Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, November 4, 2012

A tymczasem...

No tak mam material na super nowa notke, tylko kuzwa nie potrafie ogarnac:))
Nic to przyjdzie dzis Junior to musi pomoc starej matce:P
A tymczasem zamieszczam zdjecie, do ktorego link podala w komentarzach pod poprzednia notka Evek.
Bardzo mi sie to podoba;)))


I jeszcze przedsmak nastepnej notki:)



Jak Wam sie podoba portret z moim prezydentem?

21 comments:

  1. Ja bym się pokusiła i napisała: portret z przyszłym prezydentem! ;)))

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. No nie:))) Wczoraj sobie taki sprawilam, ale reszte napisze pozniej;))

      Delete
  3. Fiu fiu! I niech się stanie - obecny i przyszły!;)
    Wiesz,że przez Ciebie (a może dzięki Tobie)zaczęłam uważnie słuchać wiadomości na temat wyborów ?- czekam niecierpliwie, co napiszesz, bo słyszałam, że przeciwnik prowadzi w sondażach, ale w zakładach stawiają na Obamę - jakieś rozdwojenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, ja nie wiem co oni mowia i skad biora te wiadomosci:)) Romney ma na dzien dzisiejszy 14.9% szansy wygrania, a wybory pojutrze, wiec jakby co to nie wiem skad on wezmie te minimum 35% szansy:))

      Delete
    2. o widzisz! A przed chwilą w wiadomościach mówili,że idą łeb w łeb i różnica jest w granicach błędu statystycznego!;/ Pisz kobieto, pisz;)))

      Delete
  4. Świetne zdjęcie:) Widzę, że twój blog stał sie ostatnio bardzo polityczny:) A ja to tak na polityce znam sie bardzo średnio, dlatego nie zabieram głosu.
    Madame.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak, ja cale zycie zawiesilam na haku na czas wyborow. Widzialam juz, ze masz nowego bloga, ale bede musiala to nadrobic dopiero po wyborach;)

      Delete
  5. Tylko nad małżenskim lożem nie wieszaj tego portretu, bo Wspaniały może mieć zakłocony sen : ))
    A w pol tv mówią, że kandydaci idą łeb w łeb i chyba tylko Sandy może przyczynić się do zwycięstwa Obamy. Ale też jak dobrze poszperać w necie, to można zanleźc opinie podobne do twoich, więc potwierdza się stara prawda - telewizja kłamie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Socjo, ale Wspanialy jest normalny, wiec moge nawet z tym portretem spac:))
      W polskiej tv niby juz ponoc cos bakneli o Eectoral College, ale chyba ciagle nie kumaja o co biega:)))
      Leb w leb to oni ida w popular vote, czyli Obama z 2% przewaga, ale w wyborach najbardziej licza sie glosy elektroatu, a tutaj Romney nie ma zadnych szans.

      Delete
  6. ja byłam u Scars wiec wiem co będzie w następnej notce !
    tyle że tam nie mogę zalogować się by filmik obejrzeć może Ty wstawisz tak że się uda ;-)
    a portret świetny !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, juz zrobilam, mam nadzieje, ze sie uda obejrzec, u mnie dziala:)

      Delete
  7. Obecny i przyszły Prezydent ma niezwykle sympatyczny uśmiech;-) Do twarzy Ci z nim (z prezydentem, choć z uśmiechem też;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie sie tez bardzo podoba jego usmiech;)

      Delete
  8. portrecik zajebisty!:)))
    a polska telewizja kłamie, wiemy to od lat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade, moze nie tyle klamie ile mowi pol prawdy:)))

      Delete
  9. Bardzo mi się podoba :))
    I trzymam kciuki, mam nadzieję, że wygraną ma w kieszeni!

    ReplyDelete
  10. Wiesz, prezydenta poznałam bez problemu, ale Ciebie niestety nie, :((
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  11. Stardust, to ci się jeszcze bardziej spodoba:

    http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/554438_386184824745625_800628748_n.jpg

    a ja się zaczynam denerwować przed wtorkiem... oj zaczynam...

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...