Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, May 5, 2013

Majowka

No to jak zapowiedzieli tak zrobili, czyli pojechali do Central Parku.
Tym razem od strony polnocno-wschodniej. Tuz przy wejsciu do parku, stala dziewczyna i puszczala banki mydlane. Obok miala pojemnik na pieniadze, jak widac w NYC zadna praca nie hanbi i jak sie ma troche pomyslunku to na wszystkim mozna pare groszy zarobic.
Bardzo mi sie podoba taka postawa.




Przy tym stawie mozna nawet lowic ryby. Bardzo prosze nie pytajcie, czy sa, bo nie wiem, ale jak widze wedkarzy, to domyslam sie, ze sa;)


Za to na pewno sa kaczki;))


I calkiem ladne widoki.



A dalej sa ogrody:



I tylko deszczu brak co widac na ponizszych zdjeciach:




Nie bylam tu juz tak dawno, ze zupelnie zapomnialam, ze w tej czesci parku jest duzo krzewow bzu i akurat trafilismy na pelny rozkwit. To zdjecie w tytule bloga to tez wczorajsze;))









Ja sie tam na roslinach nie znam, ale to nizej tez wyglada mi na jakas odmiane z rodziny bzow. Wiem tylko, ze wlasnie te widze czesciej niz bez, ktory znam z Polski:)


Uwielbiam takie okwiecone aleje, wiec nawet udalo mi sie Wspanialego namowic na fotke;)







A pozniej takim pasazem przeszlismy do nastepnego ogrodu:





Kolorowo tak dookola, ze czlowiek nie wie w ktora strone patrzec, zeby czegos nie przegapic;)




Azalie w pelnym rozkwicie:


I tulipany w przeroznych kolorach:







A glowna laka parku juz zwabila sloncem cale rodziny:




I na koniec ponioslo nas az na gore, gdzie jest glowny zbiornik wodny, a dookola siezka dla biegaczy i spacerowiczow, tylko my niemoty wybralismy sie pod prad, wiec zeby nie robic zamieszania i nie przeszkadzac biegaczom zeszlismy przy nastepnym zejsciu.
Ale nie darowalam sobie kilku fotek:






Wypatrzylismy kaczki wygrzewajace sie w sloncu. Wspanialy mowil, ze szczegolnie ta na pierwszym zdjeciu wyglada jakby siedziala na jajach. Ja tam nie wiem i wcale nie dlatego, ze nigdy w zyciu nie siedzialam na jajach, ale nie tak bezczynnie;))



I tak wygladala nasza nowojorska majowka, ktora zgodnie z przykazaniami zakonczylismy w meksykanskiej restauracji swietujac z lekkim bo jednodniowym wyprzedzeniem dzisiejsze Cinco de Mayo. Dzisiejszy dzien jak i margarite, guacamole oraz pyszne meksykanskie piwo grzecznie pozostawilismy Meksykanom.
Najlepszego Meksykanie!!!

66 comments:

  1. dech mi zaparło ...
    a z kaczuszki może jednak trzeba brać przykład? W końcu kaczki wiedzą najlepiej jak siedzieć na jajach :D Co my... biedne ludziki... możemy wiedzieć o przyrodzie... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emko, ale ja to praktyczna jestem;) Ile taka kaczka ma przyjemnosci w siedzeniu na jajach bez ruchu?:))))

      Delete
    2. co racja to racja :D może jednak kaczki powinny uczyć się od ludzików :)) o ileż przyjemniejsze miałyby życie :)))

      Delete
  2. Achhhh, ja tam kiedyś będę, tak bardzo chcę, że muszę! Pięknie tam masz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak bardzo chcesz to i bedziesz:) Daj znac:))

      Delete
    2. ja też!! ja też!! mnie weźcie!! :)))
      Natthimlen ... co tak będziesz sama lecieć ... w kupie raźniej :))))

      Delete
    3. Ja Was obie biore, a tylko sie Wy miedzy soba dogadajcie:))

      Delete
  3. Cudownie,ach,bzy! Uwielbiam!
    Ale zachciało mi się takiego parku, najbliższy w Polanicy niestety,a taki super fajny to już ogród płatny w Wojsławicach koło niemczy,tam jest tak cudnie i właśnie można sobie odpoczać, posiedzieć na ławkach i jest mnóstwo pięknych krzewów ,kwiatów.Szkoda,ze to daleko,ale może i dobrze,bo straciłabym majątek przesiadując tam:)

    To zwisające to jest pnącze -glicynia.
    http://www.zielonyogrodek.pl/glicynia-ozdobne-pnacze-o-pieknych-kwiatach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorko, a daleko masz do tego Katowicko-Gliwickiego czy cos w tym stylu? Przeciez to trzeci co do wielkosci park na swiecie i ponoc piekny. Ja nigdy nie bylam, ale troche poczytalam:)

      Delete
    2. Ja te rosline znam pod nazwa wisteria, ale to jest to samo, co glicynia, sprawdzilam u wujka gugla.

      Delete
  4. właśnie chciałam napisać, że to fioletowe zwisające to glicynia:) Dora mnie uprzedziła;)
    Przepiękne zdjęcia, przepiękna okolica, cudne kwiaty:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czulam, ze ktos sie tu znajdzie, kto bedzie wiedzial:))) A jesli chodzi o roslinki to na Dorke mozna zawsze liczyc:)

      Delete
  5. Replies
    1. Mnie sie tez podoba, ale mnie to sie CP zawsze podoba:)) Tak naprawde to ma urok o kazdej porze roku. Moze bede pamietac, zeby odwiedzic rowniez zima i jesienia, bo pelnia lata to juz tuz, tuz;))

      Delete
  6. Bzy u nas jeszcze nie kwitną, ale jest równie kolorowo i ślicznie.
    Dzięki za tę cudną wycieczkę;-)
    Wyglądasz jak gwiazda! Uau! Super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, gwiazda ze spalonego teatru:))) jak mowila moja Babcia;) Ale dziekuje, jeszcze sie jakos trzymam zycia:P
      U nas tez w tym roku pozno, ale natura jednak nadrabia straty czasowe;)) Polska toche bardziej na polnoc, wiec zrozumiale, ze u Was nieco pozniej.

      Delete
  7. Świetne zdjęcia :)
    Pięknie u Ciebie jest.

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia, w Polsce też z dnia na dzień coraz bardziej kolorowo i kwieciście, ale bynajmniej u mnie jeszcze nie kwitną ani magnolie, ani bzy:/ Śliczne widoki, sama bym chętnie pospacerowała wśród takiej wiosny:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja wczoraj jak czekalismy na autobus wypatrzylam ostatni kwiat na drzewie magnolii. Ale zanim wyciagnelam aparat to juz podjechal autobus i nie zdazylam zrobic zdjecia;/

      Delete
  9. Star,do chorzowskiego mam 400km:)

    ReplyDelete
  10. Wasza wiosna jest kilka krokow w przodzie. U nas bzy dopiero paczkuja i pewnie niedlugo w pelni rozkwitna.
    Wlasnie wrocilismy z urodzin najmlodszej, obzarci pysznosciami. Trzeba bedzie jutro pocwiczyc na silowni i spalic ten nadmiar kalorii.
    Tworzycie swietna pare ze Wspanialym, bije od Was cieplo i serdecznosc.
    Weekend byl piekny, az szkoda, ze sie konczy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sto lat dla Najmlodszej!!! U nas tez w tym roku wiosna spozniona i jakos tak wszystko sie dzieje z przyspieszeniem, a lato jest zwykle bardzo gorace i wilgotne wiec wolalabym zeby ta wiosna trwala dluzej:) Najpiekniejsza to tu jest wlasnie wiosna i jesien, zima tez lekka, wiec nie ma co narzekac, ale lato daje mi w dupe;))

      Delete
  11. Bliżej do wrocławskich bo 100km:)
    No ale ,mam i tu na miejscu trochę dzikiej zieleni,musi mi wystarczyć;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak ogladam Twoje zdjecia to masz calkiem duzo tej dzikiej zieleni.

      Delete
  12. Ty jesteś rasowa kobita, ot co:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam, oj tam:)) Wspanialy dostal zjebke, ze na zdjeciu wyglada jak Jaruzelski:))) Tylko sobie roboty narobilam, bo jeszcze musialam tlumaczyc kto to Jaruzelski;)

      Delete
    2. A Ty wyglądasz jak Urszula Dudziak :)

      Te bzy aż pachną z tych zdjęć...mmmmmm

      Delete
    3. Nie wiem jak Urszyla Dudziak wyglada, ale na wszelki wypadek sie ciesze:) Tylko nie wiem co ona na to gdyby sie dowiedziala, ze wyglada jak jakas tam star:)))

      Delete
  13. slonce, kwiaty, kolory, dobra dusza przy boku...uproszczony przepis na szczescie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieko, z tym bokiem to troche gorzej, bo kazde z nas lazi na wlasna reke i wiecznie sie szukamy;) ale taka juz nasza natura.

      Delete
  14. Nie mogę obejrzeć twoich zdjęć bo się nie pokazują : (((

    ReplyDelete
  15. Spoko, otworzyły się - ale cudnie!!! Boszz jak ja kocham maj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Troche";) przesadzialam z tymi zdjeciami, wiec moze dlatego sie dlugo otwiera;)

      Delete
  16. tulipany... ja chcę tam być dla takich widoków! a u nas jeszcze cała zieleń w powijakach... ściskam majowo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie cala w powijakach bo juz widzialam na roznych blogach, ze jest ladnie i zielono. Troche pozniej niz u nas, ale jest:)

      Delete
  17. Oglądam, oglądam i sobie myślę: "jak pięknie, ile kwiatów...i w dodatku żaden idiota tego nie niszczy!" :)).
    Kilka zdjęć na pocztówki się nadaje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antares, to prawda, ze nikt nie niszczy:) Dodatkowo wiele ludzi przychodzi sadzic kwiaty razem z dziecmi, ladnie, ze ucza od malego uszanowania dla roslinek. Za to wiele ludzi fotografuje, normalnie klecza, siadaja a niektorzy nawet klada sie na chodniku zeby zrobic zdjecie pod odpowiednim katem:))

      Delete
  18. Kurcze! Powinnaś zrobić wystawę swoich fotografii.
    Cudna ta Wasza wiosna. U nas magnolie właśnie zaczęły przekwitać i za chwilę będą zwykłymi krzakami. Szkoda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zante, ale magnolie nawet przekwitniete to piekne drzewa, maja tak duzo i gesto lisci. Ja jestem zwariowana na punkcie drzew, wiec dla mnie kazde drzewo jest piekne, nawet te suche, co juz umarly.

      Delete
    2. Ja też bardzo lubię drzewa i zgadzam się, że każde piękne. Jednak magnolia wywołuje we mnie inne uczucia przez to, że jest zjawiskowa z tymi swoimi kwiatami na pustych gałęziach Ale te kwiaty są tak krótko. Takie "pstryk" i po zawodach i stąd wywołuje to we mnie żal.

      Delete
    3. Rozumiem, dla mnie tez najwiekszy urok maja kwitnace magnolie i zawsze jest mi zal, ze tak krotko kwitna.
      Ale mam tu w okolicy kilka naprawde ogromnych magnolii, ktore nawet bez kwiatow sa piekne:)

      Delete
    4. Pewnie gdy są wielkimi drzewami wyglądają, nawet po przekwitnięciu, okazale. Moja ma dopiero 6 lat więc pewnie dlatego przypomina raczej duży krzak niż drzewo

      Delete
  19. Jak możesz się domyślać, w kwiatkach nie bardzo gustuje, nie rozumiem ich jak poezji. Ale poza tym park jest kompletnie odjechany. Zazdroszczę ci takiego labolatorium natury i ludzi gdzie możesz sobie wybierać do woli co i kiedy obserwować.
    Bardzo mi się podobają te ażurowe konstrukcje oplecione roślinnością. Pod nimi pewnie bym się dobrze czuł, albo na jakieś oddalonej ławeczce z jakimś bezdomnym. pozdro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Park jest naprawde odjechany:) I kazdy z niego moze korzystac w dowolny sposob. Widzielismy mloda kobiete, ktora siedziala na kocu z ksiazka i butelka wina. Nikt sie nie przejmuje czy wypada, czy nie, czy jest sam, czy z kims. Jest po prostu fajnie.

      Delete
  20. pachnie z tych zdjęć i grzeje słońcem:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  21. Jak pieknie :-) Wyobrazam sobie jak to wszystko pachnie.
    U mnie zielen dopiero sie pokazuje, trawka i listki niesmialo, przylaszczki i zawilce za to kobiercami. No ale jak kogos wywialo pod kolo podbiegunowe to ma ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jest nie mozna miec wszystkiego, zawsze jest cos za cos;))

      Delete
  22. Witaj Star.
    Przepiekny park.przepiekny.
    Zakątek z bzami to pewnie jest jeszcze pachnący.Tyle krzaków bzu w jednym miejscu to musi być mały zawrót głowy.
    A ta zacieniona kwitnącymi drzewami alejka ,a w alejce ta bardzo sympatyczna para,którą pozdrawiam serdecznie:))
    Wszystko co sfotografowałaś jest piekne.
    Wybierzcie się do tego parku za kilka miesięcy ,pewnie będzie wygladal inaczej ale myslę ,że równie pieknie.
    Pozdrawiam:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teniu, tak naprawde to powinnam do CP chodzic raz w miesiacu i ciagle byloby cos nowego. W sumie nawet nie da sie obejsc wszystkiego jednego dnia, za duzo, za dlugo i nogi bola:))
      Dziekujemy i pozdrawiamy:**

      Delete
  23. Jako, że dzisiaj mam dzień wolny, chętnie się przeszłam spacerkiem po Twoich fotografiach... piękne miejsce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciesze sie, ze moglam byc przewodnikiem:))

      Delete
  24. Cudne sa Twoje fotki, CP tez mnie ciagle zachwyca. Niesamowita jest ta odrzewiona aleja, nigdy jej nie widzialam. Wspanialy wyglada na tej fotce jak Jaruzelski? A wiesz, ze cos w tym jest:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, pomijajac te okulary to pozycja na bacznosc mnie wnerwia:))) Ale on tak nie cierpi zdjec.

      Delete
  25. Star wyglądasz olśniewająco !!!!
    mega mega wiosennie
    reszta fotek też mnie zachwyciła ;-)

    pozdrów prosze Tatka ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, dziekuje i przesylam dalej:))

      Delete
  26. Jak pieknie zapachnialo wiosna, u nas jeszcze troszke w powijakach chociaz juz zielono.
    Star! Swietnie wygladasz, a z tym Jaruzelskim to mnie rozwalilas. Gdzie Ty widzisz podobienstwo?! Chyba tylko przyciemnine okulary, bo Wspanialy usmiechniety, a Jaruzelski, to raczej taki smutny czlowiek.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale stoi na bacznosc jak general;) Czyli Jaruzelski;))) No mogloby byc jeszcze jak moja mama, bo mamuska tez miala ten zwyczaj ustawiac sie w pozycji na bacznosc, ale nie wiedzialam czy Wspanialy chcialby byc porownywany do tesciowej to rzucilam Jaruzelskim:))) Tak dla bezpieczenstwa.

      Delete
  27. Pięknie, och, ach, aŻ poczułam to słońce :-) Tulipany u nas kwitną, ale bzu to ja się nie mogę doczekać. Spacerek to niezły sobie zrobiliście, ale widać, ze warto było :-)

    ReplyDelete
  28. Przepięknie tam, wygląda jak lato a nie wiosna w pełni :)
    No ale Wy macie upały. U nas dopiero od przedwczoraj powyżej 20 stopni i cudnie upalnie, wietrzę cały dom.
    Stardust - a może by tak zamieszczać to tytułowe zdjęcie na blogu trochę mniejsze, nie każdy ma szybki komputer i czasem blog z takim dużym zdjęciem bardzo długo się wczytuje - taka nieśmiała sugestia (łatwo zmniejszyć rozmiar zdjęcia wysyłając je np. z picasy do albumu zdjęciowego na google w mniejszej rozdzielczości, potem tak samo łatwo wstawić je na bloga.).
    Osobiście wolę, kiedy po wczytaniu widzę chociaż początek pierwszego tekstu od góry.
    Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale wtedy będę miała możliwość zaglądania do Ciebie też na komórce, teraz zaglądając ściągam też b. dużo (w sumie niepotrzebnych, a jednak opłacanych przeze mnie) danych :).

    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  29. Cudnie, u mnie jeszcze liscie na drzewach niezupelnie sie rozwinely.

    ReplyDelete
  30. U nas bzy tym razem chyba dopiero na moje urodziny zakwitną...

    ReplyDelete
  31. A ja wcale nie zazdroszcze;-)) bo to wszystko mam przed soba ..... za kilka tygodni.
    Usciski

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...