Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, February 12, 2013

Wszystko...

... mnie wkurwia!!!

Holly Fuck!!!!

22 comments:

  1. przygrzmoć komu torebką przez łeb, pomaga!

    ReplyDelete
  2. mnie też. co gorsza, obawiam się, zasadnie.

    ReplyDelete
  3. To chyba jakaś zaraza, bo mnie też wszystko... wnerwia;D

    ReplyDelete
  4. Taki dzień, obstawiam. Trza przetrwać.
    (Choć mnie właściwie wszystko dziś usypia).
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Ja nie mam "wszystkiego" to i mnie już wszystek nie wkurwia. ot co, No może tylko to, że tak "mało wkurwiającą osobę" wkurwia wszystko. To mnie trochę wkurwia.

    ReplyDelete
  6. Witamy w klubie... :) Widać taki okres w roku... I ciśnienie człowiekowi rośnie...

    ReplyDelete
  7. To chyba jakas zaraza panuje, bo mnie tez:)

    ReplyDelete
  8. eeetam. przesilenie zimowe. musisz sobie poziom endorfin podniesc. podobno pomaga smiech, albo nawet sama mysl o nim, intensywny wysilek fizyczny , ktorego efektem jest tzw. euforia biegacza, czekolada, chilli i orgazm. oczywiscie nie wszystko na raz, ale z drugiej strony czemu nie ? ;-) pozdruffka!

    ReplyDelete
  9. I takie dni muszą być.
    Są dwie metody...albo na żywioł....czyli wrzeszczeć, kopać, wygarnąć, wysprzątać całą chatę, zameczyć sie i paść.
    albo druga....cisza, izolacja.....no i....choć nie na każdego to działa, ale na mnie tak :)
    puzzle

    ReplyDelete
  10. A mnie nie, ale znam ten stan;)) Uściski;)

    ReplyDelete
  11. Pojedz wiśni z nalewki:))) a potem zagryz czekoladą z zawartością ponad 70% kakao. Pomaga niemal wszystkim.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o jessssu - jak to lekarstwo doskonale brzmi ! :)

      Delete
  12. Przepraszam, czy nawiazujesz do rezygnacji Benedykta, wiesz to Holly fuck, Holly father :))))))

    ReplyDelete
  13. Oj, oj nie dobrze, bo kto w takim razie bedzie podnosil "rozrywkowa jakosc naszgo zycia", no kto???

    ReplyDelete
  14. dziś jest 13 luty !!!!

    Wspaniały życzę Ci dużo dużo zdrowia, szczęścia i orgazmów co noc :D

    Star jak kiedyś miałam takiego wkurwa to kolega mi powiedział
    jak baba jęczy w nocy to nie warczy w dzień hihihi
    może idź tym tropem hahahahaha

























    ReplyDelete
  15. a tutaj pełna współczucia dla Twojego wkurwa - zmienię trochę temat i pościskam Wspaniałego. To znaczy pościskaj mocno ode mnie ! :)

    ReplyDelete
  16. Tak bywa, ale orędzie Twojego prezydenta odnośnie zmiany w przepisach dot. broni powinny Cię chyba cieszyć? :)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...