Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, October 24, 2012

Rzygac mi sie chce...

... jak patrze na Willarda i cala reszte tego talibanu.
Wczoraj jakis chuj, inaczej tego nie mozna nazwac, pod tytulem Richard Mourdock powiedzial, ze "ciaza z gwaltu to wola boska"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No a przeciez wiadomo, ze woli boskiej sprzeciwiac sie nie nada, prawda?
Kurwa skad sie to bydlo bierze?????????????????
Zgwalcona?
Masz rodzic, bo tak buk chcial.
Nie wierzysz ze istnieje buk?
No to teraz uwierzysz, za kilka miesiecy bedziesz miala dowod rzeczowy na jego istnienie.
Ja pierdole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najbardziej mnie w tym wkurwia fakt, ze sa ludzie, ktorzy to popieraja, ba wierza, ze "silna konserwatywna partia" jest potrzebna dla rownowagi i stabilizacji kraju i staraja mi sie to wmowic.
W krancowych przypadkach sa to ludzie mieszkajacy w innym kraju i to tez jest wielce wkurwiajace.
Tak silna opozycyjna partia jest potrzebna dla stabilizacji kraju, zgadzam sie z tym absolutnie.
Ale niech to bedzie partia skladajaca sie z ludzi, a nie bydla, nie partia ktora nie ma jednego normalnego czlowieka tylko samych oszolomow!!!!!
To nie jest partia opozycyjna, to jest partia o tak wstecznych pogladach, ze sa juz o krok od palenia czarownic, sciagania deszczu grabiami, odczynania urokow i chuj wie czego jeszcze.
Tak, tak pisalam juz o osobniku, ktory twierdzi, ze ocieplenie klimatu jest skutkiem pierdzenia dinozaurow.
Bron buk nie ma w tym winy czlowieka i tego co ten czlowiek robi z ziemia, to dinozaury.
Kurwa, ale ciemnogrod!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeden wierzy w "magiczna wagine", ktora w czasie gwaltu sie zamyka i nie dopuszcza do zaplodnienia.
Drugi twierdzi, ze w czasie gwaltu kobieta moze zamknac oczy i starac sie znalezc w tym przyjemnosc.
Trzeci, ze gwalt i ciaza jako skutek to wola boska.
Wszyscy sa pro life dopoki nie zaciaza wlasnej kochanki, wtedy zadaja zeby poddala sie aborcji.
Ach!!! Willard sie od tego Mourdocka ponoc zdystansowal.
Buahahahahahaha!!!!!!!!
Na jak dlugo?
8 minut?
4 godziny?
czy moze cale 2 dni?
Bo jak wiemy, Willard sie swego czasu zdystansowal od tego osobnika od "magicznych wagin" a zaraz potem go poparl. Willard jest znany z tego, ze na kazdy temat potrafi zajac wiecej stanowisk i pozycji niz przewiduje Kama Sutra.
To przeciez ten sam Willard, ktory wybral jako kandydata na vice prezydenta dokladnie osobnika o takich pogladach, wiec czego sie spodziewac.
A statystyki wskazuja, ze w tym kraju jest wiele pizd, ktore beda na Willarda glosowaly.
Na ten przyklad takie panie z Utah, ktore po urodzeniu pieciorga dzieci ciagle mowia o swoim mezu Mister.
No coz, glowa toto nie mysli na pewno, moze wlasnie ta magiczna pizda?
Chyba se zajrze i zobacze czy moja tez jest magiczna, bo do tej pory myslalam, ze zadnej magii tam nie ma.

53 comments:

  1. Ja nie wiem, co się dzieje. Chyba niektórym ludziom mózgi się lasują. U nas też ciągle na tapecie wałkują te tematy, przekonują, że z dziecka poczętego z gwałtu należy się cieszyć, a z in vitro to grzech śmiertelny i tym podobne dziwy... Nie mam już siły czytać gazet i oglądać wiadomości. Ale nie mogę tak od razu na odwyk. A denerwuje mnie to bardzo. I jestem w kropce.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tzj, Tobie tez sie ciezko odciac, bo w koncu duza czesc zycia spedzasz wsrod gazet. Ja gazet nie kupuje juz od lat, bo szkoda nawet pieniedzy, ale co zrobic z telewizorem i kompem? Ot tak sobie wypierdolic?
      Z drugiej strony do czego to doprowadzi? Pozwolic tak sobie bez zadnej ingerencji takim typom cofnac swiat o pare wiekow? Nie potrafie.
      Wkurwiam sie, ale nie potrafie...

      Delete
    2. ja gazet też nie czytam, tylko bloga Stardust :)

      Delete
  2. Ja w ogole staram sie nie czytac i nie sluchac podobnych debilizmow, obojetnie z jakiego kraju i z czyich ust pochodza. Po prostu nie moge, ogarnia mnie taka wscieklosc i taki wkurw, ze nie jestem nawet w stanie jak czlowiek dyskutowac. Jezeli ktos porusza taki temat face to face to wychodze, bo inaczej bym przepierodlila (przepraszam).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tarsis, nie przepraszaj, przeciez przeczytalas notke:))
      Ja niestety czytam, bo to przedstawiciele partii konkurencyjnej i jak nie daj buk Willard wyladuje w Bialym Domu to musze wiedziec co mi grozi..
      Z tym, ze ciaza mi raczej juz nie grozi, ale jak mysle o przyszlosci i przyszlych pokoleniach to mi ich naprawde szkoda.

      Delete
    2. Ja sie z jednej strony Tobie dziwie, a z drugiej podziwiam, za zapal, zaangazowanie i czas jaki poswiecasz :-)
      Dla mnie to jest w ogole nie do pojecia, jak ktokolwiek moze cos takiego popierac, albo uwazac za sluszne...
      Ale glupoty nie trzeba rozumiec, ani usprawiedliwiac...

      Delete
    3. Tarsis, wlasnie dlatego, ze nie trzeba tego rozumiec ani usprawiedliwiac mysle, ze nalezy z tym wlczyc i staram sie to robic. Juz nie dla siebie, ale jak mysle o pokoleniu mojego Juniora, czy nawet naszej wnuczki to mi serce peka, ze taki swiat im zostawimy.
      Nie chce umrzec ze swiadomoscia, ze widzialam co sie dzieje i jedyne co zrobilam to przymknelam oczy.
      No tak juz mam;) Niewiele na to poradze, bede walczyc z glupota do ostatniego oddechu:)

      Delete
  3. Nie ma co się przejmować. Wg Giertycha - nie pomnę którego, starszego czy młodszego pochodzimy wprost od Adama i Ewy. Tych ze Stargo Testamentu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ludko, a dzieci rosna w kapuscie czy tez duch swiety umieszcza je w brzuchu mamusi, a wychodza z tego brzucha magicznym otworem pod pacha?
      Glupota jest jednak bezgraniczna.

      Delete
    2. W jakiej kapuście, w jakiej kapuście, ja moje oba w pietruszce znalazłam bladym świtem ;)

      Obiema ręcami jestem za a nawet przeciw, żeby oszołomów w ten balon wsadzić od Red Bulla i bez spadochronów spuszczać, a co?? Nie ma we mnie miłości dla bliźniego ;)

      Delete
    3. Jedzo, my z tej samej szkoly!!! To przez ten rocznik;) Ja tez darla bym w pasy i posypywala sola.
      Nie mam za zlamany grosz tolerancji do glupoty:)))

      Delete
  4. Nosz kurwa ja pierdole z naciskiem na pierdole.
    To jest dowod na to ze buk jednak nie istnieje albo juz jest mocno przeterminowany.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, mocno przeterminowany buk bardzo mi sie podoba:)) Biore!!! Moge se wziac? :))

      Delete
  5. Scyzoryk sie otwiera w kieszeni na takie rewelacje......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, scyzoryk to malo, mnie juz chyba kosa zaczyna z prwicy wyrastac;)

      Delete
  6. Strasznie msciwy i wredny ten Buk, no, ale jak juz wiemy ze biblii to gorsze rzeczy swoim ludzkim dzieciom robil.
    Star, ta pizda vel wagina po pieciu porodach to raczej rozciagnieta niz magiczna, :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lukrecjo, buk bywa wredny i pozwala, zeby sie to oszolomstwo rozprzestrzenialo, to jest pewne.
      Pizda po pieciu porodach, to akurat w tym przypadku nie mialam na mysli naszej slynnej Anntoinette, tylko jest taka jedna w Utah, ktora pisze bloga i o swoim mezu pisze wlasnie Mr.XXXX
      Blog z drugiej strony jest ciekawy, bo baba miala nieziemskie przezycia, ale nie moge tam wchodzic za czesto, bo mi wlos na pizdzie staje:)))) a praktycznie nie ma co stawac;) Ostatnio jak bylam miala piecioro dzieci, ale dawno nie bylam wiec moze jest ich juz wiecej.
      Wiesz... mormoni...

      Delete
    2. :))) no tak mormoni, linka poprosze do bloga.

      Delete
    3. Kuzwa nie bede teraz szukac, ale wpisz sobie w google "nie nie blog utah" i na pewno trafisz.
      Blog naprawde ciekawy, ale ten maz Mister i poglady tej kobiety mnie rozwalaja. Nie moge tego czytac, no moze w Halloween tam zajrze;)

      Delete
    4. http://www.nieniedialogues.blogspot.com/
      Chyba o to chodzi.
      Ja dokopalam sie oswiadczenia jak ona kocha tego dupka Mitt-a i co mysli na jego temat,sie wkurwilam i wyszlam zeby nikogo nie obrazic.

      Delete
    5. No to juz masz:) Blog jest ciekawy, zwlaszcza ta czesc po wypadku. Nie ulega watpliwosci, ze jest to cud, ze oboje wyszli z katastrofy samolotu z zyciem.
      No ale na moj gust za duzo tam religii i ten Mr.XXXXX mi dziala na nerwy mocno.
      Ciekawe czy oni do siebie pisza prosbe o seks? Bo ponoc to dosc znana i czesto jeszcze stosowana praktyka w bogatych republikanskich i mocno religijnych domach.

      Delete
    6. Faktycznie nieslychana historia i okazuje sie, ze duzo o nich na necie, bo byli i u Oprah i w Today a i ksiazke wydala. Ale czytac nie bede, bo to nie moja bajka rowniez, jak gdzies sie napatoczylam na zdanie, ze ona chce byc jego krolowa i mu sluzyc (!!!), to od razu sie stamtad wynioslam;) Nawet jej zdjecie z Willardem jest tam z ostatniej konwencji:))) Ciekawi mnie czy ona tak na per Pan sie do meza zwraca na codzien?

      Delete
    7. Tak Moniko, to byla glosna historia, bo faktycznie mieli niesamowite szczescie i tamten kawalek bloga przeczytalam. Ale jak zaczelo sie to uwielbienie dla Talibanu i panowanie wlasnemu chlopu to wysiadlam:)))
      Ale to jest idealny wzor do czego daza republikanie, oni wlasnie TAKICH kobiet chca. Cicha, spokojna sluzaca, ktora dodatkowo mozna wyruchac od czasu do czasu, a po drodze miec wianuszek kochanek.
      Zupelnie nie moja bajka;))) Ja bym takim jajka dziadkiem do orzechow potraktowala:))

      Delete
  7. Star, u nas pełno takiej ciemnoty chodzi po ulicach naszego pięknego Kraju, gorzej, bo zasiadają w Sejmie. A do tego uważają,że fittnes, leki homeopatyczne , ćwiczenia walk Wschodu są sprawką Szatana i trzeba koniecznie szukać pomocy u.... egzorcystów. Ciekawa jestem kiedy uruchomia stosy dla czarownic.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, kochana Anabell a Ty myslisz, ze o kim ja pisze jak nie o Sejmie, z tym, ze u nas to sie nazwya Kongres.
      Mnie naprawde nie interesuje jakis Joe Schmo z jednym zebem, drapiacy sie po dupie i gloszacy takie madrosci sasiadowi przez plot.
      Ja pisze o wladzy, o przedstawicielach republikanskich w Kongresie, ktorzy niestety maja dostep do wladzy i mozliwosci zamiany tego kraju w rzysko i klepisko.
      Jeszcze nie puscili pary w sprawie stosow, ale wolalabym zeby lamanie kolem bylo pierwsze, bo juz mam kilka peczkow kandydatow;))
      buziam:**

      Delete
    2. Znaczy się, mnie na stosie palić będą bezkarnie?? Ja się tak nie bawię i już... :(

      Delete
    3. Jedzo kofana, ja najpierw wezme sie za lamanie kolem, wiec juz Ci nic nie grozi:)))

      Delete
  8. Z przyjemnoscia czytam twoje bluzgi. To jednak bardzo pocieszające dowiadywac sie, ze nie tylko w Polsce sa oszolomy i wsteczni idioci, co wiecej, oni tam, w mocarstwie pt. USA maja calkiem spory kawal realnej wladzy. To mnnie leczy z kompleksow :)

    PS Z zaciekawieniem czekam na ustalenia autoinspekcji waginalnej. Is it magic, or not? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, ale przyznasz, ze slaba to pociecha jesli informacja o ciemnocie innego kraju leczy z kompleksow:))))

      Kuzwa nie wiem chyba jak szukac tej magii!!!
      Moze poprosze o pomoc Wspanialego, ale on w pracy natenczas, ja tez musze dzis pracowac... nie wiem jak dlugo moga zabrac takie ogledziny, ale moze sie ogarniemy przez weekend;)))

      Delete
    2. Star - tak czuję, że może Ci (Wam) się spodobać ta "autoinspekcja" ;)))

      Delete
  9. no cóż..rózni mieszkaja na tym świecie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allya, alez niech sobie mieszkaja:)) Niech sie tylko nie pchaja do wladz i dyktowania innym jak maja mieszkac i zyc:)))

      Delete
  10. Stardust,trochę CI pozazdraszczam, ponieważ znalazłaś język na opisywanie polityki.Mam podobny, ale bardziej siarczysty i dlatego powstrzymuję czasem klikanie, albo ...Ale dlaczego mam to robić? Przecież moje milczenie to akurat jest nieme przyzwolenie na pchanie się do władzy tych typów i na dyktowanie...Eeee, szkoda gadać.Serdecznie pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrochna, ja bylam zawsze zwolenniczka wolnosci jezyka(zreszta to widac), a milczec na pewno nie potrafie.
      Poza tym pisanie bloga moim zdaniem nawet otwartego to akt wolnosci slowa. Komus sie nie podoba, niech nie czyta, ale ja na pewno nie mam sie zamiaru przystosowac do cudzych zyczen czy regul.
      Masz racje, milczenie jest przyzwoleniem na to co nas naprawde boli i przeszkadza.
      buziam i moze juz nie milcz;)

      Delete
  11. znowu jak u nas - masa ludzi żyjących poza Polską wmawiała nam przed wyborami, co jest dla nas, tutejszych, najlepsze. nie dziękuję im teraz.

    ReplyDelete
  12. podpisz sie tutaj:

    http://act.credoaction.com/campaign/richard_mourdock/?p=richard_mourdock&r=6986159&id=49348-5062242-asG8upx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz to zrobilam z samego rana, dostalam dwie petycje w tej sprawie z roznych organizacji. Credo wlasnie i Ultraviolet.

      Delete
    2. Ja jestem wariatka na punkcie petycji:)) Mam na nie nawet osobna skrzynke mailowa i dostaje z buk wie ilu organizacji. Kazdy dzien zaczynam od petycji, ale potem jaka radocha jak przysylaja update, ze cos zostalo zalatwione:))

      Delete
  13. Już się nie mogę doczekać finału tej kampanii, bo znana mi ( powiedzmy ;) ) Stardust gdzieś się skryła w odmętach wielkiej POLITYKI, nawet z pięknej damy na profilowym zdjęciu zmieniła się w tego Wielkiego Żółtego Ptaka ;((
    Ale życzę pomyślnych, czyli po Twej myśli, wyborów! Chyba jest szansa ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwoko, szansa jest, ale jest tez nerwowka:)) Juz niedlugo sie to skonczy i wroce do normalnego (w miare) zycia:))

      Delete
  14. Stardust, podczytuje Cie z nieregularna regularnoscia i sie smieje:) z dosadnosci.
    Mieszkasz dluzej niz ja w Usiech i wiesz, ze Amerykanom trzeba zapodac gore jedzenia i instrukcje obslugi do wszystkiego. Najlepiej jeszcze wczesniej przetrenowac, zeby nie bylo, ze jak pisze szampon to samo przez sie sie rozumie nie pic. Tam musi byc jeszcze napisane, nie pic, a noz ktos poczuje kokosowy aromat i skojarzy z pina colada?
    Nie odmawiam im pracowitosci, ale jakos z uzywaniem mozgow do myslenia to chyba nie bardzo po drodze.
    Ze wybory sa ustawiane przezPR-owcow, nie dziwi.
    Ze Republikanie juz od czasow Reagana,ok, moze Busha seniora, nie maja czytelnego reprezentanta - nie dziwi rowniez.
    Robienie wody z mozgu - tez mnie nie dziwi. Kto ma media ten ma wladze, chcialaby sie parafrazowac znane madrosci ludowe:)

    Obracam sie glownie w srodowisku Republikanow i uwielbiam ich wypuszczac na dywagacje polityczne. Ich opowiesciom o programach spolecznych, gdzie rzad uprawia rozdawnictwo, nie ma konca.
    Druga sprawa - socjalizujacy Obama. Nie maja pojecia o socjalizmie, ale boja sie go jak ognia, bo wtedy wszyscy beda biedni, a oni w dwojnasob, bo zabiera im Demokraci dorobek calego zycia. (I ta kretynska reklama z wegierskim emigrantem w roli glownej:)I jeszcze wszystkim trzeba bedzie placic ubezpieczenie zdrowotne:)

    A na marginesie tego wszystkiego zatrudniaja na czarno, placa pod stolem, kombinuja na wiele sposobow, jak rozlozyc kase, by zwrot podatku byl konkretny. Totalna hopokryzja. Albo folozofia Kalego.

    Wiem, ze nie ogladasz Fox'a. Tam to jest dopiero jazda z tlumaczeniem, co ktory z kandydatow mial na mysli i jak rozumiec to co powiedzial i dlaczego tak powiedzial i...
    Nie wiem, jak to w tych show wyglada, bo one mnie mecza.

    Dobrze, ze jestes "walczacym" typem, ja wybralam Bieszczady.
    Kiedys mocno interesowalam sie polityka, kiedy w nia wchodzilam glebiej to juz brodzilam w szlamie, potem byly gowienka...odpuscilam. I lustra mam w domu i widze czlowieka:)
    A na koniec przyklad z ubieglych wyborow prezydenckich:
    -Czemu glosujesz za Republikanami?
    -Bo McCain jest przeciwko aborcji.

    Samo zycie.
    Pozdrowka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakacyjna, dzieki za zabranie glosu:) Nie wiem jak dlugo mieszkasz a Stanach, ja 28 lat i doskonale pamietam taki moment, kiedy na poczatku pobytu zakupilam najzwyklejszy karnisz do firanek, na ktorym to karniszu zobaczylam z jednego konca R i z drugiego L.
      Co to bylo? Ano oznaczenie ktory koniec karnisza ma byc prawy, ktory lewy. Obsmialam sie strasznie, bo karnisz byl tak prosty, ze za nic na swiecie nie daloby sie go zamocowac inaczej niz prawidlowo.
      Wtedy tez mi sie wydawalo, ze Amerykanie sa bardzo glupi.
      Nieco pozniej poznalam wielu madrych Amerykanow, od ktorych sie bardzo duzo nauczylam, a jeszcze pozniej sama zostalam Amerykanka:))) Czy to znaczy, ze zglupialam?
      Moze jednak nie;)
      Nie sadze zeby Amerykanie byli glupsi od jakiegos innego narodu, glupota nie zna granic i raczej rozprzestrzenia sie wszedzie.
      Zwroc uwage na fakt, ze w mojej linkowni jest link do bloga "Piekielni", ktorego regularnie czytam, wiec wiesz... z ta glupota i madroscia... bardzo roznie bywa po obu stronach oceanu;)
      Na pewno glupota jest bardziej skoncentrowana w czerwonych (republikanskich) stanach, bo tam przecietnie jest biedniej, gorsze szkoly, ogolnie gorszy standart zycia.
      Fox robi swoje, ale tez zauwaz, ze Fox to skrajnie prawicowy kanal nalezacy do imperium Murdocha - ekstremisty prawicowego. Fox wiec robi ludziom wode z mozgu na zyczenie republikanow, po to istnieje, za to ma placone.
      Republikanie juz od czasu Eisenhowera nie maja dobrego kandydata na przywodce, a to bagatelka 60 lat. Reagan to byl ostatni zryw prawicy, ale tez od Reagana zaczely sie wszelkie problemy, ktore sie ciagna do dzis.
      Owszem oni maja przywodcow, takich jak Grover Norquist, o ktorym niewiele sie slyszy, ale ktory robi swoja robote.
      Obecna partia republikanska jest tak podzielona, ze naprawde ciezko im bedzie jeszcze przez wiele lat, ale sami sobie rozwalaja. Przede wszystkim podporzadkowali sie absolutnie odlamowi ekstremistow a co za tym idzie wyeliminowali wszystkich, ktorzy jeszcze mieli na uwadze interes tego kraju. Neo cons maja na uwadze TYLKO interes bogatych.
      Nie dawniej jak wczoraj przeczytalam na jednym z blogow komentarz Polaka/ki, ze "za wszelka cene nie mozna dopuscic, zeby Obama wygral, bo on zmieni ten kraj"...
      Hmmm... zmieni ten kraj?
      Faktycznie, przez ostatnie 4 lata zmienil, zatrzymal machine, ktora sciagala nas w przepasc gospodarcza. Tragedia!!! Co ten Obama narobil.
      Wiec ta osoba (nie znam plci i raczej z tego powodu nie placze;)) uwaza, ze najlepszym wyjsciem jest pozbyc sie Obamy i wrocic do tego co bylo za Busha.
      Nie dyskutuje z takimi ludzmi, bo i po co?
      Ale ciekawa jestem, czy ta osoba wie, ze doradcami Romneya sa dokladnie te same osoby, ktore doradzaly Bushowi. Militarnie na 24 doradcow Romneya az 17 to doradcy Busha.
      cdn.

      Delete
    2. Jade dalej;))
      Ktos, kto napisal ten komentarz jest Polakiem wiec powinien miec pojecie o komunizmie, socjalizmie itp.
      Ja dorastalam w Polsce w epoce PRL, wiem doskonale jak bylo, na czym to polega, ale jak widac sa tacy co nie wiedza. Wiec nie dziw sie Amerykanom, ktorzy przez wiele lat zimnej wojny byli straszeni komunizmem.
      Ja w tym samym czasie bylam straszona kapitalizmem.
      I wiesz co? Bardzo duza czesc tego straszenia okazala sie prawda:)))
      Pranie mozgow i hipokryzja to glowne cechy prawicy. Masz racje to oni glownie zatrudniaja na czarno, migaja sie od podatkow, ale doskonale potrafia wykorzystac biedniejszych od siebie.
      Romney do dzis nie pokazal ani JEDNEGO (w calosci) zeznania podatkowego. Dlaczego? Bo wie, ze jakby ludzie zobaczyli to wybory skonczylyby sie juz przed wyborami.
      Ale oglupionym wyborcom prawicy to nie przeszkadza.
      Oglupiony republikanin mysli, ze on tez kiedys bedzie bogaty jak Romney:))))))))))))))))))))))))))
      Coz rozne marzenia trzymaja ludzi przy zyciu.
      Jestem typem "walecznym";)) Chyba jestem, ale to tylko z prostej przyczyny, ze jestem czlowiekiem, a wiec nie moge, nie potrafie wyzbyc sie wiary w czlowieka.
      Uwazam, ze z natury kazdy czlowiek jest dobry i pragnie pokoju i spokoju. Nie chce myslec inaczej.
      Odnosnie koncowki, dlaczego glosujesz na McCaina;))
      No tu masz idealny przyklad hipokryzji.
      To jest element, ktory krzyczy na cztery strony swiata, ze chce wolnosci, ale kosztem wolnosci innego czlowieka.
      Bo jesli chce wolnosci to dlaczego mialabym zabierac wolnosc kobiet do decydowania o swoim zyciu, ciele, rodzinie, przyszlosci???
      Oni wszyscy sa przeciw duzemu government, ba oni wrecz nienawidza government i jak twierdzil kiedys Reagan a teraz Norquist government trzeba zaglodzic na smierc. To dlaczego sie tak pchaja do government???
      Ech... paranoja:)))

      Delete
    3. Pozwole sobie wtracic, ze z ta "glupota" Amerykanow to nie do konca tak jak pisze "Moja Ameryka......", te wszystkie ostrzeznia typu nie pij szamponu, to nic innego jak asekuracja duzych koncernow przeciwko lawsuits.

      Delete
  15. Stardust, na litość tego boga ty się tak nie denerwuj! ja tam wierzę, że mimo wszystko rozsądek wygra 6 listopada.... tylko strach pomyśleć co będzie za 4 lata, kiedy Obama już nie będzie mógł startować...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evus, ale ja sie nie az tak strasznie nie denerwuje, ja tylko tak brzmie chwilowo, bo musze wyrzucic z siebie. Gdybym tego nie robila na biezaco to juz dawno rozerwaloby mi watrobe:))) A tak nie mam zadnych problemow zdrowotnych, wrzodow na zoladku tez nie bede miala, bo rzucam regularnie kurwami:)))
      Kochana, za 4 lata wystartuje Hillary Clinton, wiec o to sie akurat nie martwie;))

      Delete
  16. Przyłączam się do lustracji waginy! Małż już rączki zaciera...

    ReplyDelete
  17. Oby tylko rozsądek przeważył i żeby ludzie popierający Obamę wszyscy poszli głosować, to chyba nie ma co się bać.
    Spodobała mi się reklama z Michelle, budzącą wyborcę o świcie trąbką na głosowanie :), pokazywali u nas.
    A co do tych pojebanych poglądów to aż trudno uwierzyć, że w XXI wieku coś takiego w ogóle ma szansę powodzenia!!!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...