Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, December 23, 2012

Na swiatecznym froncie

Jak znam zycie, to wiekszosc z Was juz swietuje.
To w takim razie wszystkim swietujacym zycze wszystkiego najlepszego, wesolych, zdrowych swiat i wszystkiego czego sobie zyczycie w Nowym Roku.
Niech ta 13tka w 2013 bedzie szczesliwsza niz kazda inna 23tka.


A teraz czas na wyznanie;)
Ja ciagle w czarnej dupie. Wczoraj zrobilam 2 litry Advocata i upieklam keks.
I na tym sie skonczylo... no jakos tak... ni mom checi do roboty...
Dzis ugotowalam barszczyk i wyjelam krakersy, ktore beda potrzebne jako spod do sernika.
Wyjelam i... stoja....
Przed chwila zadzwonil Junior z konkretnym pytaniem:
-- Mamo, czy zlokalizowalas juz oplatek, czy znow bedzie jak kiedys?
-- Kryste jaki Ty pamietliwy!!! Zlokalizowalam.
-- Nie pamietliwy tylko grzecznie przypominam.
No dobra, ma mlody racje, bo kilka lat temu zapomnialam zlokalizowac oplatek i na ostatnia chwile znalazlam jakies pokruszone resztki, ktore wsypalam kazdemu po trochu do kieliszkow.
Mielismy dzielenie sie oplatkiem pod wezwaniem "na zdrowie".
No i co?
Oplatek byl? Byl, a ze ciutke w innej formie, to juz moim zdaniem drobiazg.
Bo ja to tak mam z tym oplatkiem, ze przez lata cale zapominalam, ze mam i kupowalam nowy, tym sposobem posiadam dozywotni zapas oplatka.
Problem w tym, ze ten zapas nie ma stalego miejsca, a wiec co roku jest stres szukania oplatka.
Mysle, ze niewiele by to zmienilo, gdyby oplatek mial swoje miejsce, bo i tak bym pewnie zapomniala gdzie to miejsce jest. W koncu oplatek spozywa sie raz do roku, kto by o tym pamietal?
Ja nie.
Dobra, juz jest 11:30 to moze sie jednak wezme za jakas robote, bo siedzenie i liczenie na to, ze ktos mi da na rozruch czyli kopa w dupe, lub piescia w leb, raczej do niczego nie prowadzi.
W tym domu sie nie tupie!!!!
I niech tak zostanie:))

44 comments:

  1. Replies
    1. Dziekuje Vermis i Tobie oraz P. wszystkiego co najlepsze i najpiekniejsze. Niech nowy rok przyniesie Wam wiele szczescia i radosci. :****

      Delete
  2. no to swietuj smacznie, wesolych :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LO, dzieki i wzajemnie wesolych i radosnych:)

      Delete
  3. :)Star zgodnie z polskim kalendarzem wszystkiego co najlepsze,co naj,naj,naj a w NY jeszcze więcej.Obyśmy zdrowi byli a nasze wnuki bogate babcie i dziadków miały.
    Maciej z rodziną.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zeby nam sie wnuki samolotow nie czepialy:))
      Najlepszego Macieju, dla Ciebie i calej Twojej rodziny!

      Delete
  4. Zdrowych i Spokojnych Świąt :)
    no i udanych lokalizacji opłatka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorotko, oplatek na szczescie zostal juz zlokalizowany, wiec tym razem nie bedzie niespodzianek:)
      Wesolych i zdrowych dla Ciebie!

      Delete
  5. Star, życzę Tobie i Twojej Rodzince spokojnych, przytulnych Świąt, a w Nowym Roku wielu dobrych dni.
    Posyłam piernikowego buziaka :)
    Pola

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, skarbie wszystkiego najlepszego dla Ciebie i calej rodziny. Buziam:**

      Delete
  6. Ale lecisz z postami. Po raz kolejny, ale naprawdę bez wymówki, za to szczerze- najwspanialszych świąt z opłatkiem, choćby w kieliszku, barszczykiem z piz... pasztecikami, sernikiem, śledziami doskonale wymoczonymi i całą resztą fajnych rzeczy...w towarzystwie najwspanialszej rodziny :)
    PS. Następny post przeczytam i nie skomentuję- po świętach zacznę od nowa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, lece z postami bo to przyjemniejsze niz gotowanie:) Ale to juz koniec na dzis, nastepny post... no nie wiem, nie chce nic obiecywac, bo jak mi cos odpali to moze i napisze;)
      Najlepszego!!!

      Delete
  7. o tak u mnie już świętują "mogę sernika , mogę makowca a mogę już ryby " no co mam zrobić toć nie zabronię co nie bo potem w święta zjedzą kawałek i reszta schnie
    a sernik mi wyszedł cudo ! bo z kutaska robiłam hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, ale ja im sie nie dziwie, bo sama juz pozarlam dwa kawalki keksa i sledzie. Przeciez w swieto i tak nikt tego wszystkiego nie da rady zjesc:)) Wspanialy jest tylko taki zdyscyplinowany, ze nie ruszy.
      Ale kochana co to jest za serknik z kutaska?
      Ja pieke pizdaciki, Ty kutaski, ale sie narobilo:)))

      Delete
    2. u mnie na blogasku jest pokazany kutasek ...chodzi o to że ciasto na spód trzeba zamrozić a potem zetrzeć na tarce a taki kutasek jest poręczniejszy do tarcia niż kula :D
      ten sernik nazywa się królewski ;-)

      Delete
    3. Teraz pojela!!! bo wiesz z kutaskami to mnie owszem po drodze, ale rzadko kojarza mi sie z sernikiem:)))

      Delete
  8. Nie stresuj się - jeszcze czas! Najważniejszy jest dobry nastrój. I niech Cię nie opuszcza!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wcale, ale to wcale sie nie stresuje:) Wiesz poniewaz Thanksgiving jest miesiac wczesniej to jakos to BN u mnie stracilo na wartosci. Thanksgiving jest pierwszym swietem po dlugim bezswiatecznym okresie i to chyba tez nadaje mu taka waznosc, pomijajc fakt, ze mam zawsze pelny dom ludzi.
      Miesiac pozniej to juz olewator mi sie jakos samoczynnie wlacza:))

      Delete
  9. Ja mam to samo - zrobiłam kapustę z grochem i posiekałam orzechy na ciasto. I tyle. Może kupię sobie redbulla, bo normalnie rysuję nosem po podlodze ze zmęczenia.
    Pozdrawiam i życze tobie i calej rodzinie cudownych świąt. Sciskam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To masz chociaz solidna wymowke, ze jestes zmeczona, ja spalam 10 godzin i wstalam jak skowronek tyle, ze nie z zapalem do gotowania i pieczenia, ale do latania po internecie:) Pizdaciki upieczone, sernik upieczony, a reszta niech sie buja;))))

      Delete
  10. A ja sobie siedzę i czytam "bez odwrotu" a pierogi, uszka i losos w lesie. Pewnie sobie najpierw winko otworze...
    Wesolych Swiat!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Megan, ja mam wyjatkowe szczescie, ze w mojej rodzinie nigdy nie bylo pierogow na wigilie, bo bym sie chyba pochlastala:)) Zreszta ja juz tak daleko odbieglam od tradycyjnych dan, ze jedno wiecej pewnie nie robilo by roznicy.
      Winko to dobry pomysl, w koncu wigilia jutro.
      Wesolych Swiat!!!

      Delete
  11. Wesołych Swiat z dalekiej Szkocji Sznupki zasyłaja...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nowy York odsyla zwrotnie Szpunkom Radosnych Swiat!!

      Delete
  12. Opłatek w kieliszkach? Tego jeszcze nie ćwiczylismy, ale pomysl jest! Kochana! Tobie, Wspanialcowi, Tatce, Potomkowi, dzieckom małym i całej reszcie - cudowności na Swieta i calutki Nowy Rok! Najszczerzej...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgago, czyli jeszcze wszystko przed Toba:) Na okruchy polecam kieliszek, sprawdzone, dziala:)))
      Skarbie wszystkiego najlepszego Tobie, Malzowi, Mamie i wszystkim dzieckom oraz wnukom. Zdrowych Wesolych Swiat i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!

      Delete
  13. Dożywotni zapas opłatka bardzo mi się podoba;-)))) U mnie niemożliwy do stworzenia, bo panowie, nie wiedzieć czemu, bez względu na to jak bardzo się objedzą na kolacje i tak zeżrą na sam koniec opłatek. Mogłabym całości nie wykładać, ale wówczas pewnie i tak nie będę mogła, jak Ty, w następnym roku go znaleźć.
    Bawcie się wyśmienicie przy ekumenicznym Wigilijnym Stole, a w Nowym Roku nie dajcie się żadnym chorobom. Całusy. zante

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zante, bo u nas to sie kupuje oplatek w sklepie i sprzedaja takie spore porcje w kopertach, a ze nas jest az troje:))) To jak kupisz 4-5 razy to juz masz zapas.
      A pewnie, ze nie wykladam wszystkiego:))) No co Ty? Zeby tak sobie pozarli:))
      Wspanialy i tak zaraz po oplatku sie oddala, zeby w gebie pogmerac, bo mowi, ze mu sie przykleja do podniebienia.
      Wcale sie nie dziwie, w koncu to zydowskie podniebienie:)) A Junior go co roku straszy, ze za ten oplatek nie wyjdzie z zydowskiego piekla:)))
      Slowem mamy szopke i jest wesolo.
      Tobie i Twoim biskim wszystkiego najlepszego, zdrowia, radosci i spelnienia marzen.
      Na swieta i na Nowy Rok.
      Buziam:**

      Delete
  14. dwa litry adwokata własnej roboty - mniam :))))
    Miłych Świąt Star:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ida, no dobry, ale skubaniec nie chcial wyjsc z butelki wczoraj, a chcielismy sprobowac jak sie juz przezarl:)))
      Stoje z butelka w rece i debatuejmy czego dolac spirytusu czy mleka? Padlo na mleko, bo Wspanialy stwierdzil, ze jak zna zycie to to w butelce i tak ma moc benzyny:)))
      Ale dobry jest..... mniam....
      Wesolych i Zdrowych Ido!!

      Delete
  15. Star! Wszystkiego dobrego! I niech nam 13-tki nadal szczególne będą :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt, Najlepszego!!!
      A 13-tki musza byc szczegolne, bo wiesz, one sie nas troche boja:)))
      I tak ma byc, O!!!
      buziaki :***

      Delete
  16. Stadust, wspaniałych, rodzinnych Świąt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosiu, dziekuje i wzajemnie radosnych i wesolych!!

      Delete
  17. Happy Holidays !!!
    Star, zebys nigdy nie stracila swojego zajebistego poczucia humoru, i wszystkiego naj, naj, najpiekniejszego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lukrecjo, dziekuje jak nie wiem co:) bo ja naprawde gdybym miala stracic humor to bym wolala zeby mi zeby i wlosy wyszly:)))
      Najlepszego!!!

      Delete
  18. Zdrowia dla Ciebie, Wspaniałego i reszty rodziny! Bo szczęście i miłość już macie, więc co tu więcej ;) A do nowego roku i tak pewnie będzie nowa notka więc na zapas życzeń nie będzie ;) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ucieczko, Wspanialy twierdzi, ze z ta miloscia to jednak troche malo:))) A to ci dopiero zaraza jedna, niech sie tylko te swieta skoncza to mu natluke:) przeciez nie bede w dniu swietym sie meczyc praca:)))
      Najlepszego kochana dla Ciebie i Twoich bliskich!!

      Delete
  19. Replies
    1. Margarithes Tobie wzajemnie radosnych i takich jak sobie wymarzylas!!

      Delete
  20. Star, wesolych Swiat dla Ciebie i Wspanialego
    zyczy Ataner.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekujemy i Tobie Ataner oraz P. wszystkiego co najlepsze!!

      Delete
  21. Tobie również Star życzę zdrowych i pogodnych Świat Bożego Narodzenia:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teniu, dziekuje i wzajemnie zycze Ci wszystkiego najlepszego, zdrowia, radosci i dlugich wycieczek:)
      Przepraszam, tak dawno juz u Ciebie nie bylam, ale ja ostatnio w ogole zaniedbalam blogi;(

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...