Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, November 6, 2012

Yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Obama wygral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ostatni etap moich przewidywan spelniony!!!!!!!!!!!!!!!
O godzinie 23:15 mojego czasu juz bylo wiadomo, mial juz 274 glosy elektoralne.
Jeszcze pozostalo kilka stanow, ktore ciagle nie byly gotowe na podsumowanie, a wiec ta liczba wzrosnie.
Po drodze z Democracy Plaza wstapilismy jeszcze do mnie do pracy, tylko po to zebym mogla napisac te kilka slow.
Jestem sztywna z zimna, ale szczesliwa bezgranicznie:))
Jutro napisze wiecej.
A teraz do domu, na dobrego drinka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

151 comments:

  1. Bardzo sie ciesze, ja jak glupia przyklejona do monitora, w koncu moge sie odlepic :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyklejona do monitora, ale domyslam sie, ze poza tym w jakiejs wygodnej pozycji:)) Ja stalam jak wiesz kto na weselu przez 3 i pol godziny. Dzis jestem tak obolala, ze chodze jak Romney;) na sztywno:)))

      Delete
  2. :)) nie bylo innej opcji:))
    gratulacje nam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie bylo innej opcji, naprawde to bylby taki krok do tylu, ze sobie nie potrafie wyobrazic.
      Na szczescie nie musimy sobie tego wyobrazac:))))

      Delete
  3. Gratulacje.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  4. Gratulacje Star!!!!
    Gratulacje Ameryko!!!

    ReplyDelete
  5. Gratulacje Star!!!!
    Gratulacje Ameryko!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Jolu, nawet w imieniu Ameryki:))

      Delete
  6. Replies
    1. Evek, siadlas na szpilke i Ci powietrze uszlo:)))

      Delete
  7. Gratulacje Stardust!

    Co prawda Demokraci to nie moja bajka... no ale ...to Ty zyjesz w Ameryce i w sumie niezle Barackowi kibicowałas :)


    Gratulacje jeszcze raz.!

    Ariadna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Demokraci to tez nie moja bajka, bo ja nie naleze tutaj do zadnej partii (chociaz rozwaza, bo mam powody) ale z kolei republikanie zupelnie nie wchodza w rachube:)))
      Mysle, ze gdybym postawila choc kropke przy republikanskim nazwisku to by mnie natychmiast sparalizowalo:))))

      Dzieki i buziaki!!

      Delete
  8. Replies
    1. A co maja dzis do powiedzenia slynni amerykanisci?

      Delete
    2. A np. jeden "publicysta" ze wzmiankowanej już przez kogoś Frondy zwycięstwo Obamy określa jako wygraną "antykultury śmierci".
      A o Obamie: "zwolennik zabijania nienarodzonych (a także narodzonych w wyniku nieudanych aborcji), człowiek, który odebrał katolikom prawo do wolności sumienia, propagator związków gejowskich".
      Więc rozumiesz, że staram się raczej nie słuchać;-)

      Delete
    3. Rozumiem, absolutnie rozumiem:))

      Delete
  9. Od rana w radiu słucham, ze wygrał :-) :-) :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martek, wygral nie tylko Obama ale glownie rozsadek:)

      Delete
  10. Replies
    1. Toya, mnie od wczoraj usmiech nie schodzi z geby:)) Chyba taka usmiechnieta spalam nawet:)

      Delete
  11. Mnie wieczorem szwabska teleizja zeschizowala, ze ida leb w leb, i jeszcze wcale nic nie wiadomo itp. Ale pomyslalam ze Star pisala caly czas, ze wygra, to wygra, i juz :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dobrze pomyslalas, bo ja sie naprawde znam na polityce kraju w ktorym mieszkam:))

      Delete
  12. Gratuluje Tobie i Ameryce!
    A ja od rana się wkurzam, bo - co prawda wiem o wygranej z radia, ale w prasie codziennej mam dzisiaj jeszcze artykuły tego typu, że jeszcze nic nie wiadomo. Rozumiesz - tak, jakby jeszcze u nas mieli nadzieję, że nie wszystko jest przesądzone. Że wynik może być zakwestionowany, ze potrzebne będzie ponowne przeliczenie głosów. Że może być tak, że nazwisko prezydenta poznamy naprawdę dopiero za kilka tygodni. I tym podobne rzeczy. No naprawdę - nawet nie myślałam, że w Polsce jest tylu przeciwników Obamy (czemu się tak naprawdę dziwię). I tym bardziej kibicuje Obamie! najlepszego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. to-znowu-ja, może po prostu trzeba przestać czytać taką prasę? Należy dbać o swoje zdrowie psychiczne ;-))))) Zwolenników też jest wielu, więc chyba nie ma co generalizować :-)

      Delete
    2. Siedzę od rana w kiosku i po prostu robię codzienną prasówkę. Nie umiem inaczej - kwestia przyzwyczajenia... ;)))

      Delete
    3. Ooo, to ty już jesteś specjalistą w tej dziedzinie;)))) To tak wiesz, tam gdzie pierdoły to z przymrużeniem oka i z dużym dystansem:) i od razu lepiej się będzie czytało.

      Delete
    4. Przyznam, ze nie bardzo mi sie chce zagladac na polskie fora, bo mnie jeszcze nie daj buk podkusi czytac komenatrze, a to moze grozic powaznymi rezultatami:))
      Ale na pocieszenie napisze Ci, ze Fox mowi pewnie to samo:))))
      Po prostu trzeba przyjac do wiadomosci, ze jest grupa ludzi na swiecie, ktorym nie po drodze z rzeczywistoscia i stworzyli sobie wlasny rownolegly swiat;))

      Delete
  13. :-D
    kurcze wczoraj wieczorem kładłam się spać z myślą, że rano od razu trzeba włączyć tvn24 i sprawdzić kto wygrał, no ale rano musiałam Zu zawieźć do przedszkola, zaspałyśmy trochę, potem przed samym wyjściem z domu Młody walnął kupę i przez tą kupę zapomniałam w ogóle o wyborach... ;-)
    wracam do domu, wchodzę na bloga i jak zobaczyłam tytuł Twojego posta to już wiedziałam że jest DOBRZE :-))) ja nie tyle kibicowałam Obiamie co bałam się przeraźliwie, że wygra ten oszołom... to tak jak w PL kiedy PIS wygrał jedne wybory to ja normalnie się popłakałam i byłam tak rozczarowana, że aż trudno to opisać... no ale teraz jest git!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olu, na szczescie Ameryka po raz drugi dowiodla, ze zaczyna madrzec:))

      Delete
  14. Replies
    1. Dzieki Misiu:))
      Slyszalas jak wrzeszczalam? Gardlo mam dzis zjechane doszczetnie:))

      Delete
  15. Cieszę się razem z Tobą:)) Oglądałam już przemówienie Obamy i naprawdę uważam, ze lepiej nie mogliście wybrać!
    Gratulacje!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mada, dziekuje:) A Wspanialy wczoraj jak juz wracalismy do domu pociagiem wpadl na pomysl, ze tak naprawde to prezydenci powinni miec prawo do trzeciej tury;)) Albo kazda tura powinna trwac 6 lat a nie 4.
      Tego sie nie spodziewalam nawet ja:)))

      Delete
  16. No a nie mówiłam ?!!!:))
    Duchy jednak nie kłamią hahaha :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha moj Nate Silver tez nie klamie;))

      Delete
  17. Ja rowniez gratuluje Ameryce, Tobie i sobie :-)
    Dumna jestem z tego, ze moj Stan serem pachnacy, na niebiesko sie pojawil ! Kobiete, geja na Senatora tez wybral ...
    Co za noc !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez jestem dumna z Wisconsin, chociaz wiedzialam, ze Obama na pewno tam wygra i wygral przewaga prawie 7 punktow, a to bardzo duzo biorac pod uwage fakt, ze Ryan jest wlasnie z Wisconsin.
      No i Tammy Baldwin kibicowalam ile sil w plucach:))

      Delete
    2. Star, po raz kolejny mnie zadziwilas! To, ze jestes w polityke zaangazowana i wypowiadasz sie ze "znawstem", wiem od dawna. Znajomoscia faktow z WI- o, jakze odleglego od NYC - powalilas mnie na kolana :-)
      Kolejka polskich mediow powinna ustawic sie przed Twoimi drzwiami. Z oferta na kompetentnego korespondenta oczywiscie!!!

      Delete
    3. Chillax, bo ja naprawde wiem co sie dzieje w wielu innych stanach nie tylko u mnie:)) Ja juz mam liste obserwacyjna na kandydata do nastepnych wyborow;))

      Delete
  18. Yeah! Yeah! Yeah! Yes! Yes! Yes!:) Gratulacje!!!!!

    ReplyDelete
  19. Zaluzylas nawet na .... dwa drinki:D
    Gratulacje dla Ciebie .... i nas wszystkich!!!
    Usciski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, zasluzylam ale w sumie nie wypilam ani jednego, bo sie balam, ze padne, a jeszcze MUSIALAM wysluchac i zobaczyc przemowienie Obamy:))
      Wiec sobie darowalam drinki i chyba to byla dobra decyzja;)

      Delete
  20. Szczerze gratuluję Stardust Tobie, a także wszystkim osobom, zamieszkałym w USA, które tu komentują:-)

    ReplyDelete
  21. Gratulacje Star! Mogłabyś być reporterem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tym reporterem to przesada, ale za to jaka mila:)))

      Delete
  22. Replies
    1. Aniu, dzis nawet na glosne "jupi" nie mam sily:))

      Delete
  23. Super ;)))
    Ale przy nastepnych wyborach, to Ty wez sie do roboty, co? :)
    To nie bedzie takiej niepewnosci ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamyku, ale do tych tez sie przylozylam;) Nie tylko finansowo ale i przez jakis czas telefonicznie wspomagalam sztab Obamy;)) Troche malo, ale i tak wiecej niz nic;)

      Delete
  24. WIELKIE GRATULACJE !!! HURRRA - czyli też się ucieszyłam na tę wiadomość z naszego radia !
    A Stardust niech se teraz wypoczywa po trudach reporterskich i nerwówce
    ! ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kwoko, z pelna swiadomoscia zrobilam sobie dzis dzien wolny, bo wiedzialam, ze bede go potrzebowac. Jestem padnieta, ale za to bardzo szczesliwa i nie zaluje tego, ze tam zmarzlam i tylek mi wyskoczyl z gwinta i nogi spuchly.
      Warto bylo!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  25. No to możemy spokojnie robić swoje i puścić te kciuki :-)
    Pierwsze co zrobiłam po przebudzeniu rano, to jak lunatyk poczłapałam włączyć tv. Na zdjęciu był uśmiechnięty Obama z napisem Ameryka wybrała, więc wszystko zgodnie z planem i mogłam się spokojnie szykować do pracy.
    Gratuluję!!! Powinnaś się zastanowić, czy na emeryturze w kolejnych wyborach może się włączyć do sztabu wyborczego demokratów. Mnie przekonałaś, ja bym zagłosowała na Obamę :-)
    Pozdrawiam
    Aga
    PS a ciekawe, jak nasza polonia głosowała

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aga, sztab wyborczy w przypadku Obamy to doslownie kazdy kto chce pomoc, ja tez troche pomoglam (przynajmniej chce tak myslec) tymi telefonami:))
      Nie mam pojecia jak glosowala Polonia i wiesz szczerze mowiac majac swiadomosc faktu, ze Polonia glosowala na Kaczynskiego nie bardzo chce wiedziec jak glosowali tutaj.
      Nie mam zadnych kontaktow z Polonia czy polonijnymi organiacajami i niech tak zostanie... ;))

      Delete
  26. i daj bosze w końcu bedzie cos o seksie ;)))

    (moja reakcja na wiadomości poranne - no to Star szczęśliwa ;)

    gratulacje :*

    ReplyDelete
  27. tak mnie zakręciłaś tymi wyboram jak nie wiem co!
    Star, cieszę się i gratuluję:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No troche Wam namieszalam ta polityka:)) Az jestem mile zdziwiona, ze tyle osob czytalo:))
      Dzieki Ade:**

      Delete
  28. Naprawde ciesze sie razem z Toba!!!!! Niestety nie czekalam wczoraj na wyniki, bo Ty wiesz, ze my ranne ptaszki, wiec pierwsze co zrobilam z rana, to wlaczylam radio i wykrzyknelam na caly dom: YES!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. My mamy dzis wolne, tzn. Wspanialy pracuje w domu, a ja pielegnuje obolale kosci i staram sie odzyskac glos;))

      Delete
  29. Wszystkie media francuskie tez się cieszą.... ja tez odetchnęłam :)
    Pozdrawiam
    Nika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niko, dzieki za poparcie prosto z Francji. Wczoraj na Democracy Plaza spotkalismy ludzi z naprawde roznych zakatkow swiata. Napisze o tym, ale musze troche odpoczac i pozbierac mysli;)

      Delete
  30. Replies
    1. W Polsce jak zwykle spóźnieni - już po wyborach, a tu leci reportaż, jak to za kadencji Obamy wzrosło bezrobocie i te biedne rodziny kiedyś mieszkały w wielkich domach z jaccuzi, a teraz w motelach i o zgrozo - szczura raz musieli zjeść.

      Sama nie wiem, czy czuć się nieszczęśliwszą, bo nigdy nie miałam i pewnie nie będę miała domu z jaccuzi i więcej niż dwóch pokoików, czy raczej szczęśliwa, bo nie miałam i nie muszę żałować jak oni...

      Delete
    2. Babo, a ja caly czas mieszkam w mieszkaniu z jaccuzi, jeszcze tylko szczura nie jadlam, ale wszystko przede mna:))))

      Delete
  31. CNN exit polls podaly ze 55% kobiet glosowaly na Prezydenta Obame !!!
    Nigdy wiecej Willarda, co za ulga !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mowiac, jestem troche rozczarowana, ze TYLKO 55% zwlaszcza w obliczu talibanu. No ale... ;)

      Delete
    2. 55% nie jest zle, biorac pod uwage "sister wives"

      Delete
  32. A JA TAKA ZASPANA PO WCZORAJSZO-DZISIEJSZYM ,ZE WPISALAM SIE POD POPRZEDNIA NOTKA:)
    HUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  33. No niestety ale to nie moj wybor a ciut wiekszej polowy, druga polowa w niej cala klasa srednia zalamana wczorajszym wyborem . Tylko czekac az nam sie zrobi male mexyko z cala ta reforma zdrowotna iscie zebranoa z podrecznikow do socjializmu, gdzie przy nastepnym odnowieniu planu zdrowotnego znow nam podwyzsza raty a nielegalne mexykana bedzie miala darmowke za nasze taxy(no wkoncu ktos musi utrzymac to towarzystwo) szpitale juz zaczynaja lookac na ciecia kosztow; wlacznie z nielegalna dzieciarnia chroniona przez Obame przed deportacjia gdzie pojda nasz taxy na ksztalcenie, leczenie i dofinansowanie osob ktore nie wloza w nasza ekonomie ani centa a pobiora food stampy, samotne nielegalne matki z mexykany dostana darmowe komoreczki , zostana zaplacone renty( a co sie nalezy) a one same dorobia nastepnego obywatela. Bedzie sie oplacalo siedziec 2 latka na bezrobotnym i dorabiac na boku druga wyplate, a wszystko to z taxow small biznesu i klasy sredniej , coraz czesciej zamykajaca swoj biznes przezco tracone sa miejsca pracy . Viva Obama !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwyczajna, Jezus Maria!!!!
      Czy Ty jestes z tych inteligentow co to jeszcze sie po angielsku nie nauczyli, a juz po polsku zapomnieli?
      Kobieto, jak Ty piszesz?
      To wstyd!!
      Nie potrafisz po polsku, pisz po angielsku, ale nie osmieszaj sie. Wcale sie nie dziwie, ze nic nie rozumiesz, sama udowodnilas tym kometarzem, ze to Cie po prostu przerasta.

      Delete
    2. Takie wpisy niestety tylko potwierdzają moją opinię o tym, że GOP potrzebuje nowych pomysłów i świeżej krwi... Już wiele razy pisałem, że uważam, że tylko system gdzie są dwie silne i ZDROWE partie ma sens, niestety rozsądni ludzie w GOP są w mniejszości...

      Delete
    3. Rece opadaja. Niestety calkiem spory procent Polonii wyglada wlasnie tak jak Zwyczajna :( Gowno wie, karmi sie rasistowskimi stereotypami i mysli toto, ze jest z lepszej kategorii emigrantow. Po angielsku nie napisze, bo moge sie zalozyc, ze nie umie na tyle, zeby to zrozumiale bylo.

      Mam dla Ciebie niusy, Miss Zwyczajna. Ja tez zaliczam sie do middle klasy, moj hazbend ma small biznes i jakos cieszymy sie niezmiernie z wygranej Obamy i sie extra taxow nie boimy i food stampow potrzebujacym nie zalujemy. Zanderstendowalas?

      Delete
    4. jagodka:)))
      "Zanderstendowalas" mnie powaliło! No nie mogę przestać się śmiać;)))) (chociaż wiem, że to co spowodowało, że tak napisałaś, wcale śmieszne nie jest).

      Delete
    5. Zwyczajna, niestety reprezentujesz te czesc Polonii, ktora oprocz Nowego Dziennika nie czyta nic wiecej! tez zaliczam sie do middle class, oboje z mezem pracujemy, mamy dom i wychowujemy dwoje dzieci. I bardzo sie cieszymy z wygranej Obamy. extra podatki czekaja nas, niezaleznie od tego kto wygralby te wybory. i 100 razy lepiej, ze wygral Obama, a nie ten odstajacy od rzeczywistosci Romney!

      Delete
    6. Chciałem nieśmiało zauważyć, że podatki macie o wiele niższe niż w Kanadzie (poza corporate tax, który u nas jest niższy) a coraz więcej osób w USA ostatnio chwali kanadyjski model jako nieźle działający... Nie da się jednocześnie obcinać podatków, zwiększać wydatków i spłacać długów, więc niezależnie od tego kto będzie w kongresie i tak USA czeka reforma fiskalna. Niestety obie partie udawały w czasie wyborów, że słoń w pokoju jest niewidoczny i skupiały na waleniu się po łbach.

      Delete
    7. Swieta prawda Res. Ja osobiscie nie mam nic przeciw placeniu wiekszych podatkow, tylko chce cos z nich miec;) Natomiast mam wiele przeciw podnoszeniu podatkow klasy sredniej tylko po to zeby 1% najbogatszych mogl placic nizsze podatki ode mnie, albo wcale.
      Ciagle chcialabym zobaczyc ile podatkow placil Romney za te lata, ktorych tak bardzo bal i boi sie pokazac.
      Zdecydowanie wole utrzymywac biednych Meksykanow niz bogatych braci Koch.

      Delete
    8. Ja tam bym wolał nikogo nie utrzymywać poza tymi, którzy rzeczywiście nie mogą pracować, ale w zasadzie zgadzam się z resztą tego co piszesz. Każdy powinien płacić podatki i tyle. Z drugiej strony administracja publiczna się rozrasta jak nowotwór, więc jest na tym tle sporo pola do cięć i szukania bardziej efektywnych rozwiązań. USA samych rodzajów wiz mają... 185 typów, Kanada (porównywalny system w końcu) ma kilka...

      Delete
  34. Sztywniak z przyklejonym fałszywym uśmiechem Romney niech znika :))
    Gratuluję Ameryce rozsądnego wyboru! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antares, ja po wczorajszej nocy chodze dokladnie jak sztywniak:)) Wspanialy sie smieje, ze pewnie mam magiczne majtki;)

      Delete
  35. Gratulacje Star, myślę, że powinnaś teraz trochę odpocząć, bo się wykończysz:)

    Bardzo się cieszę, że już po wszystkim i mam nadzieję, że teraz się panowie i panie politycy zabiorą do konstruktywnej roboty. Mam też dużą nadzieję, że GOP się w końcu popatrzy do lustra i zobaczy, że mu na karku siedzą upiory, które sam wykarmił. Myslę, że jednak tak łatwo nie będzie i musi się dokonać zmiana pokoleniowo-kulturowa w tej partii, co pewnie potrwa więcej niż cztery lata.

    A prezydentowi Obamie życzę grubej skóry i wytrwałości, bo następnych kilka lat będzie czyścem dla wszystkich, niezależnie od politycznych preferncji. Pierwsza kadencja zwykle jest nieśmiała, w drugiej się buduje "legacy", więc ciekaw jestem jaką Obama ma wizję. Ciekawe czasy, nie powiem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Res, pozwol ze sie wtrace :). ja mam nadzieje, ze Obama bedzie bardziej tough. Widmo reelekcji zniklo, teraz nie powinien pozwolic sobie grac na nosie partii republikanskiej. jest dzisiaj dobry artykul w WSJ (sorry Star!), pt. "Tough Loss Leaves GOP at a Crossroads." POLECAM!

      Delete
    2. Res, nie odpowiadalam wyzej, bo tam z wiadomych przyczyn opadly mi rece:) Ale tam wlasnie napisales "... dwie silne i ZDROWE partie..." i wlasnie slowo ZDROWE uwazam za kluczowe, GOP jednak daleko do zdrowia i chyba glownie psychicznego w obecnej chwili.
      Czy sie obudza?
      Nie wiem, bo na pewno bedzie im bardzo ciezko stanc w obliczu faktu, ze sa przezytkiem. A niestety zeby pojsc do przodu trzeba sobie z tego zdac sprawe. Nie mozna isc do przodu wykonujac kroki w tyl.
      Czasy sa na pewno ciekawe.
      Jedno nie ulega watpliwosci, mimo przeciwnosci i wszelkiej brudnej roboty, Ameryka sie wypowiedziala jasno.

      Delete
  36. Stardust, Ani nie Jezu ani nie Maria. Nic nie mnie nie przerasta , wlasnego zdania nie mozna powiedziec? Nie jestem za Romeyem ale przeciw Obamie i jego praktykom. Coz, zle trafilam To sie chyba tu nazywa kolko wzajemnej adoracji :) Zgorzknialosc twych slow naprawde nie zakrawa do polemiki bo takowej chyba tu nikt nie znajdzie . Koncze wiec temat.Coz wiecej Stardust , Chmielewska to ty tez nie jestes ;) Ja przymajmniej nie osmieszam sie piszac ze nie wiem co to TNV ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapewne możesz wyrazić swoje zdanie, tylko, że wszystko zależy w jaki sposób to robisz.
      Ps:
      A co to jest TNV ?

      Delete
    2. Zwyczajna... naprawde szkoda mi czasu na rozmowy z takimi osobami jak Ty, wiec prosze wybacz, ale daruj sobie.
      Chmielewska nie jestem, ba, nie znam zadnej Chmielewskiej podobnie jak TNV i jest mi z tym dobrze.
      Jestem bardzo dumna z tego kim jestem, wiec nie mam potrzeby byc kims innym.

      Delete
    3. Ja zwyczajna, no oczywiscie ze sie nie osmieszasz piszac, ze nie wiesz co to jest TNV, Ty sie osmieszasz piszac.
      Zakladam, ze TNV to TVN?

      Delete
    4. Ja też nie wiem co to TNV, ale TVN24 (bo o ten program informacyjny chodziło) i owszem :)
      Może już odstaw to wino?

      Delete
    5. Owszem masz racjie , moja notka byla nieskladna, pisana pod wzgledem emocji i za pomoca telefonu ale wyrazimam swoje zdanie na temat prezydenta Electa.
      Nie dzwonilam po kolezankach po ogloszonych wynikach i nie plakalam w sluchawke co bedzie z krajem nie planuje tez emigracji do Polski lub Kanady z tego powodu jak to robily powyzsze tu Panie .
      Powiem ci szczerze podjelam pytanie osoby tu piszacej : " ... ciekawa jestem jak glosowala Polonia" wiec napisalam zdanie inne niz wszystkie to Panie i spodziewalam sie ze przeczyatm o ciekawy programie wychodzenia z dolka gospodarczego czy o innych zaletah programu Demokratow ( inne niz ... moze wkoncu zrobi ruch bezwizowy dla Polakow jak obiecal )
      Troche osob sie rzucilo i otrzymalam chloste ze brak uzywania przyciusku F7 a moj sarkazm zostal odebrany jako brak inteligencji . Co w tym zlego ze nie podobaja mi sie zadne posuniecia i strategie Obamy przez ostatnie 4 lata jego kadencji i uwazam ze trzeba byc idiota pracowac obecnie w tym kraju jak mozna sobie posiedzien na kuroniowce przez dwa lata otrzymujac 600 dolcow co tydzien ! i costam sobie dorobic na czarnym rynku nie przemeczajac sie zbytnio ( niestety tez naleze do tych pracujacych nadal idiotow) . Nie wiem czy ciagle podwyzki ubezpieczenia medycznego spowoduja ze bedzie mnie na nie stac ( skok przynajmniej w moim przypadku miedzy rokiem 1008 a obecnym byl : z $780 miesiecznie do $ 1150) a pomimo tego teraz bede miala nakaz wykupienia ubezpieczenie pod grozba nalozonych sankcji ( ustawa zdrowotna Obamy )a le dzieki Bogu mamy tak wspaniale jak tu osoby ktore w razie czego wspomoga mnie biedna osobke . Tak jestem za Republikanami i ich konserwatywnym podejsciem bo uwazam ze lepiej pracowac i cos osiagnac niz pracowac i miec coraz mniej i ...zawiedziona wczorajszym wyborem .
      Konstruktywna krytyka wielu by sie przydala choc by z braku argumentuw zarzucania mi ze czegos nie zrozumialam ( tylko nikt nie napisal czego )
      PS domyslam sie ze siedzac w Polsce i mjac w przydomku Krakow jesli TVN nic nie mowi i zajadliwosci wypowiedzi to naziemna TV Trwam jest pierwszym programem po wlaczeniu .

      Delete
    6. "Nie dzwonilam po kolezankach po ogloszonych wynikach i nie plakalam w sluchawke co bedzie z krajem nie planuje tez emigracji do Polski lub Kanady z tego powodu jak to robily powyzsze tu Panie"

      A szkoda !!
      Poziom Twojej ignorancji i siania dezinformacji mnie przeraza,

      Delete
    7. Na szczęście Kraków leży daleko od Torunia;), a TV Trwam na całe szczęście nie dostała przydziału na nadawanie na kanałach naziemnych. Zdaje się, że pod wpływem emocji i nerwów, nie czytasz tego co piszesz, oraz nie czytasz ze zrozumieniem tego co napisali inni.
      Nic mi nie mówi skrót, który poprzednio przytoczyłaś - TNV. Dlatego zapytałam.

      Delete
    8. Zwyczajna, jeśli Cię nie stać na ubezpieczenie medyczne to jakim cudem będzie Cię stać na leczenie jeśli, odpukać, zachorujesz? Nie rozumiem zupełnie logiki ludzi którzy psioczą na składki medyczne. Nie chorują? Poza milionerami każdy inny człowiek raczej nie poradzi sobie finansowo kiedy się pojawi jakaś droga w leczeniu choroba. W każdym cywilizowanym kraju zachodnim i wielu rozwijających dawno temu właśnie dlatego wprowadzono powszechne ubezpieczenia. USA od lat było wyjątkiem, dosyć niechlubnym.

      Dodam, że kanadyjski system choć nie jest idealny bardzo mi pasuje i nie mam problemu z płaceniem wyższych podatków mając świadomość, że jakaś operacja albo zabieg nie doprowadzą mnie i mojej rodziny do ruiny finansowej.

      Nielegalna imigracja jest problemem z którym nie potrafili sobie poradzić również wcześniejsi prezydenci, z Bushem papą i synem włącznie, nie mówiąc o kolejnych Kongresach, w których reforma prawa imigracyjnego od kilkunastu lat tkwi i nie może się ruszyć, więc Obama na tym tle nie wypada wcale źle. Tak naprawdę nikt nie wie jak to ugryźć a kraj potrzebuje imigrantów, bo ktoś musi te warzywa zbierać w kalifornijskich ogrodach, nie?

      Kiedy słyszę, że to głównie imigranci siedzą na welfare to szlag mnie trafia, bo pierwsze pokolenie najczęściej, zarówno w Stanach jak i Kanadzie, zasuwa, żeby się dzieciom lepiej żyło. Owszem, zdarzają się i imigranci na welfare ale pretensje bym kierował raczej do większości korzystającej z tej formy pomocy, czyli Amerykanów z krwi i kości którym się nie chce/nie opłaca pracować, nie ma znaczenia jaki mają kolor skóry. $600 na tydzień? Skąd bierzesz takie stawki? W Ontario, gdzie płaca minimalna jest o wiele wyższa niż w większości stanów USA stawka welfare na osobę na MIESIĄĆ to $599. Neoi bardzo wiem jak ludzie z tego żyją przy dzisiejszych cenach. Nawet na macierzyńskim maksymalnie można dostać ok. $750 co dwa tygodnie i nie jest to welfare tylko coś na co co miesiąc się składamy...

      Delete
    9. "lvlidnight, myslisz ze to od wina ? :)))"
      no i się przyznała, ale dalej czytać mi się nie chce



      Delete
    10. Res zgadzam sie znow w 100% (moze sobie to zapisz gdzies;))) Ale tez nie rozumiem ludzi, ktorzy widza tylko nielegalnych Meksykanow, a nie widza nielegalnych Polakow. Szkoda, bo Greenpoint az peka w szwach od tych co sa tutaj nielegalnie i jeszcze pierwsze czego sie domagaja Polacy to zniesienia wiz...
      Zupelna paranoja.

      Delete
    11. Ehm... Star, zapominasz, że niektórzy Polacy "tu" i spora część w Polsce myślą, że są lepszą kastą od innych. Niestety częste zjawisko, nawet wśród teoretycznie wykształconych Polaków. A wizy to szkoda gadać, bo odkąd pamiętam co rusz się pojawiały w polskiej prasie (kiedy jeszcze ją czytałem na bieżąco). I zawsze ten sam motyw: my ich (Amerykanów) tak kochamy a tu brzydale nam dalej nie chcą znieść. Ludzie nie rozumieją, że za wizy odpowiada kongres nie prezydent i że sam fakt ich zniesienia nie sprawi, że Janek i Staszek zostaną wpuszczeni do USA kiedy pojadą jako "turyści" na 6 miesięcy z kielnią w walizce. Szkoda gadać. Pewnie je kiedyś zniosą to będę mógł zabrać tatę na drugą stronę granicy, póki co mogę tylko mamę, bo ma czeski paszport i wizy nie potrzebuje (za to potrzebuje do Kanady...)

      Delete
    12. tak, tez chcialabym wiedziec, gdzie placa $600 na tydzien siedzac na kuroniowce?

      Delete
    13. Oj, Zwyczajna. Najwyrazniej rzeczywiscie nie rozumiesz, co czytasz. O plakaniu do sluchawki i planach emigracyjnych(te akurat pol zartem) pisalam ja, ale wydawalo mi sie, ze napisalam calkiem jasno, ze robily to dzieci. Im chyba wolno, co? A pisalam o tym dlatego, bo ciesze sie, ze mlode pokolenie widzi zacofanie i zaklamanie republikanow. Podobno jeszcze nigdy mlodziez (ta mlodsza, bez prawa glosu) nie byla tak zaangazowana w wybory. Twitter pekal w szwach od antyrepublikanskich sloganow. I to napawa mnie optymizmem. Ot co :)

      A ty, zebys napisala o swoich pogladach normalnie i z szacunkiem do innych (miedzy innymi Meksykanow, ktorzy w niczym nie sa gorsi od ciebie), to nikt by cie tu nie atakowal. Ja na pewno nie. Ale noz mi sie w kieszeni otwiera w reakcji na takie teksty i mysle, ze nie tylko mi. Dostalas to na co zasluzylas i tyle.

      Delete
    14. Jagodka, moja dosc dobra znajoma mi plakala, ze jak Romney przegra to ona sie pakuje i wyjezdza na..... Bermudy.

      Delete
    15. ResVaria naprawde przyjemnie sie czyta twoje wypowiedzi sa rzeczowe .
      Wracajac do pytania tak 600 dolarow WBR ( Weekly Benefit Rate ) mniej wiecej a dokladniej 60 % wysokosci brutto zarobku nie wiecej niz 611 dolarow ( w 2012 roku )CHORE! macierzynskie jest 80 % wartosci podstawy opodatkowania tez WBR ale ono jest placone z Workers Compensation a nie z tak zwanej kuroniowki Wartosci podane wzielam ze stejtowej strony Departamentu Labor and worker compensation. Te stawki zostaly podwyzszone w tym roku w zeszlym bylo nie wiecej jak 520 dolarow tygodniowo . Sam przyznasz ze taki obrot rzeczy raczej nie zacheca do szybkiego szukania pracy ...a dlugosc kuroniowki ostatnio siegnela 2 lata . Pytasz co bedzie jak nie bedzie stac na leczenie jak zachoruje osoba bez ubezpieczenia medycznego odpowiedz bardzo prosta , poprostu zlozy wniosek o stanowe ubezpieczenie lub charity care za ktore nie bedzie musiala placic , ( lekarze specjialisci, porody, leczenia szpitalne , lekarstwa) a koszty zostana wliczone w coraz to bardziej rosnace uslugi medyczne ktorymi sa obciazane towarzystwa ubepieczeniowe przez co koszty ubezpieczen sa ciagle rosnace, co toworzy chora sytuacjie gdzie idac do lekarza maja ubezpieczenie placi sie copayment ( zalozmy 30 dolarow przy specjialiscie 50 $ ) i lekarz sciaga tez z ubezpieczenia okolo 125 / 150 dolarow. Idac do tego samego lekarza bez ubezpieczenia placi sie za wizyte 80 dolarow albo idzie sie do szpitalnej kliniki gdzie sie nic wogole nie placi .
      zgadzam sie z toba ze kraj potrzebuje emigrantow wiec powinna byc dana szansa na legalizacjie pobytu, chore jest uchwalenie The Dream Act a jednoczesnie obcinanie pensji nauczycielom i zdejmowanie zajec w szkolach podstawowoych i srednich . i braku mozliwosci placenia taxow miedzy innymi na szkolnictwo poprzez brak mozliwosci leglizacji pobytu rodzicow nielegalnych nieletnich zamyka kolo braku bezsensownosci takich posuniec .
      PS:
      Przepraszam za ewentualne literowki staram sie ale przedkladam tresc nad forme

      Delete
    16. Jagodka ... pisalam :"... zrobi sie nam mala mexykana .." przywodzac na mysl ustroj i bezpraworzadnosc a nie jak piszesz MEXYKANIN i majac na mysli czlowieka

      Delete
    17. ktos pytal gdzie dokladnie placa takie stawki, o chocby tu : http://lwd.dol.state.nj.us/labor/ui/calc/figbenamt.html

      Delete
    18. Zwyczajna, miałem chwilę, więc sprawdziłem na przykładzie NY Twoje stwierdzenia na temat welfare. Więc tak:
      1. w NY najwyższa stawka to $405 na tydzień, ale:
      2. Można przez rok dostać maksymalnie 26 pełnych tygodniowych stawek, więc de facto wychodzi $202.50/tydzień.
      3. To jest stawka brutto od której trzeba odliczyć podatek federalny (10%), stanowy (2.5%) i lokalny.
      4. Wygląda na to, że na ręke maksymalnie można dostac maksymalnie $177/tydzień albo $767/miesiąc (minus podatek lokalny, którego nie odliczyłem). Naprawdę sądzisz, że to suma dla której ludziom się opłaca nie pracować? Dodam, że tę kwotę dostają tylko ci, którzy wcześniej odpowiednio więcej zarabiali, jak ktoś zarabiał mało to i jego stawka będzie mniejsza...
      Tu masz źródło:
      http://www.labor.ny.gov/formsdocs/ui/TC318.3e.pdf



      Delete
    19. A ten przykład z NJ jest bardzo podobny, skupiasz się na Weekly Benefit Rate zupełnie pomijając Total amount, który nakłada podobne limity o jakich pisałem wyżej...

      Delete
    20. tak sprawdzilam tez stawke w NY tez mi pokazalo : http://www.labor.ny.gov/ui/claimantinfo/beforeyouapplyfaq.shtm#9 to co piszesz . 2 dostajesz 26 pelnych tygodniowych stawek ale w NY np masz az 4 TIER czyli Extended benefits RATE czyli przedluzane stawki o nastepne tygodnie w NJ zmiejszyli juz przedluzanie w stosunku do NY o 1 czy dwa TIER nie ma obowiazku odliczania podatku mozesz deklarowac placenie podatku na koniec wtedy w calosci sa wysylane stawki 405 $ cotygodniowo. Do tego dochodza nastepne extended benefits gdzie deklarujac podwyzszenie kwalifikacji dalej przedluzane sa twoje benefity (pelny wymiar 405 w ny 611 w nj) na dlugosc ( i tu czytaj : jak dlugo chodzisz do szkoly na wybrany kierunek ale musi byc to full time student + bezrobocie oplaca twoje tuition ). Wiec mozna byc nieskonczonym bezrobotnym i calkiem dobrze sie miec ... chore nieprawdaz?

      Delete
    21. ResVaria 405 w NY i 611 w NJ to jest total amount jak pisalam wyzej bo duza liczba ludzi nie deklaruje odliczen ktore sa na konieci tak zwracane przy wykazanej minimalnym zarobku rocznym na rodzine i ilosc osob wpisanych na rozliczenia podatkowe z numerem SS .

      Delete
    22. To nie sa numery i przyklady przedluzen wziete z glowy a z czystej praktycznej wiedzy . A grzebiac to bardziej naprawde mogla bym mnozyc takie i inne naciagania systemu ktora sa jak najbardziej zgodne z prawem. I to najbardziej boli jak sie widzi i ma sie swiadomosc takich rzeczy . Wiec jak pisalam liczylam na zmiany czegos co nie bedzie jak w podrecznikach : wszystkim po rowno ..a w zaleznosci od wlozonego wkladu . Ot i cala afera

      Delete
    23. Widzisz Jagodka to sie nazywa Focus Factor ja widzialam mnostwo antydemokratycznych sloganow na twitterze i na facebookach. widzialam tez zaangazowanie mlodziezy z HS w republikanska kampanie . cale miasteczko w republikanskich bilbordach, wiece i spotkania biznesmenow duzych kampani jak Pfizer zatrudniajacych wiecej jak 50-60 osob i uwierz mi ten wynik jak i dla nich tak i dla mnie byl wielkim zaskoczeniem . tylko dochodzi do mnie to ze jesli chodzi o administracjie i zarzadzanie przedsiebiorstwem mniejszym i ciut wiekszym kadra zarzadzajaca jest w miejszosci przez co rozlozenie glosow bylo mniejsze . Ale czy jesli pogorszy dla osob zarzadzajacych firma ktorzy maja i widza dlugoplanowe perspektywy czyz nie pogorszy sie dla tych 50-60 osob zatrudnionych ? Nie mowie o 1-czy 2 osobowych servisach sprzatajacych czy contractorskich pod szyldem LLC. Bo mocna gospodarka moim zdaniem opiera sie na produkcji a nie na uslugach .

      Delete
    24. Ehm... od kilku lat amerykańskie firmy (Microsoft) albo same się instalują w Kanadzie albo wysyłają tu swoich pracowników na stałe. Mimo, że u nas mamy wyższe podatki, dłuższe urlopy, więcej świąt, roczny urlop macierzyński i obowiązkowe ubezpieczenie zdrowotne. I co? Gospodarka się kręci, od długiego czasu o wiele lepiej niż w Stanach. Problem w tym, że klasa zarządzająca w Stanach przekombinowała i większość produkcji wysłała do Azji. Poza tym kadra zarządzająca o której piszesz odstawiła w kąt rozum i zaczęła sobie płacić kilkadziesiąt razy więcej niż ludziom którzy dla nich pracują, niszcząc po drodze klasę średnią. Mało to rozsądne, bo nie podcina się gałęzi na której się siedzi...

      Delete
    25. Zwyczajna, czytaj ze zrozumieniem. mowie tutaj o NY unemployment. po pierwsze, aby je dostawac musisz - be ready, willing, and able to work, czyli nie mozesz chodzic do szkoly. owszem nowojorski unemployment office zaplaci, ale za kursy, typu szkolenie pt. Excel. i nic wiecej. mozesz zapomniec o szkole, typu college, bo jesli sie zdecydujesz na takie podniesienie kwalifikacji, benefits zostaja cofniete, pod katem, ze nie jestes gotowy do podjecia pracy chocby jutro. co jeszcze, to extended benefits byly przyznane calkiem niedawno (ponownie oczywiscie), bo we wrzesniu. i maja sie zakonczyc pod koniec grudnia. a dostajac $405/tydzien to zadne pieniadze. bylam, dostawalam. i NIGDY wiecej nie chce nalezec do klasy tych 'szczesliwcow' o ktorych piszesz.

      Delete
    26. Ja zwyczajna,

      Chora to Ty jestes z nienawisci a nie "Dream Act", typowa szuja ktorej sie wydaje, ze jest lepsza od innych,, co to polskiego zapomniala a po angielsku nie umie,
      no coz zwolenniczka partii republikanskiej, nie ma sie co dziwic, jaki pan taki kram.

      Delete
    27. Smakowita awanturka szkoda, żem spóźniony :<

      Star - gratuluję przewidywań, gdybyś jeszcze miała taki talent w loterii - byłoby magicznie! :)

      Jestem za Obamą w 100%. Do 4 rano siedziałem i na żywo oglądałem przeliczanie głosów na CNN ( Fox olałem bo tam zamiast podawać głosy, plastikowe damy i panowie w szelkach śpiewali pieśni pochwalne na rzecz Micika), a wstać musiałem o 6:30. Wstałem - I kroki do laptopa, na CNN i odpuściło - rozum zwyciężył :) Co mnie wkurzyło - TVN 24. Raz - te ich dyskusje nt co jest lepsze - jabłko czy marchewka. II - te ich psioczenie. III - pieprzenie od rzeczy, że Obama będzie się mścił za to, że Polska poparła Romneya - trudno, jak się gra tak się ma :) IV - ten ton wypowiedzi jak podczas pogrzebu, jak usłyszałem poglądy 'amerykanistów' - przełączyłem na BBC - tam przynamniej mówili rzeczowo. Moja przyszywana siostra, która jest obywatelką stwierdziła, że nigdy oszołoma nie wybierze. Powiedziała jeszcze jedną, bardzo ważną rzecz - w polityce USA nie jest ważne, kto będzie " perfekcyjnym kandydatem" - papier przyjmie wszystko, ważne jest, kto nie narobi większych szkód niż teraz, a być może coś poprawi. Obama powinien mocniej stawiać na uzdrowienie sytuacji wewnątrz kraju, powinien odnaleźć się w rzeczywistości polityczno-ekonomicznej ( jestem bardzo ciekawy tej kooperacji z GOP) i być bardziej stanowczym, ale to gdybanie, jak będzie - zobaczymy :) Wizy? Sprawa symboliczna - może sobie obiecywać, ale to kongres ( o ile się nie mylę, gra tu I skrzypce - ps. tak się zastanawiam, czy Micik też by zniósł - pewnie Iran i szarża na Moskwę przysłoniłaby mu "nasz problem". Mnie wizy przeszkadzają w jednym - trzeba się po nie wybrać i trochę kosztują, absolutnie nie czuje się upodlony że trzeba się o nie starać. Do Chin też trzeba, a ludzie i tak jeżdżą ochoczo. Wiem, Chiny to nie nasz sojusznik, bla, bla, bla, ale gro ludzi w PL już się do wiz przyzwyczaiło - niedobitki żyjące w innych czasach nadal się burzą ;)

      Zobaczymy jak to będzie - oby z pożytkiem dla USA.

      Wciągnęłaś mnie w politykę jak cholera, dzięki za to. Podczytuję już długo, ale teraz postanowiłem skomentować.

      Pozdrawiam i czekam na notkę o DP :)

      PS. Na poprawę humoru : http://www.mattbors.com/blog/2012/11/07/the-bright-side-for-romney/

      Delete
  37. Och jak ja sie ciesze!
    Wczoraj podczas podawania pierwszych wynikow, kiedy Romney jeszcze mial przewage, kolezanka mojej corki dzwonila cala w lzach, ze "co to bedzie z naszym krajem". A moj syn planowal przeprowadzke do Polski, albo do Kanady ;) Podobno lwia czesc mlodziezy mysli o Romneyim i republikanach wlasnie tak. W szkolach moich dzieci Obama wygral z dobrze ponad 70% glosow. To dobrze, bo daje nadzieje na przyszlosc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez musialam uspokoic pare osob na Rockefeller Center, ktore poddaly sie panice jak Romney mial przewage;) No ale tak sie zamykaly poszczegolne stany, a wiadomo, ze caly srodek Ameryki jest czerwony. To zawsze tak wyglada, przy kazdych wyborach, wiec ja sie juz przyzwyczailam, nauczylam, ktore stany mam obserwowac i reszta mnie nie rusza. Twoje dzieci skoro sie juz teraz interesuja, to zdobeda te wiedze jeszcze szybciej.
      Bardzo mnie cieszy jak widze mlodych zaangazowanych ludzi, to pokolenie przyszlosci, to oni przejma ten kraj z naszych rak.
      Pozdrow dzieci ode mnie i pogratuluj im, prosze.

      Delete
  38. YES!
    i z tego szczescia to chyba musimy sie w koncu umowic na lunch! Co Ty na to Star?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co ja na to????

      NARESZCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      bezodwrotu9@gmail.com

      Nie chce podawac tutaj telefonu:)))

      Delete
    2. Star, juz pisze :) tylko mnie do spamu nie wrzuc, ze wzgl na email :)
      bo pisze z pracy :D

      Delete
  39. Star cieszę się Twoją radością i innych Amerykanów, którzy chcieli, aby wygrał Obama :)
    "Michelle nigdy nie kochałem Cię bardziej.." - ładnie powiedział do swojej żony :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, dziekuje bardzo:** Mnie sie bardzo podoba malzenstwo Obamow, tam WIDAC milosc.

      Delete
  40. TARARATAM,TARARATAM,TARARATAM......moja radosc nie ma granic,TARARATAM...

    Usciskuje moj nalepszy program polityczny,czyli Ciebie Sar,TARARATAM....

    Gdzies mi wcielo moj komentarz,chyba kliknelem nie to co trzeba:)))
    Ale ja zaspana dzisiaj bo wczoraj siedzialam niewiem juz do ktorej przed TV;)

    ReplyDelete
  41. TARARATAM,TARARATAM,TARARATAM......moja radosc nie ma granic,TARARATAM...

    Usciskuje moj nalepszy program polityczny,czyli Ciebie Sar,TARARATAM....

    Gdzies mi wcielo moj komentarz,chyba kliknelem nie to co trzeba:)))
    Ale ja zaspana dzisiaj bo wczoraj siedzialam niewiem juz do ktorej przed TV;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wpadlas w Spam:) To pewnie z powodu tego tararatam pisanego capsem:))) Ale juz Cie wyciagnelam za uszy;)))
      Ja tez dzis chodze miedzy kompem a lozkiem, wszystko mnie boli, nawet wlosy, ale jestem tak szczesliwa, ze ten bol to ptys:)))

      Delete
    2. Zrobilas to tak delikatnie ze nawet nie poczulam:D

      CZYLI NIE MOZNA ZBYT WYLEWNIE OKAZYWAC EMOCJI BO CIE W SPAM WSADZA:)))))

      Tak czytam sobie te komentarze i czytam i tak sie zastanawiam jak polowa moze byc ciut mniejsza?;)))

      Delete
  42. Gratuluję,życzę byś była zadowolona z następnych 4 lat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorko, juz jestem, bo alternatywa byl powrot do rzadow Busha, a te wszyscy wiemy do czego doprowadzily:))

      Delete
  43. http://money.cnn.com/2012/11/07/news/companies/nate-silver-election/index.html?iid=Popular ;)

    ReplyDelete
  44. Star, nie na temat wyborczy - zainspirowałaś mnie z tym indyczym mięsem - będzie się działo :)

    ReplyDelete
  45. cieszę się że się cieszysz i ze nareszcie będą moje ulubione notki o Tobie , Wspaniałym i Tatku
    już się doczekac nie mogę !!!!
    dawaj Star dawaj !!!

    ReplyDelete
  46. Jak zobaczyłam rano w necie wyniki, to pierwsze co pomyślałam o tobie, Wspanaiłym, Tatku i jego przyjaciółce. Mam nadzieję, że świętujecie jak należy, bo jest co : )))

    ReplyDelete
  47. Lepiej, ze wygrał Obama niż Romney i tak jak pisałam jestem pełna podziwu dla Twojego zaangażowania politycznego. Fascynuje mnie co takiego ma w sobie Obama, ze ludzie zagłosowali na niego mimo 8% bezrobocia, ponad 20 millionów Amerykanów korzystających z food stamps (czy polskie tłumaczenie to bony żywnościowe?)i utopionych w błoto miliardów dolarów, które miały uratować amerykańską gospodarkę. Po rozmowach ze znajomymi ze Stanów odniosłam dzisiaj wrażenie, że to trochę jest jak w Polsce, ludzie głosują przeciwko komuś,a nie za kimś. Jednak takiego poparcia jak Twoje na pewno życzyłby sobie każdy kandydat, a kandydat, który nie spełnił swoich obietnic wyborczych zyczyłby sobie takiego poparcia podwójnie;)

    ReplyDelete
  48. Dzięki Tobie (przez Ciebie?) do tegorocznych wyborów w Stanach podchodziłam bardziej osobiście. Stąd Tobie gratuluję. Dobra robota!
    Znawcy mówią, że prezydenci wybrani na drugą kadencję są bardziej zdecydowani w realizacji swych planów, bo zostali utwierdzeni w przekonaniu, że idą dobrą drogą. Mam nadzieję, że sprawdzi się to w przypadku Obamy. No i nie ukrywam, że dziś, powtarzanym wielokrotnie w mediach przemówieniu, bardzo mnie ujął. Ja raczej nie doczekam, by polski przywódca odważył się powiedzieć głośno, że w Polsce jest miejsce dla wszystkich, takie samo i równe, bez względu na to jak wygląda, kogo dmucha i kto go urodził

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się w 1000000% z ostatnim zdaniem - prawdziwa klasa ze strony Obamy :)

      Delete
  49. Kochani, takiego ruchu na moim blogu jak dzis jeszcze nie bylo:)) Ponad dwa tysiace klikniec, az sama nie moge uwierzyc, ale dzieki tej liczbie nie moge odpowiadac chwilowo bezposrednio na komentarze. Chyba poczekam az Polska pojdzie spac i wtedy odpowiem;))

    ReplyDelete
  50. Nie moglo byc inaczej, ja dzisiaj tez swietuje w domu:)
    Zrobilam sobie wolne, a co.

    ReplyDelete
  51. Star! największą wygrana tych wyborów jesteś TY! prawie 150 komentarzy tutaj! congrats!!!

    ReplyDelete
  52. Niestety cos mi sie tutaj poprzestawialo po wsze czasy i ciagle nie moge dodac komentarza bezposrednio pod komnetarzem autora;/
    Trudno. Tylko napisze co wazne, a wiec:))

    Witam Michal, milo mi, ze czytasz, a jeszcze milej, ze sie zdecydowales odezwac:)

    Zante, tutaj tez wiele wody uplynelo zanim sie znalazl taki, ktory sie nie boi nazywac rzeczy po imieniu. Kerry przegral w 2004 roku tylko dlatego, ze powiedzial, ze jest ZA prawem homoseksualistow do malzenstwa.

    Ataner, ja zawsze robie sobie wolne w srode powyborcza;) Nauczylam sie ze warto;))

    Kamenari, nowa notka jest odpowiedzia na Twoj komentarz.

    ReplyDelete
  53. Bardzo się cieszę razem z Tobą!!!! :)))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...