Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, February 14, 2014

Tradycyjnie

Tradycyjnie w okolicach urodzin Wspanialego musi spasc biale gowno:)) Chocby to mialy byc tylko 12 platkow na metr kwadratowy powierzchni to musi byc. Tym razem bialego gowna mamy po kokardke, albo i jeszcze wyzej, a wczoraj jeszcze dosypalo.
Mysle, ze wcale nie przesadze jesli napisze, ze przez wszystkie lata kiedy tu mieszkam razem nie bylo tyle sniegu co w tym roku. Juz chyba dzieci nawet rzygaja sniegiem, a na poczatku sie cieszyly.
Mnie tam w sumie wszystko jedno, bo jak nie musze to nie wychodze, a nie musze, bo i kto by mnie zmusil?
Wspanialy tez nie jezdzi do pracy i sie smiejemy, ze mamy przedsmak emerytury.
Ja nadrabiam czytaniem i zabawa z nowym Kindle Fire, Wspanialy pracuje wiec nie ma za wiele czasu na rozrywki. Ale jakos dajemy rade.
Na szczescie ponoc juz w tym tygodniu zacznie sie ocieplac, wiec cale to biale gowno zamieni sie w wode, co tez bedzie upierdliwe, no ale to juz jakis postep:))

63 comments:

  1. a u nas bez śniegu:)
    Dorzuć troszkę -Grześ się ucieszy:))
    mła!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska! o bo pożałujesz! Natychmiast odwołaj to o śniegu! Wiosna! Wiosna ma być! Nooo:))

      Delete
    2. Odwołuję uroczyście -Grześka przekupię zjeżdżalnią;))

      Delete
  2. Miśkaaaaa! Na cholerę Ci śnieg??? Grzesiu już miał. Rozbudź w Nim rządzę chodzenia w krótkich spodenkach

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie masz rację -teraz czekam na wiosnę, żeby go zabrać do Czarodziejskiego ogrodu:)))
      Może i Ty tam będziesz?;)

      Delete
    2. Kryste...co to jest Czarodziejski ogród?

      Delete
  3. Dziś deszcz, tęsknię za słońcem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slonca to tu nie brakuje, daje tak, ze oslepia od tego sniegu.

      Delete
  4. Star! Pozdrawiam gorąco i Walentynkowo:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, dzieki i wzajemnie Walentynkowe cmoki przesylam:***

      Delete
  5. u mnie śnieg był tylko tydzień i to raczej rachitycznie. także nie narzekam w tym roku na białe gówno, tylko na to psie, którego śnieg nie ukrył :)))) fajne masz to lenistwo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polly, ja miewalam cale zimy bez platka sniegu i sie rozbestwilam, a tu dowiezli tak, ze oszalec mozna:))

      Delete

  6. Witaj Star.
    Nie chcę Cię drażnić ale u nas słonecznie i temperatura wiosenna +8.
    Mam nadzieję ,że śnieg i mrozy mamy za sobą.
    Ściskam:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tam Teniu, troche mozesz podraznic:))) Ale wiesz nie za duzo, bo u Was to i maju snieg potrafi padac:)))
      U mnie tez temperatura dzis +4C ale co z tego jak wszystko zasypane:))
      Od wtorku ma byc juz wlasnie tak w granicach 7 do 10C i niech sie to stopi, a jeszcze lepiej niech deszcz popada i zmyje to swinstwo:))
      buziam :***

      Delete
  7. No popatrz, ty też używasz określenia "białe gówno"? Powtórzę, bo mówię to zawsze z lubością. A myślałam, że to moje autorskie:-)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biale gowno jest popularne i chyba wiele osob mysli, ze jest autorem:))) Tyle, ze ja nie uzywam tego okreslenia z luboscia, bo tu nie bardzo jest co lubic, jak biale to ladne, ale po godzinie juz nie jest biale:))

      Delete
  8. Chris tez w urodzinowym prezencie jakies 50 cm sniegu do odsniezenia dostal, z tym co juz mielismy jest ponad metr.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie to byl tez prezent urodzinowy dla Wspanialego:))

      Delete
  9. Białe jest paskudne i zawsze złośliwie wredne ;D

    ReplyDelete
  10. Star, to ulep kilka bałwanów, od razu go mniej będzie :::))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia, ja????????????? balwany?????????????? no nie przesadzaj;))

      Delete
    2. no to krasnale se ulep, takie ogrodowe :::)))

      Delete
  11. Z tego co czytam na blogach wychodzi, że tegoroczna zima w Stanach jest, że tak powiem z lekka porąbana, bo śnieg i mróz zawitał nawet do bardzo ciepłych klimatycznie okolic. Poza tym zima robi sobie przekładkę" z pózną wiosną, jeśli idzie o temperatury. A u mnie stabilnie- czyli nijako. +5, brak słońca, śnieg jeszcze widoczny i błoto.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tegoroczna zima zawitala nawet w rejony gdzie ludzie sniegu nie znaja. Slonca mamy pod dostatkiem i cale szczescie, bo mnie nic tak nie doluje jak brak slonca, a co bedzie dalej to zobaczymy:))

      Delete
  12. Star lepiej teraz niz np w maju:))) Wszyscy komentujacy z Polski jeszcze beda (tak czuje) pozniej, tak sporo pozniej zalowac tego "przechwalania sie":) A my juz wtedy bedziemy sie delektowac ciepelkiem;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, licho wie co to bedzie dalej, a moze my nareszcie bedziemy mieli lato bez upalow a w Polsce ludzie poznaja uroki zycia z klimatyzacja:)))

      Delete
  13. Tegoroczna zima trzyma,juz sie kuziwa przyzwyczailam.
    A dzisiaj i u nas tak slonce napierdala co w polaczeniu ze sniegiem daje jeden pieprzony blask....nawet zaluzja pozaciagalam bo i w domu mnie razi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na brak slonca to naprawde nie mozemy narzekac, bez wzgledu na pore roku. Musi byc wyjatkowo deszczowy dzien zeby byl zupelnie bez slonca. Ja zapitalam w slonecznych okularach bez wzgledu na pore roku:))

      Delete
  14. A teraz jakoś nie gdakają w polskich mediach, że USA zasypało :D
    U mnie śniegu nawet na receptę nie dają. Nie tęsknię za nim. Jutro i pojutrze ma być nawet ok. 10 stopni w plusie.
    Bawisz się czytnikiem ? Zdania są podzielone, jedni wychwalają, drugim brakuje papieru w ręce ... Jak to u nas. Dwóch Polaków i trzy zdania :D
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, zdania sa podzielone, bo jak ktos siedzi w fotelu i bierze ksiazke z polki to oczywiscie, ze mu sie podobaja kartki. Ale ja czytam glownie w drodze do i z pracy, a wiec musze te ksiazki nosic. Jak to jest ksiazka o wadze 20dkg to ona mi tez nie przeszkadza, ale juz taka 2kg to niestety moj kregoslup jest wazniejszy.
      Zreszta jak patrze teraz na polki wypelnione ksiazkami i mysle, ze to wszystko moglam miec w jednym czytniku, a to miejsce wykorzysac na inne cele to tez przemawia na korzysc czytnika.

      Delete
    2. I to są logiczne argumenty na korzyść czytnika.
      A tak z ciekawości zapytam, czy czytujesz także polskie książki tzn w języku polskim ?

      Delete
  15. Do zakupu czytnika zbieram sie od miesiecy, z jednej strony chce , z drugiej - ale jaki ? A wiec voila mam zapytanie: jak sie czyta na sloncu i ile bateria trzyma. Bo to dla mnie wazne.
    Nigdy nie zapomne zdziwienia Iphonem 4. Wszystko cacy, no fajny i juz, se pomyslslam. Po czym bateria siadla o 16 kiedy konczylam
    prace i chcialam sie " pobawic" w drodze do domu. I tak kilka dni.
    Mysle sobie , napewno mi sie jakis wadliwy model trafil ( bo hello.., telefon wtedy kosztowal cos a la 500£
    a tu taki myk ) i dzwonie wiec do sklepu firmowego z zapytaniem.
    A oni ...!!!! ze to tak ma byc, wszystko w normie, i to moja wina bo " za duzo uzywam!!!" :)))))
    Noz kurna jak mam telefon za 5 stow, z internetem z aparatem, aplikacji i gier mnostwo to chyba po to zeby go uzywac, nie? Dobrze ze go dostalam w " pakiecie uslug" za darmo, bo ... nie wiem. Piatka juz daje rade.
    No ale .,,, wracajac do tematu.
    Na ile starcza bateria przy intensywnym uzytkowaniu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie potrafie odpowiedziec, bo nie przywiazywalam do tego wagi. Po prostu laduje w nocy i wystarcza mi na dzien, ale nie jestem w stanie powiedziec ile godzin korzystam. Moze sie postaram troche zaobserwowac i napisze wieczorem.
      Jak z czytaniem w sloncu tez nie wiem, bo nie mialam okazji.
      Dla mnie to jest glownie wygoda, ze nie musze nosic przy sobie ciezkich ksiazek. Dodatkowo oszczedzam na magazynach, bo jak zapomnialam lub z powodu ciezaru nie wzielam ksiazki to kupowalam jakies magazyny, wazne zeby bylo cos do czytania w pociagu. Teraz mam prenumerate trzech magazynow za cene jednego numeru kazdego i mam spokoj:)

      Delete
    2. bede wdzieczna za szczera opinie:) bo choc i czytac, i goooglac i blogowac i zdjecia robic moge ajfonem5 ....
      to sie letko slepa robie i wieksiejszy ekran by sie przydal.

      Delete
    3. a konto lyse, wiec .... musi byc wiecej za mniej..:)!
      a nie odwrotnie...

      Delete
    4. Po 4 godzinach uzywania mam ciagle 51% baterii. Nie wiem czy to intensywne czy nie, ale mnie wystarcza:))

      Delete
    5. Ja uzywam kobo glow - jest doskonale bo mozna podswietlic obraz i czytac w nocy bez dodatkowego swiatla - co prawda uzywa to wiecej baterie .Poza tym to jezeli czytam ok 2 godzin dziennie (bez swiatla)to musze doladowac co jakies 3 tygodnie i to nie z zupelnie pustego. Ja tez bylam zatwardziala zwolenniczka papierowej ksiazki ale tak jest waltwiej - mozna wiele ciekawych ksiazek sciagnac z internetu (nic nie kosztuje) noi i do biblioteki nie trzeba chodzic bo i kto ma na to czas - a nawek jak chodzilam to musialam czekac w kolejce na najbardziej poczytne nowosci. Wiec polecam

      Delete
  16. Star, Ty sie opieprzasz i o pogodzie piszesz, skandal!
    Oraz przesyłam serdeczności:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klarko, ale wlasnie dlatego pisze o pogodzie, bo z tego opieprzania nie ma o czym pisac:))

      Delete
    2. wspomnienia pisz! jak Star stanęła na ameryckiej ziemi po raz pierwszy, pocałowała lotnisko i zaśpiewała wzruszonym głosem "tu jest moje miejsce, tu jest mój dom".
      Nie zabij mnie za to;))

      Delete
    3. Nie mam Cie za co zabijac, bo co prawda nie calowalam plyty lotniska, ale od poczatku czulam sie tu jak w domu. Taki typ i widocznie ten typ tak ma:)))

      Delete
    4. hehe...jak laduje z Londynu na Fuerte to mam ochote wszystkich usciskac, tak od serca......
      booszz jak oni maja zajebiscie, / se mysle: / ...., przez chwile...,
      Az wyjde z lotniska. Tam buuuum
      slonce takie ze o matko.!!!!
      Ja czekam na auto z klima. i juz nie zazdroszcze tubylcom. ...

      Delete
  17. U nas białe gówno znika :-D i jestem przeszcześliwa, chociaż to co spod niego wyłazi, wcale mnie nie cieszy ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas raczej niespodzianki nie wychodza spod bialego gowna, ale i tak uwazam, ze najlepszym rozwiazaniem jest deszcz:)

      Delete
  18. tak, ja też jestem z tych, dla których białe gówno jest białym gównem:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyraznie wyroslysmy z czasow uwielbienia nad bialym gownem:)))

      Delete
  19. Star, wszystkiego dobrego, zdrowiej i byle do wiosny. ja juz tez mam sniegu dosyc...

    ReplyDelete
    Replies
    1. No bo TYLE sniegu to ja nie pamietam:)))

      Delete
  20. też mam dosyć białego - dobrze, że stopniał

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moj jeszcze nie stopnial;/ wrrrrrrrrrrrrr..........

      Delete
  21. Chwilka,chwilka, znaczy sie,ze Wspaniały ma urodziny! Wszystkiego najlepszego zatem!:))))

    ReplyDelete
  22. przeprasza,to ja dora,tylko na loginie ćórki,och,ona sie nigdy nie wylogowuje,a ja nie sprawdziłam:)

    ReplyDelete
  23. Wspaniałemu prawicę ściskam, a Wam obojgu wiosny rychłej życzę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj bardzo nam ta wiosna potrzebna tym razem... a Wspanialy dziekuje:)

      Delete
  24. najlepsiejszego dla Wspanialego :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rino, a u Ciebie lato to nawet nie wiesz o czym ja pisze:))) Wspanialy dziekuje, jeno nie dygnal:))

      Delete
  25. Buziole dla Wspaniałego i tulanki :*

    ReplyDelete
  26. Star - powiem ci jedno - DOBRY BLOG OBRONI SIĘ SAM! A cała reszta to popierdółki jakieś są ;)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...