Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, August 13, 2013

Ku pamieci

Nie, jeszcze nie wracam, ale wlasnie mi sie przypomnialo, ze dzis moj blog konczy 5 lat.


Querwa, kto by pomyslal, ze tak dlugo dam rade... no niekoniecznie, bo jak widac, to ostatnio nie daje rady.
Ale wroce.
Dajcie mi jeszcze troche czasu.
Za wszystkie maile bardzo dziekuje, wybaczcie, ze tez nie odpisuje, lub wysilam sie na jedno slowo, ale ja juz tak mam.
Pewne rzeczy musze przetrawic w samotnosci.

36 comments:

  1. Czekam bez szemrania i z nadzieją, że wrócisz- nikt chyba nie ma równego Tobie daru nazywania rzeczy po imieniu , nieszukania problemów tam, gdzie ich nie ma , a tam, gdzie są- rozwiązywania ich bez dawania którejkolwiek ze stron poczucia przegranej.
    Pozdrawiam i czekam.

    ReplyDelete
  2. Oj Star! Chyba Cię rozumiem!:-) Mi styka już czwórka i też się dziwię, że trybię jeszcze. Czasami, bo czasami, ale jednak!:) Zdrówko za Twojego "piątaka"!

    ReplyDelete
  3. O matko i corko Star... jak milo ze sie odezwalas:) sciskam a ty wypoczywaj ile ci tam trzeba...

    ReplyDelete
  4. a więc najlepszego urodzinowego torta życzę :)

    ReplyDelete
  5. weź się ogarnij i pisz choćby o pierdołach, co porządny blog to się zamyka albo wycisza, to mnie doprowadza do szału! Oraz nie gniewaj się na mnie:* za te wrzaski.

    ReplyDelete
  6. Ja tesknie, owszem ale jeszcze wytrzymam ociupine bez Ciebie Star:) No to traw dalej te swoje "rzeczy" oby z pozytywnym skutkiem;))) Buziaki

    ReplyDelete
  7. Przetrawiaj, przetrawiaj, a może wezmiesz coś na poprawę trawienia:)))??? Gratulacje z okazji 5 rocznicy.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  8. Też tak mam, ze pwne rzeczy przertawiam w samotności i czekam aż dam radę sie wynurzyc spod nich i uchwycić się promienia jakiejś dobrej mysli. Star! Trzymam kciuki by było u Ciebie wszystko OK a z powodu okrągłego jubileuszu Twojego bloga przesyłam serdeczne gratulacje i usmiech na dokładkę!:-))

    ReplyDelete
  9. happy b-day :-)
    też czekam
    pozdrawiam
    tęsknie trochę...

    ReplyDelete
  10. czekam cierpliwie... nie atakuję mailowo ale pamiętam i czekam na twój powrót. Smutno bez Twoich postów i bez Twoich komentarzy... :***

    ReplyDelete
  11. Poczekam i ja!
    Wszystkiego najlepszego dla 5-latka!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  12. Choć nie zawsze śmiałam komentować to podczytywałam ... trochę pustki w eterze ... - niby ma nie zaszkodzić, ale czasem uzależnienie, jest mocniejsze ;)
    To ja proszę Klarkę, żeby głośniej wrzeszczała ;)

    ReplyDelete
  13. najlepszego dla Bloga i niech nas cieszy następne 50 lat....Ja tęsknie, a Sznupek sie martwi, bo wieczory u nas w domu już nie są takie same..:( Muszę mu na pocieszenie czytać Twoje stare posty. DObrze, ze mam trochę zaległości, ale jak naadrobię, to nie wiem......moze byc tak, ze Sznupek zapuka do twych drzwi - lufą..:)

    ReplyDelete
  14. :) Żyjesz, reszta to Pikuś, pomalutku,odpoczywaj,jak zawsze czekam na Twój post. W smutnej codzienności zawsze przynosił uśmiech. Wracam jak Sznupcia do "starych",odnajdując nowe treści,przesłania. Tak już mam.
    CZEKAMY !!!!!!!

    ReplyDelete
  15. Wszystkiego naj najlepszego, wyprostowania krętych dróg i słońca w duszy :)

    ReplyDelete
  16. Wszystkiego dobrego na kolejne lata :-)

    ReplyDelete
  17. Cokolwiek się dzieje, niech da się pzretrawić i uporządkować jak najszybciej. Poranki bez Twoich wpisów już nie takie same... Czekam niecierpliwie (ale nie poganiam :) )
    Agnieszka

    ReplyDelete
  18. 3m sie Siostra !!! A na dalsza lekture bloga kazdy cierpliwie poczeka. I Gratuluje jubileuszu.
    SIUP !!!!

    ReplyDelete
  19. gratuluję i ... trzymaj się Star ...

    ReplyDelete
  20. sto lat, niech będzie dobrze i czekam :)

    ReplyDelete
  21. 100 lat 100 lat, a może i dłużej :)) czekam i od czasu do czasu odkurzam Ci bloga :)) wiesz, że mocno Ci kibicuję i wysyłam dużo siły. dla Ciebie i Was wszystkich.

    ReplyDelete
  22. STO LAT, STO LAT!!!!!!! A tak powanie az tak zle nikomu nie zycze. Fajnie, ze jestes Star! I ciesze sie, ze trafilysmy na siebie w tej wirtualnej przestrzeni.
    Moc usciskow przesylam:)

    Doskonale Cie rozumiem i wiem, ze pewne spraway trzeba przetrawic w samotnosci. I ja tak mialam, wiec jedyne co moge zrobic, to przeslac Ci moje dobre mysli i niech wszystko sie pouklada - przytulam mocno bez gadania i zadawania pytan.


    ReplyDelete
  23. Czytam stare posty, uśmiecham się i czeksm. Złap oddech i wróć :*

    ReplyDelete
  24. Świetnie! Jestem pod wrażeniem. Nie tylko włosów, ale i ubrania. A kto ileś postów temu skarżył się, że już nie może nosić ubrań na ramiączkach. Dobrze jest i basta!!!:-)))))))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...