Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, April 23, 2013

Ziemia Ojczyzna ludzi

W poniedzialek byl Dzien Ziemi.
Polecam wiec bardzo ciekawy film, dobrze wiedziec co robimy z nasza wspolna Ojczyzna.
Niestety nie da sie inaczej wstawic, wiec musze tylko podac link KLIK
Nie wiem czy jest polska wersja, wiec znow niestety, ale podana wersja jest w jezyku angielskim.

Prosze bardzo TUTAJ wersja z polskim lektorem.
Dziekuje serdecznie Mag za odszukanie i przekazanie mi tego linka.

16 comments:

  1. O Dniu Ziemi zapomnialem. A film znam - piekno zdjęc jest powalajace.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prosze, a ja akurat u Ciebie wpisalam podziekowanie za przypomnienie mi o filmie:)) Piekno zdjec naprawde powala, ale tresc przeraza. To dzieki Tobie wstawilam ten link:))

      Delete
  2. Dużo złego robimy ziemi a co za tym idzie nam samym,niestety tej prostej relacji zbyt wielu nie rozumie. Człowiek to niszczycielskie stworzenie,a nie wszystko da się naprawić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorko, czlowiek to jedyne ziemskie stworzenie, ktore uparcie dzazy do samozaglady tylko dlatego, ze chce sie wzbogacic.
      Miec wiecej chocby po trupach to nasze motto przewodnie:((

      Delete
  3. Pędzimy na tej małej uroczej planetce, próbując dziarsko trzymać się ziemi aby nie wykopsać w kosmos. Za to co jej robimy, niedługo spotka nas uzasadniona kara. System immunnologiczny ziemi dostatecznie długo daje nam znaki, że takiego wirusa jak ziemianie ma zamiar pozbyć się na amen.
    pozdro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz racje, Ziemia juz traci cierpliwosc i zaczyna nami rzygac. Ale mimo to jest cala armia tych co twierdza, ze to tylko propaganda, bo "od zawsze tak bylo" Nie nie bylo od zawsze, to co robimy przez ostatnie 50 lat wola o pomste do nieba.

      Delete
  4. http://www.youtube.com/watch?v=5AgDU8AxQjg

    To link do tego samego filmu z polskim lektorem.
    Właśnie robiłam notatkę o zaletach kakao i uświadomiłam sobie, że już od dawna mieliśmy wszystko to, czego nam potrzeba, co jest dla nas zdrowe i dobre, ale zadajemy sobie wciąż wiele trudu, żeby produkować jakieś śmieci do jedzenia, która zabijają nas i naszą planetę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mag, dzieki za ten link, zaraz go umieszcze w notce.
      Masz absolutna racje, to wszystko co czlowiekowi jest potrzebne mamy od dawna. Ale my chcemy wiecej, jestesmy wrecz nienasyceni, wiec grabimy Ziemie jak mozemy z jej naturalnych bogactw zupelnie bez opamietania. Nawet nie dajemy jej chwili oddechu na odbudowanie naturalnych zloz, wiercimy, wydobywamy co raz wiecej, co raz glebiej... a potem przetwarzamy te bogactwa zatruwajac sami siebie.
      Czlowiek to naprawde glupia istota.

      Delete
    2. Bo każdy wynalazek ma swoją dobrą i złą stronę i zawsze znajdzie się jakiś palant, który wykorzysta bez skrupułów to co złe, żeby zrobić na tym kasę. A potem już leci i samo się nakręca.
      Ludzie uzależniają się od wszystkiego...nawet od trucizny.
      Uzależniony człowiek nie myśli o konsekwencjach swojego działania..., CHCE i już! A potem..., a potem niech się dzieje co chce...i jest to co jest.

      Delete
  5. ZAWSZE MOWILAM ZE CZLOWIEK TO NAJWIEKSZA ZARAZA

    ReplyDelete
  6. Mnie ta sytuacja przeraza.
    Niczego sie juz sie nie naprawia, wszystko sie wyrzuca, mam mebel zrobiony w 1880 roku, pieknie sie trzyma, a kanapa kupiona w Ikea 3 lata temu juz poszla na smieci.
    Sami sobie gotujemy taki los.

    ReplyDelete
  7. ile prawdy jest w tym, ze nie mamy Ziemi na własność tylko pożyczamy ją od swoich dzieci, eh nie wiem co moje dostaną.

    ReplyDelete
  8. Dlaczego najszczęśliwsi ludzie żyją w Butanie? Bo to jeden z nielicznych skrawków Ziemi gdzie nie dzieje się to całe GÓWNO! Pozdrawiam. Myślę o Tobie zawsze ciepło... i często. Gekon.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...