Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, October 4, 2013

Jak widzisz, ze wrog kopie wlasny grob, NIE PRZESZKADZAJ!!!!

Tak w skrocie mozna by podsumowac moje odczucia na to co sie dzieje w amerykanskiej polityce. Siedze i zacieram rece, od czasu do czasu w nie popluwajac co by sie nie obtarly do krwi:))
Kocham jak republikanie zzeraja jeden drugiego i zagryzaja trzecim.
Zachcialo im sie government shutdown, no to maja.
A dlaczego im sie zachcialo?
No coz oficjalnym powodem jest, ze ponoc nie podoba im sie reforma zdrowia, no bo jak mialaby im sie podobac skoro oni sa przeciwko. Juz 42 razy glosowali nad odwolaniem i za kazdym razem bezskutecznie, ale lepiej im wychodzi nie robic nic niz zrobic cos pozytecznego.
Wieszosc ludzi, ktorzy popiereja republikanow ma jednego zeba i zyja, na chuj komu wiecej? Republikanom przeszkadza sam fakt, ze ludzie mogliby byc zdrowi na ten przyklad, albo miec wypracowana emeryture, oni to wszystko najchetniej by skasowali.
Po co ludziom dawac mozliwosc zycia jak sa juz nieprzydatni do niewolniczej pracy, niech zdychaja.
Taka jest republikanska rzeczywistosc.
Reforma zdrowia im sie nie podoba, maja tysiace (wyssanych z dupy) argumentow na to, ze nie bedzie dzialac, ale nic nie proponuja w miejsce tego.
To dokladnie tak jak dzieciak przychodzi ze szkoly i juz od drzwi krzyczy ze jest glodny, ale na kazde z zaproponowanych dan krzyczy "Nie bo nie lubie" i mozna tak proponowac 487 280 dan i za kazdym razem bedzie "nie bo nie" a zaraz po tym "jestem glodny".
W zwiazku z czym caly kraj wie, ze tak naprawde to nie chodzi o nic innego, tylko ciagle nie moga przetrawic, ze Obama jest czarny.
No do jasnej cholery, jest chlop w Bialym Domu juz piec lat i jeszcze nie zbielal???
To im jest najwieksza koscia w gardle.
A niech im bedzie nie tylko oscia w gardle ale i kolkiem w dupie na dodatek, na zdrowie!!!!!!!!!
Caly shutdown kosztuje wszystkich kupe forsy, ale to im akurat nie przeszkadza.
Podobnie jak im np. nie przeszkadza fakt, ze kliniki nie przyjmuja w tym okresie chorych do badan eksperymentalnych.
Dlatego tez jak przeczytalam komentarz Rybki76, ze nie mozna isc do cyrku to mi wszystko opadlo, skoro media w Polsce uwazaja, ze najwiekszym problemem jest cyrk, to z kim ja mam dyskutowac.
Sama w cyrku bylam chyba ze dwa razy w zyciu jeszcze bedac pacholeciem, bo nie mialam wtedy wplywu na to gdzie rodzice mnie zaprowadza.
Bez cyrku moge spokojnie zyc, bez policjanta, czy strazaka juz troche gorzej, ale tez dam rade.
Na szczescie policja i straz ciagle pracuja, w okrojonych warunkach, ale pracuja, widocznie tak daleko bali sie posunac. Podobnie nie posuneli sie az tak daleko, zeby wstrzymac wyplaty emerytur i zasilkow chorobowych.
Gorzej maja pracownicy federalni, ktorzy zostali odwolani z pracy, bo tak sie zachcialo kongresmenom, ktorym sie placi za to, ze nic nie robia.
Co teraz robia?
No teraz to ich chyba juz palce bola od wskazywania czyja to wina.
Na poczatek taki jeden oszolom pod tytulem Ted Cruz (nawiasem mowiac Kanadyjczyk z urodzenia) byl bohaterem dnia, bo czytal bajki na Kapitolu przez 21 godzin.
Tak, nie zartuje, czytal bajki dla dzieci, a cala reszta jego kolegow sluchala z rozdziawionymi gebami, bo sie nie mogli nadziwic, ze on umie czytac.
Gorzej juz bylo z doborem tematyki bajek, bo jedna z nich byla akurat o facecie, ktory czegos tam nie lubil dopoki nie sprobowal, a jak sprobowal to sie zachlysnal i juz cale zycie nie chcial jesc nic innego. Moralem mialo byc w/g kretyna Cruza, ze nie wolno ludziom dac mozliwosci ubezpieczen zdrowotnych bo nie lubia... aha, ale wyglada na to, ze nie lubia tylko dlatego, ze jeszcze nigdy nie sprobowali.
Republikanie tego sie wlasnie boja, ze jak ten Joe Shmoe z jednym zebem nagle pojdzie do dentysty i wstawi nastepny zab to moze zechciec jeszcze dwa inne zeby po drugiej stronie szczeki.
A jak juz bedzie mial cztery zeby, to moze nie chciec glosowac na nich.
No jak to tak, pozbawic sie wlasnego elektoratu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W zyciu:)))
Na dzien dzisiejszy juz bohaterskiego Cruza jego wlasni koledzy obrzucaja gownem:))) i publicznie linczuja, ach jak ja to lubie. Gownem w Kanola, gownem!!!
A on mial aspiracje prezydenckie:)))) I pewnie jeszcze ma, bo to przeciez niereformowalny typ.
A ja sie ciesze i znow zacieram rece.
Nie dociera oczywiscie do pustych zakutych lbow, ze Afordable Care Act jest juz prawem tego kraju, nie tylko zalegalizowanym przez Kongres czyli ich samych (w demokratycznym glosowaniu wiekszosc decyduje) ale rowniez zatwierdzonym przez Sad Najwyzszy.
No nie dociera, bo jak moze dotrzec? Jak leb pusty, jak moze dotrzec cos takiego do kogos, kto wierzy, ze ziemia jest plaska? i ma 5 tysiecy lat.
Czy taki shutdown jest upierdliwy?
Na pewno jest zwlaszcza dla ludzi pracujacych w sektorze federalnym, podobnie jak dla turystow. Ja slysze od kilku dni narzekania zagranicznych turystow, ze przyjechali i nie moga isc na Statue Wolnosci czy tez do innych miejsc, ktore kazdy turysta chce odwiedzic.
Kosztuje to na pewno kupe forsy, bo forsa nie zarobiona to forsa stracona, a wiec parki narodowe, hotele, motele i wszystkie sektory gospodarki zyjace z turystyki teraz dostaja w dupe.
No niestety, tak jest.
Czy da sie w tym zyc?
Oczywiscie, ze tak, tym bardziej, ze zjawisko shutdown nie jest niczym nowym w historii Ameryki.
Na tym tez polega demokracja, ze jak sie nie moga dogadac, to sie maja prawo stawiac.
Zupelnie inna sprawa jak sie nie ma o co stawiac, tak jak w tym przypadku, no ale chcieli to maja.
Zdecydowana wiekszosc ludzi obwinia o obecny shutdown republikanow i szczerze im zycze zeby slono za to zaplacili w wyborach 2014.
Market juz dostal w dupe, czyli tracimy pieniadze wszyscy, ja tez:) Ale jesli to ma byc cena smierci prawicy to biore to na klate z duma i radoscia.
Speaker of the House, Boner (wiem, ze to sie inaczej pisze, ale dla mnie to on jest boner without a bone) juz sie drapie po glupim lbie i kombinuje jak z tego wyjsc.
No coz kolego sam wlazles w gowno, sam z niego wyjdz, tym bardziej, ze 21 z jego kolegow, ktorzy glosowali za shutdown juz jest gotowych glosowac przeciwko:))
Co bardziej rezolutni uciekaja i odcinaja sie od smierdzieli jak tylko mozna, slowem ratuj sie kto moze i wyskakuja z tonacej lodzi. Oczywiscie robia to nie dla dobra kraju czy narodu, ale w trosce o wlasny stolek pod dupa, wiec nie czarujmy sie, mnie tym oczu nie zmydla.
Cala reszta jest absolutnie podporzadkowana Partii Herbacianej, ktora to sobie wykarmila wlasna piersia, czyli dobrze im tak. A Partia Herbaciana to nic wiecej tylko amerykanska wlasna Al Kaida, zaden terrrorysta nie narobilby tyle balaganu w kraju co potrafia herbaciarze.
Republikanie ich wykreowali, wykarmili a teraz herbaciarze trzymaja ich za pysk.
Najlepszy byl jeden (nie pamietam nazwiska, a szukac tez mi sie nie chce), ktory powiedzial "cos z tego musimy miec tylko naprawde nie wiem co":)))) I to jest cala kwintesencja partii republikanskiej "nie wiem o co nam chodzi, ale chyba nam o cos chodzi".
Wiedza na pewno, ze szanse na wygranie jakichs wyborow przez najblizsze 20 lat (jesli nie dluzej) maja mniejsze niz zero, wiec na wszelki wypadek wola rozpierdolic cala gospodarke, kraj a nawet jak sie uda to i kawalek swiata.
A ja ich blogoslawie na droge:))
Jesli obecny shutdown potrwa jeszcze trzy tygodnie to moze mi pokrzyzowac plany w calkiem realny sposob, ale co tam, z tym sobie tez poradze. A moze potrwac tak dlugo, bo mamy do czynienia z wyjatkowymi idiotami.
Szczerze mowiac to niech to trwa jak najdluzej, bo ja wychodze z zalozenia, ze im wiecej czasu maja na kopanie grobu tym ten grob bedzie glebszy.
A wiec do lopaty republikanie, kopcie jak najdluzej i najglebiej!!!
W najsmielszych marzeniach nie myslalam, ze kiedys do tego dojdzie a tu masz, dzis musze to napisac:

                              LICZE  NA  WAS!!!

38 comments:

  1. Zgadzam sie z Toba Star,niech kopia jak najdluzej i jak najglebiej,bo dol im glebszy tym wiecej oszolomow pomiesci:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, jakby sie ktoremu lopata zlamala, to podeslemy nowe:))

      Delete
  2. I ja się zgadzam, ale tak na marginesie, po przeczytaniu instrukcji uzytkowania twego bloga, umarlam ze smiechu. Podoba mi się twoje poczucie humoru. Jesli jakis internetowy frustrat zabładzi pod mój wirtualny dach, w te pędy odeślę go do twojej instrukcji:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnieszko, ten regulamin to na zasadzie "potrzeba jest matka wynalazku". Byl czas, ze mogli komentowac anonimowi, wiec wyobrazasz sobie co sie dzialo. Pozniej byli nawet tzw. "stali" czytelnicy, z gatunku co to sie pojawiali tylko aby dokopac, lub pouczyc:)))
      MNIE pouczyc!!!! W koncu i na szczescie wiekszosc sie obrazila, chociaz byly takie ambitne jednostki do ktorych musialam chujami rzucac, zeby zrozumieli, ze nie sa u siebie.
      Blogowanie to cudowna rozrywka:)))

      Delete
  3. Star, jestem tak zjebana, że nie mam siły czytać drobnym maczkiem, ale zgadzam się a priori i w ogóle i w szczególe i jestem za , a nawet przeciw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viki, pytam serio, czy powinnam zwiekszyc czcionke? Bo wiesz, niby nikt nie narzeka, ale...

      Delete
    2. nie, kochana, wszystko ok, tylko moje zmęczenie nie pozwalało mi czytać tak długiego tekstu zapisanego rządek za rządkiem
      :***

      Delete
    3. Se czcionke samemu mozna powiekszyc,to tak ze sie wrace ciut;))

      Delete
  4. O! Mam jak Viki -padam pyskiem na dziób, przeczytałam trochę , nic nie zrozumiałam wrócę jutro:))
    Jutro, czyli w niedzielę, bo dziś pracuję od rana do wieczora;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska, Ty niepolityczna jestes to moze sobie daruj:)))

      Delete
  5. Witam:)Star jak byś potrzebowała jeszcze pestki do nalewki to krzycz bo dostałam 70 kilogramów jabłek muszę zrobić przetwory bo szkoda , aby się zniszczyły właśnie upiekłam szarlotkę jeszcze jest ciepła - łap rzucam tylko podziel się ze Wspaniałym :)
    Jutro dokończę czytać skończyłam na cyrku ,a teraz muszę iść lulu bo już same jabłka wszędzie widzę no i pestki :D
    A i jeszcze jedno jak się nie mylę to różnica w czasie jest 6 godzin hmmm chyba spać nie możesz ?! :) Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rybko, 70 kg jablek!!!!! Ja piernicze, jak Ty to przerobisz? A pestki zawsze potrzebuje:))) Napisze i podam adres.
      Roznica jest 6 godzin z tym, ze ja jestem 6 godzin pozniej po Was, a wiec jak u Was polnoc to u mnie dopiero 18ta.

      Delete
    2. przeczytałam - 70 kg PESTEK:))))))))))

      Delete
    3. Miśka kochana jesteś od samego rana mam banana na buzi - tylko wieczorem nie przeczytaj ,że w buzi :))))

      Star lubię robić zaprawy zimowe ,ale jak zobaczyłam to co zobaczyłam od razu pomyślałam ,ale Star by się ucieszyła (pamiętam jak napisałaś zjadłam jabłko ,a tam jedna pestka....) :))))Z jabłek zrobię musy do ciasta,kompoty itp.potem gotowe przetwory porozdaję bo nie mam serca obciążać kogoś dodatkową pracą :)Co do pestek to moje dziewczynki już przebierają:))))
      Nie lubię polityki ,ale w Twoim wydaniu jest ona inna - z moim małym mózgiem bardziej zrozumiała ,ale i tak nie będę komentowała bo znowu wyjdą cyrki :)))))))Pozdrawiam serdecznie.Buziaki :)

      Delete
    4. Rybko, na MIske mozesz liczyc, zwlaszcza ze ona dzis pracuje caly dzien to licho wie gdzie ten banan wyladuje:)))
      A cyrkiem sie nie przejmuj, gdyby nie ten cyrk nie napisalabym tej notki, wiec wiesz bylas mi inspiracja:))) Pisze o polityce w taki sposob, zeby wlasnie nawet ci, ktorzy sie nie interesuja mogli przeczytac z usmiechem i cos tam zrozumiec. Polityka na powaznie moze doprowadzic do marskosci watroby, ale zycia tez nie mozna brac calkiem serio;)))

      Delete
  6. Cieszy trochę fakt, iż idioci w opozycji nie tylko u nas... Gorzej, że i tu, i u Was to kosztuje! I poniekąd wszyscy za to bulimy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgago, zadna to pociecha, a placi zawsze i wszedzie narod, bo to my pracujemy na pensje tych nierobow. Dlatego zawsze mowie, trzeba im patrzec na rece!!! A tu ludzie kupuja zamki, klodki, kraty w okna wstawiaja a pozwalaja sie okradac takim skurwysynom.

      Delete
  7. Staram się to zrozumieć i nie bardzo pojąć mogę. No, ale ja blondynka jestem ;). Chyba dam sobie spokój, bo z tego co piszesz, wynika, że ich rozumki są bardzo malutkie, więc nie będę nadwyrężać swojego ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haniu, bo tu nie bardzo jest co pojac, albo ichnego rozumowania nie mozna pojac bez szkody na wlasnym umysle:))) Reforma zdrowia jest w takiej formie na jaka oni sami sie zgodzili, Prezydent, wiekszosc Demokratow, w tym ja sama chcialam "single payer", ale republikanie sie nie zgodzili, wiec jest to co jest. Faktem jest, ze kilkadziesiat tysiecy ludzi bedzie moglo zapewnic sobie ubezpieczenie, dodatkowo ludzie, ktorzy wczesniej nie mogli marzyc o ubezpieczeniu, bo zadna firma ich nie chciala ubezpieczyc ze wzgledu na rodzaj choroby. Teraz musza i to jest bardzo wazne.
      Niestety Prezydent jest CZARNY i to jest calym problemem.
      A ja go uwielbiam i nawet nie widze, ze jest czarny, ale ja jestem daltonistka jesli w gre wchodzi kolor skory, natomiast wzrok mi sie zaostrza jak widze glupote i dzialania na szkode kraju. Wtedy mam wrecz sokoli wzrok.

      Delete
  8. Ja nie wiem jak to ma być,ale tak jak jest to być nie może :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie moze, a jednak jest. Trudno ja wole ten stan od absolutnej anarchii jaka sie marzy republikanom. Nawet gdyby to mialo trwac do listopada przyszlego roku kiedy beda znow wybory do Kongresu i Senatu to niech trwa, moze wreszcie narod zmadrzeje.

      Delete
  9. Te Twoje słowa zawierają wszystko w każdej polityce, tylko jedna mówi to otwarcie inna nie: "Po co ludziom dawac mozliwosc zycia jak sa juz nieprzydatni do niewolniczej pracy, niech zdychaja".
    Zajebiście smutne to ale cóż, jakoś z tym jednym zębem trzeba żyć, bo ugryźć w tętnicę tych republikanów i innych - nie sposób.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bareja, bo generalnie na calym swiecie jest chujnia z patatajnia. Ale ludzie sie tym nie interesuja, wystarczy, ze na polki sklepow rzuca jakies caculki w postaci IPhona i juz sie szarancza cieszy. Kryste, glupota ludzka jest jednak bezgraniczna.

      Delete
  10. Znalezione:

    "Over five thousand years ago, Moses said to the children of Israel, "pick up your shovels, mount your asses and camels , and I will lead you tho the "Promised land"
    Nearly 75 years ago, (when Welfare was introduced), Roosevelt said, " Lay down your shovels, sit on your asses, and light up a Camel, this is the "Promised Land".
    Today, Congress has stolen your shovel, taxed your asses, raised the price of Camels. and mortgaged the Promised Land !
    I was so depressed last night thinking about Health Care plans, the economy, the wars, lost jobs, savings, Social Security, retirement funds, etc...........
    I called a Suicide Hotline. I had to press "1" for English. I was connected to a call center in Pakistan. I told them I was suicidal. They got excited and asked if I could drive a truck................ Folks. we're screwed"

    ReplyDelete
  11. to może jednak zrzucimy im się na koparkę :)
    wiesz, przerażające jest to, że banda oszołomów decyduje o naszym życiu, o jego jakości i długości... a jeszcze bardziej przerażające jest to, że spora część społeczeństwa im przyklaskuje, co cztery lata idzie do urn i pozwala, by ta banda oszołomów ponownie kopała dół, tyle, że nie pod sobą, a pod nami, Polakami, którzy w coraz większej ilości sztuk nie mają pracy, nie mają możliwości żyć godnie, zjeść raz dziennie ciepły posiłek, poddać się leczeniu wtedy kiedy boli i doskwiera, a nie kiedy NFZ wyznaczył terminy.... i co jeszcze??? od lat te same pyski przy korycie zmieniające się rotacyjnie... zero alternatywy, wybierasz pomiędzy oszołomami bardziej z prawa, a oszołomami bardziej z lewa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, jak to nam sie ladnie spasowalo:)) Ja pisze o polityce amerykanskiej, Ty po polskiej a obraz dokladnie ten sam:)))

      Delete
  12. Niech kopią :-) U nas niestety nasi "republikanie" mają realne szanse na zwycięstwo i to mnie przeraża. Zresztą przerażający jest też wybór, a raczej jego brak :-/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martek na naszych tez ktos jednak glosuje, wiec niestety swiadczy to o zupelnej glupocie elektoratu... :((

      Delete
  13. Wszędzie taki sam pierdolnik. A jak już zaczyna świtać zjawia się nowy popapraniec-wybraniec i... Najgorsze jest to, że u nas idziesz na wybory aby wybrać "mniejsze zło". Wrrrrrrrrr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tasiu, wybacz, ale jak slysze/widze stwierdzenia o wyborach "mniejszego zla" to jakos od razu wiem, ze tak mowia ludzie, ktorzy sie nie interesuja polityka. W demokracji nie mozna miec wszystkiego i to nie tylko w polityce, ale wszedzie, ale trzeba wiedziec czego sie chce, a co mozna odpuscic, tym sposobem glosuje sie w/g swoich przekonan a nie na zasadzie "mniejszego zla".
      Naprawde, chcemy czy nie, polityka ksztaltuje nasze zycie, wiec warto sie nia interesowac, poznac poglady kandydatow i rowniez zdawac sobie sprawe z fatku, ze nie glosujemy na dyktatora, a wiec ten kandydat nawet jak wygra to i tak bedzie musial czasem pojsc na kompromis z przeciwnikiem.

      Delete
  14. Witaj Stardust. Ja w sprawie poprzedniego tematu kupowania spodni. Chciałam tylko podziękować za poprawienie mi nastroju. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak szczerze się śmiałam, a nawet popłakałam ze śmiechu. Fajna z Ciebie dziewczyna, no i cały czas trzymasz klasę!!! Mimo, że nie komentuję Twoich wpisów czytam regularnie wszystko. Pozdrawiam Cię serdecznie i ściskam wirtualnie. Cały czas jesteś obecna w moim życiu. Gekon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gekon, milo wiedziec, ze ciagle jestes ze mna:)))

      Delete
  15. Replies
    1. No masz!!! Nivejko, nastepnym razem przysiadz grzecznie i rob kciukami mlynek, zeby Cie nic nie kusilo:)))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...