Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 23, 2014

Zyje...

... ale to wszystko co moge chwilowo napisac.
Jak przyjdzie czas to moze napisze cos wiecej.
Dziekuje Wam za troske, przyda sie tym razem naprawde.

51 comments:

  1. Na wszelki wypadek posyłam Ci same dobre fluidy. Trzymaj się.

    ReplyDelete
  2. Jesoo Star, cokolwiek tam Cie gniecie, nie daj się, trzymam kciuki ;***

    ReplyDelete
  3. Kciuki trzymam i ja żeby wszystko potoczyło się jak powinno!

    ReplyDelete
  4. no to 3mam kciuka i niech MOC będzie z Wami !!!

    ReplyDelete
  5. Mam nadzieje ze wszystko u Ciebie w porzadku i u Twoich bliskich tez....ja to dopiero teraz zaczelam sie martwic.
    Trzymam kciuki.

    ReplyDelete
  6. nie daj się! cokolwiek to jest!
    i pamiętaj, że Fariatki czekajom!!!

    ReplyDelete
  7. no, maleńka, na południe to jeszcze nie czas, choć towarzystwo tam czeka przednie!
    My też jesteśmy niezgorszą zagrają i masz się nas tu trzymać!
    Uściski dla Ciebie, Wspanialego, Tatka i wszystkich pozostałych pozytywnych bohaterów Twojego bloga, jeszcze masz dużo do powiedzenia o nich, my tu sobie spokojnie poczekamy aż wrócisz :-)
    Trzymaj się i nie pękaj!

    ReplyDelete
  8. To głupie, w zasadzie jesteśmy sobie zupełnie obce, ja na Twoim blogu jestem chyba najmniej aktywna, a jednak... Jak większość BARDZO się martwiłam. Za dużo EMPATII!!!!!!!!! Walczę z tym, a jednak. Mocno Cię ściskam i życzę POWODZENIA.

    ReplyDelete
  9. A no bywa, spokoju życzę i powrotu na łono fariatek,:)

    ReplyDelete
  10. oj, zabrzmiało poważnie, mam nadzieję Star, że to chwilowy brak weny a nie jakieś poważne kłopoty, ściskam!

    ReplyDelete
  11. Trzymaj się Star. Czekamy na Ciebie.
    Pozdrawiam i ślę całusy...

    ReplyDelete
  12. Star, nie daj się! Jakby co - myślę o Tobie ciepło i czekam, aż ogarniesz real, by wrócić tutaj.

    ReplyDelete
  13. cały tabun dobrych życzeń posyłam i niech wszystko będzie tak, jak tylko zechcesz:)

    ReplyDelete
  14. A właśnie chciałam zapytać. Trzymaj się!

    ReplyDelete
  15. Cokolwiek sie dzieje, trzymaj sie Star! Twoja nieobecnosc na blogu martwi nas wszystkich odwiedzajacych Twoj blog.
    Pozytywne mysli przeslam!

    ReplyDelete
  16. Dziwnie sie ten rok zaczyna. Zewszad nie najlepsze wiesci... Ale zaraz zacznie sie rok Konia, czyli nasz. Musi byc lepiej! Trzymaj sie...

    ReplyDelete
  17. Star jestem z Tobą, nawet jeśli daleko. Trzymaj się.

    ReplyDelete
  18. Jest jakiś znak! Trzymaj się ciepło!!!

    ReplyDelete
  19. Ściskam mocno i wierzę że jak zwykle dasz rade!

    ReplyDelete
  20. O ode mnie - garść ciepłych myśli! Niech będzie dobrze!

    ReplyDelete
  21. No u mnie tez sie fatalnie zaczął, ale na szczescie jest lepiej, czego i Tobie zycze:) Trzymaj sie Star!

    ReplyDelete
  22. Star, cokolwiek by się nie działo- trzymaj się.

    ReplyDelete
  23. Dobrze, że wreszcie dałaś znak życia. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  24. Uściski serdeczne, Star! Cokolwiek by to nie było-żeby się odwróciło na dobre.

    ReplyDelete
  25. Hmm....Star, My tu dobrą energie wysyłamy do Ciebie, a ty ją łap garściami i użyj w walce z "wrogiem" - cokolwiek/ktokolwiek to jest. My tu na Ciebie grzecznie czekamy. Ściskam Ja i Sznupek też.

    ReplyDelete
  26. Również posyłam dobre myśli .

    ReplyDelete
  27. Oby się szybko przejaśniło!
    Pozdrawiam ciepło, a nawet cieplej!

    ReplyDelete
  28. Hej - mam nadzieje, ze wszystko u Ciebie OK - dlugo sie nie odzywasz...:(

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...