Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, April 10, 2013

Z cyklu: niebo

Godzina 8:45


Nic dziwnego, ponoc ma dzis padac...

Godzina 8:57



No to juz nie wiem jak to bedzie z tym padaniem?
Bedzie, nie bedzie.... eeee nie bede sie przejmowac;)

17 comments:

  1. Na pewno wieje skoro w 10 minut oczyściło niebo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wieje, ale tu zawsze wieje, nawet jak nigdzie nie wieje, to ja mam lekki wiatr od zatoki:)

      Delete
  2. Świetne! I jest nadzieja, że nastepne chmury nie nadciągną!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalino, nadzieja owszem jest, ale realnie myslac to deszcz jest nie tylko potrzebny, ale konieczny;) No w koncu chcemy miec kwiaty i chcemy zeby sie zielenilo;))
      Burza, krotka byla wieczorem, ale ponoc tak ma byc przez nastepne trzy dni, opady i burze.

      Delete
  3. Jaka niesamowita różnica w przeciągu 12 min!
    I cykl ze zdjęciami fajny. Dobrze, że tą gałąź uchwyciłaś - będzie ciekawie patrzeć jak za miesiąc będzie cała zielona. Bo niebo, niebem ale w istocie będzie dość jednakowe, więc może z tarasu albo innego okna uda Ci się uchwycić coś co będzie kawałkiem nieba+czymś co się będzie z czasem zmieniać... I niesamowite zdjęcia ze spaceru, ta wiosna (lato w zasadzie)...wyobrażam sobie jak mogłaś wyglądać jak z aparatem zaglądałaś wszystkim do ogródków ;)) Ale ostatecznie po to sadzą by się też popisać przed innymi, więc to uznali za zaszczyt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ucieczko, ta galaz pierwszy raz wpadla mi w kadr niechcacy, a teraz robie to celowo, bo jest "dowodem" ze zdjecie jest robione dokladnie w tym samym miejscu. I wlasnie bedzie fajnie obserwowac zachodzace zmiany, ona najpierw bedzie kwitla, a potem beda liscie. Nawet dwa sloneczne dni juz robia ogromna roznice.
      Ha, masz racje, ze w okolicy jak laze z aparatem to ludzie czasem sie pewnie dziwia co ta kobita fotografuje;))
      Ale niech sie dziwia to ich problem nie moj;)

      Delete
  4. U mnie dzisiaj niebo wyglada podobnie:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wieczorem mielismy pierwsza wiosenna burze z piorunami:)

      Delete
  5. 12 minut robi wielką różnicę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawda? Normalnie tego bym nie zauwazyla, ale jak wyszlam drugi raz na taras, to szybko wrocilam zobaczyc ktora godzina i siegnelam znow po aparat:)

      Delete
  6. jej taka chwila a jaka różnica !!!
    ale faktycznie nowojorskie niebo jest mega niebieskie !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko i takie niebieskie jest przez wiekszosc zimowych dni. Zobaczysz, bo mam zamiar ten cykl ciagnac przez rok. Codziennie zdjecie, no z wyjatkiem dni kiedy gdzies ewentualnie pojade:))

      Delete
  7. Wracam z zakupow i sobie mysle, zaraz troche morde na sloneczko wystawie, dojezdzam do domu i chooj slonca nie ma, no dobra, zaczelam pracowac a tu slonce wyszlo, mysle sobie szybko skoncze i pojde, a tu jeb znowu chmury.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A my zaliczylismy pierwsza wiosenna burze wieczorem:))

      Delete
    2. My tez, grzmialo i rzucalo zabami, ale po fakcie powietrze bylo tak wspaniale !!!

      Delete
  8. Fantastyczne maci to niebo, u nas dziś podobnie, tylko troszkę cumulusów!

    ReplyDelete
  9. Najważniejsze, że to niebo jest ciągle nad nami :-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...