Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 2, 2014

Trudnosci techniczne

Kochani, wszystkim dziekuje za zyczenia.
Przepraszam za cisze, ale mam trudnosci techniczne....
..... boli mnie gardlo.

28 comments:

  1. znam dobry sposób:))
    napiszę Ci na priv;***

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaraz, zaraz, ale masz zdrowe paluszki;P

      Star, wracaj do zdrowia:***

      Delete
    2. Miśka, jak ten sposób ma procenty, to w imieniu swoim własnym i tych, którzy się wstydzą, bardzo Cię proszę- na forum napisz. Każdemu w końcu może się przydać;))))

      Delete
    3. ... bo każdego od czasu do czasu boli gardło! Natomiast jeśli jest to coś sprośnego... tym bardziej napisz na forum :)

      Delete
  2. Innymi słowy, to Ty masz trudności techniczne, a nie Twój komputer:-)). Zdrowia!

    ReplyDelete
  3. Zdrowia, i oby z gardła nigdzie dalej nie powędrowało...

    ReplyDelete
  4. Epidemia jakas, czy cos?
    Laze i smarkam od wczoraj.
    Chyba nienawidze zimy, temp. 14F feels like 1F, jutro ma byc 7F z feels like -14F, ja pier...
    Zdrowiej !!

    ReplyDelete
  5. zdrowiej! bo mi Cię brakuje... :****

    ReplyDelete
  6. Ssij czosnek, olej i miód. Pij rumianek. Jedz kanapki z cebulką. I odpoczywaj.
    Serdeczne mysli zasyłam Ci Stareńko!:-))

    ReplyDelete
  7. Zdrówka Star :)
    na podrażnione gardło najlepsze jest zaparzone mielone siemię lniane :)

    ReplyDelete
  8. w takim razie Milcz jak piszesz .Toć to palcyma wali się w klawiaturę a nie jabłkiem adama.
    zdrowiej , zdrowiej ...............
    z centralnej do Star - Gryzmo

    ReplyDelete
  9. A ja myślałam że cię zasypało. Zdrowiej:)

    ReplyDelete
  10. no lepszej wymówki jak zyję nie słyszałam a już na pewno nie czytałam :)
    zdrówka :)

    ReplyDelete
  11. To moze za malo "naoliwione" to gardlo i dlatego "zgrzyta";-))
    Wszystkiego Dorbego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  12. Od krzyku czy od choróbska??? A więc zdrowia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  13. cholera, wywaliłaś mnie z linkowni, czyli będąc wierną czytelniczką, można sobie na to zasłużyć, trudno. Pozdrawiam i zdrowiej

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. nie no Star ale paluszki masz sprawne !!! a gardło poboli poboli i przestanie !
    nie migaj się tylko pędzikiem wstwiaj notkę trochę dłuższą jak te poprzednie dwie :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorka już sobie utrwaliłam twój komentarz, możesz pisać kolejny z inną fabułą
      Dośka do Zmorki

      Delete
  19. STAR! Bądź Szczęśliwa i Zdrowa, nie tylko z uwagi na Nowy Rok.
    I jeszcze jedno - Piękne zdjęcie.
    Pozdrawia ja stała czytelniczka - Gekon.

    ReplyDelete
  20. Zdrowiej i przemów do ludu. Czekamy!

    ReplyDelete
  21. Kochanieńka...co ty gardłem piszesz? Owiń się czym tam masz, strzel jakąś nalewkę na cytrynie i miodzie i napisz jak tam w Nowym Jorku zima się kokosi. U nas wiosna, wiosna...stokrotki i bratki w ogródku mi kwitną:)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...