Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, November 6, 2012

Melduje!!!

Melduje, ze juz zaglosowalam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po drodze o malo co nie zabilam jakiegos dziadka, ktoren mi stanal na drodze i potem wydarl na mnie paszczeke;)
Dziadek nalezal do tych co to nie dosc, ze gabarytami nie grzeszy to jeszcze idzie na boki. Wiecie tak w szerokim rozkroku.
Wspanialy zawsze mowi, ze stare dziadki tak chodza, bo im jaja puchna z braku seksu. Nie wiem czy w to wierzyc, ale na wszelki wypadek staram sie, zeby nie narzekal na braki, a jak mimo wszystko zacznie sie kolebac na boki to nie dosc, ze seksu nie dostanie to jeszcze mu wpierdykam.
No to dziadek sie kolibal tuz przed moim nosem i ni chujaszka nie moglam go wyprzedzic, a mnie jak zwykle sie spieszylo wiec zlozeczylam pod nosem, ale szlam grzecznie za dziadkiem. Jak juz weszlismy w drzwi to dziadek zrobil gwaltowny STOP.
Czego ja nie przewidzialam, wiec wytracil mi z reki karteluche ktora dostalam poczta, a ktora pan wpuszczyk zarzadal zeby pokazac, bo w ten sposob wie do ktorego stolika  mnie skierowac. Kartka upadajac powoli ladowala na dziadkowych plecach i o malo co byloby mi sie udalo ja zlapac, ale jak dziadek poczul cos na plecach to sie ruszyl i kartka pizgnela o podloge, bez huku;)
Za to dziadek zahuczal:
-- Czemu mnie popychasz, chcesz mnie przewrocic?
Na co ja rezolutnie odpowiedzialam:
-- Wyglada na to, ze nie bede miala innego wyjscia, bo obok Ciebie nie da sie przejsc.
Wpuszczyk sie usmiechnal, podniosl moja kartke i kazal podazac do stolika nr. 3 po prawej. I w tym momencie okazalo sie, ze mam wyjatkowe szczescie, bo do wszystkich innych stolikow byly kolejki tylko nie do mojego.
Za stolikiem siedzialy dwie panienki, lekko przechodzone, tak ciutke starsze ode mnie.
Chyba juz wiem co bede robic na emeryturze... ;/
Panienki sprawnie wyszukaly moje nazwisko na liscie, daly papierzyska i stanelam w nastepnej kolejce do "klatki" gdzie sie wypelnia ballots.
Kryste ile tych kolejek w calkiem malym pomieszczeniu!!!
Na szczescie znow ledwie sie ustawilam gdzie trzeba jak odeszlo trzy osoby z klatek i ja juz bylam tuz, tuz. Dopadlam klatki i szybciorem zakreslalam co trzeba, na szczescie nasz nowojorski ballot jest prosty jak drut, wiec pojechalam rowno po wszystkich demokratach omijajac republikanskie talatajstwo z daleka, zlapalam papiery i poszlam do skanerow.
Kolejna niespodzianka, bo akurat o tej porze co ja bylam glosowac to lokal wyborczy byl wypelniony mlodzieza w wieku poborowym... do nieba, ktora to mlodziez w wiekszosci nie posiada zielonego pojecia co dalej i boi sie skanerow. Skutkiem czego rzad skanerow stal wolny a jeden pan pocil sie z kolejka mlodocianych.
I tak mi sie udalo, bo wszystko zalatwilam w rekordowym czasie i nawet sie nie spoznilam do pracy;))

Dobrze, a teraz ostatnie prognozy ze statystyk Nate Silver, ktore podal dzis rano o 10:10 mojego czasu:

Przewidywane glosy elektoralne:

Obama - 313
Romney - 225

Przypominam, ze do wygrania potrzeba 270 glosow.

Szansa na wygrana:

Obama - 90.9%
Romney - 9.1%

Popular vote, czyli glosy indywidualne:

Obama - 50.8%
Romney - 48.3%

Pierwszy stan na ktory nalezy zwracac baczna uwage to Virginia, punkty wyborcze zamykaja tam o 19tej mojego czasu.
A ja bede juz wtedy na Democracy Plaza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

38 comments:

  1. brawo, trzymam kciuki i mój mąz też, bo kazałam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ze Ty kazalas, to sie nie dziwie, ale ze on trzyma, to juz sukces:)) Moze sie boi, ze bedzie musial chodzic szeroko;)))

      Delete
  2. Replies
    1. Ale mam nadzieje, ze za Obame trzymasz:))

      Delete
  3. Replies
    1. Maga, sraczka nie pomoze, chyba ze masz telewizor w sraczyku:)) Pierwsze na co trzeba patrzec to Virginia i zamyka sie o 7pm, nastepnie o 7:30pm jest Ohio!!!
      Jak Obama wygra Ohio (a wygra) to juz Romney jest spalony.
      O 8pm Floryda, ale ta raczej pojdzie dla Romneya, bo wiesz te staruchy i tak nie beda dlugo zyly ze skutkiem wlasnego glosowania:)) Ale o 8pm zamyka sie tez Pensylwania i New Hampshire, co tez jest wazne.
      O 9pm Wisconsin i praktycznie mozna bedzie uznac, wybory za zakonczone, bo Wisconsin idzie dla Obamy.
      No ale ja lubie ogladac, to poczekam do 10tej na Iowa i Nevade oba stany bierze Obama.

      Delete
    2. Mam tak ustawione lustro ze ze sraczyka moge ogladac:)))))
      Kurde ,na egzaminie tak sie nie denerwowalam.

      Obama wygra i ja w to wierze,a denerwuje sie tym ze tyle glupoli chodzi po ziemi(mam na mysli glosujacych za Tym-no-wiesz;)))

      Delete
    3. Maga, no wiesz przeciez, ze glupich nie sieja...:))

      Delete
  4. Replies
    1. Ja tez czekam:))) Ciekawa jestem jak to bedzie wygladac w porownaniu z tymi statystykami;))

      Delete
    2. Ja wlasnie jakies transmisje ogladam, co w szwabolandii leca i wedlug ich to Romney prowadzi...

      Delete
  5. Wyobraziłam sobie Wspaniałego chodzącego w rozkroku;-)))
    Czekam na wyniki !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, nie strasz, jakby mu sie takie palaki porobily i chcialby plasko w lozku lezec, to moge sie nie zmiescic:)))

      Delete
  6. Nie masz pojęcia jak ja tutaj przeżywam te wybory.
    I bądź pewna, że to, w głównej mierze, Twoja zasługa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo sie ciesze, ze Was zarazilam polityka:)) Teraz tylko niech kazdy obserwuje na swoim podworku i moze jest jeszcze szansa na porzadek na swiecie:))

      Delete
  7. Ty to potrafisz trzymać w napięciu. Horror. Teoria dotycząca męskiego chodzenia w rozkroku bardzo intrygująca :))))Kurcze, teraz będę się facetom przyglądać i patrzeć na ich chód. Siła sugestii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa, to witaj w klubie obserwatorow:))) My ze Wspanialym zawsze mamy ubaw jak widzimy takiego goscia;) A w napieciu to nie ja trzymam, sama mam sraczke z padaczka, bo juz chcialabym byc tam na miejscu, a ciagle czekamy na Wspanialego:))

      Delete
  8. Jeszcze raz powtórzę ,Jesteś lepsza od naszego Wstajesz i wiesz na TVN24:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martanna, wierze ze to co napisalas to jednak komplement:) Nie mam pojecia o TVN24 wiec wiesz, mozesz mi kazda ciemnote wcisnac:))

      Delete
    2. To jest wg.mnie najlepszy program informacyjny w naszej TV,prowadzi go miedzy innymi Jarosław Kuźniar,którego bardzo lubię za sposób prowadzenia tegoż programu, możesz uznać to za bardzo duży komplement to co napisałam wcześniej:)Też się cieszę ,że Obama wygrał.:)

      Delete
  9. ok po pierwsze, to prawie sie udlawilam kawa jak przeczytalam o tych staruchach co im jaja puchna!! ;)
    trzymam mocno kciuki, z moim szefem (amerykanin, stojacy po Dobrej Stronie :)) sprawdzamy internet co chwile, musze go uspokajac, bo sie biedak denerwuje, ze jesli wygra ten tam, to on do kraju nie chce wracac ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O matko!!! Ratuj szefa, wyglada na to, ze porzadny chlop:)) Tylko nie mow mu o tych puchnacych jajach, bo to moze wywolac odwrotny skutek.
      Ale mozesz mu powiedziec, ze tu jest jedna taka na miejscu co trzyma palec na pulsie i zapewnia, ze bedzie mogl wrocic:))

      Delete
  10. Daj znać;)
    a zresztą - po co ja to piszę?Pewnie z radości tak wydrzesz paszczę ,że usłyszę i bez internetu:);)
    Buźka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, przesadzasz.... ale chyba niewiele:)))

      Delete
  11. Znaczy co? Jak pójdziesz na emeryturę to będziesz siedzieć w komisji wyborczej? No proszę Cię! Jak Ty pójdziesz na emeryturę to już nie będzie żadnych komisji, a ludzie będą głosowali telepatycznie.
    P.S. Na największym kanale informacyjnym w polskiej TV, na TVN24 program wyborczy ma lecieć całą noc. Ja nie dam rady oglądać, choćby dlatego, że strasznie pierdolą. Idę spać. Mam nadzieję, że jutro rano świat będzie wyglądał dokładnie tak jak dziś. Znaczy marzy mi się, że Jarek Trotyl postanowił udać się na emeryturę, Macierewicz na terapię, a adwokaci wdów smoleńskich po rozum. Reszta, tzn czarny prezydent USA, bez zmian.

    ReplyDelete
  12. A jaka jest przewidywana frekwencja ?

    ReplyDelete
  13. Jeszcze troche i sie posmieje. Raz z braku szacunku dla starszych, dwa chamskiego wykorzystywania ich dla swojego lansu, trzy kieleckiej wiochy, cztery, slomy w butach, piec wkladania w pysk innym tego, czego nie powiedzieli, szesc... no wlasnie. Potem sie posmieje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest takie polskie przyslowie "poznac glupiego po smiechu jego"

      Delete
    2. Jacek mam nadzieje, ze dzis sie smiejesz jeszcze bardzej.
      To moze podrzuc fotke.

      Delete
  14. Star, zaglosowane - OR oczywiscie na niebiesko:)!

    ReplyDelete
  15. Star, przysun sie troche blizej do kamer tv na Democracy Plaza to "na zywo" Cie zobacze !
    Czekam na relacje z celebracji zwyciestwa ( dalej mam kciuki mocno zacisniete...dopierominela 22).
    Moje WI opowiedzialo sie po wlasciwiej stronie !!!! Moj glosik tez niebieski:-)
    Monika z zadupia w WI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chillax w poprzedniej notce masz mnie na zywo, przed kamera wlasnie z Democracy Plaza:)))

      Delete
  16. a martwiłaś się co będziesz robić jak się wybory skończą... zapisz się na jakieś kursy i zostań żoną zaufania :P

    ReplyDelete
  17. Musze odespac te wybory,jak nigdy siedzialam przed telewizorem,a spac juz bede spokojnie,TADADAMMM:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...