Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, March 16, 2015

Konkurs bez nagrod

Najstarsi onkolodzy gadajom, ze aby zwalczyc guza to trzeba go jakos nazwac.
Nazwac mozna roznie, imieniem, haslem, nazwa przedmiotu, slowem byle jak, byle co wazne zeby sie czlowiekowi odpowiednio kojarzylo i zeby czlowiek mogl sobie robic wizualizacje w czasie chemii tudziez radiacji. I tak mozna sobie wyobrazic, ze chemia roztopila srubki i czolgowi (tak nazwalismy raka) odpadlo kolo i lufa. Albo ze radiacja wypalila diablowi jedno oko na skutek czego nastapil tez wybuch ze zniszczeniem wiekszosci prawego roga jesli guza nazwalismy diablem.
Moze tez byc, ze chemia spowodowala, ze 80% emerytek przestalo placic na radio z ryjem i tym sposobem radyjo z ryjem bedzie sie ukazywac na antenie tylko 20% dotychczasowego czasu.
Mozna tez guza nazwac iminiem kochanki meza, lub znienawidzonego szefa... itp. itd.
Wazne zeby dzialalo.
Moj poprzedni guz mial wdzieczne imie "stary bialy chuj" co mialo oznaczac pierdolony republikanin.
Guz zostal pokonany trzema chemiami a starym bialym chujom tez sie dzieje nie najlepiej w ich organizacji, czyli dziala:)))
I nareszcie dochodzimy do sedna sprawy czyli pytania konkursowego.
Jak sie nazywa moj nowy guz?
Odpowiedzi prosze zglaszac w komentarzach.
Konkurs jest bez nagrod bo i czego mozna sie po mnie w tej chwili spodziewac, w najlepszym przypadku moge komus wyslac jako nagrode kawalek polpasca, ktory mnie wlasnie dopadl i sprawil, ze od czwartku jestem w szpitalu.
Tak wiec nagrod nie bedzie, ale dlaczego mialoby nie byc zabawy?






54 comments:

  1. Putin i mnie się podoba, ale czy tak go nazwałaś to nie wiem, ważne, żeby poległ

    ReplyDelete
  2. Maniek zasraniec albo okurwieniec, i półpaśca nie chcę jakby coś

    ReplyDelete
  3. Ehhh, jeszcze ten półpasiec :( Bo gdyby nie on, to napisałabym, że ok- spróbuję zgadnąć, ale jeśli nagrodą będą gołąbki :)
    A tak serio- pojęcia nie mam, ale jestem pewna, że wymyśliłaś coś jeszcze lepszego niż "stary biały chuj" :D

    ReplyDelete
  4. też mi Putin do łba przyszedł. Widzę, że nie jestem oryginalna i chyba się go tutaj dosyć zgodnie boimy. Star - co się w Stanach mówi o konflikcie na wschodzie Europy?



    ReplyDelete
    Replies
    1. Dołączam do pytania spt, bo też jestem ciekawa a Tobie wierzę.

      Delete
    2. bo u nas STRASZĄ. straszą jak cholera. ale w Polsce to nawet prognozę pogody spiker zaczyna tak mówić jakbyśmy byli w epicentrum trzęsień ziemi i gradobić. Rozumiesz. Luty. Zima. A ten zaczyna w rytm marsza żałobnego - ŚNIEG .... i zawiesza głos w głuchej rozpaczy. To może i tym Putinem tylko STRASZĄ a wcale tak groźnie nie jest.

      Delete
  5. Voldemort (bo u nas na czasie...) - czyli zniszczyć dziada!

    ReplyDelete
  6. cisnie mi sie brzydko na usta kut*s ale putin tez jest ok

    ReplyDelete
  7. Nawet nie próbuję zgadywać, najważniejsze, że Ty wybrałaś dobrze i będziesz wizualizować jak się patrzy!!!!
    Niech się rozpada i idzie w cholerę!
    Wysyłam moce i przeganiam półpaśca też!!!!
    :***

    ReplyDelete
  8. proponuję : Varterral

    To z bestiariusza i wygląda moim zdaniem na tyle obrzydliwie, że można sobie wizualizować wyrywanie po kawałku rączek i nóżek. Tu sobie obejrzyj http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20110331164425/dragonage/images/4/4d/VarterralDAII2.png
    Wygląda groźnie, więc satysfakcja z pokonania będzie większa.

    ReplyDelete
  9. Putin jest najlepszy. Alternatywnie "zgniły ziemniak". Powodzenia w niszczeniu.

    ReplyDelete
  10. Putin! :)
    Półpasiec :P Też mi nagroda, dopiero co miałam ospę, więc taka nagroda do kitu by była :)
    Trzymaj się mocno łóżka szpitalnego, co byś nie spadła ;) I walcz z chujem, kutasem, czy tam Putinem. Byle skutecznie ;)

    ReplyDelete
  11. Ojciec dyrektor? Za półpaśca dzieki, ale muszę wyznac, ze wierze w nietypowe metody. Przedwczoraj gadałam z moim czytnikiem, który znow zaczął fikac, a w serwisie udaja niedorozwinietych. Ta metoda zadzialała na moje chore kolanko, temu więc tez zaproponowalam walenie weń młotkiem. On wie, że zrobię to z najwyzszą przyjemnościa i niezwykle drobiazgowo. Działa kutas jeden i już nie fika. Twojemu prześladowcy życzę, by zdechł!

    ReplyDelete
  12. Guz- Rydzyk, bo tak samo pożyteczny jak tamten. Półpasiec - nic dziwnego, masz rozchwiany system immunologiczny, czyli chemia zadziałała.Wiem jakie to paskudztwo, bo już miałam kiedyś. A tak się przy okazji podrapałam ,że aż mi się infekcja wdała. Lekarz-wesołek śmiał się, że zapewne używałam do tego celu pilnika o wdzięcznej nazwie raszpla. Fajnie, że dałaś głos- od razu czuję się doinformowana.
    Buziam;)

    ReplyDelete
  13. Stary ruski dziad, mówiąc delikatnie :-) ;-P

    ReplyDelete
  14. Coś w tych komciach wschodem powiewa. A to Putin, a to Stary ruski dziad. A ja kiepska w konkursach jestem i wyobraźni nie mam tak szalejącej to nie wezmę udziału.
    Chciałam do Ciebie pomachać: pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  15. Moja Mama swojego guza mózgu nazywała dzikim lokatorem, a każdą sesję naświetlań negocjowaniem warunków wyprowadzki :) Wynegocjowała w końcu eksmisję, a lokator nie wrócił już nigdy czego i Tobie oraz wszystkiego czego Ci trzeba z siłą Hulka i pomysłowwością Spidermena, życzę :***

    ReplyDelete
  16. pólpasca tez trzeba by nazwac a co!
    utasy jedne

    ReplyDelete
  17. Kochana, a może najprościej - Mituś? To na cześć pewnego miłośnika zwierząt... To wyjątkowy bałwan.
    Całusów moc - Marek

    ReplyDelete
  18. Putin;)
    ale pewnie u ciebie jakaś inna cholera bardziej popularna;)

    ReplyDelete
  19. Ja jestem kiepska w konkursach:))
    Ale ściskam Cię:*

    ReplyDelete
  20. O dziwo, tym razem będę w większości. Putin, albo Osama, czy inny jaki Castro.

    ReplyDelete
  21. A mnie sie stary bialy chuj najbardziej podobal. Takie cos chcialam zaproponowac, ale kurcze tamten juz zdech to nie bedziem nieboszczyka fskszeszalim. Moze ta nowa lymphoma to kobieta jest? Stara smierdzaca kurwa na przyklad zazdrosna.

    ReplyDelete
  22. Wdzieczne imie "mlody czarny chuj" co ma znaczyc "pierdolony demokrata"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow niedosc, ze republikanka to jeszcze rasistka, ale to w 90% idzie w parze.
      Uprzedzam, ze nastepne tego typu komentarze bede wrzucac do spamu.

      Delete
    2. "Młody czarny chuj" brzmi bardziej jak fantazja seksualna a nie jak imię dla raka:)))))))))))))))))))))))))))))))))

      Delete
    3. Odwodnik tez moze byc, a autorka komentarza zamiast bezpartyjna, powinna miec nick niedopchana:)))

      Delete
  23. Korwin-Mikke :) Że zostanę przy polityce. Gorszego oszołoma nie ma. Ale słaba jestem w nazywaniu, więc niech Dziad zwie się, jak chce, żeby tylko dupę w troki wziął, poszedł, gdzie raki zimują i dał Ci święty spokój. Mam nadzieję, że półpasiec Cię nie zmoże, bo kto w sumie da radę najlepszemu na świecie rocznikowi 1954?? Dobrych fluidów ślę moc, nie ma dnia, żebym o Tobie nie myślała. Co dzień sprawdzam, czy coś napisałaś, choć rozumiem... Jak ten Internet zbliża ludzi, nieznajomych, dalekich, innych...

    ReplyDelete
  24. Ja tam Sare Palin bym widziała, zamiast tego Putina. Większa kurwica i mobilizacja by wyrzucić szybko i skutecznie ;)

    ReplyDelete
  25. Nie mam pojęcia,z pewnością wymyśliłaś odpowiedniej mocy nazwę.

    Pieprzone gówno i jeszcze półpasiec, a niech odwalą się od Ciebie!

    ReplyDelete
  26. Star, ja wierzę, że Ty wybrałaś najlepiej:P
    Wygoń te wszystkie choróbska w pierony :P
    Buziole 😉:***

    ReplyDelete
  27. Hrabia Paszol von mnie naj pasuje:)))Buziole

    ReplyDelete
  28. Sluchajcie, to chyba zaczelo dzialac, bo Putin ponoc choruje ! Zgnily chuj !

    ReplyDelete
  29. Oh Stardust, Ty jestes NIEPOKONANA:)) hahaha - tylko po Tobie mozna by sie spodziewac takiego szalonego przewrotnego poczucia humoru:)))) Coz za cudowny pomysl - niestety ja nie dodam nic nowego bo rzeczwiscie tylko przeklenstwa sie cisna na usta, a pomyslowymi nazwami to jakos nie moge sie wyslowic.
    Sciskam cie bardzo mocno w pasie - jestes jedyna!!!

    ReplyDelete
  30. wow, putin wymiata! ale "biały chuj" w sensie republikanin też niezłe, nic dziwnego że odszedł... he he Star, już chyba dawno nie wyznawałam ci miłości! :-) trzymam za ciebie wszystkie kciuki, nie tylko moje! na pohybel putinowi!

    ReplyDelete
  31. No nie wiem, nie wiem, a jak nazwiesz i pokochasz?
    Ja, swoją Psicę czasami nazywam Łajza Minelli, może się nada :-D

    ReplyDelete
  32. Ja bym chyba nazwała "zgniły sąsiad", ale Ty sobie rozważ, czy to Ci pasuje. :)
    Trzymaj się Kochana!

    ReplyDelete
  33. Putinem nie radzę nazywać. Bo Putin może być jak Lenin - wiecznie żywy. To musi być coś, co da się pokonać, więc proponuję: Hydra lernejska. Uporał się z nią Herkules w swojej drugiej z dwunastu prac. Ty też sobie poradzisz, jestem pewna. Wspieram Cię od zawsze, na zawsze. Zosia.

    ReplyDelete
  34. Jak zwal tak zwal,najwazniejsze zeby go pokonac.

    Ale jak konkurs to konkurs,ja bym go nazwala KOMORNIK,bo zajmuje to co nasze i latwiejsze w zwalczaniu (czego z calego serca Ci Star zycze) niz glupota republikanow.

    XOXOXOX

    ReplyDelete
  35. Putin gorszy niż rak, można się go nie pozbyć. Po drugie, w Tobie Star on nie ma prawa siedzieć, ten potwór.
    Może Gówniarz- młody wiekiem, łatwy do pokonania i postawienia na baczność :)
    całuję Cię, kochana :***

    ReplyDelete
  36. przelotny przebrzydłek pospolity

    Z małej litery i bez zajadłości, żeby mu nie nadawać rangi, bo bydle mocy nabierze.

    Ściskam mocno i wspieram duchowo z calych sił, coby był przelotny i niepowracalny. Eulampia.

    ReplyDelete
  37. Jinx
    Creepy
    The Thing
    SOB

    Good luck, Star.

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. Cholerny biały cienias - dużo robi hałasu, ale (jak to cienias) da się szybko przegonić. A ten półpasiec paskudny to już naprawdę nie umie się zachować, żeby tak się z butami pakować tam, gdzie już i tak tłoczno i nikt, ale to nikt go nie zaprasza. Star, dużo siły życzę! Buziaki ślę - ja również ze szpitalnego łóżka.

    ReplyDelete
  40. Moja propozycja to Małgorzata. Nie pytaj! :-D

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...