Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, October 30, 2014

Z ostatniej chwili

Oto najnowsze wydanie mojej porakowej fryzury:)))
Jak na 60 lat to chyba...  da sie przezyc:))))


Upssssssssssss zapomnialam o kolczykach:P
No dobra, na serio to juz widze, ze przed Thanksgiving bede musiala znow isc do fryzjera i jakos to uregulowac, ale poki co moze byc.
Czy sie komus podoba?
Nie wiem, w sumie malo mnie to obchodzi, wazne, ze mnie sie podoba:)))))
Alez sie zrobilam beszczelna po tej chorobie:P

138 comments:

  1. Akuku akuku suoer trzymam kciuki za was i gorąco pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alicjo, jak sie ciesze, ze sie odnalazlas:)))) DZieki:*****

      Delete
  2. Jest Pani najpiękniejszą 60-tką jaką znam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam serdecznie, dziekuje i doceniam, ale nie przesadzajmy, zwlaszcza z ta "pania":))))

      Delete
  3. Ty we wszystkim wyglądasz dobrze. W turbanie, w łysolu, we włosach... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dreamu i co wazne to ja sie umiem upomniec o complement:))))) Na beszczelnego jade, a co? Jestem w tym wieku, ze mi wolno:P

      Delete
  4. Wiedziałaś, że w siwiźnie jest ci tak do twarzy? Idealnie pasuje do Twoich oczu. Mnie się bardzo podoba, taka jasna pani z ciebie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosianko, mialam juz siwe wlosy 6 lat temu, 4 lata temu zaczelam na nowo malowac. Ja juz wszystko mialam na tej biednej glowie:))) Wszystkie kolory, kazda mozliwa dlugosc, lacznie z lysine... moze dlatego mi nie zal:)))

      Delete
    2. Jaka znowuż siwizna? To żywe srebro: i w temperamencie, i na głowie :)

      Delete
    3. Jak go zwal tak zwal inaczej juz nie bedzie:))) Ale sreberko ladniej brzmi;)

      Delete
  5. Star.....głupio aż to powiedziec....ale rak odjął Ci lat i dodał urody!!!!! Wyglądasz zjawiskowo....i niech mi nikt nie mówi, że nie wypada tak mówić, bo nikt nie che tego paskudztwa w swoim ciele gościć, to fakt oczywisty..... Ale Ty się nie dałaś i zamiast się skupić na chorobie, skupiłaś się na sobie i są tego efekty.......... Jesteś piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sznupciu, az mnie zawstydzilas:)) Ale wiesz, ja od lat, a dokladnie od ostatniego rozwodu nauczylam sie skupiac na sobie. Jestem tak cholernie egoistyczna, ze bardzo latwo mi to przychodzi:)))
      Na chorobie sie nie skupialam, bo uwazam, ze to niepotrzebna strata energii, ktora mozna wykorzystac pozytywnie.
      Taka juz zolza jestem:)

      Delete
  6. Wiesz co? Moja pierwsza myśl, że tak promiennej i "jasnej" jeszcze Cię nie widziałam. Niesamowite ile w ostatnich czasach przeszłaś, ale i niesamowite, jak bardzo Cię to zmieniło na plus. Jestem zachwycona. I to nie tylko tym jak wyglądasz. Jestem zachwycona, że jesteś, pokonałaś paskudę, że nadal Cię mogę czytać. Ściskam mocno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Antares, bo ja jestem taka cholera, ze i rak ze mna dlugo nie wytrzymal:)) Wiesz tych trzech mezow o czyms swiadczy:)

      Delete
  7. ja mogę krwiom zaświadczyć, że na zywo jeszcze lepiej!
    tu jestem też bezczelna
    i mało której kobiecie taka krótka fryzurka pasi
    a Star to wniej gwiazda po prostu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sie tak nie kwal ze na zywo :PP

      Delete
    2. Tak Rybenko, bylo na zywo i trzeba pomyslec jak to powtorzyc:)

      Delete
    3. a bendem siem kfalic bo mam czem !!

      Delete
  8. Star! Wyglądasz zjawiskowo!!!
    Bardzo mi się podoba :)))
    I te wszystkie kolory! Pięknie w nich wyglądasz :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo, bo z kolorami to jest tak, ze jak czlowiek mlody to nosi tylko czarne, a na starosc to moze sobie pozwolic byc papuga:)))

      Delete
    2. Mam tak samo! :))
      Chociaż czarne nadal lubię i czasem noszę.

      Delete
    3. Tez lubie i nosze, ale juz nie tyle co dawniej i nie samo czarne od stop po czubek glowy:))) Za to mam kilka fajnych tunik do spodni, ktore sa czarne ale maja tez kolorowe latki, np. rekaw, albo czesc boku w innym kolorze i to jest fajne.

      Delete
  9. Szczerze powiem,iż myślałam,ze masz nowy kolor Star! Fryzurka rewelacyjna! Świetnie wyglądasz!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo, kolor nowy, jeno troche znoszony:))) Dziekuje:***

      Delete
  10. cudnie!!!
    przyznam się,że z utęsknieniem czekam na aż mi siwizny przybędzie ,tzn przybywa z każdym dniem ale jakoś mało :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj nie tesknij tak bardzo, bo jak juz przybedzie to sie opamietac nie moze:)))

      Delete
    2. Agnieszko, problem w tym, ze siwizna wyglada najladniej jak jest ciagle taka "sol z pieprzem" i czlowiek nie moze sie doczekac wlasnie tego etapu, ale niestety to sie nie zatrzymuje na "sol z pieprzem" tylko zapierdala dalej w zastraszajacym tepie:))) Zanim sie obejrzysz to juz jest sama sol, a sama sol wyglada nieciekawie:))

      Delete
  11. promienna jasna nowoczesna młoda
    to pierwsze skojarzenia
    cudna baba z ciebie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taaa powiedziala ta co na mietle caly swiat oblata i jak Tobie dorownac? :)))

      Delete
  12. Mnie bardziej podoba sie ta fryzura od poprzedniej. Kolor zreszta tez, bo ja wole blond. :)
    Powiem wiecej, w blondzie wygladasz mlodziej. Naprawde! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Pantero, ja jakos zawsze wolalam sie w ciemnych kolorach, ale teraz juz bedzie co jest, bo to latwo, lekko i przyjemnie:)))

      Delete
  13. Piekna ..... i tak trzymaj!!! z ta bezczelnoscia tez;-)
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
  14. Star, wyglądasz super!
    Jutro miałam iść na farbę, ale może zrobię się na ciebie?:))
    No jestem pod wrażeniem!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrob sie na mnie, a co Ci zalezy, wiesz jakie to latwe i TANIE w obsludze:)))

      Delete
  15. Wyglądasz ekstra - i wcale się nie podlizuję ;-] ani nie ściemniam, naprawdę twarzowo! Nie mogę się napatrzeć. A beszczelna to Ty chyba zawsze byłaś, co?;-]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tobie wierze, ze nie sciemniasz, chociaz nawet jak inni troche sciemniaja to robia to tak milo, ze az mi sie morda raduje:))))
      Bezczelnosc mam w genach, wiec wiesz z tym akurat zawsze bylo mi latwo;)

      Delete
  16. Star, tak bym chciala byc orginalna, ale siem nie da! ;) Powiem wiec jak wszyscy, bardzo ladnie. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Lolu i tak jestes oryginalna, bo przeciez jestes LOLA!!!

      Delete
    2. :)) ale wiesz, imie tez niezwykle ostatnio popularne. ;)

      Delete
  17. Odczekaj jeszcze z tym strzyżeniem. Jest Ci bardzo do twarzy w tym naturalnym kolorze, więc ogranicz usługę fryzjerską do podstrzyżyn, nie koloruj ich. Wg mnie wyglądasz bardzo fajnie, możesz śmiało mówic, że dopiero co skończyłaś 50- wyglądasz naprawdę b. dobrze.
    Buziaki;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolorowac nie bede, to juz dawno pisalam, a podstrzyc musze, bo mnie wkurwiaja jak odstaja tam gdzie nie potrzeba:) Chciaz na zime przydalyby sie troche dluzsze, bo zimno, ale dam rade, kupilam se papache kozacka na leb:)))

      Delete
  18. Ze niby 60 lat, he he, a zmarchy dzie? Oesu, Star, jak ja chce wygladac tak jak Ty za te ...scie lat, nawet nie masz pojecia... Ale nie bede bo oczuff nie mam takich slitasnych a i leb mam wielki jak worek na kartofle i pysk okragly jak splaszczone jajo.
    Strasznie Ci slicznie w tym kolorze wlosow, nie zmieniaj, bardzo wspolgra z tym blekitem ktory masz powyzej nosa :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przestan sie tak krytykowac, nie widzisz mojego nochala czy co??? Jak gasnica strazacka:))) i mam to gdzies, tak jak cale zycie narzekalam tak teraz mi dobrze... moze dlatego, ze sie Wspanialy nauczyl wycofywac o 5cm zanim pocaluje drugi policzek:))))
      Zmarchy? No coz tych na szczescie nie mam wiele, ale za to te od nosa do ust solidne takie, ze wygladam jak mops:)))
      Ale co tam, lepiej juz nie bedzie wiec sie ciesze tym co jest:)

      Delete
  19. Nic nie zmieniaj, nie porzadkuj nawet tej fryzurki! Wlasnie tak jest super! Ulizana , uporzadkowana , to nie bedziesz Ty! Teraz widac wszystko, caly charakter,radosc zycia az kipi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urszula nie bede zmieniac, bo nareszcie mam najlatwiejsza fryzure swiata:))) Cale zycie sie z tym szamotalam, a teraz wchodze pod prysznic, poczochram recznikiem i jestem gotowa:))))

      Delete
  20. Hmmm długo tu nie bylem.... Ale nadal zarąbiście ... I nic nie zmieniaj bo poznałem ... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diesel, jak to sie mowilo? Wszelki duch pana boga chwali? jak sie kogos dawno nie widzialo:))))
      Ciesze sie, ze jestes i jeszcze bardziej sie ciesze, ze sie nie wystraszyles, a nawet poznales:)))

      Delete
  21. wyglądasz cudnie, przebojowo, dynamicznie, a przede wszystkim Z D R O W O :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrowo i o to chodzi, bo w czasie chemii to niestety roznie to bywalo:)

      Delete
  22. You look good with short hair. You should think about keeping it. Maybe with some dudek in the front ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chris, I will keep the length and color is just damn so easy would be stupid not to keep. Dudek, mowisz? what about Irokez???

      Delete
    2. Jestem za dudkiem i za irokezem - to byłoby ciekawe! Piękniście wyglądasz :)*

      Delete
    3. Isn't it funny that Irokez in Polish is Mohawk in English? I used to wear my hair like yours years ago. I was still at college and worked in a men's clothing store. After shoppers called from across the shop 'young man...' and a little boy asked if I was a man or a lady (we had to wear ties) I decided to grow it out :)

      Delete
    4. Haha Chris, this is a good thing about getting old:) Nobody is interested in my sex anymore, except Wspanialy:)))

      Delete
  23. Pięknie i stylowo. Jakbyś z salonu wyszła:)

    ReplyDelete
  24. ale nuda!!
    mogłabyś kiedyś powyglądać brzydko i nieatrakcyjnie? człowiek by się od razu lepiej poczuł :::PPPP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaraz Ci bejne!!! A te Twoje nogi do samych migdalow to niby co? Jak bym miala takie nogi to juz bym nie musiala fotografowac tego ogromnego nochala, bylyby zdjecia tylko nog:)))

      Delete
    2. oj tam oj tam... coś Ci Fariatki głupot nagadały ;)))))

      Delete
    3. Na wuasne kaprawe oko widzialam na zdjenciach, nikt mi nie musiau nic nagadac:))))

      Delete
  25. Kokietka jesteś Star ;-) Oczywiście, że się podoba!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha a jestem:))) Nic to nie kosztuje a dziala na samopoczucie lepiej niz antydepresanty:))))

      Delete
  26. Tylko nie mów, że chcesz ten cudny srebrny kolor przykryć jakąś farba - niech Cię ręka boszka broni .
    Cudnie i zdrowo :))
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Absolutnie NIE!!!!!!!!!!!!!! Juz sie nigdy w zyciu nie poddam rezimowi farbowania, za duzo z tym roboty, za duzo czasu zajmuje i ja juz sie dosc w zyciu namalowalam:)))
      Buziaki Mado:****

      Delete
  27. Eeeeeeeeeeeeeeee.... no - przytkało mnie po prostu, Co Ty chcesz regulować??? Wetknij co najwyżej te kolczyki. I na imreze smigaj.
    Ale mam siostrę - co ????? !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha udala Ci sie siostra, ale za to jakiego ja mam zajebiszczego brata:))))))))))))))))

      Delete
  28. Star, teraz mogłabyś uruchomić produkcję własnych kosmetyków - z takim wyglądem (autoreklamą) sprzedałabyś wszystko! Cudnaś!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ales mnie rozszyfrowala, przeciez po to ta notka:))) Teraz czekam kiedy sie klientki zaczna pchac drzwiami i oknami:))))

      Delete
  29. Star, pieknosci Ty moje:))))) Nie waz sie zapuscic ani ciut-ciut. Takie krotkie sa 'dabest'. Wygladasz zajebiaszczo. Ze niby co? Ile ty masz naprawde lat? Nie uwierze, ze chcialoby sie Tobie bawic z Photoshopem, predzej, ze jakis przekret poczynilas w metryce. Sciskam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, Photoshop? Ty wiesz, ze mnie ciagle jeszcze glupi smart-phone parzy w reke a do Photoshopu to juz zupelnie nie wiedzialabym jak podjesc. Po prostu kupilam na jesien nowy puder i wreszcie zaczelam malowac rzesy, chociaz ciagle sie boje robic to codziennie, bo one strasznie jeszcze mikre sa:)))

      Delete
  30. Super! Taki lekki artystyczny nielad! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agata, to jest ciagle nowa i niepowtarzalna wersja pt. "recznikiem czochrane":)))) Za kazdym razem inna, wiec sie nie ma prawa znudzic:P

      Delete
  31. Replies
    1. Dzieki i jakze milo Cie widziec!!!
      Nie chce byc namolna, ale moze bys sie tak spiela w sobie i wrocila do pisania:))))

      Delete
  32. Nie wiem, czy nie zostało to już wcześniej napisane, ale chciałabym TAK wyglądać w wieku 60lat! Wyglądasz ZAJEBIŚCIE, że tak pozwolę sobie napisać. Chociaż nie wiem, czy z ciut krótszymi włosami nie podobało mi się jeszcze bardziej.
    Ściskam.

    Ps. Czy mnie ominął jakiś wpis związany ze Wspaniałym, Waszą żoną i powrotem Wspaniałego córki do domu?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marto, ciut krotsze to jednak za krotke zwlaszcza na zime bo glaca marznie:)))
      Nic Cie nie ominelo, bo nie bylo zadnego wpisu w temacie:))) Y jest u matki, Wspanialy byl przeziebion w weekend wiec nie pojechalismy a to byla ostatnia szansa zobaczyc sie z Y jeszcze w instytucie rehab. Teraz poczekamy do przyszlego weekendu kiedy bedzie u brata:)))
      Wspanialy jak ognia unika wizyty u NZ zwlaszcza, ze ja tam na pewno nie pojade. Juz wymyslil, ze jak tylko Y bedzie sie lepiej czula to po prostu podjedziemy pod dom i zabierzemy ja gdzies na lunch czy obiad.
      Jakos oboje nie mamy ochoty wstepowac do Sanktuarium Naszej Zony:))))
      Juz wystarczy, ze aby teraz pogadac z Y to trzeba dzwonic na telefon NZ bo Y zapomniala haslo na swoja komorke i do tej pory nie moze sobie przypomniec. Juz te telefony sa tak samo pierdolniete jak kazdy kontakt z nia, wiec im dalej tym lepiej:)))

      Delete
    2. Sanktuarium Naszej Żony- to brzmi intrygująco :) Jesteś pewna, że nie chcesz tam jechać i zrobić "kilku" fotek dla nas :)

      Delete
    3. Daruje sobie:)) Zreszta Halloween byl wczoraj:P dzis juz za pozno na wiedzmy i czarownice;)

      Delete
  33. Star, ja Cie poznalam w siwych i krotkich i bardzo ale to bardzo mi sie podobaly. a na zdjeciu powyzej wygladasz uroczo no po prostu bez slow...
    usciski
    b.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz chociaz Ty jedna pamietasz, ze juz mialam siwe wczesniej:)))

      Delete
  34. na pewno zakrzyknę to co 80 osób nade mną. Star. Jesteś PIĘKNA !!!!! :)

    ReplyDelete
  35. Star, wygladasz cudownie,a co tam, powiem wprost zajebiście pieknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorus, mowcie mi tak, bo tak mi dobrze to slyszec:)))

      Delete
  36. Przerzucam się na dziewczynki, dzięki Tobie :D Na co mi na stare lata przyszło ;) Tylko co na to Wspaniały??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzo, Ty sie nie przejmuj Wspanialym, jak wiesz kazdy chlop w glebi duszy marzy o takim trojkacie, wiec mysle, ze sie nawet ucieszy:))) Damy mu tylko jesc i on dobra chlopina obrobi reszte:)))

      Delete
  37. Piękna fryzura.Ale ja tak sobie myślę,że we wszystkich fryzurach jest Ci do twarzy,a to dla tego że Ty fajna babka jesteś.Ja naprawdę bardzo Cię polubiłam jakkolwiek to zabrzmi i zawsze z niecierpliwością czekam na nowego posta.Nie żebym chciała tu słodzic,ale piszesz zawsze tak ciekawie że już chyba nawet nie wchodzę tu jak na bloga,tylko wpadam zobaczyć,co tam dzisiaj słychać u mojej znajomej w NY.Tak jak pisałaś na początku swojego blogowania że piszesz głownie z powodu języka ojczystego i żeby utrwalić pewne momenty ze swojego życia,tak wtedy pewnie nie przypuszczałaś,że będziesz miała swoich wiernych czytelników co widać po ilości zostawianych komentarzy.Zresztą bardzo podoba mi się,że dbasz o swoich czytelników i pomimo tylu lat prowadzenia bloga,zawsze znajdujesz czas,aby odpisać każdemu komentującemu.Uff ,ale się rozpisałam,a chyba nie ma w tym nawet połowy tego co chciałabym napisać.Więc puentując to wszystko-swoim pisaniem sprawiasz mi wielką radość.Pozdrowionka......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasiu, staram sie jak moge odpisywac, bo sama wiem, ze czasem bywam na jakims blogu, czasem sie zbiore i napisze komentarz, ale jak po kilku zostawionych komentarzach nigdy nie dostaje odpowiedzi, to juz sie nie wychylam, dla mnie to wystarczajaco wyrazny sygnal, ze nie jestem tam mile widzianym gosciem.
      Rozumiem, ze czasem mozna nie odpowiedziec, ale szczegolnie komus kto komentuje pierwszy raz wypada poswiecic chwile czasu.
      No coz, nie wszyscy musza sie kierowac moimi zasadami:)))
      buziaczki:**

      Delete
  38. Star ładnemu we wszystkim ładnie :)))

    Rewelka !!!!

    ReplyDelete
  39. No dobra! Czas na szczerość Star: ile lat jesteś ode mnie młodsza? Tylko już bez ściemniania.
    Jak wiesz zaczynam nowe życie, więc podaruj mi na dobry początek prawdę: ile Ty, do cholery jasnej, masz lat, co?;-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urodzona 10 czerwca 1954 roku... a teraz sama se policz, bo mnie palcy braklo:))))

      Delete
    2. Ech mialo byc "palcy zabraknelo" i mi nie wyjszlo:))))

      Delete
  40. Pierdolisz!!!
    Wcale nie masz 60-ciu lat,...Star,ktos Ci metryke podmienil;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, jest gorzej:) Nie tylko mi ktos metryke podmienil ale mamusie tez:)))) Bo jakos przez cale zycie nie moglysmy sie dogadac:))))

      Delete
  41. No super !!!
    Sol i pieprz to jest to !!

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajna fryzurka! Chciałabym zobaczyć taką promienną i pewną siebie 60-tkę niedaleko siebie (albo gdzieś na ulicy w Warszawie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. KO, na pewno sa tylko w tlumie ciezko je dostrzec:))

      Delete
  43. W życiu! 60? O jeżu! Nie wyglądasz na tyle (nie napiszę "Pani", bo mogłabym opr dostać). Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. MP oczywiscie, ze za "pania" to sie dostaje opierdol jak malowanie:)))
      buziam:**

      Delete
  44. Cudnaś :-)
    Daj mi Boże tak wyglądać w wieku 60 lat :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedziesz lepiej wygladac, bo co pokolenie to jakos mlodziej wyglada, a Ty jestes pokolenie mojego Juniora, wiec masz to jak w banku:)

      Delete
  45. Star!!! Wyglądasz świetnie, nawet jeśli Cię to nie obchodzi to i tak napiszę, że mi się podoba ;) ;P !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obchodzi, obchodzi jak tylko tak kokietuje:))) DZieki:**

      Delete
  46. No i tak trzymać, a mi osobiście taki fryz się podoba, moja mama jest w twoim wieku i też nosi takie krótkie, nieufarbowane włosy. Oczywiście fryzjerka nie za bardzo rozumiem, co to znaczy, że mama chce podciąć włosy, bo przecież panie w "tym wieku" to noszą jakieś koafiury na cukier na głowie, jak w latach 80-tych, ale kij jej w oko!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cynia, fryzjerzy nie lubia takich klientek, bo na nich za malo zarabiaja:)) Pani z koafiura to staly cotygodniowy dochod:)

      Delete
  47. kurde ja Ci powiem że ten rak to tylko Ci dobrze zrobił ! w sensie że został Twoim stylistą i chirurgiem plastycznym !!!! włos cudny , twarz gładka jak dupcia niemowlaka !!! piękna jesteś , a że zapomniałaś kolczyków to pikuś ważne że pamiętasz o uśmiechu ! cudny jest !!!! nie sposób się nieoduśmiechnąć ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, na cos sie ten rak przydal jednak:)))

      Delete
  48. Pazurki,kolor, zajefajne ......... STAR :)

    ReplyDelete
  49. ech.... Jesteś jak balsam.... dziękuję Ci :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki, dobrze, ze balsam a nie masc na pluskwy:)))

      Delete
  50. Replies
    1. Jak to co kcem? Komplementow i widzisz ile nazbieralam :))) Od razu mi humor podskoczyl:)))

      Delete
  51. Wygladasz swiezo i radosnie. Wlosy sa niesamowite, dlugosc idealna. Slyszalam tez,ze kolor naturalny - czapki z glow! :)

    ReplyDelete
  52. wow, ale się wylaszczyłaś :) mnie też się podobie :D

    ReplyDelete
  53. Matko jedyna! Wymiękam!
    Oj, Ty, Ty, kokietko jedna :))
    Czy KOMUŚ się podoba ...
    Phi!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...