Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, June 22, 2015

[*]

Jeszcze tak niedawno bylo ich troje:



A dzis juz tylko jedno zostalo.
Dwa miesiace temu 29 kwietnia zmarl Roy, dzis rano (niecale dwa miesiace pozniej) Mary.
A jesli pamietacie to 29 stycznia zmarla rowniez E.
Tatek zostal sam...
Nie dokladnie, bo jak to nasz Tatek ma wiele przyjaciol, ale rodzina mu zdecydowanie zmalala w tym roku.
Nawet nie macie pojecia jak sie ciesze, ze namowilam ich na te wycieczke do Kaliforni jesienia 2013 roku.



51 comments:

  1. Star:)))))))))Caluski:))))))))))))tak to niestety jest :((((

    ReplyDelete
  2. Od dawna mowie, ze jestes Aniolem Opiekunczym i nie bez powodu sie znalazlas w rodzinie Wspanialego, najpierw uleczylas stosunki Ojciec-Syn, pozniej doprowadzilas do spotkania rodzenstwa,
    Chyle czola, nie kazdemu by sie chcialo.

    Oczywiscie najszczersze wyrazy wspolczucia.

    ReplyDelete
  3. Podpisuję się pod Liz
    No i jeszcze Tatek ma Was!!
    Wyrazy współczucia...
    :*

    ReplyDelete
  4. Wyrazy współczucia, Tatek ma jeszcze Was na szczęście.

    ReplyDelete
  5. Zdrówka dla Tatka!!!
    Star ♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Słowa wsparcia dla Tatka, szkoda,że to już,dobrze, że ma jeszcze całą rodzinkę Wspaniałych.Zdrowia dla Tatka ,jak najlepszego!

    ReplyDelete
  7. Przykro mi. Wyrazy współczucia.
    Szkoda, że tak musi być

    ReplyDelete
  8. Star to takie smutne ale i znajome. "Dbajcie o siebie nawzajem z Tatkiem" chciałam napisać, ale o byłoby niepotrzebne zupełnie. Dla Was to oczywista oczywistość.

    ReplyDelete
  9. Tak mi przykro... Zrobiłaś dla Nich coś pięknego, to pewne.
    :***

    Ps. A co u Ciebie? Jak leczenie? Jak lato w Ameryce? U nas zapowiadali dziś całe 14stopni :)

    ReplyDelete
  10. tak mi przykro :( ściskam mocno. przekaż kondolencje Tatkowi - może się ucieszy, że ktoś z dalekiego kraju jest z Nim myślą :*

    ReplyDelete
  11. Star
    tak sobie myslę
    że przy tym wszystkim co się Tobie ostatnio dzieje, to za dużo śmierci i przykrości masz wokół
    oby ta seria się już skończyła
    ściskam najmocniej

    ReplyDelete
  12. No pewnie, że miałaś świetny pomysł! Przykro mi, że już Tatek jest bez Rodzeństwa, ale ma jeszcze Was i jestem pewna, że dzięki Wam będzie Mu lżej.Nie mniej bądz tak miła i przekaż Tatkowi i Wspaniałemu wyrazy współczucia. A dla Ciebie -uśmiech i same dobre myśli posyłam.
    Buziam;)

    ReplyDelete
  13. Star, przykro mi, że tyle Cię ostatnio los doświadcza :( Tatko ma Was, a Ty tak wiele dla tej rodziny zrobiłaś. Całuje Cię, kochana :***

    ReplyDelete
  14. Przykro mi bardzo. Tak dotkliwie doswiadcza Cie ostatnio zycie. Niech sie los w koncu odwroci...

    ReplyDelete
  15. boszeee jak zobaczyłam w tytule ten znaczek to myślałam że coś się z Tobą zadziało ... serce mi stanęło :(

    ReplyDelete
  16. to smutnie, kiedy się obserwuje, jak kolejno odchodzą nasi bliscy zostawiając w naszych sercach dziurę. dobrze, że Tatek ma Was, a Wy jego

    ReplyDelete
  17. Tatkowi smutno, ale się otrząśnie. Już pierwszy rzut oka na zdjęcia mówi mi, że Tatek ma przed sobą jeszcze wiele lat. Sprawia wrażenie osoby pełnej życia i usposobioną do przeżywania szczęścia. Wszyscy wyglądają krzepko, lecz on zdecydowanie odbiega od nich.

    ReplyDelete
  18. Star, brak mi słów... Trzymajcie się wraz z Tatkiem - przesyłam moc dobrych myśli ;****

    ReplyDelete
  19. bardzo mi Star przykro. przekaz usciski i pozdrowienia Tatkowi - bardzo mile wspominam nasze spotkanie pare lat temu (dwa?). i gorace, gorace usciski dla Ciebie i Wspanialego.
    b.

    ReplyDelete
  20. Ta wycieczka to był świetny pomysł.
    Ech, życie...

    ReplyDelete
  21. Star...i ciśnie mi się to zdanie"spieszmy się kochać ludzi,tak szybko odchodzą"Ty Bogu dzięki się spieszysz...dlatego ta wycieczka,wspomnienia...Jesteś takim Aniołem Stróżem :*
    Tatek ma Was...

    ReplyDelete
  22. Star...bardzo mi przykro...Uściski dla Ciebie i całej rodzinki..

    ReplyDelete
  23. Star, powtórzę Twoje słowa: „Każdy żyje do własnej śmierci". Wiem, że każda śmierć przynosi smutek i żałobę, ale jest nieuchronna. Składam kondolencje. Bardzo szczere.

    Czytałam Twoje posty o Mary i podziwiałam jej Moc i siłę. Dziękuję, że tak Ją przedstawiłaś. Pokazałaś prawdziwą siłę Człowieka. Napiszę egoistycznie: czasami czuję się jak bardzo słaby, mało warty człowiek, a takie historie jak o Mary dodają mi SIŁY i pomagają przezwyciężać własne granice. Dobrze, że o Niej pisałaś. Dziękuję!
    A Tatek ma jeszcze Wspaniałego i Ciebie. Jeżeli „niebo" istnieje, to już masz w nim miejsce za to, jak połączyłaś Tatka ze Wspaniałym, przełamałaś lody i odnalazłaś rodznne więzy. Czy istnieje w tym życiu coś ważniejszego???
    Jesteś Wspaniała!

    Przykro mi.....

    ReplyDelete
  24. Przykro mi.... Najszczersze wyrazy współczucia dla Was wszystkich. Ale macie jeszcze siebie i to się liczy. Życie toczy się dalej, choć coraz więcej bliskich jest po drugiej stronie tęczy. Pozostaje mieć nadzieję na spotkanie. Przytulam. I jak Twoja walka??

    ReplyDelete
  25. Przykro mi bardzo,wyrazy wspolczucia dla Tatka i Wspanialego.Dla ciebie kochanie same dobre mysli!!!

    ReplyDelete
  26. Bardzo mi przykro:( proszę uściskaj Tatka i złóż od nas wyrazy współczucia

    ReplyDelete
  27. Star, wyrazy współczucia;*
    dobrze, że macie siebie;*

    ReplyDelete
  28. Mimo że nie jestem osobą wierzącą, chciałabym kiedyś jeszcze doświadczyć spotkania z osobami, które odeszły... Nie jakaś tam spirytualistyczna herbatka z duchami ;). Tak przy okazji własnej śmierci zobaczyć ich, porozmawiać z nimi, pośmiać się, serdecznie uściskać... Jak za dawnych czasów.
    I tego zarówno sobie, jak i wam, życzę. :)

    ReplyDelete
  29. Witaj Star.
    Ach ten mijający czas... przemijanie.... odchodzenie naszych bliskich.
    Cieszmy się każdą wspólną chwilą:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  30. Och Star takie to życie jest. Przykro, ale niektóre rzeczy zupełnie od nas nie zależą.
    Cieszmy się każdą chwilą

    ReplyDelete
  31. Smutny czas dla Tatka....:(
    Przemijanie..... z tym chyba najtrudniej się pogodzić, choć każdego z nas to czeka, to jednak zawsze za szybko i zawsze nie w porę..:(
    MOGĘ się założyć, że Tatek myśli tak samo, jak dobrze, że Star namówiła mnie na tą podróż...:) Tacy radośni są na tym zdjęciu i pewnie takie wspomnienie w tatkowej głowie siedzi, a to jest najważniejsze - PIĘKNE WSPOMNIENIA - one nie przemijają..:)

    ReplyDelete
  32. Bardzo mi przykro, że Tatek musi doświadczać kolejnego smutku i straty. Ważne, że Roy i Mary zostawili po sobie Tatkowi dobre wspomnienia - przyjaźń nie umiera.

    ReplyDelete
  33. popatrz na nich - długie życie przeżyli a mimo to, a może właśnie dlatego, radość w oczach - każdy z nas pójdzie na następny lvl - pewnie jest smutno jak ludzie odchodzą, ale może tam jest jednak lepiej, a może jednak coś jest... może się spotkamy :)

    ReplyDelete
  34. przykre.
    Współczuję.
    Ściski dla Tatka.
    Uściski dla Ciebie.

    ReplyDelete
  35. Kolejny dowod na to zeby nie odkladac wszystkiego "na pozniej". Wyrazy wspolczucia dla Was wszystkich. W szczegolnosci dla Tatka.

    ReplyDelete
  36. Dlatego warto cieszyć się momentami...

    ReplyDelete
  37. Star tęsknię okrutnie !! Ucałowania dla Tatka

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...