone na naduzyciach i przekierowane na przedluzenie sprawnego dzialania Medicare w przyszlosci.
Tymczasem to ON chce zamienic program Medicare na kupony.
Jest mi troche ciezko wyjasnic pewne rzeczy po polsku, bo politycznie posluguje sie glownie angielskim, ale gdyby komus sie chcialo, to wszystko o czym pisze mozna sobie przeczytac tu, na stronie FactCheck.
Cos mi sie pitoli z dodaniem linka, wiec niestety zrobie to tak:
http://factcheck.org/2012/08/ryans-vp-spin/
Najbardziej mnie zawsze dziwi jak republikanie mowia o zadluzeniu i deficycie, a przeciez to nikt inny tylko oni przez 8 lat rzadow Busha zamienili pozostawione przez Clintona nadwyzki na dlug i deficyt.
Historycznie zreszta ostatnim republikanskim prezydentem, ktoremu udalo sie zbalansowac budzet i zakonczyc prezydenture bez dlugu byl nikt inny tylko Eisenhower, ktorego prezydentura to lata 1953 do 1961, a wiec 50 lat temu.
Przez ostatnie 50 lat kazdy republikanski prezydent zadluza kraj, a kazdy demokrata balansuje te dlugi i tak w kolko. W czasie prezydentury Busha, nikt inny tylko jego zastepca Dick Cheney wrzeszczal na cale gardlo, ze dlug i deficyt sie nie licza, nie sa wazne. A teraz nagle sa wazne?
To nikt inny tylko ONI zaczeli dwie wojny (pomijam fakt, ze nielegalne) nie tylko za pozyczone pieniadze, ale tez bez uwzglednienia kosztow w budzecie!!!!
Teraz jak Obama splaca to co oni napierdolili, wiadomo, ze robi to za pozyczone pieniadze, bo kurwa innych nie ma, chociaz w 2000 roku byly, to oni krzycza, ze takie zadluzenie, taki deficyt.
A jak sie tylko dorwa do kasy to przepuszczaja jak pijany marynarz w portowym burdelu.
Co teraz chca zrobic?
To samo, dokladnie TO SAMO!!!!
No ja mam dosc!!
Ja im za grosz zlamany nie wierze, ze oni potrafia byc konserwatywni finansowo, jakos brak na to rzeczowych dowodow i historia tez nie wskazuje na to, zeby byli godni zaufania.
Jednym slowem po drugim dniu konwencji moge powiedziec tylko:
Kurwa noz w kieszeni sie otwiera!!!
Zobaczymy co przyniesie dzisiejszy dzien, na szczescie ostatni, bo gdyby to mialo trwac dluzej to pewnie moja watroba by nie zniosla.

Update:

Koniec swiata nadchodzi wielkimi krokami!!!!


Nie moge sobie tego darowac i musze napisac.
Wlasnie przeczytalam artykul na stronie Fixed Newsa, podaje link, ale juz nie mam czasu sie bawic w ukryte linki, ktore mi cos nie ida dzis, wiec podam tak normalnie:
http://www.foxnews.com/opinion/2012/08/30/paul-ryans-speech-in-three-words/
Ja pierdykam jesli nawet osoba piszaca dla Foxa krytykuje wystapienie Paula Ryana i korektuje jego klamstwa faktami to znaczy, ze naprawde nadchodzi koniec swiata.
Nie sadze oczywiscie, zeby podali to na antenie, a sprawdzac nie bede, bo wiadomo, ze to przeciw mojej religii, ale sam fakt, ze taki artykul sie ukazal na stronie Fixa jest wydarzeniem absolutnie niecodziennym i godnym zauwazenia.
Jesli cos bakneli na antenie, to pewnie wczesniej czy pozniej i tak do mnie dotrze.

Lukrecja podala w komentarzach link do rasistowskiego wydarzenia jakie mialo miejsce w czasie konwencji i bardzo jej za to dziekuje. Zupelnie w natloku mysli wyleciala mi ta informacja z glowy gdy pisalam dzisiejsza notke.
O tym wydarzeniu mowil tez na CNN Wolf Blitzer, czego rowniez sie nie spodziewalam, bo CNN to dla mnie taki Fox-Light, wlasnie ze wzgledu na Blitzera i Andersona Coopera. Andreson jesli o czyms mowi to glownie o samym Andersonie;)) Ten facet jest takim narcyzem, ze boli glowa.
Przestalm ogladac CNN jakies 4-5 lat temu, szkoda mojego czasu.
I nagle masz, musze sklonic glowe przec Blitzerem, co oczywiscie wykonuje, ale to nie znaczy, ze wroce do ogladania CNN.
Co sie stalo w czasie konwencji? Jakie rasistowskie wydarzenie?
Juz wyjasniam.
Ponoc dwie osoby z delegatow na konwencje zaatakowaly czarna operatorke kamery, ktora pracuje dla CNN obrzucajac ja orzechami i przy tym wykrzykujac "tak karmimy zwierzeta".
Podobno te dwie osoby zostaly usuniete bez mozliwosci powrotu na konwencje, bede szczera... w ten brak mozliwosci powrotu jakos tak slabo wierze.
Znow sie powolam na historie, wiadomo, ze KKKlan to glownie republikanie, wiec nie wstrzymywalabym oddechu w oczekiwaniu, ze nagle przestana promowac rasizm.
Od czasu wyboru Obamy na prezydenta rasizm sie tylko nasilil w tym kraju.
Wystarcza takie przyklady jak jeden z republikanskich senatorow krzyczacy do prezydenta w czasie przemowienia w Kongresie - Ty klamiesz!!
Wystarczy zobaczyc zdjecie governatora Arizony Jan Brewer jak witajac prezydenta na lotnisku wygraza mu skrzywionym paluchem.
W taki sposob NIGDY zaden prezydent nie byl traktowany.
Najbardziej znienawidzony przez opozycje Bush byl traktowany jak Prezydent.
To sa wydarzenia bezprecedensu tylko w stosunku do Obamy.
Nie bez powodu slowa rasizm i republikanie zaczynaja sie od tej samej litery R.

50 comments:

  1. Twarda sztuka z Ciebie, ja wytrzymalam jakies 10 minut. Jak posluchalam pani R, to przelaczylam kanal.

    http://blackstarnews.com/news/135/ARTICLE/8428/2012-08-29.html
    to zachowanie pozostawie bez komentarza, wszystko mi opadlo, nawet nie bylo czego zbierac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lukrecjo, dzieki za przypomnienie tego rasistowskiego wydarzenia. Mialam o tym pamietac, zeby napisac, no ale w nawale rzeczy do pamietania wzielo i umknelo;)
      Juz dopisalam Update do notki.

      Delete
  2. Brawo. Szkoda że połowa ludzie w Stanach nie rozumieją połowa co napisałaś (i nie chodzi o język oczywiście).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chris, niestety to prawda, amerykanski elektorat jest w duzym stopniu "stupid beyond repair". Chociaz zaczynam patrzec z nadzieja w przyszlosc, bo co raz czesciej widze mlodych zainteresowanych polityka. Moze to znak, ze idzie ku lepszemu.

      Delete
  3. o jesuu Star - ale masz parę polityczną :)

    i językowo - to record - NAGRYWAĆ

    bo w czasie ogladania i tak rekorduje to co ogladam - czyli NAGRYWAM

    cmoki:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt, no mam pare polityczna:)) Ja kocham polityke, nie potrafie bez niej zyc. Gdybym byla mlodsza jak przyjechalam tutaj to kto wie... No ale jest jak jest, nie cofne czasu, nie zmienie faktow, ale ciagle moge robic co robie, wiec robie:))
      Dzieki za to "nagrywanie" chociaz nie wiem czemu ale kojarzy mi sie ono z ubieglowiecznym magnetowidem, ktorych juz nikt nie uzywa;) Jakos nie przyszlo mi do glowy, ze recording na skrzynke kablowa to nic innego, jak to samo nagrywanie:)))
      :***

      Delete
  4. Ogladalam tylko wystapienie McCaina i wywiad z Condoleezza, bo bylam zajeta ale nic straconego, bo od Ciebie wszystkiego moge sie dowiedziec i to w jakiej formie:) Sto razy wole ta Stardustowa "polityke w pigulce", jak to ktos trafnie okreslil. W Twoim wykonaniu nawet jest ciekawa i do przelkniecia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, no tak moja pigulka juz przetrawiona;))

      Delete
  5. Z tego wynikałoby, ze CR była uczciwa do bólu przyznając się publicznie do owej ignorancji;)
    Kobieto, Ty się wykończysz przed tymi wyborami!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, nie wykoncze sie;) Ja jestem czlowiek akcji, wiec jak cos sie dzieje to dopiero zyje. Jak jest zastoj to umieram z nudow, albo przynajmniej przymieram;)
      Takie wydarzenia dodaja mi energii.

      Delete
    2. doczytałam Update - bardzo niesmaczne zajście, także z tego powodu, że Obama jest prezydentem. Przyznam, że zawsze uważałam Amerykanów za wzór tolerancji - zmieniłam zdanie.

      Delete
    3. Ivo, wiekszosc Amerykanow JEST wzorem tolerancji, ja to wiem, ja tu zyje od lat. Ale pamietaj, ze rasizm jest tez ciagle zywy w grupach wlasnie takich jak partia republikanska. Ja sie dziwie, ze nikt z nich nie przyjechal na konwencje w bialym przescieradle i kapturze. Przeciez to nikt inny tylko ONI podsycali i do dzis podsycaja rasistowskie elementy.
      Pisalam kilka miesiecy temu o zastzeleniu czarnego nastolatka Tryvon Martin przez bialego supremasiste. I sprawa caly czas trwa, a poniewaz to na rasistowskiej Florydzie, to robia cuda, zeby morderce puscic wolno.
      Republikanie popieraja takie zbrodnie, takie escesy, takie zajascia i tylko jest im mocno nie na reke, jak zostaja na tym oficjalnie przylapani.
      Ja wierze, ze tych dwoch osobnikow zostalo usunietych jednymi drzwiami a wpuszczonych z powrotem drugimi. Przeciez IM zalezy na kazdym glosie, wiec nie beda narazac sie na utrate poparcia nawet dwoch takich.
      Ja sie brzydze rasizmem, Ty tez, wiec nam to podnosi cisnienie krwi, ale oni uwazaja, ze maja do tego prawo, zreszta nadane przez boga.
      Mike Huckabee nazwal prezydenta Obame "samozwanczym chrzescijaninem" Wyobrazasz sobie cos takiego???????
      A czy Mike nie jest samozwanczy??? Moim zdaniem kazdy wyznawca jakiejs tam wiary i religii jest samozwanczym wyznawca. Jeszcze nigdy nie widzialam boga w postaci starszego pana z broda i zlota laska, ktory nazwalby kogos swoim wyznawca. Wszyscy wyznawcy sa samozwanczy.
      To o Obamie uzywa sie jezyka typu "ukradl" to o Obamie Sarah Palin 4 lata temu mowila na wiecach "nabij, wyceluj i strzel" Moim zdaniem biala rasa jest w 100% gorsza od czarnej.

      Delete
    4. Sorry za literowki i bledy, ale pisalam szybko bo jestem ciagle w pracy.

      Delete
    5. Napisałaś "moim zdaniem biala rasa jest w 100% gorsza od czarnej. " - odkąd, jako dziecko, obejrzałam film pt. "Chata wuja Toma" nie zmieniłam zdania, że tak właśnie jest.

      Delete
  6. http://www.youtube.com/watch?v=Cb-RRFd17Vs&list=PLE0EE4EF287B91357&index=8&feature=plpp_video

    Ano kurwa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, widzialam to juz bardzo dawno. Jestem ostrozna z takimi sensacjami, bo jednak zadna z politycznych stron nie jest wolna od fanatyzmu. A fanatyzm nie wazne w czyim wydaniu jest zawsze grozny.
      Radze zachowac ostroznosc;))

      Delete
    2. Fanatyzm jest niebezpieczny,to wiem.
      Ja naleze do sceptykow.
      Mam ogromny dystans do tego co slysze,zwlaszcza z ust politykow,darze tych ludzi ogromna i nieustajaca nieufnoscia:),zwlaszcza tych,ktorzy plawia sie w luksusach niekoniecznie zdobytych ciezka praca.Syty glodnego nigdy nie zrozumie.

      Delete
    3. Malo, ze nie zrozumie to jeszcze wykorzysta i to jest dopiero ostatnie swinstwo. Jak pomysle, ze tacy jak Ty i ja oraz wiekszosc innych normalnych ludzi placi podatki na to zeby pan Romney mogl nie placic NIC to mnie szlag trafia.

      Delete
    4. A juz ,huj bez przeproszenia mnie strzelil jak uslyszalam gdy na jednej z konferencji powiedzial ze on tez jest bezrobotny(no chyba ze zle zrozumialam),no zesz w mordeinozem.

      Delete
    5. Mam nadzieje, ze pozostanie bezrobotny, szczegolnie po 6 Nov.

      Delete
  7. jestem ignorantka polityczną, mam wrażenie ze mój wpływ na ten rakowaty wycinek zycia równa się zeru, więc wolę życ w szczęśliwej nieświadomości, chocby mnie toczy podskórnie jakis pasożyt w tym i parlamentarny.
    Kazdy ma jakiegoś bzika, każdy jakies hobby ma, Star ma politykę;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To prawda, kazdy ma jakiegos bzika. Ja wole byc aktywna i cos robic niz tylko biernie narzekac, ze nikt za mnie nie zrobil czegos co jest w mojej mocy.
      No taka jestem, narzekania nie lubie i unikam, dlatego skupiam sie na dzialaniu:)

      Delete
  8. Też się wkurwiałam, tak solidarnie, po babsku

    ReplyDelete
  9. Żyję jak Magda, w krańcowej nieświadomości rzeczy politycznych, a szczególnie tych w polityce USA, a może jeszcze do tego nie dojrzałam.
    Mimo to z ciekawością przeczytałam Twoją wypowiedź o przemówieniu kandydata republikanów na prezydenta, czyli jak zgrabnie opowiadać kłamstwa, żeby ci mniej wiedzący (czyli tacy jak ja ew.) mieli w co gładko uwierzyć!
    Ohydnych kłamców nie cierpię i w życiu palcem bym nie tknęła.
    Dobrze, że są ludzie, którzy takie rzeczy innym uświadamiają.
    Gratuluję Ci orientacji w polityce, może jak powiedziałam kiedyś do tego dojrzeję! :)
    pozdrowienia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszyscy politycy "klamia" czasem nawet nieswiadomie, czasem obiecuja rzeczy, ktore naprawde chcieliby zrobic, ale warunki polityczne na to nie pozwalaja, a my ludzie nazywamy to klamstwem.
      Sa klamstwa nieszkodliwe i te jestem w stanie przezyc, ale sa klamstwa, za ktore placi caly narod i z tymi dopoki zyje bede wlaczyc, na ile moge.
      Nie moga tylko ci co nic nie robia. Ci co chca cos robic zmieniaja swiat. Zdecydowanie wole nalezec do tej drugiej grupy.

      Delete
  10. Podpisuję się pod komentarzem Iw!;)
    I dziękuję;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To w takim razie Misiu przeczytaj sobie odpowiedz dla Iw;))

      Delete
  11. i dlatego nie ogladam. szlag mnie trafia kiedy zarzucaja Obamie to do czego doprowadzil Bush. Szlag mnie trafia kiedy widze zegar dlugu, do ktorego doprowadzil Bush. i szlag mnie trafia kiedy widze Ryan'a. Romney nie dziala tak na mnie jak Ryan. i jeszcze pare dni temu szlag mnie trafil kiedy zobaczylam mape NYC i to, ktore borough jest republikanskie. Guess what? yup! Staten Island! normalnie az wstyd tam mieszkac!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ogladam, bo MUSZE wiedziec. Jesli biore udzial w dyskusjach na politycznym forum to musze znac FAKTY, dlatego ogladam. Moge dyskutowac z kims kto ma odmienne poglady, ale nie moge dyskutowac z kims kto nie zna faktow;))
      Ale faktem jest, ze cala ta konwencja oparta na zbiorowej amnezji jest wkurwiajaca.
      A wiesz, ze jak zobaczylam te mape to pomyslalam o Tobie.
      No trudno, masz tylko paskudnych sasiadow;))
      Ale jak widac jestes odporna, bo pracujesz tez w srodowisku, ktore ma inne poglady niz Ty.
      Mimo wszystko potrafisz myslec samodzielnie.
      Cutie, jak sie uprzemy i wspolnymi silami wezmiemy do roboty to moze i z Foxa da sie cos wycisnac:)))

      Delete
  12. Przeczytałam uważnie i urodziło mi sie w głowie: To ja już wolę byc słodka blondynka, mieszkać w różowym pałacyku, mieć różowego kucyka, martwić się, że mi różowy lakier odprysnął na małym paznkciu i mieć wszystko inne w różowej, ślicznej i miękkiej dupie. Naprawdę.
    Jestem na odwyku wkurwieniowym, piję wode, chodze na długie spacery i wieczorami oglądam gwiazdy, a z gazet czytam tylko te, które skupiaja sie na tyłku księcia Harrego. Wybacz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieprzu, ja tez pije wode, licze gwiazdy, wyje do ksiezyca i nawet jezdze na rowerze:)) Ale co ma byc zrobione to musi byc zrobione;)
      Wybaczac Ci nie mam co, bo na szczescie nie mieszkamy w tym samym kraju;)

      Delete
  13. samej treści notki nie będę komentowała, bo polityka jest raczej nie moją działką, ale zwróciłam uwagę na coś innego... FOX NEWS???????? jak to możliwe? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez sie o malo nie udlawilam jak zobaczylam:)))

      Delete
  14. Masz Ty jednak samozaparcie :) A czy republikankom rosną wąsy? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewo, mam samozaparcie, bo ja lubie polityke;)) Nie wiem czy im rosna wasy, ale na pewno rosna im dlugie nosy od klamania.

      Delete
  15. Star, szykujesz cus dla nas o wystapieniu Romneya? Bo wiesz? potrzebuje troszku tej pigulki (nie ogladalismy, bo bylo pozno a my ranne ptaszki jestesmy;))A Twoje pigulki moj organizm najlepiej toleruje:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szykuje:) Siedzielismy do 3 rano i rozmawiali. To byla najdluzsza debata polityczna jaka do tej pory odbylam ze Wspanialym. Musze tylko to wszystko jakos ulozyc i napisac.

      Delete
    2. Super, ze szykujesz:) no to niezle Wspanialego przemaglowalas;))

      Delete
  16. No i teraz ja się też wkurwiłem. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawrocony, nie bardzo wiem dlaczego Ty tez, ale poniewaz lubie towarzystwo wkurwionych to chetnie witam:))

      Delete
    2. Republikanie mnie zawsze wkurwiają ;)

      Delete
  17. Star, dzięki za te wpisy, a u nas w tv oczywiście podoba się pan R.
    Dzięki Tobie mam inny,realny obraz tego wszystkiego co się dzieje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorko, u nas jednej stacji telewizyjnej tez sie podoba:)) Moj obraz tez jest stronniczy (wez na to poprawke) bo ja jestem tak krancowo lewicowa, ze takich tez sa tylko jednostki:)) Tyle, ze ja jestem cholernie dumna z tego, ze jestem krancowo liberalna. Nie mylic z libertanizmem, ktorego sie brzydze:)))

      Delete
    2. Biorę,biorę;) Ale dobrze jest wiedzieć więcej, szczególnie kiedy polscy politycy wypowiadają sie pozytywnie i popierają Romneya, wkurza mnie ,ze lizemy dupe temu kto tylko cos nam obieca, od razu wielki przyjaciel,no i to jego powołanie sie na JPII w spocie wyborczym,,nie podoba mi sie to.

      Delete
    3. Dorko, ten spot wyborczy z JPII to hipokryzja do potegi N-tej, bo przeciez Romney jest Mormonem, a oni ani nie wierza w niepokalane poczecie, ani tym bardziej nie szanuja zadnego papieza. Oni maja boga, ktory siedzi gdzies na planecie Kolob i rozmawia z ichnym prorokiem:))

      Delete
    4. Upsss, a polscy politycy, moim zdaniem nie maja pojecia o atmosferze amerykanskiej polityki dlatego sie przyklejaja do kazdego nowego gowna, ktore pojawi sie na horyzoncie. Mogliby chociaz podejsc do tego historycznie, lub schematowo to daloby im jakies rozeznanie jak dziala amerykanska polityka, ale nie wiem czemu tego nie robia. W czasie republikanskich prawyborow czytalam w polskiej prasie artykuly na temat Tima Pawlenty, w ktorych pisali o nim tak jakby juz byl kandydatem na prezydenta, a tym czasem Pawlenty odpadl z wyscigow tydzien pozniej i na prawie rok przed zakonczeniem prawyborow.
      Kto pisze takie brednie?

      Delete
  18. Po wczorajszej radzie pedagogicznej mam wrażenie że "koniec świata" były całkiem niezłym rozwiązaniem:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tez co raz czesciej mysle, ze koniec swiata to dobre rozwiazanie;)

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...