Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, January 19, 2013

Jestem lewakiem

Oczywiscie politycznym lewakiem i nie tylko, ze mi nie wstyd z tego powodu, to wrecz przeciwlegle jestem bardzo z tego dumna. Nosze moje lewactwo z wysoko poniesiona glowa, na wyprostowanych ramionach i plecach, oraz od pewnego czasu, z powodu dajacego we znaki Achillesa, rowniez na obcasach.
Pamietam jak dawno temu, zanim jeszcze Wspanialy zaczal robic na etacie meza i w ogole zanim nawet dopracowal sie tytulu Wspanialego odbylismy rozmowe na ten temat. Pisalam juz kiedys, ze z mezczyzna o prawicowych pogladach nie bylabym w stanie wytrzymac dluzej niz przyslowiowe 15 minut, wiec bardzo mnie zdziwilo jak rokujacy nadzieje na tytul Wspanialego zaczal mi wmawiac, ze ja nie jestem liberalna, tylko moderate, czyli wyposrodkowana, wywazona.
Jaka tam wywazona? Nadwazona to i owszem zgadzaloby sie ale przeciez nie rozmawialismy na temat wagi ciala tylko o pogladach politycznych.
No to grzecznie zapytalam jak on sam okreslilby swoje stanowisko polityczne.
I tu sie zaczelo, bo niedoszly Wspanialy zaczal sie pultac i wyszlo na to, ze sam nie bardzo wie, bo jak stwierdzil finansowo to on jest raczej konserwatywny, ale socjalnie to jest mu zupelnie nie po drodze z konserwatystami ani nawet z republikanska prawica.
No coz od razu czulam, ze nalezy delikwentowi pomoc wiec zaczelam przesluchanie, ktore po krotce wygladalo nastepujaco:
1. Czy zgwalciles kiedys kobiete? 
    Nie.
2. Czy z braku siostry przyszlo Ci kiedys do glowy odbyc stosunek seksualny z koza lub kura?
    Nie.
3. Czy wierzysz, ze ziemia jest plaska?
    Nie.
4. Czy uznajesz prawo kobiety do decydowania o swoim zdrowiu i ciele?
    Tak.
5. Czy wierzysz, ze ziemia ma wiecej niz 8 000 lat?
    Tak.
6. Czy myjesz zeby dwa razy dziennie?
   Tak.
7. Czy uznajesz prawo ludzi jednej plci do zawierania zwiazkow malzenskich?
    Tak.
8. Czy uwazasz ze malzenstwa jednoplciowe powinny miec prawo do adopcji dzieci?
    Tak.
Z kazdym pytaniem oczy przyszlego Wspanialego robily sie coraz bardziej okragle i wychodzily z orbity, przy kolejnych pytaniach grozilo im wyjscie przed okulary, wiec zaniechalam stwierdzajac autorytatywnie:
-- Skarbie jestes takim samym lewakiem jak ja, tylko z jakiegos powodu boisz sie tak o sobie myslec. Jedyne co nas rozni to fakt, ze Ty sie zastanawiasz nad wydawaniem pieniedzy przed faktem, co ja robie bez chwili namyslu, a dopiero po fakcie nachodzi mnie refleksja.
Pomyslal, podumal, poglaskal sie po lysiejacej czaszcze i przyznal mi racje oraz na okrase stwierdzil, ze w amerykanskim spoleczenstwie jakos tak sie utarlo, ze slowo "liberalny" nabralo w jakis sposob negatywnej barwy. Na co ja mu wjasnilam, ze stalo sie to tylko dlatego, ze liberalowie tak sobie pozwolili wmowic przez idiotow konserwatystow.
Konserwatyzm to moim zdaniem bardzo brzydkie slowo, tym bardziej, ze od wielu, wielu lat konserwatysci nie konserwuja nic. Kazdy jeden rzekomo konserwatywny prezydent pozostawial ten kraj w coraz glebszym zadluzeniu, a kazdy liberalny wyciaglal z dlugow.
Ale etykietki pozostaly.
I tak od tamej pory Wspanialy oswoil sie z mysla, ze jednak jest mniej koserwatywny a bardziej liberalny, chociaz jeszcze czasem zaskoczony pytaniem zaczyna sie platac;)
Ja nie mam zadnych watpliwosci, jestem liberalnym lewakiem i jest mi z tym bardzo dobrze.
Nawiasem mowiac, wladze partii republikanskiej wybraly sie na po elekcyjny rekonesans celem ustalenia nowych taktyk, ktore pomoga im wygrac w nastepnych wyborach.
Z przeciekow wynika, ze jak dotychczas ustalono, ze przywodcom partyjnym nie wolno uzywac slowa "gwalt", wolno gwalcic, ale nie uzywac slowa.
Interesujace... ale uznali, ze jest to niezbedne do zdobycia popularnosci wsrod kobiet.
Hmmmm...
I dodatkowo maja obowiazek zwracac sie do kobiet jak do doroslych rozumnych stworzen.
Juz to widze...
Do tej pory mowili:
"Rozloz nogi dziecie boze, to ci zaraz cos tam wloze"
Teraz beda mowili:
"Rozkracz sie stara babo, bo jak nie to kula w leb".
No co? Jak nie wolno uzywac slowa "gwalt" i nalezy sie zwracac jak do doroslego, to przeciez nie wymysla nic bardziej skomplikowanego.
I jeszcze ciekawostki dwie.
Czy wiecie ze?
Czy wiecie ze wladze NRA (Zwiazku Strzeleckiego) czyli klubu wielbicieli i zwolennikow broni palnej nie pozwalaja swoim czlonkom przyjezdzajacym na konwencje na przywozenie BRONI!!!!????
Taaaak, oni boja sie swoich wlasnych czlonkow :)))
Tacy sa odwazni!!! Ale za to oczekuja odwagi od dzieci w wieku szkolnym.
Czy wiecie ze?
W stanach zarzadzanych przez republikanskich gubernatorow aresztuje sie kobiety za to tylko, ze poronily? Tak, tak sie wlasnie dzieje. Znane mi sa przypadki w stanach Indiana, Mississippi i Louisiana jest ich pewnie wiecej, ale o tych slyszalam wczoraj w tv. Jedna z kobiet byla aresztowana przez prawie rok, dopoki nie udowodnila, ze poronienie nastapilo na skutek lekow przepisanych przez lekarza.
Bardzo jestem ciekawa jak nowe sposoby przygarniecia kobiet i mniejszosci etnicznych beda wygladaly w praktyce, ale juz dzis nie wroze im powodzenia.
Tak na dobra sprawe to juz dzis moge przewidziec, ze nastepne wybory prezydenckie znow wygra demokrata.

Update:

Widze, ze wiele osob nie wierzy w to co napisalam wyzej, ze kobiety sa aresztowane w przypadku poronienia, wiec bardzo prosze oto link jesli ktos nie zna angielskiego moze skorzystac z tlumacza google. I zeby nie bylo, ze to tylko przypadki "marginesu spolecznego" jeszcze jeden, ktory sie uparl i nie daje sie wstawic z ukrycia, wiec prosze tak normlanie:
http://talksmanymoons.wordpress.com/2011/10/13/yes-women-are-being-arrested-for-having-miscarriages/
Jelsi po przeczytaniu tego jakas kobieta glosuje na repubikanskie bydlo, to naprawde moim zdaniem nie zasluguje na nic wiecej niz byc traktowana jak krowa.

70 comments:

  1. Wszystko w porzadku,tylko dlaczego ja przeczytalam ze jestes LEWARKIEM?
    Czas zmienic okulary:))))
    Tez mam taka nadzieje ze demokraci beda gora.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha, a wiesz, ze mialam napisac "nie mylic z lewarkiem":)))
      Z tego co widze, to nie zanosi sie na to, zeby republikanie zrobili cos madrego w kwestii swojej platformy, a wiec w zasadzie to nie daja elektoratowi zadnych watpliwosci.
      Jedyne co chca zrobic to oczywiscie zmienic zasady prawa wyborczego, ale nie zeby zrezygnowac z Electoral College tylko aby go na tyle udziwnic zeby latwiej bylo zamachlowac z wynikiem wyboru.
      Niestety oni dobrze wiedza ze nie maja szans w czystej grze.

      Delete
    2. Lewarkiem? Ja przeczytałam najpierw, że jest lewkiem i pomyślałam sobie- oho- Star ostrzy pazury :)Może należało napisać, że jesteś lewicowym ortodoksem? Zgadzam się z twoim ostatnim w poście zdanie. Szkoda mi tych kobiet,mimo wszystko, a takich mężczyzn republikańskich należałoby jednak obowiązkowo kastrować żywcem.

      Delete
    3. Jaskolko, ja juz od lat mowie ze o kastracji. Poczatkowo moj Wspanialy byl oburzony, bo on jednak jest bardziej wyznajacy zasade "zyj i daj zyc" ale po obejrzeniu tamtych wiadomosci nawet nie mrugnal powiekom jak wyskoczylam znow z kastracja.

      Delete
    4. Dzizas, powieka oczywiscie nie powiekom;)) No wstyd.

      Delete
  2. Znaczy że jak nie ma słowa gwalt to on nie istnieje? Myslenie typowe dla 3-latkow, co zakrywaja oczy i mysla, ze nikt ich nie widzi.
    Az wierzyc sie nie chce, ze Ameryka moze byc tak nieprawdopodobnie zroznicowana - pod kazdym wzgledem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Socjo, bo naprawde to Ameryka kiedys taka byla. W latach 50tych ubieglego stulecia kiedy kobiety nie pracowaly, bo sam mezczyzna mogl zarobic na utrzymanie rodziny, kobieta stala w kuchni i czekala na wracajacego meza zeby mu podac kapcie i goracy obiad a pozniej z usmiechem rozlozyc nogi. Maz byl panem i wladca, bo to ON zarabial i utrzymywal, wiec nalezala mu sie wrecz boska chwala.
      Troche inaczej bylo nawet w tamtych czasach na polnocnym-wschodzie skad pochodzi rodzina Wspanialego i wszystkie kobiety w tej rodzinie zawsze pracowaly, a co za tym idzie byly bardziej niezalezne. No ale niestety tez byly "ladies" a nie takie urwipolcie jak ja na ten przyklad. Kobieta nie uzywa jezyka jakim ja mowie i pisze:))
      I taka wlasnie Ameryka ciagle sie marzy republikanom, oni ciagle wierza ze moga zawrocic bieg czasu i zniewolic kobiety, zmusic je do godzenia sie z "wola boza", ktora nie jest niczym innym niz ich wlasna wola.
      Tylko jak widac przez ostatnie 30 lat i bardzo wyraznie w czasie ostatnich wyborow kobiety juz nie chca wracac do przeszlosci. To sie w glowie nie miesci republikanom, oni ciagle uwazaja, ze to nie jest wina ich postepowania tylko np. slownictwa. Stad wykreslenie slowa "gwalt" ze slownika i mysla, ze to zalatwi sprawe.

      Delete
    2. Zreszta przypomnij sobie zone Mitta Romneya, to jest wlasnie przyklad typowy dla republikanskiej zony. Tylko takich mormonek psychicznych jest na szczescie w tym kraju niewiele;))

      Delete
  3. Replies
    1. Ivo, mysle, ze to dobrze nie tylko dla Ameryki, ale i dla reszty swiata:)

      Delete
  4. Chyba, że republikanie wpadliby na bardzo dobre pomysły związane z ekonomią, bo ludzie głosują też portfelami i wtedy może być różnie. Ale błyskotliwe pomysły na uzdrowienie gospodarki chyba im nie grożą?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamenari, przeciez gospodarczo to oni teraz ponoc mieli dobre pomysly. I mimo, ze ludzie glosuja portfelami to glownie glosuja glowa i nie dali sie na te rewelacje gospodarcze nabrac:))

      Delete
  5. ja pierdziu Star ,nie wierzę w to co czytam!!!!poroniła więc trzeba ją aresztować??co za pojeba... kraj ,a raczej stany...nie,nie wierzę,to nasza wspólna znajoma blogowiczka która leży teraz w szpitalu i gdyby tfu tfu tfu ,nie to nie możliwe ,włosy mi się na głowie jeżą...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety to prawda, wywiad z jedna z tych kobiet byl wczoraj w telewizji. Tacy sa republikanie, a wlosy to nie tylko na glowie ale i na dupie sie jeza (pod warunkiem, ze ktos ma tam wlosy).
      Oni sa pro-life, glownie od czasu poczecia do porodu, pozniej juz nie bardzo.

      Delete
  6. to nie kwestia wiary,to niemożliwe ,że coś takiego może sie dziać..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlasnie zamiescilam maly update i w nim dwa linki do artykulow na ten temat, zeby nie bylo, ze zmyslam celem oczerniania prawicy;)

      Delete
  7. W zyciu bym Ciebie nie podejrzewała o oczernianie prawicy;)ale uwierz w głowie mi sie to nie mieści to jest qrwa jak zły sen,jak masakra teksańską piłą mechaniczną,brak mi słów...to jest qrwa średniowiecze,nie dość,że kobieta traci dziecko to te ..uje ją oskarżają,mogłabym kląć długo i namiętnie ale to nic nie da,brak słów...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Domyslam sie, ze bys mnie nie podejrzewala;))
      Wiem, ze w Twoim przypadku nic to nie da, ale pamietasz jak pisalam w czasie elekcji o prawach kobiet, to przeciez tu na tym blogu byly kobiety oburzone moim stanowiskiem.
      Podkresle, kobiety ktore mieszkaja w Ameryce, w republikanskich stanach, kobiety w wieku kiedy im to GROZI.
      Mnie osobiscie nie grozi juz ani ciaza, ani poronienie, mimo to W ZYCIU nigdy przenigdy na swiecie nie oddalabym republikanskiego glosu. Raczej popelnilabym samobojstwo.
      I klac tez moge dlugo i namietnie;)

      Delete
    2. bo to "gupie baby są"nie zdają sobie sprawy,że może to je dotyczyć,bez wazeliny"mądra babka jesteś"ściskam Cię mocno lubie takie "baby z jajami"cokolwiek to znaczy :)najważniejsze to mieć swoje zdanie i się jego trzymać buziaki Star :)

      Delete
    3. Wiem, ze to glupie baby, ale najgorsze jest to, ze glupota jest tak niebezpieczna.
      Dziekuje i buziam:**

      Delete
  8. Za Twoją sprawą w trakcie kampanii poczytałam trochę o ich pomysłach gospodarczych i dla wielu ekspertów były one nierealne, więc może dlatego ludzie nie głosowali. Sama też nigdy nie oddałabym głosu na partię, która aresztowałaby kobiety za poronienie, zwłaszcza, że miałam 2 aborcje, więc pewnie w ich mniemaniu zasługuje na 300 lat więzienia, bo przypuszczam, że to, że obie wynikały ze stanu zdrowia nie miałoby to dla nich najmniejszego znaczenia. Odbiegając jednak od tragedii tych kobiet doszłam do wniosku, że przy dobrym programie gospodarczym byłabym w stanie odpuścić kilka swoich lewicowych poglądów pod warunkiem, że nie dotyczyłyby kobiet czy mniejszości etnicznych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamenari, repubikanie to jest white supremacy, inaczej faszyzm, wiec akurat stanie po stronie kobiet i mniejszosci etnicznych im nie grozi. Ja naleze do tych nielicznych osob, ktore czytaja program partii, tak jednej jak i drugiej. Nie naleze ani do jednych ani drugich, ale wiem jedno, od republikanow dziela mnie lata swietlne.

      Delete
    2. A za te dwie aborcje to pewnie by Cie ukamienowali, to nie wazne, ze ze wzgledu na stan zdrowia. Twoje zdrowie sie nie liczy, liczy sie plod. Oni maja zapisane w ostatniej platformie ochrone plodu i przyzaja plodowi prawa osoby to sie nazywa propozycja ustawy o personhood.
      Afganistanski taliban to w porownaniu z republikanami bardzo postepowa partia, wrecz lewicowa w pogladach.

      Delete
  9. Z Ciebie żadeden lewak, tylko myślący człowiek Lewak to bydle zaślepione swoimi słusznymi ideami, margines, skrajność, która jest wręcz śmieszna w swojej głupocie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczurciu, milo mi, ze tak myslisz, ale prawda jest troche inna;) Jak czytam takie artykuly, czy widze to co widzialam wczoraj to jestem tak skrajna, ze momentami sama siebie sie boje. Na szczescie zdaje sobie z tego sprawe i na drugie szczescie nie mam zadnej wladzy na tym swiecie.
      Los wie co robi:)

      Delete
    2. Lewak to określenie pejoratywne, obleśne w swoim brzminiu, przywodzące na myśl edynie bojówkarską bandę bezmózgów, których idealizm przekroczył wszelkie granice i ktorzy na siłę wciskają swoje myślenie innym do gardeł.
      Ważne, że wierzysz w to co myślisz, co mówisz i co piszesz, ale nie wsciskasz innym tego siłą, nie udowadniasz racji za pomocą kostek brukowych i nie traktujesz tych, którzy się z Tobą nie zgodzą, jak truchła kota w rowie.
      Do póki skrajność poglądów nie odbiera rozumu i nie zmienia się w nienawiść do "innych", jest dobrze.

      Delete
    3. Pewnie masz racje, ja na dobra sprawe nie mam na zywo stycznosci z polskim, wiec tez nie mam pojecia jak sie co okresla. Chodzi mi glownie o fakt, ze mam bardzo lewicowe poglady i jestem rowniez bardzo liberalna.
      Nie, nie chodze z kalachem i nie wpycham moich pogladow nikomu do gardla, chociaz przyznaje, ze czesto mnie reka swedzi:))
      A slowa "lewak" widocznie uzylam zupelnie bez wiedzy jak ono jest postrzegane:)

      Delete
    4. Czyli po prostu jesteś człowiekiem lewicy i tyle.

      To słowo ma paskudny wydźwięk, t5o tak, jakbyś naziola od Żydów zwyzywała.

      Delete
    5. Nie jestem pewna czy dobrze rozumiem slowo "naziol" chyba chodzi o nacjonaliste? Jesli tak, to w czym on jest lepszy od zyda? Zyd to o ile sie nie myle wyznanie a nie narodowosc.
      Kazdy nacjonalizm moim zdaniem jest niebezpieczny i tylko o krok od faszyzmu.

      Delete
    6. O nazistę ;)
      Wyobrażasz sobie, coż mogłoby być dla takiego większą obrazą, niż przyrównanie do narodu, którego nienawidzi?
      Żyd to i wyznanie i narodowość w pewnym sensie, wywodząca się od Króla Dawida i reszty Izraelitów wierzących w Jahwe. Ale Żydem można być, będąc innej narodowości, Żyd ma też obywatelstwo kraju, w którym żyje i przecież, po wojnie, chcieli im zrobić kraj w Ziemi Świętej, wydzierając z łapek ziemię Palestyńczyków.
      Kwiestia przynależności i do ich religii i grupy etnicznej jest zdrowo pokręcona.
      Nacjonalizm to taka sama skrajność, jak skrajna lewica - do póki wyznawca idei ma rozum, umie dyskutować, a nie rzucać kamieniem, da się zaakceptować istnienie ideologii i tolerować ludzi, którzy w nią wierzą. Do póki ideologia nie zmienia się w skrajny fanatyzm i nie nawołuje do przegryzania gardeł innym, jest OK.
      Patrząc na to, co zaczyna się dziać w Europie, to nacjonalizm nie wydaj się taki zły - w końcu nie ma nic strasznego w stawianiu dobra narodu, do którego się należy, wyżej, niż dóbr imigrantów, którzy zachowują się w Europie, jak w chlewie.

      Delete
    7. "Patrząc na to, co zaczyna się dziać w Europie, to nacjonalizm nie wydaj się taki zły" - to bardzo niebezpieczny kierunek myślenia, bo tylko o krok od odbierania prawa emigrantom do człowieczeństwa. Aż dziw, że w czasach globalnej wioski ludziom się jeszcze wydaje, że mają prawo dyktować innym gdzie mają mieszkać. A dlaczegóż to dobra jakiegoś narodu mają stać wyżej od dóbr imigrantów??? Naprawdę uważasz, że "nie mam nic strasznego" w takiej postawie?

      Delete
    8. Odwodnik, dokladnie to samo pomyslalam, ale, ze jestem zajeta ogladaniem Inaguracji Prezydenckiej to nie mialam czasu. Poza tym czasem mi sie juz nie chce dyskutowac;) Wiec dziekuje:***

      Delete
  10. Przeczytałam i ... padłam. To jest niewiarygodne! W życiu nie pomyślałabym, że gdziekolwiek na świecie mogą dziać się takie rzeczy. A już w Ameryce?? Wykluczone!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zolwico, tak wygladaja poglady, a co za tym idzie rzady prawicy amerykanskiej. Ich zwolennicy za to nie martwia sie o prawa kobiet, o prawo dzieci do szczesliwego zycia, tylko o prawo do posiadania broni. Nic wiecej.
      Bron jest im potrzebna, bo jak braknie miejsca w wiezieniach to beda mogli wykonywac wyroki bez sadow, na miejscu. A kto wie, moze niejedna kobieta jest zaganiana do posluszenstwa mezowi wlasnie kolba karabinu?
      To jest DZICZ!!!!

      Delete
  11. A ja zrozumiałam tytuł, że jesteś... leniem :))
    Oburzył mnie ten przykład z oskarżaniem kobiet za poronienie. To aż nieprawdopodobne, aby w dzisiejszych czasach w Ameryce, miało miejsce coś takiego. To się w głowie nie mieści! Skoro zgadzam się z Twoimi podglądami, to znaczy, że ja też jestem... le.. wakiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, leniem tez jestem;)
      Ten kraj jest tak wielki i w tak ogromnej czesci dziki, ze mnie juz nic nie dziwi. Tylko co 4 lata sie boje, ze znow to bydlo moze dojsc do wladzy i wtedy juz bedzie absolutna tragedia.
      Jak pomysle co sie moglo stac ostatniego listopada, jak pomysle o sedziach, ktorych mogl by mianowac Mitt, ktory przeciez ma dokladnie takie poglady, to mi sie slabo robi. Widzialas jego zone? Tak maja wygladac kobiety, cicha, spokojna, bez wlasnej woli i rozumum, usmiechnieta i zdana na laske.

      Delete
    2. Dopóki Ty tam, Star, jesteś, za oceanem, to śpię spokojnie, że Ameryka nie dostanie się w "ich" ręce :)

      Delete
    3. Haha, niestety Aniu swiadomosc polityczna naszych rodakow jest w oplakanym stanie. Polacy za granica mam wrazenie maja bardzo mizerne rozeznanie w skutkach jakie sa konsekwencja ich wyborow. Na szczescie wielu nie glosuje, bo nie ma prawa:))) I w tym jest duza nadzieja;)

      Pamietasz te nalty dywanowe na mnie tutaj? Jest taki komentarz pod notka na dzien przed wyborami gdzie jakis kmiotek sie ze mnie nasmiewa, ciekawa jestem czy sie ciagle smieje... bo jego zdaniem to wlasnie Romney mial wygrac. Byly tez notki na innych blogach pisane przez osoby, ktore uwazaly, ze nie mam racji..
      Na szczescie to po mnie splywa, ot poczytam, pokiwam glowa i ide dalej;)

      Delete
  12. Czytalam, odpowiedzialam na pytania .... i z cala pewnoscia stwierdzam, ze tez jestem lewakiem!!!
    Star, nie wiem czy slyszalas o pewnym "parchu indonezyjskim" o zawodzie prawnika, ktory staral sie o stanowisko sedziego w sadzie najwyzszym. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej na pytanie o jego stanowisko w sprawie kary smierci za gwalt odpowiedzial: ze kara jest nieadekwatna bo zarowno gwalciciel i gwalcona odczuwaja podczas tego aktu przyjemnosc.
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, nie pamietam tamtego przypadku, no ale to MUSIALA byc nominajca republikanska, pamietam, ze Bush chcial nominowac swoja sprzataczke na stanowisko sedziego wiec... wiadomo.
      Ale pamietam, ze ktorys z republikanskich kongresmenow powiedzial w sprawie gwaltu, ze jesli to sie nawet zaczyna przemoca, to kobieta zawsze moze "close her eyes, relax and try to make the best of it".
      Ja bym mu kazala zamkanac oczy i zrelaksowac sie jednoczesnie wciskajac w dupe pocisk armatni najwiekszego kalibru.

      Delete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Jestem lewakiem, i dobrze mi z tym... skoro taka moja wola. Cieszę się, że jesteś, zawsze się cieszę.

    Te poronienia mnie zabiły, chociaż w Polsce niedługo może być podobnie, panie które poroniły też będą oskarżane o morderstwo, kwestia czasu. W tej chwili, kiedy kobieta poroni w szpitalu jest traktowana jak morderczyni. Jest wykopywana ze szpitala z poczuciem winy i nie radzi sobie z emocjami, wszyscy ją przepytują, obwiniają, ksiądz wytyka palcem, sąsiadki moherowe nie dają spokoju.

    Nikt, nikt nie myśli o kobiecie, która straciła dziecko... z resztą, wiesz jak jest

    ech

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem jak jest... i tylko sie zastanawiam kiedy sie kobiety obudza, oby nie za pozno i oby nie z reka w nocniku... tfu, mialam na mysli w kajdankach.

      Delete
    2. Myślę, że na razie ważniejsze są opinie na temat przesłuchań metodami stalinowskimi, czepianie się słówek, nierozumienie tego co się mówi. Wygłaszanie bzdur, zmienianie sensu na własną modłę, smoleńscy cierpiętnicy, odszkodowania za wypadek, a kiedy mowa jest o morderstwie nagle nie wiadomo czy się określą w jedną czy w drugą stronę. Kwestia - co się bardziej opłaca. Ważniejsze jest utrzymywanie urzędników, bo w końcu każdy urzdnik ma żonę, mężą, pełnoletnie dzieci, rodziców, to jest potencjalny elektorat wyborczy, to Ci ludzi głosują i wybierają. Urzędnik w tej chwili, to dobro narodowe, utyrzmywane przez głupich podatników. Gospodarka praktycznie nie istnieje, firmy się wyczerpują, upadają, zachodni inwestorzy wynoszą. A Polacy się świetnie bawią. Obcina się pencje pracownikom w przedsiębiorstwach, żeby urzędnikom wypłacić czternastki.

      Z dystansu, z daleka, kiedy obserwuje się destrukcję, samozniczczenie jawi się nieuniknionym. To zadzieranie nosa, pewność siebie... Polska się wykańcza, nikomu niezależy na prawdzie, ludzie myślą tylko o sobie, o chwili, o przyszłość nie martwi się zbyt wielu. Sorry

      Delete
    3. Nie mam zielonego pojecia o sytuacji w Polsce poza tym co czytam na blogach i czasem ktoss poda jakis ciekawy link, ale generalnie nie sledze sytuacji w Polsce, bo mnie nie dotyczy.
      Wystarczy mi to co mam tutaj i czesto tez brak czasu:)
      Ale to co piszesz nie nastraja pozytywnie.

      Delete
    4. Muszę się oswoić z myślą, że mnie to już niedotyczy. Dziękuję, doznałam olśnienia :)

      Delete
    5. :))) No bo tak, po cholere sobie szarpac nerwy, jak i tak kazdy gdzie mieszka ma swoje problemy;)

      Delete
    6. Przy okazji, ja musze zapamietac, ze niedotyczy pisze sie razem;)

      Delete
    7. Bo wiesz, mam świadomość, że wyjechałam z Polski i już tam nie wrócę, a z drugiej strony czuję bezsilność, bo jednak przez te wszystkie lata byłam emocjonalnie związana... dam radę :)

      Delete
    8. No gdzie razem :) napisałam z błędem

      dzięki

      Delete
    9. No masz:)))
      Wiesz bo to tak jest, ze czlowiek sie emocjonuje zupelnie nie myslac o tym czy to ma sens. Ja jesetem dalej, wiec pewnie latwiej mi to przyszlo:)

      Delete
  15. Nie jadę tam! Jeszcze pomylę stany i mnie wsadzą ;)

    ReplyDelete
  16. Więzienie za poronienie!!!!...mam nadzieję , że żaden z naszych prawicowych polityków nie doczyta tego !!!!!, bo gotowi wprowadzić pomysł w Polsce !!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata, u Was moze nie ma takiej potrzeby, w koncu ksiadz z ambony swoje zalatwi i ludzie beda wytykac palcami.
      A serio, to naprawde jest nienormalne.
      Nawet na tyle, ze jak widac obroncy prawicy omijaja moj blog dzisiaj:))

      Delete
  17. myślę, że jedynka powinna brzmiec, czy zgwałciłeś kiedyś człowieka - mężczyźni też są gwałceni, i dzieci, i wcale im się to nie należy...

    poza tym... jeśli dawanie komuś prawa i obowiązku posiadania własnych poglądu, bez strachu ich wyrażania jest lewactwem, to ja też, też jestem z lewa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chwilko, wiem ze gwalceni sa ludzie generalnie, bez wzgledu na plec i wiek, ale biorac pod uwage fakt, ze Wspanialy jest heteroseksualny zapytalam o kobiety.
      Milo wiedziec, ze tez masz lewe sklonnosci:)))

      Delete
  18. Droga Stardust, ja z innej beczki. Mam nadzieję, że zobaczę Cię nagle w TV.... wśród tysięcy Amerykanów...słuchających zaprzysiężenia Pana Prezydenta Obamy... Właśnie przeżywam TO Z WAMI. GRATULUJE CUDOWNEGO PREZYDENTA! gekon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Droga Gekon, wczorajszy dzien spedzilam calutki przed telewizorem w towarzystwie Wspanialego i paczki chusteczek higienicznych, bo ryczelismy oboje ze szczescia!!!
      Tak, mam wspanialego nie tylko meza, ale i PREZYDENTA!!!

      Delete
  19. Jestem lewakiem i byłabym aresztowana za poronienie
    Hmm, chyba mi dobrze w moim grajdołku na końcu świata ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martek, dobrze, ze Ci dobrze:)) Ja po prostu wierze, ze trzeba wiedziec gdzie jechac;))

      Delete
  20. ja cie normalnie love! :)
    ze tez ja nie przepuscilam zadnego przez takie pytania gdy bylam w TX.. Ile by to czasu oszczedzilo..
    Ja jestem wielce apolityczna (co jednak nie znaczy ze pogladow nie mialam), bylam do czasu az zamieszkalam w Texasie i mna zatrzeslo. Terapia szokiem? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj, Texas:))) A Ty wiesz, ze ja dwadziescia pare lat temu mialam taki kretynski pomysl, zeby sie przeniesc wlasnie do Texasu? Na szczescie moje dziecko bylo wtedy juz duzo madrzejsze:)))

      Delete
  21. Wychodzi na to, że ja też jestem lewakiem :), bo zgadzam się w całości z prezentowanymi przez Ciebie poglądami, może czasem mam nieco inne zdanie na temat posiadania broni, ale że nie znam za dobrze prawa amerykańskiego w tym zakresie, to się nie wypowiadam oraz nie polemizuję :)
    Pozdrowienia z zaśnieżonej Warszawy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, kazdemu wolno miec inne zdanie, a juz szczegolnie latwo miec to inne zdanie jesli nie zyje sie z jego skutkami:)

      Delete
  22. Doskonale wiem, że jesteś lewakiem. ;-)))

    Już sam zestaw pytań mających poświadczyć lewicowe (lewackie?) poglądy jest mocno tendencyjny. Ktoś o prawicowych poglądach powinien być brudasem sypiającym z kozami? ;-)

    Przejrzę te linki w wolnym czasie, bo Ameryka, to rzeczywiście kraj wielu absurdów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Mironq, Mironq, Ty Ameryke znasz tylko z filmow chyba:)) To prosze, zobacz sobie kawalek tej innej nie filmowej Ameryki i pomysl, czy te pytania nie mialy uzasadnienia:

      http://www.youtube.com/watch?v=E48QqcTOXeY

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...