Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, June 19, 2013

Szczyt glupoty?

Ilekroc mysle, ze glupota republikanow siegnela juz dna i teraz jest szansa na to, ze sie od tego dna odbije, zawsze ktos z nich mnie jeszcze zaskoczy.
W czasie debaty nad zniesieniem prawa do aborcji, ktora odbyla sie w jednej z izb Kongresu przedstawiciel Texsasu (a jakze by inaczej) pan Michael Burgess powiedzial cos, co warto zacytowac:

"Watch a sonogram of a 15-week baby, and they have movements that are purposeful,” Burgess continued. “They stroke their face. If they’re a male baby, they may have their hand between their legs. If they feel pleasure, why is it so hard to think that they could feel pain?"

A teraz wolne tlumaczenie:

"Zobacz sonogram 15 tygodniowego plodu, one wykonuja konkretne ruchy w konkretnym celu," pan Burgess kontynuuje. "One dotykaja swojej twarzy. Jesli sa plodem meskim, to moga miec dlon miedzy nogami. Jesli odczuwaja przyjemnosc, to dlaczego jest tak ciezko zrozumiec, ze czuja tez bol?"

No coz nie byloby w tym nic tragicznie glupiego, gdyby nie fakt, ze dotykanie reka tego co jest miedzy nogami w celu uzyskania przyjemnosci (a przeciez to pan Burgess wyraznie sugeruje) nazywa sie masturbacja.
I tak oto, pan Burgass odkryl, ze meski plod jest zdolny do swiadomej masturbacji juz w 15tym tygodniu ciazy i to jest najwiekszym argumentem, dla ktorego pan Burgess jest przeciwny aborcji.
No bo jak to tak?
Szkoda tylko, ze pan Burgess nie powoluje sie na przyklady plodow zenskich, ktore sie masturbuja?
A moze plod zenski nie jest do tego zdolny? Moze nie ma swiadomosci przyjemnosci jaka daje masturbacja? A moze te zenskie plody wykonuja tylko ruchy zmywania garow i prasowania?
Wobec powyzszego jestem bardzo ciekawa, czy nie byloby sensowne zakazac aborcji plodow meskich, natomiast te zenskie jako wyraznie glupsze, mozna abortowac.
Co ciekawsze film (krotki ale jednak), ktory obejrzalam z tego fragmentu wypowiedzi pokazuje pana Burgess'a z lewa reka na biurku oparta o jakies papierzyska, tudziez ksiege.
Natomiast prawa reka jest pod biurkiem... ciekawe... bardzo ciekawe... szkoda, ze nie ma widoku drugiej kamery spod biurka...
To  mogloby byc bardziej interesujace niz sama wypowiedz... ech... rozmarzylam sie...
Ktos madry kiedys powiedzial, ze "geniusz jest zawsze ograniczony, tylko glupota bywa bezgraniczna" Swiete slowa, ktorych prawdziwosc na kazdym kroku udowadniaja amerykanscy republikanie.

39 comments:

  1. Haha. Super. Rozumiem, już idee chrztu, skoro już płody robią taką "fujke", to trzeba jak najszybciej diabła wypędzić. Nie wiem, czy ten Pan z rana nie pomylił dawki lekarstw, należało by jesli tak to zmienić lekarza/dilera. W ogóle idea masturbacji dziecka w brzuchu ciężarnej. Śniadanie w brzuchu mi się wywraca.
    (nie, temat aborcji nie wywraca mi tego. taki paradoks. bo kibicuje by kiedyś reszta krajów poszła w tym kierunku)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sie tylko zastanawiam co Pan Bozia na to? Pamietam, ze na lekcjach religii uczyli, ze masturbacja jest grzechem, a prawica jak wiadomo bardzo religjna jest;)) To moze panu Burgess'owi sie cos pozajaczkowalo i te plody oddajace sie radosnie w lonie matki grzesznej masturbacji nalezy wlasnie abortowac:)))

      Delete
  2. Hahahahaha! 15tygodniowy plod (meski!!!) masturbujacy sie! Nie moge. Star, swietny post. Nie od dzis wiadomo, ze Republikanie nie naleza do grupy ludzi swiatlych, wrecz przeciwnie udowodnili juz sto razy albo i wiecej jak bardzo sa ograniczeni;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika, no zakute lby jak nic:)) Ale jak mysle, ze 38 lat temu w moim brzuchu masturbowal sie Junior, to chyba mu za to przy najblizszej okazji manto spuszcze, bo na aborcje to 37 letniego drania to juz ciut za pozno:)))

      Delete
  3. Ja sie tam politycznie wypowiadać nie będę, ale pan do kabaretu nadaje sie jak nic!
    Marnuje sie wtej polityce, mówię ci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stokrotko, ale do kabaretu to raczej trzeba byc bliskotliwym:)
      On sie i tak chyba nie marnuje, wrecz przeciwnie jest na wlasciwym miejscu polityki czyli w partii republikanskiej. No i wiesz ta prawa reka pod biurkiem swiadczy raczej, ze facet ciagle rozwija umiejetnosc ktora uzyskal w 15 tygodniu zycia plodowego:)))

      Delete
  4. kurcze, to jest dobry argument dla skazańców oczekujących na wykonanie wyroku w celi śmierci... nie zabijajcie mnie, ja się przecież masturbuję!!!! ::))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia masz SWIETA racje!!! Koronny argument;)

      Delete
    2. Mamma.. no jak ty coś powiesz to już powiesz!!!! :)))))))))

      Delete
  5. Czasem już nie wiem, czy się śmiać, czy płakać nad takimi objawami bezmyślności. Można jeszcze dodać, że głupota często idzie w parze zakłamaniem. A jeszcze dalej idący wniosek- Matka tego pana miała już tę wiedzę, dlatego nie poddała się aborcji no i pan może wygłaszać swoje głupoty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko ilekroc mysle, ze juz przeszli siebie w tej glupocie i dalej sie nie da, to zawsze, zawsze sie znajdzie jeszcze glupszy od glupiego. Najgorsze, ze jesli kiedys ten taliban dorwie sie do wladzy, to niestety Ameryka bedzie nastepnym Iranem. Mam nadzieje, ze nie dozyje tego czasu.

      Delete
    2. Jaskolko ilekroc mysle, ze juz przeszli siebie w tej glupocie i dalej sie nie da, to zawsze, zawsze sie znajdzie jeszcze glupszy od glupiego. Najgorsze, ze jesli kiedys ten taliban dorwie sie do wladzy, to niestety Ameryka bedzie nastepnym Iranem. Mam nadzieje, ze nie dozyje tego czasu.

      Delete
    3. Star, będzie dobrze, nie zaklinaj powtórzeniami jak mantrą.... będzie naprawdę dobrze....:))))))

      Delete
    4. No sie porobilo z tym powtorzeniem, zeby tylko to nie byla zla wrozba:)))

      Delete
  6. Ale jak mniemam - to nie jest żart i ten cytat jest prawdziwy? Powiedz, że nie, bo chyba padnę :) z wrażenia oczywiście!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety to nie jest zart. Wszystko jest prawdziwe, cytat, nazwisko pana i nawet ta reka pod biurkiem.

      Delete
  7. Genialne w swej prostocie! Idąc pewnym skrótem można z tego wysnuć wniosek, że dla facetów najważniejszy od zawsze jest fiut i idąca z niego przyjemność. Przynajmniej dla większości. Więc nic dziwnego, że myślą główką, a nie głową, czego Pan Burgess jest najlepszym dowodem;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doklanie tak!! A pan Burgess to chyba byl przekonany, ze ta prawa reka wlasnie drapie sie po rozumie:))) Justm ja juz sie nie moge doczekac kogo oni wystawia do wyborow w 2016:))))

      Delete
  8. A ja obstawiam, że pan Burgerss jest z tych co chcą a nie mogą, i nadmiar plemników potęguje jego głupotę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moka, ale on chocby mogl to kto by z nim CHCIAL????

      Delete
    2. Właśnie to miałam na myśli ;)

      Delete
    3. Osobiscie gdybym sie obudzila obok republikanina, to popelnilabym samobojstwo, bo zasnac moglabym przez przypadek, ale tej hanby nie da sie zmyc, trzeba umrzec:))

      Delete
  9. ja uważam, że nie ma z czego sie smiać i że facet to buc i pojeb

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magda, bo to jest tak tragiczne jak kretynsko smieszne, a poniewaz przy tym jest niebezpieczne, to trzeba to naglasniac wszelkimi kanalami.

      Delete
  10. kochana.... byłam u lekarza z dwuletnią córką. Płakała i drapała się okolicach krocza. Poszłam po południu na jakiś niezidentyfikowany dyżur pediatryczny bo nasza pani doktor nie mogła nas akurat przyjąć. Pani doktor wysłuchała co mam do powiedzenia, spojrzała na moje spokojnie siedzące w tym momencie dziecko, i zadaje mi pytanie: "a czy kiedy ona się drapie to pani na nią patrzy? czy jej to sprawia przyjemność?" jeszcze chyba nigdy w życiu tak nie zbaraniałam! Stanełam jak słup soli, wryta w ziemię kompletnie! mówię "nie, bo płacze kiedy to robi, przyjemność raczej inaczej się objawia." Pani powiedziała "aha. bo myślałam że się masturbuje. ale skoro pani mówi, że płacze to przepiszemy antybiotyk"!!! Byłam tak oszołomiona, że jak wyszłam stamtąd to się mojej pediatrze wbiłam do domu, bo nie mogłabym nawet recepty od tej oszołomki wykupić, bo jej zwyczajnie nie wierzyłam. Moja pediatra zresztą zleciła inne leczenie a na dictum oszołomki to myślałam, że padnie ze śmiechu. Ale nam do śmiechu wcale nie było! Świat jest pełen idiotów! I niech sobie żyją, tylko dopóki nie mają żadnego wpływu na innych!!!
    Buziole wielkie :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alez dwulatki moga sie masturbowac i niektore to robia. Oczywiscie nie zdaja sobie sprawy z tego, co robia, po prostu sprawia im to niejako frajde jak wiele innych czynnosci. Tak, ze pani pediatra nie byla jednak oszolomem;))) Wiem, ze to moze byc dla matki szok, jednak nie jest to nic zdroznego, bo nie ma podloza seksulanego. Wrecz powinno sie to ignorowac, bo zwykle samo przechodzi. Radze poszperac troche w necie:)

      Delete
    2. Monika masz racje, ale normalna lekarka to chyba powinna to matce WYTLUMACZYC a nie robic z matki i dziecka zboczencow za jednym zamachem.
      Wyobraz sobie, ze idziesz z dzieckiem do lekarza a wychodzisz przekonana, ze dziecko nie tylko sie onanizuje ale jeszcze ma sklonnosci ekshibicjonistyczne, a Ty sama jestesm pedofilem, bo mam wrazenie ze tak sie Emka mogla poczuc.
      Niestety bez wzgledu na fakty, ktore potwierdzaja nieswiadomoa masturbacje wsrod dzieci to lekarka jest glupsza od mojego buta.

      Delete
    3. przeczytałam i nie wiem czy się śmiać, czy płakać nad głupotą :)) w sumie to faktycznie ciekawe co on z tą ręką tam pod tym biurkiem ;) pewnie dlatego wszystko mu się kojarzy z jednym :)) a opowieść Emki wbiła mnie w dywan :)

      Delete
    4. Polly, bo tu naprawde nie wiadomo co robic, ale ja sie wole smiac, bo plakac nie lubie:)) A jesli juz to ze smiechu:))

      Delete
    5. jednak ta masturbacja dwulatki jeśli takowa by była, to powinna być przyjemna lb przynajmniej obojętna! A moje dziecko płakało! Monika - no chyba nawet Ty przyznasz że nie jest to prawidłowa reakcja na masturbację?

      Delete
  11. Wiesz, Stardust, ja się w następnym życiu dam wyskrobać na żądanie i każda frakcja polityczna się na to zgodzi :O Nie, żebym się masturbowała w łonie matczynym świętym... :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz Jedzo, ze to nie gupi pomysl jezd, jak pacze dookola w jakim kierunku to zmierza, to naprawde tylko skrobanie moze czlowieka uratowac. A w koncu jak splodzony to juz zycie zaliczone;)))
      Swojom drogom to ja sie bede upominac o ustanowienie podatku od masturbacji!!!
      Ile sie dzieki masturbacji ewentualnych przyszlych masturbantow marnuje??? A tak sie opodatkuje i wyjdziemy z kryzysu.

      Delete
  12. ciekawe podejście do świata ten Pan reprezentuje, a do tego jest pewnie bardzo z siebie dumny :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo ciekawe, a teraz wyobraz sobie jacy moga byc ludzie, ktorzy na niego glosowali, bo przeciez sam sobie tam nie przyszedl zeby tylko posiediec w Kongresie... strach ogarnia, prawda?

      Delete
    2. i to chyba jest właśnie najgorsze, że po mimo wszystko ma audytorium które go słucha i popiera!!

      Delete
  13. Replies
    1. Tak, Lukrecjo, to jedno slowo tlumaczy wszystko!!

      Delete
  14. zdecydowanie żeński płód nie potrafi się masturbować świadomie, ciekawe czy jeśli mu się przypadkiem zdarzy, to odczuwa przyjemność? może nie ergo nie odczuwa bólu?
    Republikanie są fascynujący :p

    ReplyDelete
  15. "Świat jest pełen idiotów! I niech sobie żyją, tylko dopóki nie mają żadnego wpływu na innych!!!" - no wlasnie - to co emka napisala jest niezwykle ważne. Niestety - cala armia idiotow ma wpływ na nasze zycie.
    Stardust - czy pociesze Cie, jeśli powiem, ze polska chujnia jest znacznie gorsza?
    Sciskam.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...