Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, December 17, 2012

Pierwsze spotkanie rodzenstwa

video

17 comments:

  1. Takie piekne chwile czlowiek pamieta przez cale zycie :)

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że filmujecie i gromadzicie takie momenty, potem jest do czego wracać wspomnieniami! :))
    Gratulacje i uściski dla obu maluchów - większej i mniejszego!

    ReplyDelete
  3. Starsza siostra to brzmi dumnie :)
    Leży sobie taki mały człowieczek w betach i w ogóle pojęcia nie ma, że jest kimś tak ważnym dla wszystkich.
    Historyczny filmik. :)

    ReplyDelete
  4. U nas starszy koniecznie chciał małego nosić, więc córka lub zięć chodzili zgieci w pałąk ,by ich ręce wypadały na poziomie rąk starszego i tak wspólnie wędrowali po mieszkaniu. Mam to nawet na zdjęciach. A mniejszy zawsze miał w starszym utkwiony wzrok i kręcił główką niczym słonecznik za słońcem.
    Najlepszego dla Waszych maluszków, cudniachy z nich.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  5. Szelki mi się wypięły!!! Można zeżreć oboje

    ReplyDelete
  6. Takie zbiorowe "dzieki" dla wszystkich, mnie sie tez ten filmik podoba. Tym bardziej, ze to pierwsze spotkanie w szpitalu i widac, ze Aviva nie bardzo wie o co tu biega:))
    Bylo baby cashew, a teraz nagle polozyli na kolanach baby Josh.
    No co jest grane????

    ReplyDelete
  7. Aviva cała zadziwiona tym małym czymś na kolanach... taki mały i dziwny człowieczek. jak lalka a chyba jednak toto żyje ;-))
    Cudownie razem wyglądają :-)
    Pozdrawiam serdecznie całą rodzinką :-*

    ReplyDelete
  8. Aaaaleee cudne!! Będzie niezła pamiątka za x lat:-]

    ReplyDelete
  9. :))) Przypomniało mi się jak moja dwulatka zobaczyła swoją siostrzyczkę;)

    ReplyDelete
  10. CUDOWNE chwile...!!! Rany boskie jakie dzieciaczki są szczere i kochane!!! Gratulacje. ) :-) gekon.

    ReplyDelete
  11. Słodkości - też chciałabym mieć taką śliczna i mądrą starszą siostrzyczkę. :).

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...