Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, April 19, 2014

Najlepszego, czyli niech sie swieci!!!!



Zycze Wam wszystkim swiat

Z    JA JEM!!!!!!!!!!!

44 comments:

  1. I dla Ciebie Star z JAJEM i SZYNECZKĄ a co tam ,kto bogatemu zabroni:))))
    Ściskam Cię mocno i spokoju jeszcze i radości w gronie Rodzinnym życzę Tobie i Rodzince :*****
    Niech sie świeci!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A pewnie, niech beda z jajem i szyneczka, nawet sobie pasztet zrobilam:)) co sobie bede zalowac:)))
      Jestes na najwyzszym stopniu podium Margo!!!

      Delete
  2. Replies
    1. Bez jaj to nie byloby swieto!! Jaja rzadza tym razem;))

      Delete
  3. I Tobie Star- pięknych, rodzinnych Świąt, a po, czekamy na relację z wizyt Tatka i reszty gromadki!
    Ściskam świątecznie i ja również poproszę o przepis na to cudo truskawkowo-pistacjowe :) Bo jasna cholera, przestać myśleć o nim nie mogę. No!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marta, wlasnie wstawilam do zamrazalnika to truskawkowo-pistacjowe. Wspanialy wylizal wszystkie miski i mieszadla na blysk!! Takie to dobre. Wpisze przepis ale juz po swietach, bo bede miala i czas i zdjecia.

      Delete
    2. Koniecznie, koniecznie- samo połączenie truskawki i pistacji brzmi intrygująco, a że niedługo w naszym pięknym kraju zaczyna się sezon na truskawki :) Także bardzo bym prosiła :) Wiesz, próbować nie próbowałam, ale coś mi mówi, że już niedługo będę niczym Wspaniały- wylizywać michy, miseczki, mieszadełka i łyżeczki :)

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. kurde Marta posuń się ja też chce na podium !!!!
    Star i dla Was wesołych jajek ;-)
    i dla Tatka całuski mła mła mła

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, Ty chuda jestes i Marta tez, to sie do niej przyklej:))
      Dzieki i Tatka bede calowac juz za kilka godzin:))

      Delete
  6. Dzięki!
    I Tobie Star i Twoim Bliskim życzę dobrych Świąt!!!!
    Niech wszystkie desery smakują :)))))
    Buziaki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo to semifreddo to naprawde bedzie gwozdz programu:)))

      Delete
    2. wygooglałam sobie i już mi ślinka leci :)
      ale widzę, że są różne wersje, może po świętach podasz nam Twój przepis?

      Delete
  7. Ty to jesteś boska Star! Ja jem, ale nie mogę napisać Ty jesz, bo to już mniej śmieszne ;) więc Tobie też po prostu takich właśnie Świąt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sie nie przejmuj, pewnie ze tyje, bo mnie pasa sterydami:))) i za cholere nie moge tego ogarnac;)

      Delete
  8. albo lepiej z dwoma ::))
    wesołych Star!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia, zeby tylko nie z trzema;))) Chociaz ponoc bywaja takie ewenementy.

      Delete
    2. zawsze to mogą być dwa zajączki z czego jeden wybrakowany ::DDD

      Delete
  9. bez jaj życie nie ma sensu!!

    Star, Ty wiesz, co ja Ci życzę, bądź soba i tyle :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co Wy wszendzie parami chodzicie????

      Delete
    2. paduam Mia:))))

      to tak świątecznie!

      Delete
    3. Rybenko, pewnie ze bez jaj to co to za zycie:)))

      Mia ale Ci sie udalo:))))

      Margo i Rybenka chodza parami jak zajaczek z zajaczkowa:))) bo chyba nie Herody, to nie te swieta:)))

      Delete
  10. Ja Jem Ty Jesz - no, jak wszyscy z Jajem - to Wesoło! Dobrych, wesołych !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, bo wszystko wazne, szczescie, zdrowie, pieniadze (co kto woli) ale ja mysle, ze humor najwazniejszy:)))

      Delete
  11. spokojnych s rodzinkom na guowie :***

    aleś siem rospisaua ... :PPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gagus, bo ja dzisiaj za dziewke kuchennom robie:))) To nie mam czasu byc fylefna;P

      Delete
    2. walisz ścierom Wspaniauego bes uep ? :PPP

      Delete
    3. Nie mogem, on jezd bardzo przydatny f kuchni:)) Ja produkuje gary a on caly dzien zmywa:)) Co chfile cos odkurza, mizia szmatkami, nafet drzfi na taras umyl, bo to jedyne okno, ktore myjemy:)) Zupelnie siem chlop zachofuje jak dobra szona:)))

      Delete
  12. Tobie też życzę radosnych i spokojnych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polly kochana Tobie tez i Twoim najblizszym:***

      Delete
  13. Tobie tez Star:)
    wszyskiego dobrego ,
    Swietuj w rodzinnej atmosferze i laduj akumulatory dobra energia . Wiesz , ta energia ktora plynie z milosci , wzajemnej sympatii , przyjazni i zwyklej zyczliwosci:)
    Trzymaj sie :)

    ReplyDelete
  14. zatem smacznego jaja - i duzo ciepla dla Ciebie Star i Twopich bliskich.
    Jak Wspanialy przydatny w kuchni to mu odpusc :)))

    ReplyDelete
  15. Radości ze Zmartwychwstania, z nadzieją na jutro. Myślałam o Tobie idąc do kościoła, do którego od lat w zasadzie nie chodzę. Rodzinnych świąt, radosnych :* Że pozwolę sobie na całusa :)

    ReplyDelete
  16. Pogodnych Świąt w gronie rodzinnym życzę Ci Star :))

    ReplyDelete
  17. Star - rodzinnych Świąt!Przede wszystkim zdrowych!;*

    ReplyDelete
  18. Jesteś Babą z największymi jajami ;P
    Zdrówka, Kochana, życzę:***
    I nie przytyj zbytnio ;PPPP

    ReplyDelete
  19. Bliźniaczko moja miła! Zdrówka przede wszystkim i radości wszelakich! Szczególne uściski dla Tatki i Wspanialca...

    ReplyDelete
  20. Najlepszego dla Was!
    A śniłaś mi się dzisiaj! Dobre, nie znamy się, podczytuje bloga a mi się śnisz. W każdym razie dałaś mi jakąś notkę do przeczytania, z JAJEM była, ale ja oczywiście się poryczałam, a Ty na mnie (słusznie) nakrzyczałaś, że jak Ty nie ryczysz to żebym ja się ogarneła ;) I też o polityce chciałaś ze mną gadać, ale ja Ci powiedziałam że po House of Cards mam wyrobione zdanie nt polityki i o tym się dyskutować nie da, bo szaraki nie mają nic do gadania. I się sen skończył. ;)

    ReplyDelete
  21. Ja bym dodała jeszcze awokado - i byłby komplet. Ze stym jajem, znaczy się. ;)

    A znów Wspaniały z tym myciem naprodukowanych przez Ciebie garów i ze ścierką to skarb prawdziwy najprawdziwszy! Choć pewnie nie tylko dlatego. :)
    Bardzo ciepłe pozdrowienia i uściski. :)

    PS. Wczoraj przejeżdżałam w mieście uliczkami, przy których domy z ogrodami stoją, i w co trzecim magnolia. I to różowa! Zgadnij, o kim myślałam. :D

    :***

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...