Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, December 22, 2014

Bede jak bede

Mam wiele do przetrawienia w zwiazku z czym milcze.
Jak przetrawie to bede...
A poki co Wesolych Swiat zycze wszystkim.

54 comments:

  1. Kurcze, mam nadzieje ze wszystko w porzadku .... Sciskam i spokojnych, wesowych swiat zycze :)

    ReplyDelete
  2. spokojnych, beztroskich i rodzinnych Swiat tez Wam wszystkim serdecznie zycze. usciski mocne,
    b.

    ReplyDelete
  3. no to odpoczywaj. i najważniejsze, że JESTEŚ, gdziekolwiek by to nie było :*

    ReplyDelete
  4. Witaj Star
    Zdrowych i pogodnych Świąt życzę Tobie Star jak i całej Twojej rodzinie.
    Uściski ślę:))

    ReplyDelete
  5. Trzymam kciuki za pomyslanosc. Spokojnych Swiat.
    Usciski

    ReplyDelete
  6. Star Kochana, dobrych Świat, pełnych spokoju i radości!
    Bądź :***

    ReplyDelete
  7. Oby to co trawisz nie było niczym niepokojącym! Niech zdrowie i szczęście gości w Waszym domu i u Waszych bliskich, niech towarzyszy Wam w te Święta, w 2015 roku i jeszcze długo dluzej! I niech będzie spokojnie i beztrosko!

    ReplyDelete
  8. Star! Mam nadzieję, że trawisz tylko smaczne pokarmy. Wszystkiego dobrego!

    ReplyDelete
  9. na trawienie najlepsza wódeczka Star :)
    lofju i Wesołych Świąt :*

    ReplyDelete
  10. Tobie również wesołych Świąt i obyś szybko wszystko przetrawiła :)

    ReplyDelete
  11. Tobie też Star wszystkiego naaaaj!!! Traw w spokoju;-) Buziaki

    ReplyDelete
  12. Stardust dużo dużo zdrowia Ci życzę , bo o resztę sama zadbasz najlepiej ...Wspaniałemu i Tatkowi i całej reszcie Twojej rodziny także dużo zdrowia życzę :-)

    ReplyDelete
  13. Mam nadzieje ,ze to nie ciastka ci zaszkodzily:)))Wesolych I Spokojnych dla ciebie I twojej rodziny.

    ReplyDelete
  14. Radości,ciepełka i miłości Star! :**

    ReplyDelete
  15. Kochana ! Dla Ciebie i Wspaniałego moc najlepszych życzeń;**

    ReplyDelete
  16. Przetrawiaj w spokoju i wracaj jak juz bedziesz mogla/chciala...
    Wszystkiego Dobrego Kochana Star!

    ReplyDelete
  17. tobie rowniez Star.
    Traw i wracaj.
    :***

    ReplyDelete
  18. Star! Przetraw i bądź! a na teraz_ i na potem Wszystkiego Najlepszego!

    ReplyDelete
  19. Radości i miłości Star. Wszystkiego naj, naj, naj...
    Całusy

    ReplyDelete
  20. Minorowo to brzmi... Ale mam nadzieję, że co złe, to Święta odgonią! Zresztą kto ma dać radę, jak nie Ty?

    ReplyDelete
  21. Hmm, tak sobie kombinuję, że gdyby to było coś do przetrawienia "na wesoło", to byś to czym prędzej zrobiła tutaj- z nami... Mam jednak nadzieję, że się mylę i niepotrzebnie dorabiam ideologię.
    W każdym razie- trzymaj się Star!!!
    Ściskam świątecznie i życzę Wam zdrowia i niczym niezmąconej radości.

    ReplyDelete
  22. Niech wszystko co zle i smutne omija Cie wielkim kolem a radosci przychodza w podskokach kazdego dnia! Sciskam !

    ReplyDelete
  23. Star, Sister moja z uwagi na to co wiesz a ja to już mam za sobą 14 lat ;) żyj i kwitnij w te Święta i po nich też, bądź tak dzielna i kostropata i szalona :)
    Twoim bliskim również serdeczności :)

    p.s. rozślimaczyłam sie, ale to przejdzie, c'ie ;) Takie baby jak my, się nie pod da ją!

    ReplyDelete
  24. Tobie też Star wszystkiego najlepszego życzę. Żebyś przetrawiła i żebyś była. Jeszcze mocniejsza, w swoim życiu i tutaj. Bo Twoje pisanie jest ważne i potrzebne nam wszystkim. Masz dużo pozytywnej energii. Odkąd czytam, nie mogę się oderwać. Rzadko komentuję, ale nieustannie rozmyślam o tym co piszesz, tak jak o ostatnim poście.
    Serdeczności świąteczne raz jeszcze.

    ReplyDelete
  25. Wszystkiego najlepszego w Świąteczny czas dla Ciebie i Wspanialego,
    oraz szampańskiej zabawy w Sylwestrowa Noc
    życzy Ataner.

    ReplyDelete
  26. Radosnych Świąt Bozego Narodzenia kochana Star, bez niestrawności i jakichkolwiek problemów zdrowotnych, bez zmartwień i smutków.
    Odpoczynku i spokoju, bo to zawsze najwazniejsze.
    Pozdrawiamy serdecznie i Wesołych Świąt zyczymy oboje z mężem!:-))*

    ReplyDelete
  27. Trzymaj się i traw ile musisz, byle się dobrze poukładało i odbiło:*

    ReplyDelete
  28. pomilcz ale tylko trochę
    dłuższe milczenie męczy :)

    ReplyDelete
  29. Oby lekkostrawnie
    ❤️❤️❤️❤️
    Wesolych !!

    ReplyDelete
  30. To dobrze, że jesteś. Miłych Świąt!

    ReplyDelete
  31. Czy można w święta życzyć stu lat? No jasne:) więc 100lat!!

    ReplyDelete
  32. Star, oby nie za długo, bo tęsknimy ♥

    ReplyDelete
  33. Tęsknię i ja. Napisz choć słówko, niepokoję się.

    ReplyDelete
  34. Wszystkiego dobrego Star! Cierpliwości i wytrwałości, radości... ile się da.. ile zdołasz udźwignąć ;).

    ReplyDelete
  35. Star Kochana, niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie i Twoich Bliskich pełen pięknych wzruszeń, dobrych emocji, miłości i szczęścia!
    :***

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego Dobrego Star! :***

    (ja wiem, ze po 40-tce to juz z trawieniem coraz gorzej, ano ale, że aż tak długo? może jakieś zioło i przyspieszysz proces trawienia ? ;)))

    ReplyDelete
  37. Star ....zdrowego i spokojnego nowego ;-)

    ReplyDelete
  38. Wszystkiego dobrego. Noi lepszego trawienia chyba😈

    ReplyDelete
  39. Star szczęścia w Nowym ,niech Wam się darzy !

    ReplyDelete
  40. Star, dobrego, pozytywnego roku! I wracaj do nas, bo tęsknimy.

    ReplyDelete
  41. DO SIEGO 2015 roku - DOŚKA vel GRYZMOLINDA ...bez GADANIA i SPRZECIWU .....no bo tak

    ReplyDelete
  42. potrafię być upierdliwa w oczekiwaniu , a jak się wnerwię na Maxa i nie mam na myśli KOLONKO , to wsiądę na mietłę i Cię Star nawiedzę i opierdziulę za drastyczne milczenie .
    macham - Gryzmo

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...