Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, September 22, 2014

Wspanialy zreperowany

Juz po wszystkim. Cala impreza trwala bardzo dlugo bo robia to "plasterkami", czyli wycinaja po plasterku i kazdy taki wycinek idzie do badania, pacjent w tym czasie czeka na poczekalni. I jesli trzeba wyciac wiecej to znow kolejny plasterek i znow badanie itd. az do skutku czyli momentu kiedy wynik badania jest negatywny.
Trwa to wiec godzinami, ale na szczescie poczekalnia wygodna, nawet sniadaniem czestuja z czego i ja z nudow skorzystalam:))
Jest kawa, bajgle i do wyboru mazidla (ser, maslo, dzemy) sa stoliki i bardzo wygodne fotele z podnozkami. No tylko czekac:))) A trwalo to w sumie piec godzin, znaczy Wspanialy byl tam piec godzin bo ja to sprytnie przyjechalam dwie godziny pozniej, bo wiedzielismy ze to dlugo trwa.
Wspanialy mial wyciete trzy plasterki a potem go zalatali.
Jak wrocil z tego latania to wstyd, ale nie moglam sie powstrzymac ze smiechu, bo mu taki duzy i krzywy nos ulepili, ze normalnie wyglada jak by mu ktos solidnie przywalil i caly nos przemiescil na jedna strone. On sam nie wiedzial jak to wygladalo dopoki w lazience nie zobaczyl w lustrze.
Ponoc jutro bedzie lepiej jak sobie juz sam zmieni opatrunek... wiadomo na mnie w takich sytuacjach liczyc raczej nie nalezy, bo ja sie boje patrzec na wszelkie rany i tym podobne uszkodzenia ciala.
Za tydzien pojedzie na zdjecie szwow.
A poki co chodzi i marudzi, ze ma boo boo i wymysla co mu sie z tej okazji nalezy...
Jak by ktos byl ciekawy to na liscie zyczen jest:
seks
seks
i jeszcze raz
seks...
Chyba mu sie cos w glowie poprzestawialo razem z tym nosem:)))

79 comments:

  1. Replies
    1. Tak Aniu, to problem z glowy i tez sie ciesze, ze wreszcie zalatwione.

      Delete
  2. Dobrze ze odzyskuje apetyt:DD
    Dobrze, ze macie siebie.
    Rozumiem, ze czesc diagnostyczna zakonczona. Ta poczekalnia-marzenie to w kazdym miejscu tak?
    :****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lamio, apetytu to on nigdy nie stracil:)) Jak dasz wybor miedzy wypasionym na miare krola obiadem a seksem to na 100% wybierze seks chocby byl glodny jak wilk:D ten typ tak ma.
      Poczekalnia naprawde super, to jest taka osobna poczekalnia dla pacjentow, ktorzy sa umowieni na zabieg, wszyscy inni czekaja na innej takiej normalnej. Czy wszedzie tak jest? nie mam pojecia, bo wiesz my po lekarzach to jakos tak malo chodzimy.
      Nawet ja mimo ostatnich wydarzen nie mam za wiele doswiadczenia z innymi lekarzami poza moja onkolog.
      Ale to sie moze zmienic, jesli sie w srode wkurwie to zmienie lekarza i wtedy bede miala kolejne doswiadczenie:)))

      Delete
  3. Dobrze, że już po i że wycięli wszystko to, co należy. Niech się szybko goi :*
    Nagroda się należy, bezwzględnie! ;))))
    A swoją drogą nigdy nie słyszałam o takiej metodzie cięcia po plasterku. Choć ja też miałam takie badanie śródoperacyjne, ale spałam sobie słodko w narkotycznym śnie i dopiero po operacji dowiedziałam się co i jak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo u nas ta metode plasterkowa stosuja juz od lat, szczegolnie jesli trzeba cos wyciac w widocznym miejscu, glownie na twarzy. A znieczulenie stosuja tylko miejscowe i pacjen jest caly czas przytomny, na chodzie tylko nic nie czuje w miejscu gdzie jest zabieg.

      Delete
  4. A Jego zachcianki i kaprysy rekonwalescenta to doskonala okazja do postraszenia, ze jesli nie zrobi sobie profilaktyki dolnych partii, to moglby byc pozbawiony tej przyjemnosci na wieki wiekow. Zobaczysz, jak pogna do urologa! :)))
    Jestem oczarowana sposobem dokonywania tego zabiegu. Komu by sie chcialo gdzie indziej tak dlugo "bawic sie" wycinaniem kolejnych warstewek. Wydlubaliby pol nosa i juz!
    Zycze szybkiego powrotu do urody, bo pewnie wyglada biedaczek malo zachecajaco ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyglada jak klown:)))))
      I juz zapowiedzialam, ze w pazdzierniku idziemy do lekarza ogolenego a ten sie zajmie wysylaniem go na dalsze badania. Nie bylo sprzeciwu, co uznalam za pozytywna reakcje:))

      Delete
  5. Czyli Wspaniały w ogólnie dobrej jest kondycji, skoro tyle tego seksu mu sie chce!:-))Najlepszy objaw ukochania i docenienia smaku życia to miłość. Miłego, częstego, wzajemnego pocieszania kochani a nosek zagoi siew try miga!***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olenko, ja sie mocno obawiam, ze w tej niby madrej glowie naukowca to 80% mysli jest wokol seksu:))))

      Delete
  6. Uściski dla Wspaniałego, no a skoro takie życzenie rekonwalescenta to cóż, chyba nie pozostaniesz obojętna...:))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorciu, a niech ma, co mu bede zalowac:))) W koncu sama przy tym korzystam:P

      Delete
  7. Star nagroda się należy. Bezwzględnie!:)
    I dobrze, że już po.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sollet no nalezy sie jak psu buda:P
      Dzis juz pojechal do pracy, sam zmienil opatrunek, nawet dobrze nie widzialam jak wyglada, bo ja jeszcze spalam.

      Delete
  8. A, czyli zapamiętać: uszkodzenie nosa zwiększa apetyt na seks:) chyba zaraz przetestuję na moim, tylko czym stuknąć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Basiu, stukaj czym kolwiek tylko nie za mocno, bo jak straci przytomnosc to test sie nie uda:)))

      Delete
  9. star - pocieszaj Go,
    pocieszaj,
    pocieszaj.
    I jeszcze - pocieszaj.

    ReplyDelete
  10. toż on zdrowy jak koń widzę!! :)))
    mój zawsze na dolegliwości wszelakiego typu (katar, kaszel, ból kręgosłupa, hemoroidy, wysypka, ból mięśni po chodzeniu po górach, pryszcz na nosie i wiele wiele innych) ma jedną receptę: za mało seksu!!! boję się o niego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia, Twoj tez jak moj i Mariusz wyzej, czyli z tej samej polki. Moj nawet twierdzi, ze ja raka mam z powodu "za malo seksu":)))
      Nie boj sie, da sie z tym zyc i nawet lepiej niz z takim co na wszystko stosuje Pelargine czy tez inny Pacatamenol (nie wiem jak sie nazywa ta najpopularniejsza w Europie tabletka na wszystko):)))

      Delete
    2. :)))) cos mi dzwonilo tylko do lekow to ja ani checi ani pamieci:)))

      Delete
  11. Może naruszyli, w sensie podrażnili, jakieś nerwy odpowiadające za "te" sprawy. "Ludowe" powiedzenia mówią, że rozmiar męski można poznać po nosie a żeński po stopie. Więc jakieś połączenia gdzieś muszą być ;) :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabelko, te nerwy to musieli naruszyc w czasie jak sie rodzil, bo to juz zyciowa choroba jest:))) A z tymi rozmiarami to sadzac po Wspanialym jest tak, ze "czego natura na twarzy poskapila to nizej wynagrodzila":))))))))))))) bo nosa to on wcale nie ma:P
      Taki tylko guziczek z dwoma dziurkami:P
      Kryste, jakie to szczescie, ze on tego nie przeczyta:))))

      Delete
  12. No niech mnie ktoś przekona, że faceci nie są dziwni. Zna ktoś kobietę, która kilka godzin po takim zabiegu i z takich przyczyn jak u Wspaniałego, wpadnie na pomysł, że seksik by się przydał?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upsss..... ;-)))))))))))))
      Znaczy muszę zmodyfikować swój pogląd. Są ludzie, którzy, jak dla mnie, są dziwni. Chociaż.... jak tak pomyśleć..... to zdaje się ja jestem dziwna ;-))))))))

      Delete
    2. A tam po co sie bawic w szczegoly, kto dziwny, kto nie. Ja i tak nie znam nikogo normalnego i nawet nie chce znac:))))

      Delete
  13. Star....nie chcę Cie martwić, ale z takim nosem, to faktycznie mu się ten seks należy.....;-D

    ReplyDelete
  14. To nie wiedziałaś, że seks jest kojarzony z nosem? Z tego co słyszałam to u nas wyrzynają od razu " z zapasem" i to sporym i taka metoda jak u Was bardziej mi się podoba. Gdy mojej koleżance usuwali czerniaka w okolicy skroni, już na granicy z włosami, to zrobili straszną dziurę. W teorii jest to tzw. chirurgia jednego dnia, nie mniej pacjent ma prawo do łóżka, szpitalnego wyposażenie itp. W praktyce nie dostaje żadnego łóżka, w poczekalni jest kilka mało fajnych foteli i krzeseł, po wycięciu spędza tam około godziny. Żadnej "wyżerki" też nie było, stał tylko automat z wodą. A jej zrobili opatrunek, z którego sterczały....druty, cienkie. Za dwa dni przywiozłam ja na opatrunek. Ale ona jakoś po tym zabiegu zupełnie nie miała ochoty na seks - pewnie dlatego, że to nie był nos operowany:)))
    Ciesze się, że już to za Wami, dobrego samopoczucia Wspaniałemu życzę i szybkiego gojenia się rany.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba pisalas o tym u Ciebie, bo przypominam sobie te historie z drutami. Nie mam pojecia jak wycinaja takie rzeczy w innych miejscach ciala, ale na twarzy i w miejscach widocznych to walsnie ta metoda. W przypadku kiedy trzeba ciac glebiej (powyzej 3 plasterkow) to do latania natychmiast biora przeszczep skory z innego miejsca ciala. W czasie konsultacji chirurg mowil, ze jesli bedzie potrzeba to wezmie kawalek skory z przedramienia, ale nie bylo to konieczne.
      buziaki :***

      Delete
    2. Wiesz, kraj nadal siermiężny u nas i mało kto się przejmuje,że po takim zabiegu pacjent będzie wyglądał "nieszczególnie". A jeśli już pacjentowi będzie bardzo wygląd przeszkadzał, to przecież może sobie pójśc prywatnie na operację plastyczną, Fundusz Zdrowia i Ministerstwo Zdrowia nie mają nic przeciwko temu. Zanikły czasy gdy chirurg dbał również i o estetykę wykonania zabiegu. Bo teraz każdy zabieg jest "rozbierany" na części i każda częśc wyceniana odrębnie i zapewne estetyka nie jest brana pod uwagę.
      Buziam;)

      Delete
    3. I na tym chyba polega glowna roznica, bo przeciez Wspanialy nie mial zadnych szczegolnych wymagan ani oczekiwan, a jednak dermatolog natychmiast dal skierowanie do chirurga, ktory zajmuje sie rowniez operacjami plastycznymi. Przy czym operacje plastyczne nie sa jego glowna dziedzina, ale jest pod tym wzgledem szkolony. Mysle, ze w ten sposob zaoszczedza sie nie tylko bolu pacjentowi ale i koszty sa mniejsze, bez wzgledu na to kto je pokrywa.

      Delete
  15. To lista życzeń świetna:)))
    Ta poczekalnia to zrobiła na mnie wrażenie i sam sposób wykonania badania. Dobrze,że już macie to za sobą Star. Teraz cieszcie sie SOBĄ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo to jest stala lista zyczen, ktora dziala od swieta, bez swieta, przy okazji i bez okazji:))) Na kazde pytanie zaczynajace sie od "co chcesz... " jest ta sama odpowiedz:)))

      Delete
    2. hmmm,lubie tego Twojego Wspaniałego :))))
      sensowny,konkretny i mądry Gość:)))) wiec co dobre:P

      Delete
  16. No nareszcie! A pocieszenie się należy faktycznie, biedaczek tyle godzin spędził na torturach. A swoją drogą, interesująca taka metoda, bo wyniki mają na bieżąco i dziura jak lej po bombie nie zostaje. Koleżanka z pracy miała takie coś usuwane na ramieniu i faktycznie dziursko miała że hej. Smarowała sobie to potem Bio Oil i muszę powiedzieć że efekty są zachwycające, bo po dziurze ani śladu a blizna jest bardzo mała. To tak na marginesie. Wracając do wątku głównego, cieszę się niezmiernie że Wspaniały przeżył, bo wiadomo jak to z tymi chłopami bywa, boo boo mu się zrobi i już częściowo niezdolny do użytku. Dobrze że TAM mu nie zrobili :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wspanialy z tych co to sa ZAWSZE zdolni do jednego uzytku:))) Wiesz taki co to juz z gromnica lezy, ale jeszcze by se bzyknal:))))
      Nie mam pojecia jak to bedzie wygladac jak sie zagoi na Wspanialym, ale widzialam kilka jesli nie kilkanascie takich miejsc po zabiegu wlasnie ta metoda i naprawde po roku nie ma sladu. Co prawda tamte twarze mlodsze, ale to chyba nie powinno miec znaczenia. Zobaczymy.

      Delete
  17. No wiadomo: seks leczy wszelkie rany! A że Wspaniały jet rekonwalescentem, to chyba mu się specjalna dodatkowakuracja należy :) I jak to się pięknie układa: jedno się leczy, a dwoje korzysta! A jak leczenie będzie intensywne, to pewnie nawet któryś z codziennych spacerków będziesz mogła z czystym sumieniem odpuścić - w końcu ruchu będziesz miała sporo :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee tak duzo kalorii nie traci sie w czasie seksu... gdyby tak bylo to powinnam byc jak szprycha:D:D
      Borze lisciasty co ja tu wypisuje z samego ranca:)))

      Delete
    2. Borze liściasty i iglasty! Jak mi się gęba śmieje, gdy to czytam :D Buziaki dla Państwa Wspaniałych!

      Delete
  18. Sąsiedzi można plotkować że dałaś mu solidny cios w nos podczas seks...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem, ze mu nos obcielam zeby mogl uszami oddychac:)))))))))) Reszte niech sie sami domyslaja:P

      Delete
  19. Co prawda moja wiedza w tym temacie jest niewielka, ale nie słyszałam nigdy o metodzie plasterkowej. W Polsce to zdaje się tną, jak lekarzom pasuje i jeśli dobrze pamiętam, to wycinają także z zapasem- tak na wszelki wypadek. W przypadku nosa, który jak wiadomo gabarytów nie ma, mogłoby to wyglądać (u nas) nieciekawie. Czy to zależy od rodzaj zmiany, czy od tego gdzie jest umiejscowiona? Bo jedyne o czym słyszałam u nas, to o operacji oszczędzającej- w przypadku raka piersi. Wiem jednak, że nie każdy lekarz ją poleca i nie każda pacjentka taką mimo wszystko woli, u nas chyba właśnie pokutuje to przekonanie, że lepiej wyciąć więcej. Nie oceniam tego absolutnie, bo się nie znam.

    Dobrze, że macie to już za sobą.
    A seks? Na zdrowie :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marto, ja sie tez nie znam, bo i skad. Wiem tylko, ze a metoda plasterkowa jest tu stosowana od lat szczegolnie na twarzy i w innych widocznych miejscach, wlasnie po to zeby unknac dziury jak po wulkanie:))) Wspanialego nos to w ogole nie ma gabarytow, ja sie zawsze smieje, ze on ma guzik z dwoma dziurkami a nie nos. Jak by chcieli wyciac metoda "na wszelki wypadek" to zostal by bez nosa.
      Natomiast w przypadku raka piersi jesli sa sklonnosci genetyczne (Angela Jolie) to usuwaja calosc i nawet obie wlasnie "na wszelki wypadek". To akurat wiem bo pielegniarka (moja ulubiona) do ktorej chodze na badanie krwi ma corke, ktora w czerwcu miala zabieg usuniecia obu piersi, mimo, ze tylko jedna byla zaatakowana, ale ona ma ten "fatalny" gen.

      Delete
    2. Czyli jak z większością, o ile nie ze wszystkim, jesteśmy daleko, daleko do tyłu...
      Zdrówka Kochani!

      Delete
  20. znaczy się...seks dobry na wszystko :) na rany i na choroby wszelakie. zdrówka życzę i.....udanej kuracji w sypialni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj taaak Polly :)) My niedlugo to juz zadnych lekarzy nie bedziemy potrzebowac:))) Tanio, latwo i przyjemnie:D:D

      Delete
  21. Ciesze sie, ze juz po! I tak sobie mysle, ze to dobrze, ze tak malo mu wycieli, bo to oznacza, ze swinstwo nie rozroslo sie. Super!!! Po Wspanialym w zyciu nie spodziewalabym sie, ze on taki jurny gosc jest. Na zdrowie, nie od dzis wiadomo, ze seks to samo zdrowie i Wam obojgu same korzysci moze tylko przyniesc hehe Bzykajta sie wiec ile wlezie. Sciskam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, przestan, jak bym tak za kazdym razem kiedy on chce sie zgadzala to nawet do pracy by nie jezdzil:))))
      Los mnie pokaral, bo narzekalam, ze Owczesny nie mogl:D:D to teraz mam takiego co jak Energizer Bunny - zawsze moze.
      Dobra, obrabianie Wspanialemu dupy na bok. Tez sie ciesze, ze to juz za nami i ze skonczylo sie tylko trzema plastrami.
      Teraz niech sie szybko goi.

      Delete
  22. Już ze zgrozą pomyślałam, że tak będą do skutku wycinać, aż wytną wszystko do imentu. I nic już Wspaniałemu nie pozostanie z jego wspaniałego nosa. Na szczęście się zmiarkowali:))).
    Swoją drogą uważam, że to i owo mu się w takim przypadku jednak należy. Czyli ten seks, mówiąc prosto z mostu:))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errato, cale szczesie, ze sie na trzech plasterkach skonczylo, bo Wspanily to nosa nie ma:)))
      O tak, nalezy mu sie jak psu buda:P

      Delete
  23. Nos mu na plasterki pocięli czy od środka wycinali? Bo nie zrozumiałam. A seksem faceci wszystko potrafią u siebie wyleczyć. Żeby nie wiem jak byli chorzy, to na to zawsze znajdą siłę i ochotę. Co za gatunek!! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A wiesz, ze tego to chyba oboje nie wiemy, musze go zapytac jak wroci z pracy. Ja mysle, ze z zewnatrz scinali az do skutku, czyli uzyskania negatywnego wyniku. Nie mam pojecia, ale teraz jak mysle to calkiem prawdopodobne, ze podniesli naskorek, wycinali plasterki od srodka i zalatali podniesionym wczesniej naskorkiem. Nie mam pojecia.

      Delete
  24. Star i ja się cieszę,że Wspaniały już " po bólu " :)))
    A rehabilitacja należy się choremu z przydziału więc działajcie moi drodzy :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aneczko, ze slowem "rehabilitacja" to wole byc ostrozna, a nuz mu sie pielegniarki zachce:)))) I co ja biedna poczne:P

      Delete
    2. założysz biały fartuszek i ten pielęgniarski diadem na łeb i sru z wielką igłą ku Wspaniałemu :D
      zdrowia Wam życzę wszystkim razem i każdemu z osobna
      pamiętaj o buziaczkach dla mojego ulubieńca :*

      Delete
    3. Oj Kochana wierzę w Ciebie:)))
      Będziesz sexi pigułą :p

      Delete
    4. Tia... podpuszczajcie, podpuszczajcie a ja bede robic za fariatke:)))

      Delete
  25. O, same dobre wieści, z czego się niezmiernie cieszę. A seks z rana jak śmietana :) No... dobra, koniec. Kurtyna. Cieszę się razem z Wami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z rana, z wieczora, w poludnie i w srodku nocy:))) Jakie to ma znaczenie, dobry seks nigdy nie jest zly:))

      Delete
  26. dżisas, dale mnie takie odsyłanie z rozkrojonym nosem byłoby mega torturą!! chyba bym zemdlała ze sto razy!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alusia, z jakim rozkrojonym nosem??? O czym Ty mowisz??? To jest rak skory i usuwa sie skore a nie cialo, czy nie daj buk kosc nosowa.
      Mialas kiedys otarte kolano? Penwie mialas i co mdlalas az sie zagoilo czy jednak biegalas dalej? bo ja biegalam.
      A tu masz zaklejone opatrunkiem i nic nie widzisz, wychodzisz na poczekalnie popijasz kawe, zagryzasz bajglem i jesli nasz ksywke Wspanialy to otwierasz laptopa i pracujesz:)))
      Wole to niz dziure wielkosci kratera, ktora potem trzeba gipsowac szpachla, no albo tak chodzic z dziura jak kto woli:))

      Delete
    2. Przeczytaj wyzej komentarz Anabell, pisze wlasnie jak jej kolezance usuwali czerniaka ze skroni i nie dosc, ze wyrabali dziure to jeszcze puscili ja do domu z wystajacymi drutami. To jest dopiero harcore moim zdaniem.
      Alusia, kochana Alusia:))) to ze jakas metoda nie jest znana i stosowana w Polsce wcale nie znaczy, ze nie istnieje i ze nie jest lepsza.
      Widzialam wiele twarzy po takim usuwaniu i gdyby mi ktos (konkretnie klientka) nie powiedziala, ze w tym miejscu miala cos usuwane to w zyciu bym nie zauwazyla, bo nie ma nawet sladu.

      Delete
    3. aaa, to sorry :) ja po prostu panikuję jak w grę wchodzą ostre konowalskie narzędzia i nawet ostatni rok nie, absolutnie mnie na to nie uodpornił :)
      jakoś inaczej sobie to wyobraziłam - że go wypuszczają z otwartą raną z jakimś, nie daj boże, jeszcze sączkiem, cy cuuuś, i że tak każą czekać na korytarzu....
      ale jak jak otarcie to nawet ja dałabym radę :) też biegłam dalej :) no chyba, że rozbiłam rozbite - właśnie dizaisj z bliźniaczką jedną wymieniłyśmy doświadczenia, zę to jednak strasznie boli - takie rozbicie na nowo strupa :)

      Delete
    4. Alusia, Amerykanie maja pierdolca na punkce bolu, widoku krwi itp, wiec wiesz jak pacjent zobaczy krew to juz moze sie skonczyc w sadzie, wiesz sadzic tez sie lubia:))) Dzis widzialam nos Wspanialego, bo chcialam zobaczyc, wyglada jak wygladal przed, tyle tylko, ze ma dosc dlugi (ok 2.5cm) szew tak na skos. Nie widac nawet suchej krwi, czyli nie krwawil jak go opatrzyli po szyciu, nie ma zadnej dziury, podejrzewam, ze za 6 miesiecy gora rok nie bedzie sladu.
      Ciagle nie wiemy jak to bylo robione, bo Wspanialy do zabiegu mial cala twarz zakryta i tylko nos wystawiony:))) Ale z tego co sie oboje domyslamy to wlasnie zabieg polegal na scinaniu cienkich warstw skory, badaniu kazdej warstwy az do czasu negatywnej patologii.
      Wyglada na to, ze to nie bylo na szczescie glebokie, ale dosc rozlegle. A poczekalnia dla pacjentow w czasie zabiegu jest osobna, nie siedza razem z tymi co przyszli np. tylko na konsultacje. Maja osobne pomieszczenie, bardzo wygodne fotele z podnozkami, wiec jak ktos chce to moze nawet w pozycji lezacej czekac. Wspanialy poniewaz jest pracoholikiem to oczywiscie pracowal:)))
      Chory ciagle chce seksu:)))))))))
      To chyba sie przebiore za ta pielegniarke, co to wyzej Zmorka i Aneczka radza:P:P

      Delete
    5. dżisas!!! toż to kraj dla mnie!! otworzyłaś mi oczy!!

      Delete
  27. Hmmm, patrz jaki ze Wspaniałego spryciula. A swoją drogą bardzo smaczne lekarstwo sobie wybrał ;))) Pozdrawaim Oboje Fighterów *

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widziala pani:)) Male drobne do niczego nie podobne a jakie mundre:))))

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...