Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, March 19, 2015

Veronika

Tak ma na imie moj guz.
Kto pamieta to pamieta, kto nie pamieta to przypominam ze Veronika to moja dawna onkolog, ktora mnie wkurwiala do bialosci.
To ona totalnie zignorowala ten nowy guz a wiec zasluzyla sobie na ten zaszczyt bezsprzecznie.
Zaskoczona jestem tym Putinem, chociaz w sumie rozumiem, Europa zyje w strachu przed Putinem, u mnie o Putinie cisza. Putin jest problemem Europy a Ameryka moze tylko obserwowac do czasu kiedy Europa sobie nie poradzi wtedy moze wejsc do akcji, ale nie wczesniej.
Uwazam, ze to bardzo rozsadna polityka.
Oczywiscie gdyby prezydentem byl jakis republikanin to juz od dawna byla by otwarta wojna z Rosja i pewnie jeszcze ze cztery lub piec innych wojen. Na sto procent z Iranem.
Na szczescie Obama nie rwie sie do wojny jak pies gonczy.
Wystarczy, ze dostal w spadku od kretyna buszowatego dwie wojny, ktorych w zaden sposob zakonczyc sie nie da, bo byly zupelnie bezprawnie rozpoczete.
Nie moge pisac wiecej.
Jestem w szpitalu i nie bardzo mam czas i energie na pisanie.

35 comments:

  1. A mowilam ze to kobieta :-) Veronica Cunt, ladne imie, hue hue hue.
    No to czymaj sie tam w tym szpitalu. Sily kochana Star, sily Ci zycze i wysylam milion dobrych mysli za ocean :-*

    ReplyDelete
  2. Wysyłam dobre myśli, trzymaj się Star :*
    niech Weronika spada na drzewo!!

    ReplyDelete
  3. Verka :)))

    Tutaj się zupełnie inaczej mówi o podejściu Obamy. Bo to nie jest tylko problem Europy. To jest problem NATO.
    Ale może dobrze, że w USA paniki brak.

    Całusy :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt NATO to nie tylko Ameryka, ale rowniez inne panstwa i wiec decyzja ze tak powiem nalezy do tych wszystkich panstw a nie tylko do Ameryki. Co mowia o Obamie w Polsce to mnie akurat lata wedle odwloka. Obama jest prezydentem Ameryki a nie Polski. Ja sie do polskich wyborow i prezydentow nie wtracam, a jak Polacy chca sie wtracac to przeciez im nie zabronie najwazniejsze, ze nie maja wplywu, wiec ze tak powiem tez mi to lotto.

      Delete
  4. Trochę szkoda takiego ładnego imienia na tego dziada :), ale skoro pani okolog się nie przysłużyła, to cóż. Taki klimat. 'Veronika' musi zginąć.
    Myślę ciepło i pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  5. O tak, Verka to słuszne imię. A co do polityki, uważam- podobnie jak Ty, że jest bardzo słuszna.
    Trzymaj się Star, siły, siły i jeszcze raz siły!
    Buziaki

    ReplyDelete
  6. Trzymaj się i nie puszczaj. Chyba, że Verkę, z torbami:)).♥

    ReplyDelete
  7. Też dobrze, jak Cię wkurwiała, to się jej pozbyłaś. Tę Verkę też pokonasz :)

    ReplyDelete
  8. Kurwa, moj komentarz szlag trafil.(pisze na telefonie)
    Poczekam na Twoj powrot do domu to sobie pogadamy😊buziam xoxoxo

    ReplyDelete
  9. Moce Star!!
    Weronka się zbiera i znika!

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. Przepędź tę Verę Paskudę czym prędzej! Niech się boi naszych dobrych mysli słanych z całego świata ku Tobie i niech już nigdy Ci się na oczy nie pokazuje!

    ReplyDelete
  12. Verke olać ciepłym moczem! Pogoniłas tamta to i dla tej miejsca nie ma! Skoro w szpitalu, to nie będę na razie dzwonić co by Cię nie nękać, bo wiem, ze gadać sie Tobie tez nie chce. Ściskam mocno. Daj znać jakoś jak już będziesz bardziej w nastroju

    ReplyDelete
  13. Jak to nie masz czasu w szpitalu? To co Ty tam robisz? Imprezy urządzasz?

    ReplyDelete
  14. Trzym się Star! Brzmi głupio? Może i brzmi ale co tam. "Trzymiem" za Cię kciuki oraz gigabajty pozytywnej enwrgii ślę, gdy z jedziemy na tym samym wozie. Albo inaczej....w tej samej karecie mamy miejcówki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akular, przerazilas mnie tym komentarzem. Mam nadzieje, ze wszystko u Ciebie w porzadku, jesli nie to pamietaj, trzymam kciuki:****

      Delete
  15. Energio leć do Star!

    Niech i będzie Weronika, ale tej pani już podziękujemy, nie zaproszona, niech spada.


    ReplyDelete
  16. No fakt, Weronika go nawet chyba nie dostrzegła- pamiętam jak zapewniała,że wszystko jest OK. To ten lekarz (Wojtek?) miał tylko podejrzenia co do tego co widzi, choć stawiał na grasicę. Zaduś Weronikę jak najprędzej, skup się na tym z całej siły. Przesyłam Ci same pozytywne fluidy a Ty duś Weronkę i wracaj do zdrowia.
    Buziam;)

    ReplyDelete
  17. Poradzisz sobie. Łażąc co dzień, myślę, czy Ty też łazisz?? I... co najlepszego mam, za ocean ślę. I czekam na veni, vidi, vici...

    ReplyDelete
  18. czyli że to jednak nie była grasica a paskud?
    Verka.
    I dobrze.Niech będzie Verka;)
    Niech jej wyrwą rączki i nóżki ,Star na zdrowie;)

    ReplyDelete
  19. Ślę pozytywne myśli, trzymaj się Star!!!!

    ReplyDelete
  20. Flujdy lecą. Dużo flujdów. Niech przegnają tę Verę w cholerę. Niech leci w tak zwane pizdu. na bory i lasy. I niech nie waży się wracać.

    ReplyDelete
  21. nieustanne usciski we wszystko!!:) trzymane wszystkie kciuki! a veronika na pohybel!

    ReplyDelete
  22. trzym się i dokop tej suce Verce!!

    ReplyDelete
  23. i jeszcze dokarmiala go Twoimi nerwami
    mam nadzieje ze teraz pod opieka innych lekarzy pokazesz veronice gdzie jej miejsce

    ReplyDelete
  24. Wiedziałam, że coś extra wymyślisz:p
    Jednej Verki się pozbyłaś to i tą wykopiesz w pizdu!!!!!
    Star :***

    ReplyDelete
  25. No fakt Verka zapomnielismy o niej. No wstyd. Kurde myslalam I nie wpadlam na Nia.
    Wracaj do zdrowia I wypi****** z tego szpitala😊
    Ps.wybacz slownictwo😌
    Zciskam

    ReplyDelete
  26. Jeżeli mogę słówko..., Ponieważ udało mi się pozbyć kilku guzów (między innymi z kręgosłupa, węzłów chłonnych, płuc), zaryzykuję jeszcze jedną prostą radę, oprócz tego chrztu dla guza. Spróbuj się wczuwać w sens leczenia. Jeśli to chemioterapia- wizualizuj sobie truciznę, która rozchodzi się po ciele, ścigając komórki nowotworowe i niszcząc je po kolei. To właśnie to się przyjmuje przez kroplówkę. W wypadku lamp, można sobie wyobrazić wypalanie guza. Dużo łatwiej znieść leczenie, gdy wiesz, po co to jest i co się dzieje.
    Kiedyś napisałem cykl o walce z nowotworem- może przydługi i dla niezainteresowanych nudny, ale jest w nim wiele istotnych spraw:
    http://retrospekcjewolanda.blox.pl/2013/05/Spotkania-z-rakiem-cz1-poczatek-drogi.html
    http://retrospekcjewolanda.blox.pl/2013/05/Spotkania-z-rakiem-cz2-rozmowy.html
    http://retrospekcjewolanda.blox.pl/2013/06/Spotkania-z-rakiem-cz3-leczenie.html
    http://retrospekcjewolanda.blox.pl/2013/06/Spotkania-z-rakiem-cz4-ostatnia-zdrowienie.html
    Zatem wracaj do zdrowia, używając wszelkich możliwych sposobów.

    ReplyDelete
  27. Dużo sił i zdrowia życzę. Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...