Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, November 28, 2014

Poszukiwana Baba Ruda

Ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie gdzie sie moze podziewac, czy ktokolwiek kto ma namiary i kontakty z Baba Ruda jest bardzo proszony o nawiazanie rzeczonych i przekazanie, ze Baba Ruda jest potrzebna gwaltownie, bo nie na gwalt:))
A sama Baba Ruda jesli tu trafi jest proszona o zgloszenie na prive bezodwrotu9@gmail.com
Psycho mnie natchnela, jesli Baba Ruda pokaze sie na jakims blogu to prosze powiedzcie jej, ze jest poszukiwana:))

I to juz koniec ogloszenia:)))
Dziekuje sie za uwage:)))

18 comments:

  1. Hmmm... Chyba nie ja... Nawet moje dzieci mówią na mnie Ruda, ale baba?? :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie Ty Jedzo:)) Ciebie nie mialabym problemu namierzyc:))
      Baba Ruda nie ma bloga i tu jest problem:(

      Delete
  2. Na mnie Tata mówi "Baba" a Teściu "Ruda", ale ja mam bloga. A uważać będę dalej:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super, nigdy nie wiadomo, moze sie Baba Ruda pokaze na jakims blogu:)))

      Delete
  3. BABA RUDA w sensie i generalnie że po prostu BABA RUDA ??????????
    dobrze jak ją spotkam to w jasyr wezmę

    Polska do USA macha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gryzmo, na mily buk nie bierz w jasyr zadnych przypadkowych bab, Baba Ruda to taki nick:)))
      Bo wiesz jak bys tych bab nalapala za duzo to co z nimi zrobimy?
      He??

      Delete
    2. ja tam tylko mamię i wabię i do Ciebie wysyłam .znam blogerkę RUDĄ ale przed nią BABA nie stoi żadna
      mnie nie wadzi że BABA RUDA to nikt ( nick)

      Delete
    3. A już się chciałam zgłosić... :P

      Delete
  4. no to ze sie nigdy nie spotkalam bede czaic!!

    ReplyDelete
  5. Ja jestem babaruda, ale w calosci. Bloga nie mam. Czy to mnie, Star, szukasz? Jakby co, to napisze na priva

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Zupelnie mi sie zapomnialo, ze Ty jestes w calosci. }
      O matko jak sie ciesze, ze sie znalazlas:))))

      Delete
  6. alez ty czasem lecisz z tymi postami jak potłuczona!! a ja się pod poprzednim mozolnie opisałam!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale ja Ci pod poprzednim grzecznie odpowiedzialam:)))
      A ten post to byla koniecznosc:))

      Delete
  7. Stardust a przepis na te pychota orzechy to pod czym je szukać ?owoce ? desery ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. melduje że oto właśnie znalazłam
      dla chętnych to orzechy są ukryte w "coś na ząb " heh

      Delete
    2. No widzi Zmorka, jaka Zmorka mondra jest:))) I to jest najnowszy przepis, wiec pokazuje sie od razu po otwarciu bloga.

      Delete
  8. tia może i sie otwiera od razu ale ja na tamtego bloga wlazłam od Magy ( Maga ) i było przekierowanie na indora który wygląda mlask ale ja nie lubie indyczego mięcha więc ino popaczyłam :-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...