Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, April 12, 2014

Zaraz sie komus oberwie

Jest dzis piekna pogoda, slonce daje od samego rana wiec postanowislimy gdzies sie wybrac.
Ja kombinuje co by tu wymodzic na glowie, bo juz mnie meczy ta peruka, wiec wlazlam do sypialni, stoje przed lustrem i probuje roznego rodzaju turbany z szali i chusteczek.
Wchodzi Wspanialy, akurat w momencie kiedy zakonczylam wicie nowego gniazda na glowie.
-- Skarbie, moze tak byc? - pytam oczywiscie czekajac na podziw, a tymczasem w odpowiedzi dostaje krotkie "yhhyyy".
-- Zesz w morde moglbys chociaz spojrzec!!
-- Przeciez widze i mowie, ze moze byc, ale o biustonoszu nie zapomnij...
Mial szczescie, ze uciekl!!
Ale ta uwaga o biustonoszu udowodnil, ze faktycznie rzucil okiem.
Wampir:))))

28 comments:

  1. Replies
    1. Co jak co, ale na nude nie moge z nim narzekac:))) I cale szczescie;)

      Delete
  2. Zadałaś człowiekowi dziwne pytanie - przecież dla niego i tak najfajniej wyglądasz goła i bosa. Moja koleżanka nosiła w tym czasie czapeczkę zrobioną własnoręcznie szydełkiem. Kupiła miękka bawełnianą włóczkę i robiła to ściegiem tzw. pęczków, żeby czapunia nie robiła wrażenia czepka pływackiego.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz, ze on akurat z tych nielicznych, ze zauwaza roznice:)) Co prawda na wszelki wypadek i dla osobistego bezpieczenstwa zawsze mu sie wszystko podoba, ale dostrzegal jak zmienilam lekko kolor wlosow czy inaczej obcielam. Teraz nie ma co dostrzegac:)))
      Nie chce kapelutkow i czapuniek, bo to za nudne dla mnie, ja od poczatku dostawalam w prezencie szale i chustki a potem wyszukiwalam sposoby na ich wiazanie i to jest fantastyczna frajda. I co wazne, za kazdym razem mozna wygladac inaczej.

      Delete
  3. Replies
    1. Baboruda, miedzy nami jest 6 godzin roznicy czasu, wiec jak Ty pisalas ten komentarz to ja sie dopiero mocowalam z tym biustonoszem:)))

      Delete
  4. I jak on niby miał się skupić jak cycki pokazujesz :) Mój to pewnie też by nic innego nie zauważył!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nic nie pokazuje, cycki byly pod koszulka, tyle ze no wiesz, w pelnym zwisie:)))

      Delete
    2. eee bo ja myślałam, że ty tak toples przed tym lustrem :)

      Delete
  5. ufff.... a już myślałam, że mi ;DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tyż tak myślałam:PP :)))))))

      Delete
    2. Mia, Ty to sobie dopiero grabisz:))) I jak juz nagrabisz to bede musiala kogos zatrudnic do wykonania zadania;))

      Delete
  6. Star kochana:))))))
    nawet nie wiesz jak sie ciesze ze wrocilas..... :)
    czulam ze cos nie halo...

    a propos chustek i turbanow, uwielbiam !
    sama namietnie nosze tzw opaski do wlosow, bo nie moge zniesc jak mi wlosy na twarz, a nie daj buk oczy leca.... Tak mam.
    Masz okazje poszalec:)

    Albo tez naturalnie, tak jak jest.

    Jestes piekna kobieta.

    Z zewnatrz i od srodka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toya, ja wlasnie mam ogromna frajde z wyszukiwaniem nowych sposobow wiazania chustek i szalow i bardzo mnie to cieszy. Nie mam zamiaru byc nudna z powodu lysej glowy:)))

      Delete
  7. Star ale jak Ci trochę odrosną włosy będziesz chodziła z takim jeżykiem ??? masz taki piękny kształt głowy !
    i uwielbiam te Wasze scenki i dialogi !
    pamiętam też o Tatku :* mła

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, jeszcze tak daleko nie planuje:) Narazie ciesze sie, ze bede mogla wiazac i krecic te turbany, bo to mi sie bardzo podoba:)))

      Delete
  8. Wiesz Star, to w sumie bardzo męskie patrzeć najpierw na cycki, a później na twarz czy głowę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pewnie, ze meskie, na co komu glowa:))))

      Delete
  9. Może ja dziś zmęczona albo percepcja juz z wiekiem siada, ale.... Ty nago stałaś przed tym lustrem i te turbany wiłaś?
    Oraz mogłabys dać swoje zdjęcie w jakimś turbanie. Strasznie jestem ciekawa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee tam zaraz, percepcja Ci siada:)) Nie bylam nago, tylko w tzw. odziezy domowej czyli goladupa odziana w legginsy i odgornie t-shirt:)) Zdjecie w turbanie juz sie robi w nastepnej notce.

      Delete
  10. Oj Ci mężczyźni!Mam podobnie!Ciekawa jestem jak ,moje włosy zareagują na chemię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mariko, nie przejmuj sie wlosami, bo to ze tak powiem rzecz nabyta i odrosna. Wazne zebys Ty zareagowala na chemie odpowiednio i zeby ta chemia spelnila swoje zadanie. Ponoc jak sie traci wlosy to dobry znak, ze chemia dziala. Ale tez nie sugerowalabym sie tym zbytnio, bo ponoc przy niektorych rodzajach chemii wlosy nie wychodza, wiec wiesz, wszystko jest wzgledne.
      Ja mam akurat taka chemie, ze moja onkolog sie cieszy, ze nie tylko wlosy, ale brwi, rzesy i nawet jakas narosl, ktora mi ozdabiala czolo od kilku lat chemia zlikwidowala.

      Delete
  11. Star, czy wy aby na pewno tak od razu na ten spacer z tej sypialni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Sollet, Sollet oczywiscie, ze nie od razu, trzeba bylo jeszcze buty zalozyc i okna i drzwi pozamykac;)))

      Delete
  12. http://www.youtube.com/watch?v=TniEe4ay_0Y
    Przytulam Cię :*
    Dopiero teraz, bo przecież tu się dopchać nie było można :)
    PS. Co to za wampir, który własnej krwi by dla Ciebie utoczył :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, skarbie dziekuje bardzo i ciesze sie, ze jestes:***

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...