Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, February 26, 2015

Doniesienia rozne

Na poczatek dzieki za wszystkie wspierajace komentarze pod poprzednia notka. Nie odpowiadalam bo to mi zajmuje za duzo czasu, ktorego ostanio z kolei mam wyjatkowo za malo:) Niemniej kazdy komentarz cenny i za kazdy bardzo slicznie dziekuje.

Dwa tygodnie temu zauwazylismy, ze ktos nam podmienil wnuczka.
Byly urodziny Wspanialego, wiec dziatwa zjechala na obiad, golabki, o ktorych wczesniej okazaly sie hitem dnia. Najpierw ogromne zaskoczenie, bo to przeciez nietypowo, zwykle na wystawne zasiadane obiady jest spinka, a tu.... golabki.
Rodzina orzekla, ze niepotrzebnie sie spinam, bo wlasnie najlepsze to czego sami nie potrafia zrobic, znaja tylko z opowiadan, albo kiedys probowali i bylo dobre, ale nikt pamieci nie odswiezyl (wybrac co komu pasuje). Wazne, ze golabki zdaly egzamin, nawet wsrod najmlodszych.
-- Ostre - powiedziala Aviva po sprobowaniu pierwszego kesa.
-- Dobre - odpowiedzial Josh.
I na tym sie skonczyla dyskusja, kazde zjadlo ze smakiem po jednym a faktycznie byly ostre, bo przeciez ja nie potrafie gotowac lagodnych dan.
Josh skonczyl w grudniu 2 lata i jest juz zupelnie innym dzieckiem niz do tej pory.
Nie trzeba juz wyciagac ze zmywarki do naczyn, nie zwisa z zyrandola, nie bierze wszystkiego co pod reka... slowem inne dziecko.
Jest w dalszym ciagu zywy i ma zupelnie inny temperament niz starsza ukladna siostra, ale juz nie trzeba zatrudniac strazy miejskiej do pilnowania. Jesli cos chce to pyta czy moze wziac.
O malo nie zemdlalam z wrazenia przy pierwszym "bapcia moge?", prosi, dziekuje, slucha polecen...
Kryste!!!!!!!!!! Ktos nam dzieciaka odmienil czy co?
Rodzice twierdza, ze to tylko kwestia stalego tlumaczenia az do utraty tchu i konsekwencji.
I ja w to wierze, bo sama kiedys stosowalam takie metody.

Politycznie, najpierw musze odnotowac, ze po raz kolejny pekam z dumy z mojego Prezydenta. Nareszcie jak zapowiedzial tak podpisal VETO w sprawie rurociagu, ktory Kanada chciala wsadzic w dupe Ameryki.
Oczywiscie sprawy moga sie zmienic za jakis czas, w zwiazku z nowym prezydentem i nowym rzadem, ale poki co jest jak jest.
Jak Was kocham Kanadyjczycy (cale dwie sztuki znaczy kocham, reszta mi zwisa zwiedlym kalafiorem) to wybudujcie sobie to gowno na wlasnym terenie, albo jeszcze lepiej przerobcie te najbrudniejsza rope swiata na papke dla dzieci.
Robcie co chcecie, ale nie kosztem Ameryki. Oczywiscie republikanie bardzo chetnie daliby sie wyruchac bez mydla, bo wiekszosc zainwestowala w kandayjskich firmach duze pieniadze, a ze to kosztem narodu to im na tym absolutnie nie zalezy, wazne zeby kieszen napelnic na dzis.
Pierdolone sprzedawczyki.
Po co komu wrogowie jak ma takich przyjaciol?

Jeszcze politycznie, zeby Wam nie bylo przykro, ze tylko w Polsce glupota kwitnie, to sie podziele kolejna madroscia republikanska:)))
Jeden taki przedstawiciel WADZY jak mawial Walesa, z bodajze stanu Idaho zapytal czy mozna zmusic kobiety do polkniecia malej kamery w celu filmowania czy kobieta nie zazywa srodkow antykoncepcyjnych lub tabletki drugiego dnia.
TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten pan mysli, ze jak kobieta cos polknie to polkniety przedmiot trafia do VAGINY!!!!!!!!!!!!!!!
Nie do zoladka bra borze lisciasty tylko do cipki:))))))))))))))
Musicie przyznac, ze ten medrzec bije na glowe nawet polowe PISowcow do kupy wzietych.
Malo tego wymadrzyl sie tak na posiedzeniu Kongresu gdzie wypowiadali sie lekarze i nie mogl pojac tlumaczenia doktorow dlaczego przedmiot polkniety przez kobiete laduje w zoladku a nie w narzadach rozrodczych. No kurwa do jakiej szkoly oni chodzili?
Wiem, wcale nie chodzili, bo przeciez pierwsze co zawsze chca obcinac to edukacja.
Nie potrafie nawet wyobrazic sobie toku rozumowania tego pana, ale o podobnym zasiegu kretynizmu nigdy nie slyszalam.
Brawo republikanie:))))))))))) i brawo tym co na takich idiotow glosuja:))))

Jako tako sie ogarnelam, tyle na ile czas pozwolil.
Wlosy mam dlugosci 1.5cm i fryzjer za cholere nie mogl pojac, ze ja naprawde cos takiego chce.
Bo to nie byl moj fryzjer Barish, ktory pracuje tylko w soboty, ale zwykly meski, ktory zajmuje sie lysiejaca koafiura Wspanialego. Facet w zasadzie nie mowi po angielsku, wiec trzy osoby tlumaczyly mu najpierw dlaczego ja chce zeby to ON a nie ktos inny obcial mi wlosy.
Jak juz tyle pojal to zaczal je skracac tak o pol centymetra, na co jak reagowalam przeczacym kreceniem glowy, ze NIE bo ma byc KROTKO a nawet krocej.
I znow przychodzil z pomoca sztab tlumaczy:)))
Nareszcie sie udalo, jestem ciachnieta jak chcialam i teraz moge sie wybierac do szpitala jak zajdzie potrzeba.

I ostatnie w sumie zyczenie a nie doniesienie, to niech sie ta zima wreszcie skonczy!!!
Wiosny mi trzeba!!!!!!!!!!!

Nie wiem czy bede w stanie odpowiadac na komentarze, postaram sie, ale nie obiecuje.

39 comments:

  1. Tak! Wiosny, słońca, światła!
    Mądrość republikańska mnie powaliła...mowę na chwilę mi odebrało!
    Buziaki Star! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na brak slonca nie narzekam, mamy go naprawde pod dostatkiem przez cala zime nosze okulary sloneczne:))) Ale ciepla mi sie juz chce.
      Z ta madroscia, to wiesz jak jest:)
      Geniusz jest zawsze ograniczony tylko glupota bywa bezgraniczna.
      :***

      Delete
  2. Nie no, zmyślasz z tym gościem!!!!!

    Pikczer poproszem :)))
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wyobraz sobie Rybciu, ze nie zmyslam. Ja wiem, ze mam wyobraznie, ale takie cos przerasta nawet moje mozliwosci.

      Delete
    2. Nie śmiałam o pikczer poprosić, ale skoro Rybka prosi, to i ja się podłączam :))

      Delete
    3. A ja jestem blondynka, bo pomyślałam w pierwszej chwili, że Wy chcecie zdjęcie tego gościa i se myśle: po co on Wam?
      Wiosnę jak by się dało to bym Ci podesłała, ale nie potrafię...

      Delete
  3. A te tabletki po to sie dowcipnie bierze? Bo ja tez myslalam ze polyka. To wtedy taka sonda bylaby ok, co nie? Co nie przeszkadza w tym ze sam pomysl jest kretynski.
    Pikczer dawaj z temy wlosyma :-)

    ReplyDelete
  4. No i amba wciela mi komcia...:( W skrócie mialo byc ze mam alergie na głupotę ostatnio i najchętniej bym sie odcięła od wszelkich mediów. Za nerwowa jestem.
    I nie wiem czy pociesza mnie fakt ze ma to zasięg globalny....
    Wszedzie kurwa fajnie. a np pracuje z ludźmi ktorzy uważają ze dziennikarze z Charlie Hebdo zasłużyli sobie, bo proroka die NIE obraza. Należało im sie.
    I tak jak od mediów moge sie odciąć, to juz do pracy musze chodzić..... Nic to, trzym sie kochana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIE obraza sie " mialo byc
      - ach te grube paluchy

      Delete
  5. Jedna koleżanka studentka weterynarii na podstępne pytanie jednego z lekarzy, czy kobieta moze zajść w ciaże podczas seksu oralnego, rzekła, że raczej nie, bo w ustach jest przecież inne ph... Hi hi nadaje sie do pisa. Pozdrowienia

    ReplyDelete
  6. ale po co ta kamera miałaby być?
    a jeśli ta tabletka miałaby wylądować w cipce ( hahaha) to czemu tej kamery nie włożyć do tejże cipki??
    czyżby sie obawiał, że mogłybyśmy się tą kamerką przy okazji masturbować?
    albo lekarz by nią nas wybzykał ku obopólnej przyjemności ???
    no gratuluję ciemnoty:)))
    on zasługuje na honorowego nomen omen CZŁONKA PISu :P

    ReplyDelete
  7. Star, nie musisz pisać regularnie,bo faktycznie będziesz raczej zajęta, ale raz na jakiś czas wyślij "oficjalny komunikat o stanie zdrowia i samopoczucia"- mogą być ze dwa zdania.
    A my tu będziemy za Ciebie kciuki trzymać i niczym wiatr słoneczny przesyłać w Twoja stronę ciepłe a raczej gorące myśli.
    Mnie też się już chce takiego prawdziwego, wiosennego ciepełka.
    Buziam;)

    ReplyDelete
  8. Star, to Ty przynajmniej masz słońce, a u nas ostatnio jakoś malizna w tym kierunku, przez co chodzę mało przytomna i opróżniam wiadra kawy :)
    Historia przednia, z takich co można nazwać " hit sezonu" :P
    ♥ ;****

    ReplyDelete
  9. A pikczer fryzury zapodasz?

    Jestem przekonana, że republikanie do szkół nie chodzili, to tylko tłumaczy brak fundamentalnej wiedzy i niechęć do edukacji.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  10. A ja to chyba się do tych republikanow zapiszę, bo nijak mi nie wychodzi, jak on sobie wyobrażał te piguły w żołądku kamerka rozpoznawać - opisane jakoś je w USA mają czy co? No bo COS autor tego pomysłu MUSIAŁ mieć na myśli, a ja nie umiem dociec CO? To chyba mnie przyjmą jako członka, jak myślisz? I dołączam się do prośby o fotkę w aktualnej fryzurce!

    ReplyDelete
  11. Buziaki kochana-ty mnie zawsze wprowadzisz w swietny humor!Trzymam kciuki!!!

    ReplyDelete
  12. Tulam, buziam, ślę ciepełko i 3mam kciuki!!!

    ReplyDelete
  13. Ale tak naprawde to co Wy chcecie ogladac na tych zdjeciach?
    Przeciez tyle juz bylo zdjec mojej lysej glowy.
    Jakas fascynacja lysina???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardziej Twoje cudne oczy no i oczywiście stosowne kolczyki :))

      Delete
  14. A czemu by nie? Wzorce trzeba czerpać, gdy słuszne... Tak mi się coś wydaje, że niedługo dołączę?

    ReplyDelete
  15. To może i Dziedzica ktoś odmieni :-D
    No, ale niech Dziecię me szaleje, bo Babcia zdrowsza jak za nim pobiega ;-)
    Republikanin mnie na łopatki rozłożył, rżymy w pracy jak opętani ;-)

    ReplyDelete
  16. Głupota oczywiście nie zna granic ni kordonów, nie ma płci, narodowości i orientacji. Chociaż faktycznie mniej boli jak się objawia na innym podwórku. A tok myślenia akurat rozpoznawalny. To jest mizoginia z gatunku "moja kobieta - moja rzecz". Tacy ubolewają nad tym, że istnieją kobiety "bezpańskie" i chętnie się zgłaszają do dyscyplinowania ich. W myśl zasady - wszystkie kobiety są nasze. Jakby Ci taboret z uporem maniak nie chciał stać tam , gdzie go postawisz, to też być go w końcu gwoździem przybiła. Oni mają tak samo. Osobiście się brzydzę takim światopoglądem i obawiam się, że to niereformowalne.

    U nas jednak kler i jego "mądrości" bierze pulę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwodnik, dokladnie tak to jest jak opisalas:) Niestety, jest to zjawisko nierformowalne u Was poglebiane przez kler, u nas palme pierszenstwa dzierza ewangielicy. Wiesz ci co to sie musieli drugi raz narodzic, bo im za pierwszym razem nie wyszlo:)))
      Ja sie urodzilam za pierwszym razem doskonala:P:P
      Najbardziej mnie dziwi, ze ludzie to popieraja, glosuja na to i zaszczepiaja wlasnym dzieciom.
      Ja pierdole, jak dziecku pozwolisz isc samemu do szkoly, ktora sie znajduje trzy ulice od domu to rodzicow aresztuja za niewypelnianie obowiazku opieki nad nieletnim, ale jak ten sam rodzic robi dziecku akwarium ze zlotymi rybkami z glowy to moze zostac pastorem, tudziez inszym biskupem.

      Delete
  17. nie odpowiadaj, ale wiedz że trzymam kciuki i przesyłam masę dobrych myśli. zdrowia jak najszybciej!

    ReplyDelete
  18. Do boju, Stardust :* Tutaj wszyscy znajomi i nieznajomi (znaczy Twoi nieznajomi, ale moi znajomi, jakkolwiek to nie zabrzmiało) fluidy ślą, z gatunku tych najlepszych. A wiesz, że coś jest ba rzeczy, bo i moja MW zmienia się powoli w ogarnietą panienkę?? :) Zdrówka, Gwiezdny Pyle i nie daj się :) :*

    ReplyDelete
  19. mnie tez trzeba wiosny! ciesze sie, ze piszesz :)

    ReplyDelete
  20. ehe ciekawe czy dzieci też tak robił:)

    ReplyDelete
  21. zaraz będzie. własciwie spotkałam ją już w Amsterdamie, gdzie widziałam przebiśniegi, a stamtąd dobre połaczenia i do NY i do Polski :)))

    Wasi Republikanie to miód na moją obolałą polską duszę. Że to nie tylko u mas można takich kretynów spotkać :)

    Wizyta u fryzjera, który nie rozumie języka to dowód na Twoje SZALEŃSTWO. Tego ja bym nie potrafiła. Ale może dorosnę ;))))

    Cmoki ! :*

    ReplyDelete
  22. U nas to ani zimy porządnej ani wiosny jak na razie.
    Wnusio miodzio, aż miło czytać:)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  23. Ja też tęsknię za wiosną.
    Ale przede wszystkim chcę zakończyć tę pracę, której się podjęłam i odpocząć.
    I żeby się udało wyreperować mojego piesia na zdrowie!
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete
  24. Witaj Star.
    Trochę późno zabrałam się za czytanie blogów.Niestety co jakiś czas mam doła.Zwłaszcza zimą , ale ona na szczęście się kończy.Widziałam już przebiśniegi a wczoraj w ogródku mojej córki zakwitły pierwsze krokusiki.Teraz będzie już co raz cieplej , piękniej i musi być lepiej:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie Star.

    ReplyDelete
  25. Witaj Star.
    Trochę późno zabrałam się za czytanie blogów.Niestety co jakiś czas mam doła.Zwłaszcza zimą , ale ona na szczęście się kończy.Widziałam już przebiśniegi a wczoraj w ogródku mojej córki zakwitły pierwsze krokusiki.Teraz będzie już co raz cieplej , piękniej i musi być lepiej:))
    Pozdrawiam Cię serdecznie Star.

    ReplyDelete
  26. a se rób co chcesz i bądź szczęśliwa! wiosna tuż tuż!
    Buziale:*

    ReplyDelete
  27. Star może jakąś kropkę , kreskę ??? bądź ludziem ;-)

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...