Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, February 2, 2014

Kiedy zycie podklada noge

Nikt tego nie lubi, bo wiadomo, zycie potrafi zaskoczyc, a juz podlozenie nogi laczy sie najczesciej z bolesnym upadkiem i mozna sie niezle poturbowac. Tak wlasnie bylo ze mna, upadek na dupe byl tak ciezki i nagly, ze ziemia zadrzala a ja jeknelam bo na nic innego nie bylo mnie stac.
Moglam tak lezec i jeczec az do usmiechnietej smierci, ale to raczej nie w moim stylu, wiec w miare szybko postanowilam sie ogarnac i przystosowac do nowych warunkow, ktore zreszta sprzyjaly refleksji i medytacjom nad zyciem, a jednoczesnie uczyly pokory do swiata i zycia, ktorej tak czesto jest mi brak. I tak jeszcze siedzac na tej drzacej ziemi zaczelam sie rozgladac za pozytywami mojej sytuacji i wiecie co?
Zycie jest francowato piekne tylko trzeba to chciec widziec!!
Moj swiat jest wrecz bajkowo cudowny i przy tym mam najlepszego meza na swiecie, ktory przez caly ten czas ciezkiego dla mnie przystosowania trzymal mnie za reke.
Jest pieknie!!!
Bedzie jeszcze piekniej!!!

P.S.
Dziekuje wszystkim za slowa otuchy i komentarze pod poprzednia notka.

44 comments:

  1. No, to już lepszych wieści trudno byłoby oczekiwać:-).

    ReplyDelete
  2. Dobrze, że jesteś, stęskniłam się :)

    ReplyDelete
  3. Jak dobrze, że przekułaś zło w dobro :)

    ReplyDelete
  4. jakbym czytała siebie......szkoda życia marnować na żale, co nas nie zabije to nas wzmocni! Sciskam mocno:)

    ReplyDelete
  5. wiedziałam Star że dasz radę no bo kto jak nie Ty !!!!!!

    ReplyDelete
  6. Mam nadzieję, że najgorsze minęło.Najważniejsze, że w takich trudnych momentach masz obok siebie człowieka, który Cię wspiera, to właśnie jest najważniejsze. Poza tym nigdy nie jest tak zle, żeby nie mogło być gorzej.
    Zdróweczka Ci życzę;)

    ReplyDelete
  7. Umiec sie podniesc, to jest sztuka,
    i tak jak napisala Anabell najwzniejsze jest to, ze nie jestes sama.
    Trzymaj sie, usciski:)

    ReplyDelete
  8. "że zadrżała ziemia"- Star, te słowa zawsze najpiękniej sie kojarzą-Hemingway, seks i "Komu bije dzwon"..trzymaj się :)))

    ReplyDelete
  9. Dobrze, ze jestes i ze masz wokol siebie bliskich, ktorzy pomagaja przywrocic sprawom wlasciwa perspektywe. Buziaki!

    ReplyDelete
  10. Dobrze jeśli widzisz pozytywy. Podziwiam i przytulam.
    :)

    ReplyDelete
  11. Czym się! I ani chwili zwątpienia, Supermenko!!

    ReplyDelete
  12. Szczerze podziwiam Twoje podejście do życiowego "tąpnięcia". Niestety nie posiadam takiego daru. Zbierałam się z podłogi blisko 3 miesiące. Dzisiaj mogę powiedzieć, że jest nieźle.
    Znam Cię tylko ze zdjęć i wpisów na blogu, ale jesteś mi jakoś szczególnie bliska.
    Pozdrawiam jak najserdeczniej i życzę, aby wszystko szło w dobrym kierunku.

    ReplyDelete
  13. Star, tak się cieszę, że wróciłaś! Kuruj to swoje poobijane ciało i ciesz się błogą świadomością, że właśnie pozwalasz się wykazać Wspaniałemu, dzięki czemu czuje się ważny i potrzebny :) Uściskaj Go mocno od wiernej czytelniczki! Buziaki dla Ciebie z najlepszymi życzeniami zdrowia i - jak zawsze - uśmiechu!

    ReplyDelete
  14. trzymaj tak dalej i nie odpuszczaj :)

    ReplyDelete
  15. Dobrze, że wróciłaś! I trzymaj się dzielnie.

    ReplyDelete
  16. Star jak dobrze że znowu jesteś. Trzymaj się zdrowo i opisuj nam swój świat od nowa.

    ReplyDelete
  17. Tapniecie dupskiem bylo rzeczywiste czy to taka metafora? Tak czy owak dobrze, ze powstałas! I teraz patrz pod nogi...

    ReplyDelete
  18. mądra kobieta z Ciebie, star:***

    ReplyDelete
  19. Stardust - i Machu Pichcu wciąż na nas czeka :)))))))))

    ReplyDelete
  20. kto jak kto, ale Ty Star po prostu musiałaś się podnieść, otrzepać, wygładzić włosy i nucąc "it's a wonderful world" iść dalej :)
    fajnie, że wróciłaś crazy woman! :)

    ReplyDelete
  21. Znaczy się dość porządnie poobijałaś sobie pośladki szacowne i spoczywasz z pokorą na kanapie, gdyż ruszanie się sprawia, że odnosisz delikatne wrażenie, iż coś Cię lekko boli?

    ReplyDelete
  22. Dawaj i nadawaj :)
    Dużo mógł bym opowiadać o padaniu,nie nie będę.

    ReplyDelete
  23. Witaj Star.
    Ktoś kiedyś powiedział, że od życia nie bierzemy tego co chcemy ale to co ono dla nas ma.
    Przy każdym upadku trzeba mieć wiele siły żeby się podnieść.I tej siły Ci życzę Star.
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Wspaniałego:))

    ReplyDelete
  24. Bezdzie Stardust...BEDZIE,JA W TO WIERZE:)
    Trzymaj sie cieplo i nie daj slabosciom:)
    BUZIAM:)

    ReplyDelete
  25. Kochanie pamiętaj o starej buddyjskiej zasadzie : dobro wraca do dobrych ludzi. Nie ma się o co martwić. Ściskam mocno. Gekon.

    ReplyDelete
  26. Toż ja ten upadek słyszałam i zastanawiałm się kto tak pierdyknął... ;):)))
    Pięknie piszesz, wszystkiego najlepszego Stardust dla Ciebie i najbliższych!

    ReplyDelete
  27. Star, jest pięknie bo nie jęczysz. Będzie jeszcze piękniej, bo takie jest zaówienie ;*** Się czym!

    ReplyDelete
  28. Podziwiam charakter :-) Dobrze, że już jesteś

    ReplyDelete
  29. jest pieknie, bedzie jeszcze lepiej. A dzis nawet slonce wyszlo!

    ReplyDelete
  30. buziaki Star, trzymaj sie Wspanialego :)

    ReplyDelete
  31. ja tu z rzadka, ale ciepłe myśli ślę.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...