Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, December 13, 2012

Nowy czlowiek...

... sie spoznil i urodzil sie cztery minuty po polnocy, czyli jednak nie 12tego, a 13tego.
Nawet trudno powiedziec czy to nowy czlowiek sie spoznil czy moze lekarze, bo jednak wszystko skonczylo sie cesarka. Nie mam pojecia dlaczego, bo to nie ja rozmawialam tylko Wspanialy, a wiadomo, ze Wspanialy tylko slucha;)))
Czekalismy cierpliwie do 23:30 po czym stwierdzilam, ze ja jednak musze isc spac i wyslalam esesmana do ojca z prosba zeby zadzwonil bez wzgledu na pore. Tatek co prawda twierdzil, ze on moze czekac cala noc, bo to jego pierwszy porod;) ale po 20 minutach tez spasowal i poszedl spac.
Telefon od ojca dostalismy ok. 1:45 mocno podeskcytowany i pewnie rowniez zmeczony po calym dniu w szpitalu. Nawet nie wiemy czy zostal tam na noc czy tez wrocil do domu.
Nowy czlowiek jest chlopcem i ma na imie Joshua Nathaniel.
Nie mamy pojecia ile wazy, ile mierzy, nie mamy pojecia o niczym poza tym, ze jest i z jakichs powodow jedank nie pozwolil matce na spelnienie marzenia o naturalnym porodzie.
No coz tak tez bywa.
Do szpitala wybieramy sie dopiero jutro, niech maja troche czasu na przyzwyczajenie sie do powiekszonej rodziny, a ja tez musze dzis isc do pracy, jutro sobie jakos ustawie, ale dzis jednak byloby trudniej. W tym ukladzie Tatek bedzie wracal do siebie w niedziele i juz sie nie moze doczekac;) Wcale mu sie tez nie dziwie, bo on tam ma jednak aktywne zycie, a tu siedzi i sie nudzi.

56 comments:

  1. Jako,że zaglądam regularnie to wypada w takiej chwili się ujawnić..;) Gratulacje dla pradziadka, dziadków, rodziców i małego człowieka...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sznupciu (jak widzisz juz bylam i wiem, ze tak sie do Ciebie mowi;)) dziekuje bardzo za gratulacje, za odwiedziny i szczegolnie za ujawninie sie:))

      Delete
  2. Gratulacje dla Rodzicow, siostrzyczki, Dziadkow, Pradziadka i calej rodziny:) Najwazniejsze, ze dziecko zdrowe a to, ze przyszlo na swiat dzieki cesarce to juz nie jest wazne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekujemy Moniko!! Ta cesarka o tyle wazna, ze ona bardzo chciala zaliczyc doswiadczenie naturalnego porodu, bo Aviva tez z cesarki, ale trudno, nasze plany nie zawsze musza sie spelniac;)

      Delete
  3. Najlepsze życzenia;))) Dla Was wszystkich!A dla rodziców gratulacje;)

    ReplyDelete
  4. Witamy malucha bo tej stronie brzucha :-)
    Brytusia

    ReplyDelete
  5. Gratulacje !!!
    a teraz mi powiedz to syn syna Wspaniałego tak ???
    czyli taki mały Wspaniały !!!
    już zazdroszczę tej kobiecie która zawładnie jego serduchem :-)

    buziaki dla Tatka !!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Zmorko, to miniaturka Wspanialego;) I jesli sie sprawdzi "klatwa" rodu Wspanialych to pojdzie dokladnie sladami pradziadka, dziadka i ojca:))))
      Oni wsie jednakowe.

      Delete
  6. Najważniejsze , żę urodził się szczęśliwie, zdrowy i zapewne jest najpiękniejszym facetem pod słońcem:)))
    Gratulacje całej waszej szczęśliwej rodzinie;)

    ReplyDelete
  7. :)Przy składaniu gratulacji zapomnieliście o Wspaniałym,nareszcie może powiedzieć jestem prawdziwym dziadkiem a nie mężem babci.
    GRATULACJE DLA CAŁEJ RODZINKI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mysle, ze to akurat odwrotnie:) Wszyscy pamietaja, ze ja nie jestem biologiczna babcia, a wiec to akurat ja spie z dziadkiem:)))
      Dzieki:)

      Delete
  8. Gratulacje! Dziadek z 13-go to i wnuk z 13-go! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz, ze o tym nie pomyslelismy:) Faktycznie dziadek tez z 13-go i dodatkow dziadek sie urodzil w piatek;)))

      Delete
  9. Najszczersze gratulacje całej rodzince, a szczególnie mamie Nathaniela. Oby się juniorek zdrowo chował.

    ReplyDelete
  10. Star gratuluje wam wszystkim,Tobie ,wspanialemu,tatkowi no i rodzicom:))
    19lat temu ja sama czekalam,bo moja corcia ,tez miala opory przed przyjsciem na swiat.Nie spieszylo jej sie,termin byl na 3-go grudnia,a ona sie urodzila dokladnie tydzien przed swiatami,spoznila sie dokladnie 14 dni.
    Dlatego nie dziwilam wam sie absolutnie z tym nerwowym czekaniem.
    pozdrawiam:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czekanie jest zawsze denerwujace, mimo, ze czlowiek niby wie, ze dwa tygodnie przed czy po terminie to normalka.
      Ale juz jest z glowy:))

      Delete
  11. Hura!! Wspaniała wieść:)) Napisz koniecznie jak przebiegnie wizyta w szpitalu, jak wygląda maluszek, zazdroszczę Ci trochę, to piękne przeżycie witać nowe życie! (rymnęło mi się :-)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, bo to naprawde cudowne uczucie:) Mimo, ze to nie moje bilogiczne wnuki to jednak mi jakos mokro w oczach i miekko na sercu:))

      Delete
  12. Star, no w 31 rocznicę wprowadzenia stanu wojennego się Dziecię urodziło - a, "to" Cię wygnało z PL, więc ... Wnuk ma Twoją MOC i zostałaś Babcią
    Pozdrawiam całą Rodzinę :D
    lvl

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak!!! Nie przyszlo mi do glowy;)) a to juz 31 lat, a bylam wtedy piekna i mloda... ech wszystko mija tylko dlaczego tak szybko;/

      Delete
    2. hehe, moja psiapsiółka zadzwoniła i stwierdziła, że stara jest (a ona 5 lat młodsza niż ja), na pytanie czemu tak sądzi odpowiedziała: "...to już 31 lat, a ja wszystko dobrze pamiętam.." :)
      Pozdrawiam "Bapcie"

      Delete
  13. Gratulacje, podwójna Babciu, zdrowia dla Maluszka i gratulacje dla Rodziców.
    Wiesz, ja też się urodziłam 13, tyle,że kwietnia. Należę nawet do klubu urodzonych 13-tego.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prosze, 13tego dobrzy ludzie sie rodza. Wspanialy z lutego, w piatek i w roku przestepnym;) Moj brat tez z lutego i przestepnego roku i podobnie Junior, ktory sie urodzil 28 lutego a mial okazje poczekac jeszcze 24 godziny;)))

      Delete
  14. Widać był ważny powód skoro doktory zdecydowaly sie na cesarke. Ja tam sobie chwaliłam - po 2 naturalnych nagle nie trzeba było cierpiec z godnoscią tylko ciach, bach i Młoda na swiecie.
    Najważniejsze, żeby chlopaczek byl zdrowy i silny.
    I mama też.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz wiem jaki byl powod, po prostu akcja porodu sie zatrzymala i przez 5 godzin nic sie nie dzialo. A poniewaz miala poprzednio cesarke, to bali sie mocniejszego wspomagania.
      Oboje zdrowi, maly ponoc przespal cala noc. Nic dziwnego, tez pewnie byl zmeczony:))

      Delete
  15. Wszystkiego najlepszego dla "Nowego Czlowieka" jego siostrzyczki, rodzicow, dziadkow i naturalnie pradziadka.
    Usciski

    ReplyDelete
  16. Witam pięknie "Nowego człowieka" na tym cudnym świecie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosiu, dziekuje. Swiat faktycznie cudny, tylko z ludzmi nie zawsze mu do twarzy:)))

      Delete
  17. Gratulacje dla wszystkich, szczególnie dla maleństwa, które zdecydowało się wreszcie zawitać na naszym świecie :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mag, zebys wiedziala, ze "wreszcie" bo juz wszyscy powoli dostawali kukunamuniu:)))

      Delete
  18. Piękne, biblijne imiona! Gratuluję całej familii!

    ReplyDelete
  19. super! Gratulacje dla calej rodziny :)
    a czekaj, to nie bylo wiadomo czy chlopczyk czy dziewczynka? chyba mi to umsknelo :)
    Tak czy siak gratuluje serdecznie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie wiedzieli, oni sa pod tym wzgledem tradycyjni i nie chca wiedziec;))
      Buziam:**

      Delete
  20. Gratulacje dla Wszystkich oczekujacych dzieciatka, a przede wszystkim dla dzielnej mamy. 13-tka to super liczba , niech maluszkowi sie szczesci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mysle, ze 13-tka jest szczesliwa liczba, zwlaszcza od czasow kiedy poznalam Wspanialego:)))

      Delete
  21. To tylko się cieszyć z narodzin Nowego Człowieka - Gratulacje dla wszystkich.
    Maluchy nie wiedzieć czemu wolą jednak siedzieć "do końca" w bezpiecznym miejscu , pod sercem mamusi i czasami trzeba je stamtąd wyciągać na siłę, ale to nie umniejsza nic mamie:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mado, ja mysle, ze na szczescie dla ludzkosci juz dawno wyszlismy z czasow obwiniania matek za rozne rzeczy:)))
      Dziekuje.

      Delete
  22. Dolaczam sie i ja do zyczen. Piekne imie ( - swego czasu, hipotetycznie - bo nawet nie bylam wtedy w jakims powaznym zwiazku, rozwazalam nadanie imienia Nataniel swemu nie bedacemu wtedy nawet w planach dziecku). A co do ceasarki - o moim dugim synu bylo wiadomo , ze bedzie "ceasarzem", tylko, ze termin wypadal 24 grudnia! Na szczescie nie bylo problemu z przesunieciem daty urodzin o tydzien wczesniej... a na imie dalismy mu ... Mikolaj! :-D

    ReplyDelete
  23. Gratulacje. A 12.13.12 to tez fajna data urodzin. Pozdrowienie dla rodzicow.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak evita- to byłaby zajefajna data :D

      Delete
    2. fajna jest, ale w tej podanej przez evitę 13 m-cy w roku musi być ;)

      Delete
  24. Witam Nowego na świecie i życzę wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  25. Witaj Joshua na tym zwariowanym świecie :)
    Gratuluję całej Rodzinie małego mężczyzny :)

    PS. Skoro cięli to wiedzieli co robią, widać tak było trzeba.
    Pozdrawiam
    Pola

    ReplyDelete
  26. Cudownie! Wszystko niech będzie dla Joshuy łatwe. Niech ma dobre, spokojne życie

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...