Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Wednesday, May 27, 2015

Nie...

... mam czasu na nowa notke STOP
od tygodnia mamy pelnie lata STOP
jest tak pieknie STOP
ze szkoda w domu siedziec STOP

piszcie komentarze STOP
moga byc na temat STOP
albo wrecz przeciwnie STOP
jak nie chcecie STOP
to nie musicie pisac STOP



70 comments:

  1. zazdroszczę STOP
    u nas żabami piere STOP
    a zgubiłam parasol STOP

    ReplyDelete
  2. a weź się Kobieto nałap witaminy D na zapas! STOP

    ReplyDelete
  3. Ciesz sie latem , sloncem i cieplem.

    ReplyDelete
  4. Łap słońce i ciepło, w końcu to witaminy radości :-)

    ReplyDelete
  5. Love you, STOP
    Enjoy the sun, STOP
    Kisses non STOP ;D

    ReplyDelete
  6. Napawaj się latem!
    U nas jeszcze leje prawie codziennie, wyjątkowo chłodny ten maj. Dobrze tylko dla ogrodu, bo podlany :)
    Uściskuję!

    ReplyDelete
  7. Za pakuj nam trochę w kopertę i przyslij:-)
    Dobrze ze chociaż Ciebie pogoda rozpieszcza:-)

    ReplyDelete
  8. w Polsce wypizd. i nie wiadomo kiedy się skończy. a ja siedzę w pracy, czekam na klientkę i mnie leń pożera. marzę już o domu, kominku i kocyku. taki maj jak listopad ;)))

    ReplyDelete
  9. A japojechałam w podróż sentymentalną i jest mi cudownie:)
    Star, łap słońce!

    ReplyDelete
  10. U mnie od kilku dni w pogodzie noc listopadowa. Ale nic to, cieszę się, że masz słonce i korzystasz ze spacerów.
    Ściskam serdecznie :*

    ReplyDelete
  11. a u mnie maj !!! mieszkam w takim miejscu w Polsce że pogoda dopisuje codziennie jest słońce , ludzie są serdeczni i uśmiechnięci ( patrz ja ) drinki są zimne a faceci przystojni ( niektórzy po drinkach )
    przesyłam moc uścisków i uśmiechów

    ReplyDelete
  12. W Ameryce nawet w maju jest lato :)

    ReplyDelete
  13. U nas pogoda też całkiem śliczna. Dzisiaj widziałam jak dwie sroki bezczelnie zaczepiały kota, a on długo, długo nic, a potem jak nie ruszy.... Oj, dał im popalić! Ale przeżyły :-) To tyle w temacie "nie na temat". Całusy Star!

    ReplyDelete
  14. ściskam Cię mocno STOP
    pogody zazdroszczę STOP
    u nas zimno STOP
    :*

    ReplyDelete
  15. U mnie znów pogoda byle jaka, zimno, wietrznie , trochą pada. Ale w niedzielę za to było ładnie. Jakiś entuzjasta zapowiadał dziś na antenie, że w weekend będzie 20 stopni - mam nadzieję, że ciepła a nie mrozu.:)))) Dzieci wpadły do W-wy jak po ogień i już pojechały do siebie z powrotem.
    Łap słonko i ciepełko, by Ci było łatwiej znieść potem trudy izolacji. Uśmiechy i dobre myśli Ci posyłam i...
    buziam;)

    ReplyDelete
  16. Witaj Star
    Właśnie wróciłam ze spaceru z Kają.Było mi bardzo zimno mimo ,że miałam skafander i apaszkę.Przez chwilę zastanawiałam sie nawet czy nie mam podwyższonej temperatury ,że mnie tak telepie.Okazało się jednak ,że mijające mnie sąsiadki też trzęsły się z zimna.
    Oby do lata:))
    Ściskam Cię serdecznie, a Ty ode mnie uściskaj Wspaniałego:))

    ReplyDelete
  17. O nie, nie, nie!!! Wy w tej Ameryce nawet lato musicie mieć szybciej i lepsze?!
    Czujesz to, że u nas- w końcówce maja było dziś ledwie 13stopni z zimnym, porywistym wiatrem w pakiecie? Pizgało tak, że no sorry, ale wzięłam cienką kurtkę... zimową :)
    Trzymaj się Star, i korzystaj pełną piersią z tego, co do nas może nawet w tym roku nie zawitać :)

    ReplyDelete
  18. A u mnie w sam raz. Znaczy się, jakieś 13, odczuwalne 9, ale ja lubię zimno (pewno pradziadek Eskimosem był). Dobrze, ze masz lato, ciesz się nim, bo Cię zima wymęczyła. Z tego co pamiętam w tym roku NY był w jej okowach :( Zatem udanych spacerów i uważaj na się, Dziewczyno :)

    ReplyDelete
  19. To ja sobie napisze komentarz. O tym, ze Gabo mi stopy ogrzewa, jednoczesnie strasznie chrumkajac, bo podgryza kosc na naszej kiedys kremowej sofie (ona serio byla kiedys czysta???). I ze zaraz bede jadla z Zolwiem kalafiora. O! ;-) Sciskam!!

    ReplyDelete
  20. U mnie pogoda nędzna. Zimno, szaro i wieje. Jeżdżę do pracy rowerem. Całą drogę wiatr miałam prosto w pysk. W robocie też zimno, wycisk dostałam, to zadzwoniłam do brachola. Przyjechał po nas samochodem. Chabeta nie była zła, że w bagażniku jechała. Buziaki:*

    ReplyDelete
  21. To ja sie przywitam choc zagladalam juz do Ciebie dawno temu. Bez konta w googlach jakos mie sie nie udawalo zostawic komentarza. Zdrowia zycze i zeby ladna pogoda trwala. Najpiekniejsze 10 minut mojego dnia to poranna kawa na tarasie, zanim dzieci wstana i rozpocznie sie kolejny armagedon. Aga

    ReplyDelete
  22. Zapelaskowalam dziś balkon i zasurfinilam. Ale mam piknie! A ze lata jeszcze nie ma? Jak mawia klasyk: ,,sorry, taki mamy klimat!''

    ReplyDelete
  23. U mnie dzis pogoda do dupy Stop
    W pracy szukalam karabinu Stop
    zeby ich wszystkich powystrzelac Stop
    Corka powiedziala ze jestem najlepsza mama na swiecie Stop
    Ale to byl sarkazm bo kupilam jej salatke z przeceny Stop
    Korzystaj poki cieplo Stop
    Kocham cie Star Stop

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwonka wygrałaś! (Wiem Stardust, nie było konkursu na najdowcipniejszy tekst ale u Ciebie nawet komentarze warto czytać, fenomen niewielu blogów)

      Delete
  24. to nie siedź w domu STOP, ciesz się życiem i latem STOP, buziaki STPO :D

    ReplyDelete
  25. wcale Ci sie nie dziwie, bo jest pieknie!

    ReplyDelete
  26. Dziedzic był wczoraj u dentysty. Mój 1,5 roczny mały mężczyzna dał sobie obmacać wszystkie dziąsełka, bez skrzywienia paszczy ;-)
    To pisałam ja - dumna Matka Polka
    I u nas tez słońce :-)

    ReplyDelete
  27. Zapomnialam hasla do mojego konta. Dlugo nie komentowalam, ale czytam i mysle o Tobie. A pogoda pikna to fakt- Evita

    ReplyDelete
  28. Star, ładnie Ci w różowym. STOP.
    Czyżbyś wróciła do "bitch mode"? STOP
    :)))

    ReplyDelete
  29. Wygrzewaj dupsko a ja Ci będę zazdrościć. U mnie zimno, mokro i ponuro. Ale tylko na dworze. W domu maj, truskawki i dobre kino. W pracy dużo pracy jak zwykle:).

    ReplyDelete
  30. ściskam gorąco :**
    leż do góry brzuchem, odpoczywaj, Wspaniałego dopieszczaj i odwrotnie:**
    mła!

    ReplyDelete
  31. Wlasnie wrocilam z Las Vegas i co zobaczylam jakas slubna kaplice to sie zastanawialam czy to tu Star slub brala Gosia

    ReplyDelete
  32. U mnie pogoda "w kratkę", ale żem z natury gorąca jestem to daję radę:P
    Star, samych pięknych chwil w promieniach słońca, buziole 😉 :***
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  33. Star, dzisiaj w Polsce Dzień Dziecka. Życzę Ci, byś zachowała w sobie tego pełnego otwartości i apetytu na życie dzieciaka, który w Tobie jest i którego tak kochamy :-*

    ReplyDelete
  34. no więc wpadłam powiedzieć że u nas w dalszym ciągu słonecznie i ciepło , ja jak śliczna byłam tak jestem , drinki wciąż zimne a faceci przystojni przesyłam uśmiechy i uściski

    ReplyDelete
  35. pogoda piękna.
    Wyczekiwany upał
    A ty chyba już na bezludnej wyspie ,w sterylnym namiocie?

    ReplyDelete
  36. U mnie upał,Stop
    Nie cierpię takiej temperatury.Stop
    Ale uwielbiam czytać Twoje posty.Stop
    Ty się wygrzewaj,jak lubisz.Stop
    Star,jesteś moją ulubioną.Stop

    ReplyDelete
  37. Też cieszę się nareszcie piękną pogodą. Stop:)

    ReplyDelete
  38. Kochana! Skleroza nie pozwala mi sobie przypomniec, kiedy dokladnie Twoje urodziny, ale że tak jakoś 2 tygodnie po moich, wiec może troche za szybko, moze nieco za pozno, ale serdecznie - przede wszystkim zdrowia, bo wiadomo! Ale i znajdywania nadal w kazdym dniu jasnego promyka, jezyka nadal cietego, nieustajacej milosci Wspanialego, radosci z wnukow i jeszcze raz pieniedzy! MIlion usciskow!!!

    ReplyDelete
  39. Star, MOCE ślę i dobrych myśli cały worek! :**

    ReplyDelete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Ciepłe myśli i - zamiast kwiatów - ogromne pęki dobrej energii ślę. Zdrowiej!

    ReplyDelete
  42. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  43. Star Lato w sercu I na tapecie:)))Ciacho posylam😉

    ReplyDelete
  44. Słońce jasno dzisiaj świeci
    od samego rana
    bo ma swoje piękne święto
    Stardust Ukochana!

    Zewsząd płyną dobre słowa,
    Kwiaty, wiersze i słodycze
    A ja czego Tobie życzę?

    Życzę Ci słońca na każdym niebie,
    smaku, zapachu w codziennym chlebie,
    ptaków, motyli i chwil radosnych,
    a w sercu zawsze zielonej wiosny!

    Niech los Ci z oczu łez nie wyciśnie,
    niechaj się wszystko wiedzie pomyślnie.
    Wszystko co piękne i wymarzone.
    Niech w Dniu Urodzin będzie spełnione.

    Ślę życzenia Ci najszczersze
    Buźki, kwiaty oraz wiersze
    Ślę je z przyjemnością wielką
    Byś pomyślność miała wszelką!

    Lepiej Star raniutko życzyć
    Niż barany nocą liczyć!

    Star, Kochana spełnienia marzeń!!!

    Dla Ciebie Star :* KLIK

    ReplyDelete
  45. Star samych wspanialosci ,spelnienia marzen I wszystkiego co najlepsze dla ciebie:)

    ReplyDelete
  46. Star,to jeszcze jedna nutka dla Ciebie,żeby Ci miło i sympatycznie było,a we mnie rockowa dusza od najmłodszych lat,więc coś dodam,do tego co juz bylo u Rybenki /tamto slodziutkie/ a to jeszcze bardziej..stare ale jakie piękne ,buziaki!!!
    https://www.youtube.com/watch?v=ASFg_d1v_fQ

    ReplyDelete
  47. Kochana Stardust, serdeczne, naprawde najserdeczniejsze zyczenia urodzinowe sle. sciskam Cie nieustajaco, caluje i zycze sil i mocy w walce o zdrowie. buziaki gorace, pozdrowienia i swietuj dzisiaj, tak jak chcesz.
    b.

    ReplyDelete
  48. Serdeczne uściski Star i miliony uśmiechów Kochana
    Gosia z uk

    ReplyDelete
  49. sto lat sto lat niech żyje żyje nam !!!!! kochana Stardust dużo zdrowia i szczęścia ! wielki cmokkkkkk

    ReplyDelete
  50. Star, Kochana zdrówka, szczęścia i miłości!!!!
    Wszystkiego w ogromnej ilości!!!!!!
    ♥♥♥♥ buziole:******

    ReplyDelete
  51. No prosz a już bym się na imprezę spóźniła!

    Star,kochana,mądra i dobra kobieto życzę Ci pokonania wszelkich przeszkód, sił i zdrowia jak dzwon .Żebyś zawsze była szczęśliwa!

    ReplyDelete
  52. Sto lat i duuuużo zdrowia :) troszkę spóźnione, ale najszczersze :*

    ReplyDelete
  53. zdrowia.
    Zdrowia
    ZDROWIA
    i długiego życia w ZDROWIU
    reszta sama przyjdzie;)

    ReplyDelete
  54. Witaj! Zastanawiam się gdzie ja posiałam twojego bloga!
    Korzystaj z lata! Do mnie chyba dopiero powoli się podkrada.

    ReplyDelete
  55. no proszę, ale się spóźniłam, ale na życzenia zdrówka zawsze jest czas- Star, kochana- Zdrowia, Zdrowia i jeszcze raz Zdrowia, bo wszystko inne masz już - miłość, mądrość i przyjaciół
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  56. Stardus widzę że zniknęłaś z internetów , zatem pewnie pomieszkujesz z sterylnościach , my tu grzecznie czekamy i uśmiechamy się w Twoją stronę , a Ty rób porządek z organizmem i wracaj bo wiesz można czytać notkę i kilka razy ale w końcu chciałoby się nowego :-)zę s
    szczerzę się :-) :-) :-)

    ReplyDelete
  57. Ciepłe myśli i uściski wysyłam
    Gosia z uk

    ReplyDelete
  58. podejrzewam że wybrałas sie w ciekawa podróż

    ReplyDelete
  59. xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxox.....
    b.

    ReplyDelete
  60. czy impreza jeszcze trwa? ;)
    Stardust, kochana! :) Milion szczerych życzeń, milion uścisków, milion całusów!
    https://youtu.be/YhI1SBgAiGM

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...