Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, January 7, 2013

Zawiesilam sie...

... to pozwolcie, ze powisze.

24 comments:

  1. Odciąć gumę? :) bo będziesz się bujać :)

    ReplyDelete
  2. tylko ostrożnie przy spadaniu:)

    ReplyDelete
  3. A wygodnie Ci chociaż w tej pozycji? I czy masz coś miękkiego na co mogłabyś zeskoczyć gdy Ci się znudzi?
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  4. Pozwalam .....i nawet zastanawiam sie czy Ci w tym nie zrobic towarzystwa???
    Pozdrowka

    ReplyDelete
  5. Owocnego zawieszenia, tylko w odpowiedniej chwili się zresetuj...

    ReplyDelete
  6. Powisieć dobra rzecz, ale to raczej dla zajęcy za oknem, coby skruszały na mrozie. Ale skoro już wisisz, to zapaczam się na wiszącą Star jak w obrazek. ;-)

    ReplyDelete
  7. Pozwolimy - poczekamy, a jaki relaks dla kręgosłupa ;)

    ReplyDelete
  8. Pierwszy raz, musze przyznac, ze mi to na reke, bo ja z kolei sie zawiesilam w komentowaniu:( Nie wiem co jest w tym Nowym Roku? Buzka

    ReplyDelete
  9. To wykorzystam perfidnie tę chwilkę i napiszę Ci, że skorzystałam właśnie z Twojego przepisu na wywar z pietruszki :)) Uprzedzona Twoim opisem smaków i zapachów, postanowiłam jakoś temu zaradzić i dodałam do gotowania jedno drobno pokrojone jabłko, a na koniec sok ze świeżej cytryny...no i powiem Ci, że wyszło całkiem fajnie :)
    Nie śmierdzi aż tak i smakuje też całkiem znośnie.
    Piszę Ci o tym, gdybyś jeszcze kiedyś musiała, albo chciała, do tego wrócić:)

    ReplyDelete
  10. Na nietoperza dzisiaj? Napisz, jak było ;-)

    ReplyDelete
  11. I tak sama wisisz??? Pozdrawiam;))

    ReplyDelete
  12. Ha - to zarazliwe, ale jak cholere nie wiem jak Ci sprzedalem tego paskudego wirusa. Mnie wciaz trzyma.

    ReplyDelete
  13. Moze wpadne odciac sznurek, co? :)

    ReplyDelete
  14. miłego zatetm, lubię widzieć świat dogóry nogami :)

    ReplyDelete
  15. Czasem trzeba tak sobie powisicieć... Miłego lądowania!
    anna-gorzna.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Powis sobie powis:))Jak dojrzejesz sama spadniesz;)))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...