Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, August 24, 2014

Kceta to mata:))

Nie mam czasu pisac, wiec tylko tak zebyscie wiedzieli gdzie co i kto.
Tak prezentowala sie Panna Mloda:





Tak wygladalam ja, bo wiadomo, ze ja juz jestem w wieku kiedy sie czlowiek nie prezentuje jeno ledwie wyglada:)))





Taka se sprawilam torebecke:


Tak wygladali zawodowi tancerze, ktorych sie kuzwa nie dalo fotografowac, a przynajmniej nie normalnym aparatem, ale wstawiam, bo to fajne:





Mam krotki filmik z tych tancow i nawet jak mlodzi do nich dolaczyli, ale jeszcze nie obczailam jak to wstawic bez uzywania YT. Nie mam czasu, jak obczaje to moze wstawie:))
I w bonusie Mlodzi juz w tradycyjnych strojach z nami:)


Bede miala profesjonalne zdjecia, ale to jak oni wroca z podrozy poslubnej no i jak juz wybiora i przebiora co chca a czego nie. Pewnie za rok:)) bo przy takiej ilosci gosci weselnych to wcale bym sie nie dziwila, ze im sie nie chce. Bylo ponad 1000 osob, z roznych zakatkow swiata.

46 comments:

  1. wyglądałaś lepiej niż panna młoda :) przykro mi, ale tak. widać panny młode na całym świecie wyglądają podobnie bezowato;))) za to Ty - kiecka pierwsza klasa i do tej zapałki na głowie super! bardzo rasowy look :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cos jest z tymi bezami na rzeczy:))) tylko ja za kazdym razem wychodzilam za maz w kiecce ala nocna koszula:)))
      ale ja tez nigdy nie bylam materialem na krolewne:P

      Delete
  2. Przefantastycznie musiało być. A z Ciebie i Wspaniałego superpara jest :) I naprawdę zazdroszczę czuprynki (koloru) :) Jesteś buała bestyjka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzo, bylo bardzo kolorowo, bo 80% kobiet w sari, a to ma ogromny urok, szczegolnie na mlodych zgrabnych laskach.

      Delete
  3. Star w tej fryzurze wygladasz o niebo lepiej niz jak mialas dlugie wlosy.
    A i kiecka zacna, wiec calosc bardzo bardzo:)
    Jak osiwieje do konca i w miedzy czasie mi wszystkie kudly nie wypadna, bo wypadaja straszliwie, yo tez sobie takiego jeza walne:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Toya, mniod lejesz na moje serce:))) bo ja kocham te nowa fryzure. Wlasnie wrocilismy z urodzin wnuczki i tez wiele osob stwierdzilo, ze jest mi naprawde dobrze w tym jezu i powinnam zostawic tak.
      A ja mysle, ze jeszcze dam temu jezowi podrosnac tak z centymetr, bo narazie to przy tej dlugosci za bardzo skore widac:)))

      Delete
  4. tysiąc gości ??? ło ja pitole i z kazdym chwilę porozmawiać i nocy zabraknie !! nie będę oryginalna jak napiszę że wyglądasz jak milion dolarów ! i stroje "ludowe" pary młodej podobają mi się bardziej ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Zmorko:*** Ja nie mysle, ze oni mieli okazje z kazdym porozmawiac, to sie po prostu nie da. Nas ten zaszczyt kopnal, bo Wspanialy byl pierwszym szefem i mentorem Princey i ona taka cala w nim zakochana i wdzieczna, ze az mnie wycmokala:))
      Mnie sie tez podobaja najbardziej te ludowe stroje, a w domu mamy zdjecie z balu zareczynowego, ktory sie odbyl w Indiach. Tam miala tak piekne sari, ze normalnie leb urywa.

      Delete
  5. Pieknie sie prezentowalas Star . Uwielbiam Twojego bloga za dowcip i ciety jezor . .Przeczytalam calego wstecz i jestem tu stalym gosciem .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jezor mialam zawsze "niewyparzony" jak mowila moja mama:) I chyba juz tak zostanie:)))
      Jestem pelna podziwu, ze przeczytalas to wszystko i milo mi, ze zagladasz.

      Delete
  6. Ilość gości daje do myślenia jakby nie było. Oj daje...a co do wyglądu..."piękno jest w nas" - pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilosc gosci moim zdaniem zastraszajaca:)) Co do reszty, tez sie zgadzam:)

      Delete
  7. Star ty się prezentujesz! i to jak:)
    Naprawdę extra.
    Mi też para młoda najbardziej podoba się w strojach tradycyjnych.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sollet, dzieki:) A te tradycyjne stroje sa piekne:)

      Delete
  8. Star wygladasz baaardzo apetycznie, wisienka na torcie jest Wspaniały :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baboruda, Wspanialy to wisienka na bitej smietanie:))) Boziu, jakie ja mam szczescie, ze on nie moze tego przeczytac;)

      Delete
  9. teraz ta torebka będzie mi się śnić jako obiekt pożądania!

    ReplyDelete
  10. Star, wygladasz swietnie!
    bardzo lubie kolor ktory masz na sobie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lola ja kocham fiolety od najjasniejszego po najciemniejszy:))

      Delete
  11. Star normalnie sie w Tobie zakochalam,a co mi tam zes baba.Nie wazna jest plec,wazne jest uczucie;)))
    Wygladasz BOSKO!
    O Prze Mlodej nie bede sie rozpisywala ,no bo kazda wyglada dobrze;)
    Ja piorkuje 1000 osob!!!!!,lo matko i cala reszta,........!!!!,......ide zemdlec w wygodne miejsce:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, nie pitol tylko nastepnym razem wal w rynne, ta milosc musi sie spelnic:)))))))))))

      Delete
  12. W brązach mało komu do twarzy, ale na Tobie idealnie się prezentują!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgago to ciemny fiolet, ale przy tych oswietleniach to kolory wychodza falszywe:P

      Delete
  13. Star! Mloda para, piekna, ale Wy piekniejsi.
    I nie jest to wodolejstwo - cudnie wygladacie:)

    Twoja kreacja rewelacja, o torebce nie wspomne!

    ReplyDelete
  14. Ach, co to był za ślub!! :)
    Star, prezentujesz się rewelacyjnie! Oboje zresztą świetnie :)
    Twoja kreacja - rewelacja :)
    Wytrwałaś w butach do końca? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo, w butach wytrwalam dwie godziny:))) czyli glownie tzw. cocktail hour, a juz na glownej sali zdjelam. Na koniec imprezy Wspanialy je wylowil spod stolu i przed wyjsciem na zewnarz KAZAL zalozyc:((( Bez serca ten chlop:P Ale jakims cudem sie przystosowalam:)))
      Nie wiem, moze bylam pijana:P:P

      Delete
  15. Twój, jak zawsze szczery i serdeczny uśmiech mówi, że było fajnie i dobrze się bawiłaś. No i - jak tu już wszyscy wyżej napisali - nie wyglądałaś ledwie, a właśnie się prezentowałaś! Znakomicie! Młodzi wyglądają bardzo ładnie, ale chyba ciekawiej w tych swoich tradycyjnych strojach, bo dla nas biała suknia to żadna atrakcja. Aczkolwiek młody na drugim zdjęciu ma fajne korale! ;-))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amisho, tradycyjne hinduskie stroje sa sliczne, mnie sie leb krecil dookola tak sie nie moglam napatrzyc na te wszystkie kolorowe sari. No ale glupio nam sie trafilo, ze oni akurat chrzescijanie, wiec ta biala suknia... ech moze jeszcze kiedys bedzie okazja na prawdziwe hinduskie wesele, bo to to uznajmy za podrabiane:)))

      Delete
  16. Prezentujesz się, Star, świetnie.Świetnie Ci w takim bordowym kolorze, a do tego masz włosy dobrze ostrzyżone, więc całośc jest świetna. I podoba mi się ta różana torebka oraz fason sukienki. Krzesło Panny Młodej robi niesamowite wrażenie, jeszcze nie widziałam takiego wystroju.Uśmiechaj się Star jak najczęściej, bo z uśmiechem Ci do twarzy.
    Buziam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, mnie na szczescie usmiech z mordy nie schodzi, no tak mam, po 30 latach mieszkania tutaj czlowiek po prostu zyje z usmiechem.
      Krzeslo faktycznie przyozdobione do wypeku.
      buziaki:**

      Delete
  17. Torebecka I klasa!!! A u Ciebie widzę i wcięcie i wycięcie, mniammm...
    Kochana Star, butki pokas! :))) ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabelko, butki jak butki, nic nadzwyczajnego. wyciety duzy palec i pieta oraz obcas cusi ok. 6cm. Kiecka dluga to ich nie widac.

      Delete
  18. Młoda Para prezentuje się zjawiskowo,
    ale Wy ponadczasowo!
    a to za sprawą uśmiechu, który bije szczerością i miłością.
    Ps. Kreacja też zrobiła swoje :)

    ReplyDelete
  19. Państwo młodzi wyglądają imponująco, ale 1000 gości to ja sobie nawet wyobrazić nie umiem! :)
    Ty jak zwykle wyglądasz pogodnie i fajnie Ci z tymi krótkimi kudłami, a torebka cudooooo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwus, 1000 to kupa luda:))) tyle moge powiedziec:) A kudly to juz takie zostana na zawsze, bo mi sie bardzo podobaja, ze nie wspomne o wygodzie:))

      Delete
  20. Diablico jedna - co tu z wiekiem wyjezdzasz???? A co do prezentacji takiej jaka zapodalas to niejedna i niejeden by zazgrzytał zębiskami z zazdrości. Stroje narodowe Młodych cudne tez

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie krzycz:))) Ty i tak jestes mlodszy, a poza tym ja teraz robie za weteranke chorobowa:P:P

      Delete
  21. Star wyglądasz fantastycznie :)))
    A torebunia na medal, pieścidełko...uważaj,bo jak Rybeńka zobaczy :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. An3czko, dziekuje. Rybcia dostanie torebecke, moze nawet wiecej niz jedna, ale tej nie dam, bo narazie to i sukienke zostawiam:))

      Delete
  22. Mnie sie wydaje ze ta panna mloda to o wiele lepiej wyglada w swoim tradycyjnym stroju niz w bialej sukni. Ale coz, taka chyba ich uroda ze lepiej we wlasnych kieckach. Za to Ty, no-no-no...I suknia do ziemi samej, i matching torebeczka jak z bajki, tylko tych szpilow nie pokazalas, ale wierze ze byly :-) I wiesz co, mialam kiedys zapytac bo wydawalo mi sie ze widzialam u Wspanialego kolczyka w uchu ale nie bylam pewna, no to teraz widze ze ma! Fajnie wygladacie, fajne weselisko, ech zazdraszczam i tyle bo poskakalabym sobie.

    ReplyDelete
  23. Aj tam Star- można i wyglądać i wyglądać- a Wy Oboje wyglądacie pięknie! Ty jesteś taka promienna, radosna...
    Tysiąc gości... Ło mamo! Ale ja już to pisałam, że ciężko to ogarnąć wyobraźnią :)
    Torebka śliczna.

    ReplyDelete
  24. Piekna jestes i Wspanialy tez Piekny.
    Kreacja w stylu boska.
    napaczec sie nie moge!
    a Mlodym all the best!

    ReplyDelete
  25. Torebecka pikna jest! No i ten Twój uśmiech!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...