Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, October 12, 2012

Warto przetlumaczyc

Nie moge sie oprzec i musze sobie zapisac/zapamietac te slowa Vice Presidenta Joe Bidena z wczorajszej debaty.
Dlaczego?
Bo tak sie mowi sercem.

"............you probably detected my frustration with their attitude about the American people. My friend says that 30 percent of the American people are takers. Romney points out 47 percent of the people won't take responsibility.
He's talking about my mother and father. He's talking about the places I grew up in, my neighbors in Scranton and Claymont, and he's talking about -- he's talking about the people that have built this country. All they're looking for, Martha, all they're looking for is an even shot. Whenever you give them the shot, they've done it. They've done it. Whenever you've leveled the playing field, they've been able to move. And they want a little bit of peace of mind.
And the president and I are not going to rest until that playing field is leveled, they, in fact, have a clear shot, and they have peace of mind, until they can turn to their kid and say with a degree of confidence, "Honey, it's going to be OK. It's going to be OK." That's what this is all about."

Vice President Biden~ quote

OK, zrobie to sama, bo wiem, ze jak ktos sprobuje skorzystac z tlumacza Google to wyjdzie z tego zupelny groch z kapusta i bez sensu.

"... prawdopodobnie widzicie, ze jestem sfrustrowany ich postawa w stosunku do amerykanskiego narodu. Moj przyjaciel (Ryan przyp. moj) mowi, ze 30 procent narodu to ludzie ktorzy tylko biora. Romney mowi o 47 procentach ludzi, ktorzy nie chca byc odpowiedzialni.
On mowi o mojej matce o moim ojcu. On mowi o miejscach gdzie dorastalem, moich sasiadach w Scranton i Claymont i on mowi -- mowi o ludziach, ktorzy zbudowali ten kraj. Jedyne czego oni chca (ci ludzie przyp. moj) Martha, wszystko czego oczekuja to rownych szans. Jesli dasz im rowne szanse to z nich skorzystaja. Zawsze tak bylo.
Jesli tylko wyrownasz pole mozliwosci, beda mogli ruszyc z miejsca.
I oni chca troche spokoju.
Prezydent i ja nie spoczniemy dopoki to pole mozliwosci nie zostanie wyrownane, dopoki oni nie beda mieli rownych szans, troche spokoju, dopoki nie beda mogli zwrocic sie do swoich dzieci i powiedziec z duma i pewnoscia "Skarbie wszystko bedzie OK. Bedzie OK"
To jest wszystko o co chodzi."

Vice President Biden

9 comments:

  1. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Jutro ostatni dzień :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze, ze chociaz przepraszasz, bo to naprawde SPAM.
      Z drugiej strony po co robic rzeczy, za ktore trzeba z gory przepraszac?

      Delete
  2. Replies
    1. Maga, zebys wiedziala, ze nie trzeba. Zwlaszcza jesli mowi to czlowiek jak Biden. Nie wiem czy znasz historie jego zycia, ale ja do dzis mam mokro w oczach jak o nim mysle.
      Biden to 40 lat udokumentowanej historii pracy dla ludzi.
      Bardzo mi sie podobalo jak wczoraj powiedzial do Ryana "nie mow mi jak bardzo lubisz ludzi i jak jestes wrazliwy, pokaz mi co robisz, pokaz twoje palny co chcesz dla nich zrobic".
      Niestety poza okradaniem ludzi Romney i Ryan nie maja zadnych innych planow.

      Delete
  3. Biden przeszedl samego siebie wczoraj. nie moglam sie oderwac od TV! mam nadzieje, ze bedzie tak ja dzisiaj wszyscy mowia - przetarl droge Obamie i nastepne dwie debaty Obama nie zmarnuje!
    nie wiem, czy widzialas Tweet Maher'a? 'Hello 9 1 1? There s an old man beating a child on my tv.' lepiej calej tej debaty nie mozna podsumowac :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cutie, Obama NIE zmarnowal pierwszej debaty. To bylo posuniecie zamierzone i wrecz brilliant tactics, ryzykowne ale wrecz posuniecie godne Nobla:)) Nie moge, swiadomie nie chce o tym pisac tu teraz, ale obiecuje, ze po wyborach wyloze kawe na lawe:)) Sama poswiecilam dwa dni na rozpracowanie o co chodzi i jestem na 99% pewna, ze mam racje. Mam tu i owdzie sygnaly potwierdzajace moj tok myslenia. Nikt nie mowi o tym otwarcie, bo nie mozna samemu sobie poderznac gardla. Wlasciwiem mozna, ale trzeba sie nazywac Romney:)))
      Obama jest stanowczo ZA MADRY, zeby zmarnowac debate.
      A Biden byl swietny!!!!
      Tylko jeden moment przegapil a ja darlam ryja na cale osiedle, mimo wszystko Joe nie uslyszal:)))
      W momencie kiedy Myszka Miki (ten zarost Ryana przypomina mi myszke Miki) straszyl Iranem, ze "juz tuz tuz sa o krok od broni nuklearnej, juz na pewno w przyszlym tygodniu beda mieli..."
      Wtedy wlasnie Biden powinien powiedziec "pamietam takiego jednego co w ONZ krzyczal o mashroom clouds i nawet napadl na niewinny kraj w poszukiwaniu WMD, czy ty chcesz zrobic to samo? pamietasz moze jak ta Mission Accomplished sie zakonczyla?"
      No coz, mimo ze Joe mnie nie slyszal i nie powiedzial tego to i tak uwazam, ze oberwal malemu pankowi jaja i wcisnal je do pankowego gardla.
      Tweet Maher'a nie widzialam ale to jest boskie:)))))))))
      Dzieki:)))))))))

      Delete
  4. Replies
    1. Aniu, w czasie weekendu napisze notke o Bidenie, wtedy dopiero bedziesz czula wartosc tych slow. To naprawde zloty czlowiek.

      Delete
  5. ładne słowa ale nie do zrealizowania w najbliższym stuleciu.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...