Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, May 24, 2015

???



Nic nie kumam.
Bo mnie mowili, ze to jakis dudus tudziez inny dupek byl kandydatem, a na zdjeciu jest cus usmarkane jak kaczka, domyslam sie, ze jak idzie jak kaczka i kwacze jak kaczka to musi byc kaczka.
Ten dwie glowy dalej to chyba antos macierewiczow od morderstwa smolenskiego:))))))))))
Tacy uchachani to moze dali by sie namowic na jakas zwycieska balange Trupolewem?
Najlepiej tam gdzie wysokije brzozy.
To chyba jedyna nadzieja.
Az zasiegnelam jezyka u Kubsia Puchatka, bo Kubus zawsze wie najlepiej.


I juz mam podana cala madrosc jak na srebrnej tacy.
Te 52% to akurat bedzie mialo to na co sobie zasluzyli, a nawet dala bym im wiecej, bo ja hojna jestem.
Tylko tych 48% jest mi serdecznie zal.... bardzo zal.


203 comments:

  1. A pisałam, że szkoda że tych dokumentów nie masz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sollet nawet gdybym miala to bym z nich nie skorzystala. Widzialas to pomiotlo diabla pod konsulatem w NYC? ja widzialam. Mialo to "dziewcze " tak na oko z 90lat, brewki wyrysowane weglem, od nosa w dol i byla glosowac!!!
      Malo tego, to jeszcze mowila, ze to jest obowiazek kazdego Polaka.
      Mam nadzieje, ze ten elektorat PiSu wymrze w najblizszym czasie. A w ogole to jestem za odebraniem prawa wyborczego i nawet w nagrode oddam polskie obywatelstwo. Jakos nie widze sytuacji w ktorej bylo by mi potrzebne. Nie w tym zyciu:)))

      Delete
  2. A mnie to ani po pas ani po uszy. Niech se ludzia robią co chcą, demokratyczny kraj. Nam zbliżają się wybory, to będzie gorąco :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iza, mnie tez lata, bo ja sie tam nawet turystycznie juz nie wybieram, ale co mam zrobic z aktem urodzenia?
      Kurwa chyba se kupie jakis podrabiany, bo wstyd:))) Nawet z Iranu brzmi lepiej:))))
      Nie sadze, zeby przy naszych wyborach bylo az tak goraco tym razem. Podobno Bush wybiera sie do Polski w czerwcu po pocalunek smierci jak Romney 4 lata temu:)))) A to juz dobra zapowiedz.
      No i wiesz ten garnitur co republikanie wystawiaja to ma wieksze szanse na chycla, z prezydentura im tak latwo nie pojdzie;))

      Delete
    2. ;))
      Może masz rację, że tym razem gorąco się nie zapowiada, ale we mnie się ostatnio zagotowało, bo uważałam, że moje dzieci są w super, super szkole, nic tam z polityki nigdy nie było, wysoki poziom, dobrzy nauczyciele i te sprawy. Achy i ochy, tymbardziej, że polskie szkoły inaczej pamiętam. A tu nagle przychodzi mi 9 letni syn ze szkoły, który uwielbia panią od tzw. social study i ta pani podczas zajęć na temat rządu powiedziała im, że absolutnie nie wolno głosować na Clinton. I, wiesz, on to bardzo poważnie potraktował. No niby polityka mi zwisa, ale ... zagotowało się we mnie i nie wiedziałam, czy dziecko dokształcać w sprawie, że wolny wybór każdy ma, czy na temat różnic między Republikanami a Demokratami i co Republikanie myślą o szkołach...

      Delete
    3. A ja bym na Twoim miejscu zadzwonila (wiem, ze nie mozesz pojechac osobiscie) do tej nauczycielki i sobie z nia porozmawiala.

      Delete
    4. Ciebie Star do niej poślę :))

      Delete
    5. Wiesz, ze ja jestem dobra w zalatwianiu takich spraw:)))

      Delete
  3. Ja tez nic nie kumam bo odkad nie ma mojego Pieknego to ani razu nie zajrzalam na --a co tam panie w polityce?,zero dziennikow i wiadomosci.
    Mam wlasne problemy ,ktore sa niezalezne od wynikow wyborczych;)))

    ReplyDelete
  4. Nawet mi się komentować nie chce :((

    ReplyDelete
  5. Hodowla małorolnych i biedy w końcu się opłaciła.
    Wrócił analfabetyzm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie tak, im wyzsza swiadomosc spoleczna tym lepsze wyniki glosowania, tylko tej swiadomosci nie styklo tym razem.
      Pocieszajace, ze jest w narodzie 48% madrych, szkoda tylko, ze beda cierpieli z powodu 52% ciemnoty.

      Delete
    2. Ja mysle, ze zdecydowala wiekszosc czyli prosci wiejscy ludzie.Komorowskiego mieli dosc a nowy , to zawsze nadzieja , ze cos sie zmieni.No i na wsi kroluje Kosciol wiec wybor byl jasny.
      Co wybrali, to beda mieli.

      Delete
  6. Kubuś Puchatek wymiata:), jak zawsze zresztą. Dobrego dnia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puchatka ukradlam od kolezanki, Zante:)))

      Delete
  7. Ręce opadają. Serio. Wygrał gość, który ma urojenia (bo skąd on kasy natrzepie na swoje obietnice - to nie wiem) i za którym stoją inni, równie pokręceni (wiadomo)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granato, ale ludzie nie licza i nie pytaja skad on wezmie te kase, na tym wlasnie polega glupota.

      Delete
  8. Oj, oj, oj ..... i znow dostana po dupie .... jak Unia nie da!!!
    Pozdrowionka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unia, tez chyba sie wreszcie zbuntuje, bo i skad i jak dlugo moze dawac do dziurawego worka?

      Delete
  9. No to teraz juz szybko sredniowiecze do Polski wroci.Polowa lekcji w szkole to bedzie religia,in vitro bedzie karalne i kto wie czy niechodzenie do kosciola nie bedzie karalne.A nastepne to juz tylko polowanie na czarownice i stosy .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urszula, juz wczoraj krzyczeli o stosach, no moze nie doslownie, ale juz byly krzyki na temat sadow i trybunalu stanu.

      Delete
  10. Spokojnie Stardust! "wybrali my demokratycznie" nowego Straznika Zyrandola ;) Przyjdzie jesien i wtedy ewentualnie zaczniemy sie bac/myslec o wyjezdzie/pakowaniu tobolkow itd ;)


    p.s. a poohcia se ukradnelam ! ;) :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. i jeszcze jedno Star...a propos Twojego komentarza o Twoim akcie urodzenia...nigdy nie wstydze sie i wstydzic nie bede swojego pochodzenia, gdziekolwiek jestem, z kimkolwiek mam do czynienia. Nie maja wina jest to, co robi nasza demokratycznie wybrana wladza, bo to wladza rozpierdala nam Polske. Wstydzę sie tylko tego, ze po raz drugi wybieralam mniejsze zło, a tym razem sie nie udalo.

      Delete
    2. Ja sie nie wstydze wybierania mniejszego zla, bo jednak ono jest MNIEJSZE a to juz duzo.
      Z aktem urodzenia to oczywiscie zart, ale jak by kto mial na zbyciu nawet taki z Rumunii to moze sie skusze:)))

      Delete
    3. Odkrylas Ameryke Ade:))))))))))))

      Delete
  11. Powiedziałabym, że słowo "gówno" jest tu kluczowe, aczkolwiek być w nim po pas, to jednak lepiej (kurwa, to słowo kiepsko tu mi pasuje) niż po uszy...
    Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlasnie o to chodzi, ze z gowna po pas byla szansa sie wygramolic, z takiego po uszy, bedzie ciezko.

      Delete
  12. Na wieść o tej fatalnej decyzji mądrutkich rodaków już spadła wartość złotówki wobec innych walut. Wiesz Star, gdybym była nieco młodsza to natychmiast bym wyemigrowała. Zazdroszczę własnej córce, że od kilkunastu lat tu nie mieszka. Ale dopóki ludzie w Polsce nie zrozumieją, że państwo to nie jacyś mityczni "ONI" tylko my, wszyscy, tak długo będzie tu ten pieprznik - raz mniejszy, raz większy. Ciekawa jestem ile jeszcze lat
    upłynie nim wszyscy zrozumieją, że tylko i wyłącznie pracą można zbudować dobrobyt- ten indywidualny i ogólny, w skali kraju.
    No cóż, jeszcze trochę a w Polsce będzie działała inkwizycja i zapłoną stosy dla tych co nie chodzą do kościoła, stosują antykoncepcję by co rok nie rodzić dziecka . I z pewnością wprowadzą obowiązkowy podatek , np. dziesięcinę na rzecz kościoła. Przynajmniej nie będzie mi żal umierać. Obym tylko w następnym wcieleniu znów nie wylądowała w Polsce.
    Buziam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, mysle, ze kazdy kraj ma swoje podzialy na "my i oni" tutejszy odpowiednik PiSu to republikanie, ktorzy nas poczestowali Bushem dwa razy na cale 8 lat i teraz odkurzaja jeszcze jednego busza:)))
      Ale moze go blizej poznasz, bo ponoc sie wybiera do Polski w czerwcu, podobnie jak 4 lata temu Romney, mam nadzieje, ze mu ta wizyta podobnie pomoze jak Romneyowi:))))
      Obowiazkowa dziesiecina na koscioly to juz istnieje, bo przeciez koscioly nie placa podatkow a sa utrzymywane z pieniedzy podatnika.
      buziam:***

      Delete
  13. mam wyniki głosowania Polonii w Chicago - Duda - 01242 głosy, Komorowski - 00105 głosów
    nie piszę o tym na blogach bo mnie przecież zjedzą ale nie umiem tego zrozumieć - dlaczego ludzie mieszkający od wielu lat za granicą, mający tam swój dom, wychowujący tam dzieci, płacący tam podatki decydują o tym, jak ja mam żyć w kraju, z którego wyjechali podkreślam - na stałe.
    10 lat - tyle trwa 2 kadencje i jeśli ktoś mieszka za granicą dłużej niż 10 lat to niechże po tym czasie bierze udział w wyborach kraju, w którym mieszka, niech się integruje z tamtejszą społecznością, poznaje jego samorząd, strukturę i kulturę albo niech wraca i żyje tutaj tak, jak nam wybrał.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klarko, jakby co to ja wam nie wybieralam. Uwazam, ze o kolorze pokoju decyduje ten ktory w nim mieszka. ;)

      Delete
    2. od dawna tak uważam
      Wczoraj nastała jesień średniowiecza!

      Delete
    3. Klarka jak najbardziej się z Tobą zgadzam... uważam, że to bezczelność wsadzać nos w nieswoje sprawy, bo to TO SĄ NIE NASZE SPRAWY... mieszkasz za granicą dłużej niż 3 lata - zajmij się chwastami we własnym ogródku, nie przesadzaj sadzonek u innych! Nie miałabym czelności iść i oddać głos po 13 latach nie mieszkania w Polsce...

      Delete
    4. Klarko, masz ABSOLUTNIE racje!!!! Nigdy nie mieszalam sasiadowi w zupie i tez nigdy nie glosowalam i NIE BEDE glosowala w kraju, w ktorym nie mieszkam. Ja jestem nawet bardziej radykalna niz Ty bo uwazam, ze po 6 miesiacach pobytu poza granicami danego kraju prawo wyborcze powinno sie odbierac.
      Nawet chetnie oddalalbym obywatelstwo, bo i na co mi ono potrzebne? przeciez ze nie wroce wiedzialam od momentu kiedy wsiadlam do samolotu, zeby tu przyleciec.

      Delete
    5. Klarko, też się z Tobą zgadzam.
      Mówię dokładnie co Lola.

      Delete
    6. a ja glosowalam i nie rozumiem dlaczego mialabym tego nie robic.
      mam obywatelstwo, a przede wszystkim prawo do glosu.
      gdyby to nie mialo sensu, odebraliby mi je.
      czy chodzi zatem o moralne prawo?
      spojrzcie na frekwencje wyborcza w kraju, maja szanse zaglosowac dla siebie na miejscu a nie glosuja.
      fenomen ktory nie przestaje mnie dziwic.
      a tak naprawde ludzie oddawali zycie by moc glosowac, wiec chocby z szacunku do tego to robie.

      Delete
    7. Twoja wola Lamio. Ja uwazam, ze nie mam moralnego prawa skoro tam nie mieszkam.

      Delete
    8. Lamio masz prawo do głosu ale również odpowiedzialność za swój wybór. Obawiam się jednak, że jeśli nasz rząd zechce wysłać na wojnę mojego syna, Ciebie nie będzie to tak dotkliwie bolało jak mnie. Tak, o to prawo moralne chodzi. Napisałam "10 lat" i podkreśliłam "na stałe" aby nie urazić uczuć patriotycznych, nie zranić nikogo i aby nikt nie poczuł się odrzucony. Szanuję emigrantów i podziwiam ich determinację i odwagę, cenię działalność polonijną i z radością goszczę w swoim domu przyjaciół mieszkających za granicą. Z ciekawością dowiaduję się o życiu w ich nowym kraju ale nie chcę, by nie ponosząc konsekwencji swoich wyborów decydowali o moim życiu.

      Delete
    9. to ja ruszylam tylek za tych co w domu siedza.
      jakby sie tak wiekszosc zebrala to by nie utyskiwali na tych co za granica bo by ich zmiażdżyli ilościowo.
      no i różnica między nami to długość lotu, 2,20 h makes a difference;))

      Delete
    10. Klarka, jeśli biore udział w wyborach to mogę zapewnić ze z całą odpowiedzialnością podążam za swoimi poglądami i przekonaniami.
      Syna nie mam, ale z męża takiego patriotę coby zaraz na te wojne leciał wierz mi - z emigracji czy nie więc wiem o jakich łzach mówisz.
      Za 2 lata stuknie mi 10, ale czuję, że mimo wszystko w Polsce też prowadzę życie. Do końca się nie wyprowadziłam, a poza tym z uporem maniaka twierdzę, że o to prawo do głosu również dla mnie walczyli.

      Delete
    11. Pomijajac wojne, bo ja na pewno nie oddala bym mojego syna do walki za kraj, z ktorego wyjechal majac 8 lat. Ale chodzi o codzienne zycie. Gdzie place podatki, gdzie place za przejazd przez autostrady, gdzie robie zakupy itd. Moim zdaniem to sa wszystko wazne sprawy, zwykle codzienne zycie i dlatego uwazam, ze nie mam prawa moralnego wtracac sie do zycia ludzi, ktorzy tam mieszkaja.
      To oni ponosza codzienne konsekwencje wyborow politycznych, nie ja.

      Delete
    12. Star ja czuję ten punkt widzenia.
      Ale czy głosuję komuś na złość w imię 'nie ktoś się męczy'?
      przecież to nie jest zabawa.
      nie głosowałam za więzieniem i innymi tego typu pomysłami, a właśnie przeciw.
      przeciw komuś tak megalomańsko zapatrzonego w siebie, przeciw komus kto wzbudza tylko litość i pytania w stylu 'a ten Wasz nowy prezydent to tak na poważnie'?
      a że nic z tego nie wyszło trudno.
      próbowałam:))
      nie mam sobie nic do zarzucenia.

      Delete
    13. Lamia, ja Ci bron buk nic nie zarzucam, ja tylko pisze o moim punkcie widzenia. Kazda z nas ma prawo robic co chce z tym prawem wyborczym. Ja nie korzystam, Ty korzystasz i nikt tu nic nie ocenia.
      buziam:***

      Delete
  14. i jeszcze dodam - spokojnie, rola prezydenta nie jest w Polsce tak ważna jak w USA

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to przecież preludium do jesiennych wyborów... Polacy waśnie wczoraj wyraźnie powiedzieli czego chcą

      Delete
    2. Mamma - mam nadzieję, że do jesieni prezydent elekt się "wykaże", a poza tym Antoni i Jarosław wyjdą z ukrycia, co trochę ostudzi zapał głosujących (Jacek Kurski już wczoraj szalał w TV).

      Delete
    3. Ruda, obawiam się, że nie....
      wiesz co zrobi Duda?? będzie się biedaczysko żalił jak to PO blokuje wszystkie te zmiany, które on chce w ramach wywiązania się z obietnic wyborczych wprowadzić i ludziska pójdą i na ten PiS zagłosują, coby mu to obniżenie wieku emerytalnego, podwyższenie kwoty wolnej od podatku i opodatkowanie hipermarketów (między innymi) ułatwić!!

      Delete
    4. Ruda, mam wrażenie, ze pokazowo Duda będzie się odcinał od pisu,

      Delete
    5. Klarko, rola prezydenta USA jest tez tylko dekoracyjna, bo uchwaly podejmuje Kongres, prezydent moze je tylko zawetowac lub podpisac.

      Dziewczyny, Duda chwilowo bedzie siedzial cicho... do jesieni, a jesienia razem z grzybami wychyli sie jarus z antosiem.

      Delete
    6. nie, już zapowiedziano, że kaczyński będzie premierem i bardzo się cieszę, że to zakomunikowali, może ludzie otrzeźwieją

      Delete
    7. też o tym czytałam. i jeszcze wspomniano coś o jego geniuszu. którego jak widać ja nie ogarniam.

      Delete
    8. Prezydent w Stanach sam w sobie też nie ma siły, tylko twarz do pokazywania.

      Delete
    9. Ruda, ale czemu nie ogarniasz? To bylo naprawde genialne posuniecie Kaczora. Wiedzial doskonale, ze on sam nie ma zadnych szans, wiec wystawil wydmuszke z ogromem energii, usmiechem. A sam czeka na stolek premiera, premier przeciez w Polsce wazniejszy.
      Jak go nie cierpie tak musze przyznac, ze tu wykazal sie duza dyplomacja.
      Ja to juz przewidywalam po pierwszej turze, ale znajomi w grupie dyskusyjnej nie bardzo chcieli mi uwierzyc.

      Delete
    10. Star - pewnie masz i rację, swój cel osiągnął. ale ja jakoś nie postrzegam go jako geniusza, ale przepełnionego żółcią, złośliwego, pełnego urojeń i megalomanii człowieka.

      Delete
    11. I tu sie z Toba Ruda zgadzam, ale to jest wlasnie ta druga strona medalu rownie genialnie wypelniona po brzegi nienawiscia i zadza wladzy.
      Po nas chocby potop, bo przeciez genialny jaroslaw juz ma niewiele do stracenia.

      Delete
  15. a ja obudziłam się w nowej rzeczywistości i zastanawiam się czego się napić: kawy czy od razu wódki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. łap za wódkę mamma... póki prohibicji nie wprowadzili:)

      Delete
    2. wódki i gumek to sobie chyba na zapas nakupię ;)))

      Delete
    3. :PPP
      Mamma, bede ci paczki z gumkami przysylac. Oby ich tylko sluzby specjalne jak kiedys kioskarki nie przekuwaly :P

      Delete
    4. Mia, to napijemy się razem, bo na trzeźwo będzie ciężko żyć:P

      Delete
    5. Stawiam na wodke Mia, duzo wodki:)))
      A gumek nie kupuj na zapas bo one sie po kilku miesiacach do niczego nie nadawaja:)) no chyba, ze planujesz po bozemu miec wiecej potomstwa to przeterminowane gumki moga sie przydac:)

      Delete
    6. I jeszcze się zastanawiasz?
      Najlepiej wódka do kawy :)

      Delete
    7. Ale to nie ja stawiam, w sensie funduje, bo w sumie to nie w mojej rzeczywistosci sie Mia obudzila, ja stawiam w sensie podpowiadam wybor wodki:)))

      Delete
  16. No to między innymi mnie i mego Ci tak serdecznie żal:( A propos wyników wyborów to wciąż jestem w szoku. Ależ te ludziska mają sklerozę...osiem lat wstecz i masowa amnezja w narodzie. A z innej beczki... nigdy nie uwierzyłabym nikomu kto tak beztrosko obiecuje wszystkim wszystko czego chcą. Nażarli się ludziska kiełbasy wyborczej do wypęku i tylko patrzeć, że się pochorują od ciężkich obstrukcji i biegunki. A niech mają co chcieli... ale dlaczego niewinni cierpieć mają. Nic to...nie będę się dalej bawić w czarnowidztwo..może nie będzie tak źle jak się obawiam ?

    ps. Jak dla mnie Puchatek w samo sedno utrafił, niestety:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps. A ten dalej w rządku obok przyszłej Pierwszej Córy usadowiony nie nie Antoś. Póki co, Antosia nie pokazują, by nie niepokoić narodu.

      Delete
    2. Nikus to naprawde nie Antos???????????
      Dala bym sobie reke obciac a nawet odgryzc ze to on:)))

      Delete
    3. Ten pan z brodą to ojciec A.Dudy:) A obok siedzi jego matka.

      Nie dziwię się, że się pomyliłaś w identyfikacji...podobny do Antosia. Tylko uśmiech zupełnie inny...sympatyczny jakiś, nie rekini. No i sprawdziłam, że i Antoś był na tej konwencji, tylko siedział dalej, choć też w pierwszym rzędzie, by się w oczy nie rzucać:)

      Delete
    4. No masz, ja w swiecie nie obyta to pomylilam tatusia z antosiem:)))

      Delete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Ty i tak gora!!! .... bo moglas glosowac, ja tego przywileju niestety nie mam, bo mi go kiedys "odebrali".
    "Piekni" maja wieksze szanse ..... tak mowia naukowe badania;-))
    Usciski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ineczko, Tobie odebrali, czy mam rozumiec, ze gdyby tego nie zrobili to do dzis bys brala udzial w polskich wyborach?
      Bo wiesz mnie co prawda nie odebrali, dali tylko paszport w jedna strone, ktorego nigdy nie wymienilam na konsularny. Od 26 lat nie posiadam ZADNEGO polskiego dokumentu i jest mi z tym calkiem dobrze.
      Nawet gdybym posiadala to mieszanie w cudzej zupie nie jest w moim stylu, podobnie glosowanie w kraju, w ktorym nie mieszkam nie jest zgodne z moim sumieniem.
      buziaki:***

      Delete
    2. No moze wyrazilam sie niezbyt scisle, ale ja starajac sie o szwedzkie obywatelstwo musialm pozbyc sie polskiego. Kilka miesiecy pozniej takie wymagania juz nie byly stawiane, tak ze wiele osob w Szwecji ma podwojne obywatelstwo.
      Natomiast gdy chodzi o glosowanie, to nie robilabym tego, bo uwazam, ze tylko Polacy ktorzy mieszkaja w Polsce maja prawo do stanowienia o swoim losie, mnie jednak byloby "latwiej" wypowiadac sie na tematy .... "rozne";-))
      Pozdrowionka

      Delete
    3. Stany uznaja podwojne obywatelstwo, ale poniewaz dostalam od Polski "wilczy bilet" to sie wypielam i nigdy nie staralam sie o zaden polski dokument. Tym sposobem mam z glowy, wybory i wszelkie inne takie:)))
      A serio to uwazam, ze prawo wyborcze powinno byc odbierane po 6 miesiacach zycia w innym kraju, ja nawet chetnie pozbyla bym sie przy okazji obywatelstwa, bo w niczym mi ono nie pomaga, do niczego nie potrzebne a pozbyc sie trudno:)))

      Delete
    4. Ja tez mam podwojne obywatelstwo ale tylko dlatego, ze nigdy z polskiego formalnie nie zrezygnowalam.Zadnego polskiego dokumentu nie mam od ponad 30 lat i do niczego mi nigdy takowy nie byl potrzebny.Nie glosowalam nigdy odkad nie mieszkam w Polsce ,bo z jednej strony uwazam, ze nie mam do tego prawa, a z drugiej jednak zwisa mi to .

      Delete
    5. Urszula, to mamy taki sam stosunek do glosowania w Polsce:))) A polskiego obywatelstwa tak latwo sie pozbyc nie mozna, to kosztuje nie tylko kupe forsy (te wszystkie kwity i pokwitowania, oraz znaczki sraczki:))) ale tez czasu, a na koniec jest zalezne od humoru prezydenta, ktory moze, ale nie musi podpisac.
      I przy okazji, bo licze na to, ze tu zerkniesz pod poprzednia notka w komentarzach masz adres mailowy do Borascao107, ktora chcialaby nawiazac z Toba kontakt, to prosze zerknij:)))

      Delete
    6. Juz mam ten adres.Dzieki, ze napisalas, bo pewnie nie zajrzalabym tam ,bo juz sprawdzalam poprzednio.

      Delete
  19. Jestem w 48% i nie rozumiem tych 52%, może ja mam mniej wiary, bo oni wierzą w obietnice
    W sumie to nie wiem kogo zal bardziej, może jednak tych 52, którzy przeżyją głęboki zawód.
    po raz kolejny....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martek, w cuda wierzysz? Jaki zawod przezyja? Za kazda niedotrzymana obietnice dostana 100 pomnikow zamordowanego przez Ruskich wodza i juz im bedzie dobrze:)))

      Delete
    2. Pewnie masz rację, ale mam nadzieję, ze przeżyją zawód i jesienią zagłosują inaczej.

      Delete
    3. Jesien juz za rogiem, do jesieni Jarek bedzie siedzial jak w czasie kampanii gdzies w ukryciu. Dudus tez bedzie rozdawal kawe przy stacji metra, bo czemu nie, przeciez wie, ze narod na kawe lasy. A potem dopiero bedzie hulaj dusza:)))
      Martek pisze to i naprawde chcialabym zeby sie moje slowo w gowno zamienilo, ale obawiam sie, ze znow bedzie prorocze;//

      Delete
  20. Replies
    1. Chris, Ty to chociaz masz jeszcze gdzie uciec:)))

      Delete
    2. I had a few requests for asylum in the U.S. 😊

      Delete
  21. Zgadzam się z tym co Klarka napisała,a jeszcze dodam, że to był żaden wybór, wiec głosowano na Dudę,żeby nie zagłosować na Komorowskiego. Jesienią będzie jazda dopiero. Zawód przeżywa każdy wyborca przy każdych wyborach tak na prawdę. Ci, którzy cały czas głosowali na PO teraz dali wyraz swojego niezadowolenia i rozczarowania oddając glos na kontrkandydata.
    Oj, zobaczymy co to bedzie się teraz działo,ale szybko maska spadnie z oblicza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorciu, a ja juz nie pomne co Klarka napisala:))) Jesli o tych wyborach przez Polakow na emigracji to ja jestem bardziej radykalna od Klarki bo uwazam, ze prawo wyborcze powinno byc odbierane po gora 6 miesiacach zycia poza granicami kraju.
      Maska sie bedzie utrzymywala na obliczu do jesieni moim zdaniem, bo przeciez trzeba jeszcze zapewnic sobie stolki w Sejmie.
      No bedzie jazda nie da sie ukryc.

      Delete
  22. Bez histerii ! Z wielu komentarzy wynika,że wiekszość nie ma pojęcia o roli prezydenta w Polsce.
    Otóż, prezydent jest z definicji "strażnikiem systemu",w naszym przypadku strażnikiem demokracji i suwerenności.
    Zadne więc radykalne zmiany nam nie grożą.I nie ma co zionąć "świętym oburzeniem" i siać czarnowidztwa - trzeba ze zrozumieniem przyjąć wynik wyborów,takie są reguły demokracji.
    Zyczę Ci Star,by wybór polskiego prezydenta był jedynym Twoim problemem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mija, wybor polskiego prezydenta jest moim moze nie jedynym ale na pewno najmniejszym problemem dlatego tak latwo sie o nim pisze.
      A co do roli prezydentow w krajach demokracji to wszedzie jest glownie reprezentacyjna albo jak ja to nazywam dekoracyjna, no chyba, ze prezydent ma wladze absolutna jak w Arabii Saudyjskiej, ale to juz raczej nie demokracja.
      Pozdrawiam rownie serdecznie:))

      Delete
    2. Mija - ja nie boję się radykalnych zmian, bo wiem, że sam prezydent generalnie niewiele może. może np. wetowac ustawy, co nie jest dobre, ja natomiast bardziej obawiam się teorii spiskowych, siania złych nastrojów, emocji.

      Delete
    3. Ruda, a te nastroje niestety macie jak w banku.

      Delete
  23. A najdziwniejsze jest to, że nie znam nikogo, kto przyznaje się, że na Dumę głosował. Nikoguśko! To jak? Wstydzą się przyznać, czyteż to tylko potwierdzenie, że umiem dobierać znajomych? ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dude, nie Dumę - oczywiście! Tfu!

      Delete
    2. No ba, masz ineteligentnych zajomych i tylko taka opcja jest dopuszczalna:))

      Delete
    3. u mnie wśród znajomych i w pracy też nikt. a przepraszam, teściowa głosowała, ale ona jest z wyznawców ojca Rydzyka.

      Delete
  24. Mowimy jednym glosem. Z Klarka tez. Ja tam nie mieszkam to i nie glosuje i nigdy nie mam zamiaru. Ale ludzi mi szkoda. Teraz nawet bardziej.
    A co do polskosci to ja zawsze Polka bede bo tak mam na akcie urodzenia, ale przynajmniej teraz jeszcze wyrazniej i dobitniej moge powiedziec jak mnie ktos zapyta dlaczego wyjechalam z kraju, ze ustroj polityczny mi sie nie podoba. I to bedzie jeszcze prawdziwsza prawda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest nas trzy do tego samego glosu:))) Nie wyobrazam sobie, zebym mogla glosowac w kraju, w ktorym nie mieszkam. Aktu urodzenia raczej nie zmienie, bo nie mam mozliwosci, ale jak bys gdzies slyszala, ze ktos ma na zbyciu.... to daj cynk na prive:))))

      Delete
    2. To jest nas trzy do tego samego glosu:))) Nie wyobrazam sobie, zebym mogla glosowac w kraju, w ktorym nie mieszkam. Aktu urodzenia raczej nie zmienie, bo nie mam mozliwosci, ale jak bys gdzies slyszala, ze ktos ma na zbyciu.... to daj cynk na prive:))))

      Delete
    3. W calym moim amerykanskim zyciu, zaglosowalam raz, w 1989 roku, ale to bylo 2 tygodnie po przyjezdzie.
      Teraz nigdy w zyciu bym nie glosowala,

      Delete
  25. Skrzydła mi opadły, normalnie.....
    Star, oby u Ciebie było coraz lepiej,a resztę jakoś muszę przełknąć tak żeby się nie udusić, buziole ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aneczko, bra buk sie nie uduszaj bo duszone aneczki to juz nie Aneczki ♥♥♥

      Delete
  26. Wychodzi na to, że Polacy, aby pokazać Platformie Obywatelskiej i arogantowi Komorowskiemu środkowy palec, gotowi są go wsadzić do sieczkarni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, trafiles z ta sieczkarnia jak nie wiem co, albo i jeszcze bardziej:)))

      Delete
  27. Ja nie mam się czego wstydzić. Wprost przeciwnie. Jawnie przyznaję, że głosowałam na Dudę. I to nie "przeciw" Komorowskiemu, tylko "za" Jarkiem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kazdy ma prawo do swojego glosu i to wszystko co moge napisac:***

      Delete
    2. Każdy ma prawo nie tylko do głosu, ale i do elementarnego szacunku dla siebie. Bowiem zostało tutaj napisane odrobinę za wiele.
      I są to inwektywy, nie argumenty.

      Delete
    3. Errato o argumentach to mozna bedzie mowic jak beda efekty tej prezydentury, narazie to jest kupa obiecanek niemozliwych do spelnienia, ale jak Tobie z tym dobrze to mnie nic do tego.

      Delete
    4. Mnie tam nigdy nie jest dobrze. Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził. A już mnie w szczególności. Każdy swoje racje ma, w końcu możliwości były tylko dwie. Te dodatkowe wymienione przez kogoś nie zaliczają się do merytorycznych, jedynie mogą służyć zamanifestowaniu czegoś. Manifestować, owszem, warto, ale w tym konkretnym miejscu mija się to z celem. Chyba, że ktoś ma własny, jemu tylko wiadomy, do czego zresztą ma niezbywalne prawo.

      Delete
    5. I tu sie absolutnie z Toba zgadzam, ze rozdrabnianie wyniku glosowania w pierwszej turze w imie "manifestu" bylo zupelnie bez sensu.
      Ale jak obie piszemy kazdy ma prawo robic ze swoim glosem co chce, wiec bylo jak bylo i jest jak jest.

      Delete
  28. podsumowanie Kubusia i prosiaczka bije mądrością na kilometr :)

    ReplyDelete
  29. Mi tez zal tych 48%... A jeszcze bardziej zal bedzie jesienia, bo nie wyglada na to, zeby PiS znowu nie wygral, niestety. I wtedy bedzie dopiero komplet. Z Kaczka na czele (rzadu).

    ReplyDelete
    Replies
    1. PiS juz teraz ponoc nie odpuszcza i szykuje sie ostro na jesien. No coz, bedzie co ma byc.

      Delete
  30. Nie pierwszy raz ktoś mi wybrał mi niemojego prezydenta. Poczekam do października i zobaczę, co się wydarzy. Spakowanie się i wyjazd rozważamy już od jakiegoś czasu. Ktoś zafundował mi katalizator reakcji :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze, ze rozwazacie wyjazd, bo to moze byc jedyna mozliwosc na godne zycie.

      Delete
  31. Replies
    1. Moje siegnely juz wod gruntowych;))

      Delete
    2. Wiesz, wiek robi swoje:))) Musze zaczac cwiczyc stanie na glowie:P:P

      Delete
  32. Nie sadzilam, ze moi Rodacy sa az tak naiwni, no coz, ksieza z ambony zrobili swoje.
    Moja Babcia mawiala tak: "koryto zostaje to samo, tylko swinie sie zmieniaja"
    Kubus Puchatek, rewelacja !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pocieszajace, ze jednak 48% jeszcze mysli, tylko szkoda, ze nie ma dla nich miejsca w Polsce.

      Delete
    2. cieszą się, mówią, ze naród go wybrał, ale przecież wygrał tylko 2 % , czyli tylko połowa narodu go wybrała, z tych głosujących
      oczywiście, że wygrał,nie da się zaprzeczyć, ale nie jest prezydentem wszystkich Polaków, lecz ich połowy

      Delete
    3. Sonic, co by nie mowic to jednak narod go wybral, a ze to ta konkretna czesc narodu co nie ma pojecia o polityce to zupelnie inna sprawa. Nasz buszowaty jak wygral druga kadencje tez o wlos to mowil, ze ma mandat zaufania od narodu:))))))))))
      No wiesz, to ladnie brzmi,

      Delete
  33. No to nam elektorat wiejski oraz podstawowo ewentualnie zasadniczo wykształcony wybrał prezydenta... Czas się pakować...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tasia, slowem przemowil glos ludu:)))

      Delete
  34. 48% jednak tchórzy, - "chujowo, ale stabilnie; po pas w gównie " ; 52%powiedziało czas na zmiany, skąd macie tą pewność, że będzie tak strasznie jak prorokujecie ? Jak nie spróbujemy , to na pewno nic się nie zmieni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupik, alez probujcie niech Wam bedzie na zdrowie, mnie i tak blaszka, bo siedze po drugiej stronie oceanu.

      Delete
    2. Tchórzy powiada pan/pani jupik niewiadomo skąd .Trzeba wykazać się nie lada odwagą by anonimowo "zwyzywać" innych od tchórzy.

      Nie głosowałam na Dudę nie z tchórzostwa tylko z przekonania i z rozsądku. Między innymi dlatego, że nie lubię ludzi, którzy obiecują gruszki na wierzbie, nie wierzę takim cwaniakom. Nie wiem czy będzie strasznie, czy lepiej, czy gorzej za prezydentury Dudy. Oby lepiej, choć wątpię biorąc pod uwagę bardzo konserwatywne poglądy prezydenta elekta na wiele spraw, np. in vitro i jego nietolerancję. Jednak wiem jedno na pewno. A. Duda nie dotrzyma tego wszystkiego co naobiecywał, bo nie ma takiej możliwości, nie będzie w stanie. To niewykonalne. Chyba, że liczyć na cud. A ja nie jestem aż tak wierząca by liczyć na boską interwencję .

      Delete
  35. jupik z Polski centralnej,nikogo nie wyzywam, wiele razy słyszałam i czytałam, że ze strachu przed Pis, musi byś Komorowski; głosowałam za zmianą, a innej alternatywy nie było, to tyle; pozdrawiam, jupikjupik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jednak stwierdzenie, że ktoś stchórzył komplementem nie jest.:) A propos alternatywy i wyboru. Były cztery możliwości. Głosować na Dudę, głosować na Komorowskiego, nie głosować i oddać głos nieważny. Polacy zadecydowali co który z nas zrobi. Szanuje każdy wybór, bo jestem tolerancyjny człek. Ale nie poradzę, że konsekwencji tego jak wybrała większość Polaków z połowy, która zagłosowała się obawiam. Mam takie prawo. Tak jak i pani do optymizmu z tego powodu.
      ps. Bardzo bym chciała być fałszywym przewidywaczem. Dla dobra Polaków i Polski mocno trzymam kciuki dobrą i mądrą prezydenturę. Oby pan Duda okazał się inny niż mi się wydaje. Niechby był silny, niezależny, tolerancyjny, honorowy i słowny. Tego jemu i nam Polakom życzę.

      pozdrawiam:)

      Delete
  36. Mam nadzieję, że zrobi jakiegoś konkretnego babola do jesiennych wyborów... Dno i dwa metry mułu:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nieee do jesieni to on bedzie bardzo ostrozny, wytrwal przez cala kampanie wytrwa i do jesieni. Zajmie sie rozdawaniem kawy przy stacji metra:))) Babola to strzeli i to pewnie nie jednego ale pozniej, co oczywiscie bedzie mialo gorsze skutki.
      Ale piec lat dacie rade wytrzymac.

      Delete
    2. Byle do końca roku (może ciut dłużej) i będę słać paczki albo kasę Rodzicom zza PIS-owskich granic Star. Całuję:*

      Delete
    3. Przepraszam, ze ciagle nie odpisalam, ale moze sie jeszcze zbiore do konca roku ♥♥♥

      Delete
    4. Star mi się nie spieszy. Grunt, że wiesz, gdzie mnie szukać:))

      Delete
  37. ja juz gdzies wspominalam ze 10 lat temu bylam w wiekszym szoku
    jedyne czego sie obawiam to kolejna organizacja lotu i konsekwencje z tym zwiazane

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tamten lot to byl szczyt glupoty, wiec moze sie nie powtorzy, bo jesli to moze zabraknac miejsca na pomniki.

      Delete
    2. Star ale to udowadnianie, że moja racja jest i basta będzie tylko stratą czasu.
      poza tym wydaje mi się, że to o dostęp do koryta chodzi.
      ktoś dzierży już urzędy 10 lat i nie chce się dzielić, nieładnie:))

      Delete
    3. udowadnianie tam na górze - nie między nami żeby było jasne

      Delete
  38. Smutny ten wynik wyborów, bo wyraźnie mi pokazał, że to nie Jarosław zawsze Dziewica jest odklejony o rzeczywistości tylko ja. Nie wiem, gdzie ja żyję i z kim się przyjaźnię skoro nie znam nikogo, kto by głosował na Dudę. Pewnie stworzyłam sobie równoległą rzeczywistość. Teraz się będę bać, że mi moja rzeczywistość pęknie jak bańka mydlana i któregoś dnia wstanę rano i znów nie będzie Teleranka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwodnik, wcale nie jestes odklejona od rzeczywistosci, zyjesz po prostu po wlasciwej stronie, a takich jest 48% to bardzo duzo. I cale szczescie, ze nie znasz nikogo kto glosowal na dudusia, ja niestety nie moge tego powiedziec.
      Dobrze, ze od tych znajomosci dzieli mnie ocean.

      Delete
    2. Mnie najwyraźniej też:) tyle, że metaforyczny. Wspieraj, Star:)

      Delete
    3. Szkoda, P. Star, że nie wybiera się Pani do Polski; miałam takie marzenie : koło południa ląduje Nowy Jork na Okęciu, patrzę i nie wierzę: P. Wspaniały i P. Stardust, podchodzę i mówię, przeczytałam blog od deski do deski, czasami aż ściskało mnie w gardle i uważam, że jesteś super Osobą, z wieloma Twoimi poglądami się zgadzam, ale jestem tylko marnym wyborcą Dudy. Pozdrawiam jupik

      Delete
    4. Wiesz, ja Polske widzialam juz bardzo wiele razy, moze nawet o duzo za duzo razy jak na jedno zycie. Ale jesli Ty nie widzialas jeszcze NYC to prosze daj znac kiedy przybedziesz i to ja Ciebie powitam. W koncu taka sama droga:)))
      Wtedy sobie pogawedzimy na te tematy co do ktorych sie zgadzamy, bo przeciez nie bedziemy sobie psuc humoru panem Duda:))))

      Delete
    5. Na razie Stany są dla mnie "legendą" oglądaną w filmach, ale może kiedyś; :-)

      Delete
  39. A mnie to lotto koło du..y! Jestem wśród 48 %. Ale pana D. mam w d...

    ReplyDelete
  40. gdyby ktoś tak napisał w drugą stronę, wyszłoby, że mowa nienawiści, ciemnogród, zaścianek, zazdrość, szczekanie i co tam jeszcze. w tę stronę wielu nie waha się opluwać innych w imię wolności słowa, wiary w słuszność swoich racji. smutne to i nie wzbudza zaufania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alez kazdy ma prawo pisac co chce, zwlaszcza na swoim wlasnym blogu. Blogger naprawde nie ogranicza i pomiesci wyszystkich, wystarczy otworzyc wlasnego bloga i sobie pisac co komu w duszy gra.
      Mnie gra akurat tak.

      Delete
  41. No wiesz Star, frekwencja trochę ponad 50 %, więc tych, co będą mieli na co sobie zasłużyli będzie 1/4 Polaków, a tych, którym współczujesz też jest 1/4. Co więc z druga połową? Zlali wszystko więc potrzeba w Polsce dużo pieluch.
    Prawda taka, że wszyscy będziemy mieć jednako. Tyle, że tylko 1/4 będzie mieć moralne prawo narzekać i złorzeczyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samum, dobre wyliczenie, czyli 1/4 zadecydowala o zyciu wszystkich. Demokracja pelna geba, ale wiesz tak jest w sumie wszedzie. Moze to i lepiej, ze polowa wariatow nie glosuje... licho wie.

      Delete
    2. Nie wiadomo czy wariatów, bo nie dają głosu. Ciekawa jestem co nimi kieruje, kim tak naprawdę są. Nie mniej połowa zlewa. Ciekawa jestem jaki procent z nich potem bierze się za komentarze, krytykowanie, podjudzanie, wylewanie żółci.

      Delete
    3. Obawiam sie, ze nikt nie prowadzi tych badan ani nie notuje statystyk. Ale za to do narzekania jest zwykle cale 100%:)))

      Delete
  42. Nie musi Ja w czwartek mam samolot do normalności.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super!!! Wysokich lotow, pomyslnych wiatrow i miekkiego ladowania!!!!!!!!

      Delete
  43. Ludzie dajcie sobie wszyscy na wstrzymanie. Już wiecie, że Duda będzie gorszym prezydentem od BK mimo, że jeszcze nic nie zdążył zrobić poza złożeniem kwiatków pod pomnikiem Pileckiego. Gorszym od Komorowskiego, który przyznał się podczas zeznań przed prokuraturą do spotkań z Patruszewem, byłym agentem KGB i agentem FSB. Gorszym od Komorowskiego, który, przynajmniej zdaniem Sumlińskiego, jest współwinny śmierci kilkunastu osób, wyłudzenia ogromnych sum od Skarbu Państwa (czyli od nas wszystkich), udostępniania tajemnic państwowych obcemu wywiadowi.
    Gorszym od człowieka, który nie dość że nie mówił po angielsku, to nawet miał problem z wypowiedzeniem się sensownie w swoim ojczystym języku.
    I wszyscy wierzycie, że on będzie gorszy, bo tak wam powiedział Adam Michnik (znany również jako Aaron Schechter, brat Stefana Schechtera, sędziego stalinowskiego) w Gazecie Wyborczej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz, Kira, ja swój wiek, doświadczenie i rozum mam. nikt mi nie musi mówić na kogo mam głosować. i kompletnie nie rozumiem wyciągania tych rewelacji nt. A. Michnika.

      Delete
    2. Ruda, jak Cie kocham, nie karm trolla:))) Niedozywione trolle wysychaja z glodu w kaciku :)))

      Delete
    3. Star - masz rację. Stara, a głupia jestem.
      :*

      Delete
    4. Eee tam zdarza sie najlepszym:)))

      Delete
    5. This comment has been removed by the author.

      Delete
    6. Nie jestem trollem, podpisałam się imieniem i nazwiskiem pod swoim komentarzem. To, że moje poglądy nie są zgodne z waszymi nie oznacza po pierwsze,że są nieprawdziwe, a po drugie, że macie prawo mnie obrażać.

      Szczerze mówiąc, to widząc ilość komentarzy pod tym wpisem, miałam nadzieję, że ktokolwiek jakimikolwiek argumentami opartymi na faktach poprze swoje zdanie i wytłumaczy mi jednocześnie poziom histerii, który zapanował w naszym społeczeństwie.

      Michnik ("wielki polski patriota") dlatego, że najgłośniej woła o 'obronę demokracji' przed człowiekiem, który został wybrany w demokratycznych wyborach i o którym, przynajmniej na razie, niewiele można powiedzieć, bo jeszcze nawet nie objął swojego urzędu.

      Delete
    7. Jezeli naprawde nie jestes trollem to powinnas zauwazyc, ze to nie Michnik kandydowal/zostal wybrany prezydentem a zupelnie ktos inny. Po co wiec wtracac Michnika? Zeby sobie ulzyc?

      Delete
    8. Nie, nie jestem trollem. Szczerze pytam, tak jak pytałam już wielu osób, czym poparta jest ta histeria?
      Widzisz, studiowałam na bardzo dobrej, zagranicznej uczelni i tam, obok wielu innych rzeczy, nauczyli mnie umiejętności i konieczności argumentowania swoich opinii. Szczególnie, gdy są one tak skrajne, jak te opisane w Twojej notce.

      To prawda, Michnik nie kandydował w wyborach, ale nie kandydował też Kaczyński, a to jego zdjęcie, a nie prezydenta elekta widnieje na górze tej notki.

      Delete
    9. No popatrz, a ja bez studiow wiem, ze kazdy ma prawo do swojej opinii. Malo tego wiem tez, ze kazdy ma prawo do zalozenia swojego wlasnego bloga i tam moze sobie glosic swoje opinie do wypeku, co ja wlasnie czynie.
      A Ty nie, dlaczego?
      Malo tego, zycie nauczylo mnie tez jak odrozniac fakty od fikcji. I co ja widze, Kira Galka ma owszem strone G+ ale nic na tej stronie nie ma po za plcia. A to wystarczy zeby osoba, ktora umie odrozniac fatky od fikcji uznala, ze Kira Galka jest fikcja stworzona tylko na okolicznosc chwilowej checi wypowiedzenia sie akurat tutaj, bo tutaj juz od lat jest zablokowana mozliiwosc komentowania przez anonimow. Gdyby taka mozliwosc istniala, to Kira Galka nie musialaby zakladac konta G+.
      No coz moja droga, dla mnie jestes niczym wiecej tylko trollem, a ze nie mam zwyczaju wdawac sie w dyskusje z trollami (ta chwilowa wymiana zdan miala tylko potwierdzic moje przypuszczenia) to z Toba tez koncze.

      Delete
    10. Bynajmniej nie założyłam tego konta, aby wypowiadać się na Twoim blogu- jest to mój adres email. Nie wiem czy możesz sprawdzić jak długo istnieje dane konto (mi udało się znaleźć tylko informację, że ostatni raz zmieniałam hasło 24 marca 2014), ale zapewniam Cię, że ponad kilka lat. Nie korzystam na co dzień z G+, bo mam facebooka.
      Poza tym trollem jest osoba, która usiłuje wprowadzić do dyskusji element emocjonalny, obrazić, czy ośmieszyć rozmówcę. A ja nic takiego nie zrobiłam, wręcz przeciwnie- od samego początku wołam o logiczne argumenty, nie obraziłam Cię, ani nikogo innego.

      Niestety, po raz kolejny nie było mi dane dowiedzieć się, czym poparte jest przekonanie, że teraz, gdy Prezydentem będzie Duda, a nie Komorowski, będzie strasznie, źle, będziemy 'po uszy w gównie'.

      Cóż, nie będę Cię już męczyć, pytanie zostawiam zostawiam otwarte.
      Kira.

      Delete
  44. Stardust,ale u Ciebie tłok w komentarzach ! Jednak polityka budzi w ludziach największe emocje.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polityka powinna budzic najwieksze emocje, bo czy to sie komus podoba czy tez nie to zycie, a przynajmniej jakosc zycia kazdego z nas zalezy od polityki. Jedyny problem jaki widze, to najczesciej wypowiadaja sie i co gorsze glosuja ci co sie na polityce zupelnie nie znaja:))) Zamiast siedziec cicho i obserwowac madrzejszych, uczyc sie jak to dziala to leca do urn.
      No coz takie prawo daje im demokracja, gorzej, ze te nieprzemyslane, wrecz nierozumne glosy wplywaja na zycie kazdego z nas.

      Delete
  45. każdy ma prawo głosować jak chce. a jak już się stało to trzeba to zaakceptować i dalej ciągnąć swój wózek w poszanowaniu demokracji. Komorowski zasłużył sobie w 100% na to co się stało. PO i inne ugrupowania a zamiast lamentować powinna wyciągnąć wnioski przed jesienią. Może jeszcze zdążą.

    A jazda bez trzymanki to już będzie jak to gry wejdzie Kukiz ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedno jest pewne, na pewno nie zmieni to nic ani w Twoim ani w moim zyciu, wiec damy rade z tym ciagnieciem wozka;))

      Delete
  46. a ja właśnie znalazłam w necie i wydrukowałam sobie "54 obietnice Andrzeja". będę bacznie przygladać się ich realizacji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruda, dawa link, ja tez chce:)))

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
    3. miałam cały czas otwartą odp, nawet przed publikacją nie zauważyłam, że ktoś mnie już wyręczył.
      przyznasz, że trochę tych obietnic jest.

      Delete
    4. Jest, jest nawet dla tych co wierza za duzo na moj gust zeby uwierzyc:)))

      Delete
  47. z kronikarskiego obowiązku przypomnę co nam obywatelom Pan Duda obiecał:
    - dołoży na każde dziecko 500zł od drugiego poczynając
    - nie dopuści do zamknięcia ani jednej kopalni i nie zwolni żadnego górnika
    - reaktywacja Stoczni w Szczecinie
    - przywróci poprzednie widełki wieku emerytalnego zamiast 67/67
    - (ubranka dla dzieci chce 0 stawki VAT) czyli zlikwiduje VAT8% (przepisy unii ubranka muszą mieć nałożoną najniższą stopę VAT w danym kraju)
    - obniży VAT do 22%,
    - da prace młodym i mieszkania socjalne na start jeśli założy rodzinę Program „Twoje mieszkanie”
    - dźwignie pensje pielęgniarkom i w samej służbie zdrowia przynajmniej x2
    - przewalutuje frankowiczów,
    - zwiększy 3 krotnie kwotę wolna od podatku,
    - podniesie renty i zwiększy emerytury,
    - podniesie najniższą krajową do poziomu UE Polacy muszą godnie zarabiać,
    - podwoi nakłady na polską naukę
    - repolonizacja banków
    - nowe opodatkowanie hipemarketów i banków
    - lekarz i dentysta w każdej szkole
    - darmowe przedszkola
    - obniżenie CIT z 19 do 15% dla najmniejszych przedsiębiorstw zatrudniających min 3 osoby
    - wycofanie się z pakietu klimatycznego
    - stworzenie systemu obrony terytorialnej kraju z organizacji paramilitarnych
    - likwidacja NFZ
    - konstytucyjna ochrona lasów państwowych
    - będę stał po stronie utrzymania polskiej waluty tak długo, jak to tylko konieczne, by Polacy mogli żyć godnie i bezpiecznie
    - będę bronił polskiej ziemi przed wykupem
    - będę aktywnie działał na rzecz odbudowy nowoczesnego polskiego przemysłu dającego Polakom miejsca pracy i godne wynagrodzenia
    - wyrównanie dopłat bezpośrednich dla rolników
    - polscy rolnicy powinni dostac należne im rekompensaty związane z embargiem rosyjskim
    - zmian dotyczących tzw. ustaw śmieciowych.
    - Odejście od kryterium zysku w służbie zdrowia
    - NFZ powinna być zlikwidowana, pieniadze na ochronę zdrowia przekazac wojewodom
    - informatyzacja ochrony zdrowia
    - sieć szpitali zapewniajace pacjentom bezpieczeństwo.
    - wzrost liczby lekarzy i pielęgniarek
    - prawo rodziców do decydowania o edukacji swoich dzieci
    - likwidacja gimnazjow, przywracenie 8- klasową szkołę podstawową i 4-letnie liceum
    - likwidacja systemu testowego
    - umacnianie polskiej kultury, instytucji jej służących
    - promowania treści, które dają poczucie dumy z naszej wspólnoty
    - zlikwidowanie dysproporcji pomiędzy klientami banków a tymi instytucjami
    - opłaty za usługi bankowe na takich zasadach i wysokości jak w innych krajach UE
    - Bankowy tytuł egzekucyjny, przekleństwo wielu polskich rodzin, musi być zlikwidowany
    - Zwiększenie popytu poprzez podniesienie płac, wsparcie eksportu- program uruchomienia biliona 400 mld zł. na inwestycje, łącznie z funduszami europejskimi
    - rozwój budownictwa mieszkaniowego
    - Program reindustralizacji
    - odbudowanie polskiego przemysłu
    - wycofanie się z paktu klimatycznego
    - instytucje naukowe muszą zostać odbiurokratyzowanie
    - pałac prezydencki bedzie miejscem, gdzie na neutralnym gruncie mogą spotkać się przedstawiciele różnych grup społecznych
    - Będę Prezydentem, który nie unika trudnych sytuacji, który nie ucieka, jest arbitrem
    polska gospodarka musi być oparta na wolności działalności gospodarczej, własności prywatnej oraz solidarności, dialogu i współpracy partnerów społecznych
    - Powołanie Narodowej Rady Rozwoju
    - Powolanie Rada Przedsiębiorczości
    - sprawna i skuteczna dyplomacja
    - stworzenie bezpieczeństwa energetycznego

    Proszę, Srardust :)
    A ja już mam procę i idę do lasu.
    Hej, chłopcy, bagnet na broń. Bo wyjechać nie mam gdzie, dzieciom na głowę się nie zwalę, ale cieszę się, że one nie muszą tu być... Nie umrę w niewoli, będę się biła do końca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I błagam, nie bij za przekręcenie nicka!!! Serdecznie przepraszam, Stardust, to są skutki pisania bez bryli na starość :D

      Delete
    2. Dzieki Ci Jedzo stokrotne, lista juz zachowana kupamieci:))))
      Jak bym nie umiala liczyc to pewnie sama bym na tego pana glosowala.
      A tak to teraz bede tylko sprawdzac i stawiac krzyzyki jak juz wszystko co obiecal wprowadzi w zycie to ja wtedy wracam do Polski i Ciebie w lesie znajde, bedziemy nareszcie zyly dostatnio:))))

      Delete
    3. Lista imponujaca, szkoda, ze malo realna.

      Delete
  48. I miał śmieszyć ten Puchatek, am i się smutno zrobiło, bo faktycznie po uszy my w gównie...:/
    Pozdrawiam serdecznie- tak z 48%:)

    ReplyDelete
  49. Obliczono, że by spełnić wszystkie obietnice nowego prezydenta, Polska dwukrotnie musiałaby zwiększyć swój budżet. Andrzej Duda zaproponował zmiany, których koszty wyniosą 331,5 mld zł.
    Tralalalala, tak się bawią za moje podatki...
    Nie mam nic do pracy do śmierci, jak mnie nie wywalą i zdrowie dopisze, ale chcę mieć wybór. A nie mam żadnego... I to mnie denerwuje, że mięsem nie rzucę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzo, ale ludzie nie licza, nie pytaja skad kandydat wezmie pieniadze na to tylko lykaja jak swieze buleczki nawet bez masla. Tyle tylko, ze sucha buleczka mozna sie latwo zadlawic.
      Ja tez czytam i slucham, ogladam te wszystkie dyskusje i wiem, ze jak bedzie chcial obnizyc wiek emerytalny to MUSI obciac emerytury i znow bedzie narzekanie i duposcisk. A przeciez inaczej sie nie da, zwlaszcza, ze mlodzi, ktorzy obecnie na te emerytyry pracuja juz dawno wyjechali albo sa spakowani.
      Rece opadaja nad ludzka bezmyslnoscia.

      Delete
    2. Ryszard Petru – polski ekonomista, przewodniczący Towarzystwa Ekonomistów Polskich:
      Nie ma tych pieniędzy, nie ma dyskusji. Andrzej Duda musi mieć świadomość, że dzisiaj bierze odpowiedzialność za kraj i jedyne, co bym radził, to żeby tych propozycji nie realizował. Te obietnice były może i miłe dla ucha wielu osób, ale żadna z nich nie poprawi istotnie sytuacji w Polsce. Mało tego, ich szybkie wprowadzenie w życie może nas doprowadzić do sytuacji węgierskiej albo - co gorsza - greckiej.

      Delete
    3. Okazuje się (pokazał to najnowszy sondaż,) że 80% wyborców Dudy nie wierzy w spełnienie jego obietnic wyborczych!
      To dopiero ciekawostka ;))

      Delete
    4. no to tu mnie Olga zupełnie zaskoczyłaś. teraz to już zupełnie nie rozumiem.

      Delete
  50. No i wychodzi szydło z worka, od razu:

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/obietnice-andrzeja-dudy-nizsze-emerytury-i,181,0,1811637.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha pisalysmy w tym samym czasie:))) dokladnie to samo.
      Ale prezes powiedzial, ze SA pieniadze na te wszystkie obietnice, to moze on ma w skarpecie, bo konta w banku to chyba jeszcze nie zalozyl, a kot pilnuje skarpety wypchanej miliardami, ktore teraz prezes przeznaczy na finansowanie obietnic dudusia.

      Delete
    2. To tez ciekawe, szczegolnie dla tych co prosili o ARGUMENTY, ale ostrzegam trzeba umiec czytac ze zrozumieniem. http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/przewalutowanie-kredytow-i-podatek-bankowy,251,0,1811451.html

      Delete
    3. przecież nie od dziś wiadomo, że z pustego to i Salomon nie naleje. i skoro nie ma, to aby komuś dać, komuś trzeba zabrać.

      Delete
  51. a swoją drogą to Dudzie chyba musi być trochę przykro, gdy słyszy, że to prezes jest autorem tego wyborczego sukcesu. czyli że on, Duda się w ogóle nie liczył?

    ReplyDelete
  52. Pierwszy raz doprowadziłaś mnie do nerw. Najpierw twierdzisz, że to co się dzieje w pl generalnie cię wali, bo masz nowy kraj, życie, obywatelstwo. Teraz z kolei wkręcasz się w nurt panikarzy i prześmiewców.
    Nie będę polemizować w żaden sposób z nikim. Jeno to:
    Demokracja to rządy większości. Człowiek z klasą, może się nie zgadzać, wkurze
    ać, ale nie obrażać wygranych.
    Demokracja to nie monarchia i dożywotnie przyspawanie do stołka.
    Gdy wygrała po 10 lat temu, zgrzytałam zębami, bo wiedziałam jaki cyrk bedzie.
    zgrzytałam, dostawal:-) am piany i tyle mojego.

    Gwiazdo- realia pl znasz z wielu stron, choćby przez blogi i wpisy, ale nic nie odda sytuacji ludzi w ostatnich latach.

    Kaczora nie kocham, maciarewicza czasem słucham, bo interesuje mnie zdanie drugiej strony.
    I na tej zasadzie tworzę swoje opinie. Staram się wysłuchać każdą stronę. 'Potem przychodzi czas na mnie.


    Rozczarowana.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...