Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, October 26, 2013

Jest BOSKO!!!

I w sumie tylko tyle moge napisac z kilku powodow.
Po pierwsze jestesmy w gorach i zasieg internet jest najczesciej bardzo slaby, lub nie ma go w ogole.
Po drugie, nie mam czasu, bo ciagle cos sie dzieje, gdzies jedziemy, chodzimy, ktos wpada z wizyta, slowem jest ruch. A ja kocham ruch.
Widoki przepiekne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zrobilam juz chyba ponad tysiac zdjec, a przeciez to dopiero polowa urlopu:))))
Kurwa jaki ten kraj jest piekny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W Kalifornii co prawda bylam wczesniej juz dwa razy, ale nigdy w gorach, a to zapiera oddech.
Z drugiej strony dla sprawiedliwosci, sa tu miejsca, ktore zieja taka brzydota i nuda, ze az mi sie w glowie nie miesci, ze ludzie tu mieszkaja.

19 comments:

  1. Wypoczywaj, podziwiaj i miej sie dobrze!!!
    Usciski weekendowe

    ReplyDelete
  2. no już się doczekać nie mogę tych fot ! i nie zapomnij o bonusie dla mnie w postaci malusiej foteczki Tatka ;-) pozdrów Go i ucałuj :*

    ReplyDelete
  3. no i cudnie!!! Należy Ci się ta beztroska, ta radość i ten odpoczynek!!!
    Całusy wielkie :******

    ReplyDelete
  4. Miłego wypoczynku :)

    ps. a u mnie właśnie skończył się weekend i jutro do pracy :(

    ReplyDelete
  5. Znalazłam Twojego bloga, czytam po trochu archiwum i bardzo mi się podoba Twój humor i styl pisania.
    Jak wyglądają Stany Zjednoczone wiem tylko z filmów. Bardzo chętnie obejrzę zdjęcia zrobione podczas Twojego urlopu :)

    ReplyDelete
  6. ufff... to może w tym czasie uda mi się nadrobić zaległości w czytaniu u Ciebie!!! :) miłego urlopu tymczasem! :)

    ReplyDelete
  7. Takie czasy :)
    Ja staram się nie narzekać, bo to przywara polek i polaków. Nawet w brzydocie można znaleźć piękno. Trzeba tylko umieć być pogodnym duchem. Pozdrawiam - Marcin.

    ReplyDelete
  8. Super optymistycznie! Tak, że sama chciałabym wybrać się do Stanów - najlepiej na 3-tygodniową wyprawę. :-)

    ReplyDelete
  9. hahaha a Tatka ( Tatek ) ma ucałowania od "zmorki " i "zgagi " no same zachęcające ,wpływające na wyobraźnię nicki hihihi może dołączy się jakaś Wydra , Paskuda tudzież inna Hiena ???

    ReplyDelete
  10. Kurwa, Star, jak ja Ci zazdroszczę!!!!!!
    zobaczyć znowu Kalifornie, ech....

    ReplyDelete
  11. Już się nie mogę doczekać tych fotek :) , no i notek też rzecz jasna ;).

    ReplyDelete
  12. super, że super! :) też tak chcę!!!!

    ReplyDelete
  13. Dawaj te foty jak tylko wrócisz!

    ReplyDelete
  14. Ameryka jest przepiekna i ja zawsze to powtarzam! Nie tylko Colorodo slynie z pieknych gor, kalifornijskie tez zachwycaja. Baw sie dobrze i z niecierpliwoscia czekam na relacje.
    Ahoj przygodo:)

    ReplyDelete
  15. to się bycz :))) i zrób jeszcze z milion fotek, chętnie obejrzę ;DDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...