Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, October 13, 2012

Cztery lata w pigulce




Nie potrafie na You Tube znalezc polskiej wersji tego filmu, a bardzo bym chciala zebyscie mogli to zobaczyc. Niech wiec chociaz skorzystaja Ci co znaja angielski.
Nie potrafie sobie wyobrazic, ze Ameryka moglaby wrocic do czasow z przed prezydentury Obamy, ze jednego dnia dzieki glupocie ludzkiej mozemy znow zawisnac nad przepascia.
Wierze, ze tak sie nie stanie.
Wierze, ze taktyka jaka przyjal oboz Obamy zadziala, jesli nie w obydwu oczekiwanych wersjach to chociaz jednej.

8 comments:

  1. najważniejsze, żeby ludzie poszli głosować. tak, jak zmobilizowali się 4 lata temu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evek, 4 lata temu ludzie stali na deszczu po 20 godzin tylko po to zeby zaglosowac, tym razem stawka jest jeszcze wyzsza. Statystyki early voting wykazuja przewage demokratow, wyglada na to, ze taktyka Obamy jest prawidlowa.

      Delete
  2. moja kuzynka jest mimo wszystko przeciw Obamie. To nic, że ulepszył health care ("za moje podatki leczy meksykanów!"), to nic, że Bin Laden nie żyje itp. Za jego kadencji straszliwie podrożała benzyna itp. Ja już się nawet nie odzywam, bo jej nawet siłą nie da się przekonać, ale mam nadzieję, że młodzi zagłosują właściwie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cóż.... Meksykanie też płacą podatki! ;)

      Delete
    2. Cwiarteczko, wybacz, bo to w koncu Twoja kuzynka, ale ja glupote zawsze nazywam po imieniu, nie potrafie inaczej. Argumenty Twojej kuzynki sa tak glupie, ze sie plakac chce.
      Za pieniadze podatnikow leczy sie ludzi, ktorzy NIE maja ubezpieczenia, czyli wlasnie tych ktorzy musza korzystac z ER jak mowi Romney. Ale mysle, ze aby to zrozumiec Twoja kuzynka ma za maly mozdzek.
      Na szczescie Twoja kuzynka mieszka w stanie NY, wiec jej glos przeciwko Obamie jest nic nie wart.

      Evek masz 100% racji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Z tym, ze wiesz republikanie licza tylko swoje pieniadze:))

      Delete
    3. Dodam jeszcze, ze nikt inny tylko sam Romney przedstawiajac lata temu swoj program ubezpieczenia, ktory wprowadzil w Massachusetts jako idealne rozwiazanie dla calego kraju powiedzial, ze "jesli pozwala sie podatnikom placic za leczenie nieubezpieczonych to jest to najwyzsza forma socjalizmu". Obamacare jest dokladna kopia ubezpieczenia z Massachusetts. Dzis Romney sie tego wypiera, ale on sie juz wlasnego ojca wyparl byle tylko konserwatysci go zaakceptowali, wiec mnie to nie dziwi:)))

      Delete
    4. Szczerze to mnie się zdaje, że główny zarzut wobec Obamy jest inny, ale aż wstyd mi to przyznać. :P

      Delete
    5. Cos mi sie wydaje, ze to jest GLOWNY zarzut wiekszosci, ktora ma problem z Obama:))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...