Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, November 2, 2012

Cos mi smierdzi

Zaczelo sie od rana, kiedy tylko weszlam na moje ulubione strony polityczne. Ledwie zaczelam czytac i nagle smrod... wyszlam z mojego pokoiku biurowego. Poszlam do jadalni gdzie Wspanialy obrabial swoj laptop, zerknelam... polityka (jego tez wciagnelo na calosc) i znow poczulam ten dziwny smrod.
No nie wiem... zepsute mieso?
Splesniala cytryna?
Az na wszelki wypadek zajrzalam do kosza na smieci, ale oczywiscie byl pusty, bo Wspanialy ma chwalebny zwyczaj oprozniania go wieczorem.
Wzielam kolejny kubek kawy i poszlam ogladac tv.
Wymoscilam sobie legowisko, wlaczylam znow moje ulubione programy polityczne, ogladam i po chwili znow... no smierdzi.
I wreszcie sie zorientowalam to smrod republikanskiej desperacji!!!!
Kocham ten smrod!!!!
Jeszcze w srode Fucked News krytykowal Obame, ze za wczesnie zareagowal w sprawie huraganu, dzis krytykuja, ze pomoc jest nie sprawna.
Przez prawie dwa miesiace ryli mordy o Benghazi, az wreszcie CIA im powiedzialo publicznie "shut the fuck up". A z tym Benghazi to mialam niezly ubaw, bo taki raban podnosili, doszukiwali sie winy oczywiscie prezydenta, jeczeli, marudzili, budowali domki z piasku na wodzie.... bo smierc ponioslo 4 Amerykanow.
Ojwej gwaltu rety!!!
Cztery osoby poniosly smierc, a prezydent nic.
Ja tam nie wiem jak ktos inny, ale ja pamietam jak 3000 Amerykanow zginelo i to na terenie Ameryki i jakos nikt nie czepial sie owczesnego pretendenta. A czepiac sie bylo o co, bo tenze pretendent dokladnie 6 sierpnia dostal raport pt. "Osama binLaden szykuje atak na terenie US"
Co zrobil pretendent jak zobaczyl ten raport?
Zwinal papier w kulke pizgnal do kosza na smieci i pojechal na... wakacje... do rodzinnego Texasu.
Dokladnie miesiac i 5 dni pozniej zginelo 3000 Amerykanow.
Jakos republikanie trzymali mordy na klodki.
Dziwne??? Co najmniej dziwne???
Nie dosc, ze dostali z liscia od CIA w sprawie Benghazi, to jeszcze kilka dni temu Collin Powell poparl oficjalnie Obame!! Kryste, jak mogl?? Na pewno zrobil to tylko dlatego, ze zarowno Obama jak i Powell sa czarni:) Suchej nitki nie zostawili na swoim wlasnym, ulubionym Generale.
Bo trzeba Wam wiedziec, ze Collin Powell jest republikaninem i zreszta byl Sekretarzem Stanu w administracji bylego pretendenta.
Czego by sie teraz czepic?
Ekonomia!!! Tak, tak ekonomia, to jest na pewno to, co przyniesie sukces Willardowi.
No to dawaj rzucili sie ostatnimi silami na ekonomie.
A tu... upsssss...
Konserwatywne pismo ekonomiczne The Economist poparlo znow Obame, wyraznie stwierdzajac, ze Mitt nie ma zielonego pojecia o ekonomii i jego plan nie jest zadnym planem, bo sie matematycznie nie zgadza.
Na dokladke republikanski gubernator zalanego doszczetnie stanu New Jersey od trzech dni pieje hymny pochwalne na temat wspolpracy z prezydentem Obama w sprawie ratowania NJ.
Jakby tego bylo malo, to jeszcze burmistrz Nowego Yorku, ktory w swojej karierze politycznej byl juz zarowno demokrata jak i republikaninem, a od kilku lat po opuszczeniu republikanow jest niezalezny rowniez poparl wczoraj Obame.
Ja pierdole!!!
Bloomberg, ktory widocznie byl bardzo niezadowolony z nominacji Romneya a jednoczesnie nie zbyt zachwycony Obama caly czas podkreslal, ze tym razem nie bedzie popieral nikogo i po prostu w tych wyborach zostanie na pozycji neutralnego obserwatora.
No coz, przyszla Sandy i burmistrz Bloomberg doszedl najwyrazniej do wniosku, ze woli poprzec kogos kto z kolei popiera nauke a nie szczyci sie faktem, ze jedyna ksiazka jaka przeczytal to Biblia.
I tak moi drodzy oboz republikanski jest w wielkiej panice.
No bo i statystyki sa przeciwko nim, biorac pod uwage wszystkie swing states, nie wazne jak by liczyc i jakie wersje przyjmowac, Romney nie ma szans.
Dzis ponoc (bo ja nie ogladam jajoglowych, wiec ponoc) Joe Scarborough zapienil sie okrutnie w swoim porannym programie, bo Nate Silver powiedzial, ze wszystkie statystyki wskazuja na wygrana Obamy.
Ponoc plul zabami, zial ogniem i miotal sie okrutnie, bo jak to?
A Nate Silver spokojnie stwierdzil, ze to tylko prosta matematyka.
No tak, ale matematyka to przeciez nauka, a z nauka to twardoglowym nie jest po drodze.
Moje przewidywania jak widac sie sprawdzaja.
Ostatni etap juz za trzy dni!!!
No to niech smierdzi:))

45 comments:

  1. to sie uśmiałam z tego smrodku :D hahahah

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Fragmenty:
    ...Norris chwycił z pióro, i jak nigdy dotąd, ostro podsumował cztery lata prezydentury Baracka Obamy. Wiadomo, pióro może być przecież silniejsze nawet od kopniaka z półobrotu.

    Norris, próbując wesprzeć Romneya, postawił na kampanię negatywną. W serii swoich felietonów skrytykował bieżącą politykę Baracka Obamy; swoje przemyślenia sklasyfikował następnie w dekalogu, który można by zatytułować "10 powodów, dla których Amerykanie nie powinni głosować na Baracka Obamę". Wśród nich znalazły się kolejno:
    - rekordowe 8-procentowe bezrobocie,
    - rozdęte wydatki państwowe,
    - polityka fiskalna powodująca zwiększenie deficytu budżetowego,
    - uzależnienie ludzi od pomocy władz federalnych,
    - niszczenie prywatnej przedsiębiorczości,
    - osłabienie pozycji USA na arenie międzynarodowej,
    - złamanie 324 obietnic wyborczych,
    - przekształcanie USA w państwo świeckie
    - oraz brak poszanowania dla amerykańskiej konstytucji.

    Finalnym argumentem nr 1 dla Norrisa jest dążenie Obamy do fundamentalnej zmiany, która zniszczy ideowe fundamenty Stanów Zjednoczonych. W jego opinii, cztery kolejne lata prezydentury Obamy doprowadzą do radykalnego przekształcenia Stanów USA w sposób, który zmiażdży podstawy tego kraju, spisane w XVIII wieku przez ojców założycieli.

    Norris przypomina obietnicę Obamy z poprzedniej kampanii wyborczej, gdy zapewnił on, że przekształci Amerykę w sposób fundamentalny. – On nie żartował, a to, co obiecał, już się dzieje – podkreśla znany aktor. Zwraca on uwagę, że wpływ na kształt polityki Obamy mają różne progresywne grupy, których ideologia już teraz znajduje wydźwięk w propozycjach ustawodawczych i decyzjach politycznych obecnego prezydenta. Norris podkreśla, że grupy te działają za parawanem Partii Demokratycznej, a ich program polityczno-społeczny ma radykalny i tajny charakter.

    – Zmiażdżenie suwerenności USA, stopniowe oddawanie kraju pod kontrolę ONZ, wprowadzanie socjalizmu znanego z Unii Europejskiej, polityka proaborcyjna – to właśnie tym będzie charakteryzował się nasz kraj, jeśli Obama zostanie wybrany na kolejną kadencję prezydencką. Staniemy się typowym socjalistyczno-postępowym krajem, takim jak państwa tworzące obecnie Unię Europejską - przestrzega Norris. Jak argumentuje, Ameryki nie stać na ani jeden dzień więcej rządów Obamy, które stoją w sprzeczności z Deklaracją Niepodległości i konstytucją. – Obama odbiera nam wolność osobistą i stopniowo wpędza w poddaństwo – przekonuje, przestrzegając Amerykanów przed ustanowieniem "rządów tyrana".

    link:
    http://tnij.org/przepowiedzial

    Co o tym myśleć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyznam, ze nie czytalam od momentu jak zobaczylam Norris:)
      Jesli to Chuck Norris, to przypominam, ze on 4 lata temu kibicowal McCainowi. Jak sie to skonczylo dla McCaina?
      Norris jest najbardziej wysmiewana postacia w Stanach, wiec, no wiesz... dla mnie to on sie zupelnie nie liczy;)))

      Delete
  4. Star, gdzie sprzedają taki multisensoryczny sprzęt? :D Ja bym tak chciała poczuć, moze nie od razu smrodki, ale smak Twoich ciastek z blogu albo zapach różnych tam cudów z tv... :))
    Pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, no nie wiem gdzie mozna kupic i czy mozna kupic:) Ja sie chyba z moim urodzilam:)))
      Buziaki:***

      Delete
    2. A, to trzeba Ciebie kupić w pakiecie :D

      Delete
    3. Elu, dwa egzemplarze mnie??? Wspanialy z jednym czasem nie daje rady;)

      Delete
  5. no Star Ty to potrafisz nawet o polityce ciekawie napisać ;-)
    i ja jak Baba ze wsi chcę taki sprzęt ! ( jak już Jej wyślesz to w jednej przesyłce i do mnie poproszę :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, bo polityka jest bardzo ciekawa. A sprzetu nie ma, jesli jest to nazywa sie wyczucie sytuacji;))

      Delete
  6. wiesz Star, meczy mnie to cale wyborowanie iiiii... Qurcza co pol godziny wiadomosci w radiu i nie wlonczasz jakies stacji to wszedzie WYBPRY USA....
    Chyba sie starzeja i to jakos mocniej przystrzegom .... ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee tam starzejesz sie, nawet tak nie mysl;) Mnie tez by cudze wybory nudzily, na szczescie u mnie sie o cudzych nie mowi:)))

      Delete
  7. No, Willard wyciagnal najtanszy odswiezacz do powietrza, hahaha, wolnosc religijna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha, a widzialas, ze nawet jakies popularne pismo w Salt Lake City tez poparlo Obame i nawet napisali cos krytycznego na temat Willarda;)
      Okazuje sie, ze tam gdzie go znaja to wiedza kim on jest. A znaja go na pewno w Massachusetts, Michigan i rowniez w Salt Lake City:))

      Delete
    2. No widzialam, chyba moge spac spokojnie.:))))

      Delete
  8. Star, już za parę dni będzie wszystko jasne.
    Czytam Twoje polityczne notki, czasem coś rozumiem, czasem nic nie rozumiem, ale jednego jestem pewna, MA WYGRAĆ OBAMA.
    I tego z całego serca Ci życzę. Tobie i innym Amerykanom, którzy chcą zwycięstwa Baracka Obamy.
    Nie znam się na polityce w ogóle,a na amerykańskiej szczególnie.
    Kieruję się sympatią, wizerunkiem ogólnym człowieka i takimi innymi duperelami.
    Ze wszystkich prezydentów USA których pamiętam, lubiłam JFK, Clintona i Obamę.
    Tak więc nie zwycięży ten, którego lubię, a Ty cenisz ! Amen ! :)

    ReplyDelete
  9. Errata
    Tak więc NIECH zwycięży ten, którego lubię, a Ty cenisz ! Amen ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, jak na osobe, ktora sie nie zna, to calkiem trafnie lubilas tych prezydentow:)) Ja tez lubilam JFK, Clintona i teraz Obame. Jestem pewna, ze Obama wygra. Moga byc trudnosci zwlaszcza w tych czesciach kraju, ktore zostaly zalane przez Sandy, bo w wielu miejscach jeszcze nie ma pradu. Ale demokraci maja tak zorganizowana kampanie, ze moim zdaniem sa w stanie pokonac wszystkie przeszkody.

      Delete
  10. Dzisiaj w polskim radio wyemitowali wypowiedź Benjamina Barbera. Jakby z Twojego bloga - wymierający elektorat republikanów, ostatnie wybory, w których mogą mieć prezydenturę, zmieniające się społeczeństwo, bardziej otwarte i coraz dalsze od tych "talibańskich" wartości, i tylko obawa, że ci ludzie mogą nie głosować. I Romney - kandydat o 200 poglądach na minutę, słaby, bez kręgosłupa. I co na to polski "amerykanista" z bożej łaski? Że Barber pojechał po bandzie i wcale nie jest tak!
    Ręce mi opadły razem z cyckami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Justm, ja jestem cierpliwa:)) Poczekam co powie polski amerykanista w srode:)))

      Delete
    2. Ale widzisz, ktos tu wyzej powoluje sie na Chucka Norrisa:))) Moj syn wyrosl z Chucka w wieku 12 lat. A myslalam, ze w polskim ambitnym spoleczenstwie dzieje sie to wczesniej:)))

      Delete
    3. Ej! Tylko nie powołuje, hehe! Podałem przykład z linkiem, żeby pokazać czym karmi polska propaganda. Grzecznie zapytałem, co o tym sądzisz. Nic więcej.

      Delete
    4. Nie obrazaj sie, ale ja pisze w notce o ludziach rzedu burmistrz NYC, general - byly Sekretarz Stanu, a Ty mi wtawiasz tasiemcowy komentarz na temat co Chuck Norris mysli o Obamie.
      A kim jest Chuck Norris w porownaniu z madrymi ludzmi na stanowiskach? Naprawde wierz mi Norris chyba tylko jeszcze w polskich reklamach moze byc slawny.
      Tutaj, w Stanach sa cale strony poswiecone dowcipom na temat Norrisa.
      Ja naprawde znam wieksze autorytety.

      Delete
  11. Pogubiłam się:) Ale cieszę się, że mogę już "osobiście" powiedzieć Ci, że mi ulżyło, kiedy zrobiłaś pierwszy wpis po przejściu Sandy :)))Dmuchnęło tak mocno od zachodu, że mi coś w kompie wydmuchało i nie mogłam na wszystkich amerykańskich blogach komentować. Ja cały czas sledze twoje posty i powiem tylko tyle- bardzo dużo się z nich o Ameryce uczę.Dzięki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och, ja dobrze, ze juz jestes:)))
      Z ta nauka o Ameryce, to zobacz jaka masz dobra nauczycielke:)))

      Delete
    2. No właśnie- prosto, przystępnie i dowcipnie. :)))

      Delete
  12. nooo, wzieło cie... co ma byc, to bedzie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic mnie nie wzielo, ja tak zawsze mam:)

      Delete
  13. Z ciekawością słucham co mówią u nas, a potem weryfikuję u Ciebie!
    Niech to się już stanie!;)Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, weryfikujesz, a komu bardziej wierzysz?;))

      Delete
  14. Dobrze, że jeżeli chodzi o amerykańską politykę, to czytam tylko u Ciebie, bo by mnie chyba jasny szlag trafił - cokolwiek to znaczy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polityka trafia to fakt, ale jak sie czlowiek nia pasjonuje, to jest to calkiem przyjemne trafianie;)
      Ja nawet nie wiem co bede robic po wyborach...

      Delete
    2. oj,

      coś sobie znajdziesz, wierzę w Ciebie

      Delete
  15. Ale WĘCH to masz niewiarygodny... w rzeczy samej, ze się TAK WYRAŻĘ ! ;)
    Nie wiem, czy się orientujesz w swym zaaferowaniu, że u NASZ,czyli w Polszcze, też SMRÓD się niesie... trotyl z nitrogliceryną aż spod Smoleńska ( !! ) - niekończąca się historia ( oraz HISTERIA ) ;((
    TRZYMAM kciuki za Demokratów, jak zwykle, zresztą ! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwoko, smrod sie roznosi w roznych zakatkach swiata, z roznych powodow, ale zawsze to smrod;)) U Was to juz chyba tak bedzie dopoki Jarek zyje, a on ma chyba dopiero 64 lata. Daleka droga przed Wami;)

      Delete
  16. Jeszcze dwa dni i wszystko będzie jasne! Oby po Twojej myśli...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgago, bedzie po mojej mysli, bo kukla ma tylko 15% szans na wygranie, a to troche... hmm... malo;))

      Delete
  17. mam nadzieję, że to ci się otworzy:

    http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/521619_499190610111712_1131937255_n.jpg

    jak zobaczyłam, to od razu pomyślałam,że to idealny obrazek dla Ciebie STAR! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ewus, dzieki:)) Zaraz robie z tego notke;))

      Delete
  18. Biedactwo z tego Romneya...ale jakoś mi nie żal takich :DDD
    Niech śmierdzi aż wykurzy wszystkich ograniczeńców z "wyższych sfer".

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...