Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, August 13, 2015

16 894...

... tylko tyle emaili mi sie uskladalo w jednej skrzynce pocztowej:)
Teraz mam nadzieje rozumiecie co to znaczy miec wstret do poczty nawet tej wirtualnej.
Niech sie wiec nikt nie dziwi, ze nie dostal odpowiedzi na emilke, bo ja owszem dostaje, czytam i zawsze mysle o tym, ze trzeba odpisac.
Tylko to zawsze jakos nie nadchodzi:) no chyba, ze emilka z serii pilne, zdrowotne to wtedy sie spinam i odpowiadam, czego doswiadczylo juz kilka czytelniczek.
Ale jak sie nie wali i pali, a ktos pisze bo tylko chce sobie pociumkac to juz sorry Batory.
No tak mam.
Byl nawet czas, ze liczylam iz z ta wirtualna poczta bedzie latwiej. W koncu nie trzeba do tego kopert i znaczkow i owszem bylo latwiej, ale jakos krotko to trwalo.
Zajelo mi dwie godziny oczyszczanie tej skrzynki, ale jestem cala w skowronkach bo sie udalo:)

Z innych doniesien.
Tatek uchachany po kokardke z tego prezentu urodzinowego, co prawda przyznal, ze nic nie wygral, ale przynajmniej nie przegral wlasnych pieniedzy, a to juz powod do radosci.

Ja ciagle czekam na przeszczep, bo narazie to musze zrobic pierdyliard badan po radiacji.
 Czuje sie bardzo dobrze i ponoc jeszcze lepiej wygladam.
Tak ocenila Nuska, z ktora wybralysmy sie tydzien temu na lunch do japonskiej knajpy.
Zdjecia robione srajfonem ale co tam jak nie ma lepszych to i tak Wam pokaze:)



Takie jestesmy gwiazdziory:)
 Klaki na lbie mi odrastaja i wkurwiaja niesamowicie, bo razem ze szczecina na lbie rosna klaczyska w innych zupelnie przeze mnie nie pozadanych miejscach, a tyle bylo spokoju.
Nic to, jeszcze raz wylysieja i to bedzie ich trzecia szansa zeby odrosly krecone.

Co jeszcze?
No to moze zakoncze politycznie, bo wlasnie tydzien temu obejrzalam pierwsza debate republikanow. Krystusie z jakiego badz kosciola!!!!
Jest tych idiotow tyle, ze nawet Fox nie mogl ich pomiescic na jednej scenie, a co jeden to glupszy.
W zyciu nie myslalam, ze bede ogladac Foxa a tu prosze, jak to nie trzeba sie zarzekac:)
Pol godziny mi zajelo zeby znalezc na ktorym kanale to gowno nadaja, bo musialam leciec kanal za kanalem pojedynczo i odblokowac.
Obejrzalam i jestem z siebie dumna.
Wspanialy i Tatek nie moga wyjsc z podziwu, ze ja takie scierwo ogladalam.
Ale ja wyznaje zasade, ze przyjaciol mozna miec w zasiegu wzroku, wroga najlepiej w zasiegu reki zeby mu dac w morde w odpowiednim czasie.
Jest wsrod tych idiotow jedna baba, bo kobieta tego nie nazwe.
Dlugo by pisac na ich temat, ale mi sie nie chce.
Najlepszy jest Trump, z ktorym zupelnie cala ta gwardia kretynow nie wie co zrobic a on im gra na nosie. A ja trzymam kciuki, zeby wygral nominacje to bylby naprawde prezent od sw. Mikolaja:)

To co?
Do nastepnego:)




94 comments:

  1. Super wyglądasz Star! Przesyłam gorące pozdrowionka:)

    ReplyDelete
  2. To co Ty masz za poczte emaliowa, ze Ci sie tyle tam miesci? Mnie po jakims czasie moja poczta mowi: NIE NADA, BRAK MIEJSCA NA NASTEPNE. Zreszta staram sie na biezaco kasowac, bo w koncu latwiej wykasowac 100 niz 16000. :)
    Ten caly Trump robi na mnie wrazenie idioty, choc pewnie tak do konca nim nie jest, skoro sie dorobil takiego majatku.
    Wygladasz calkiem zdrowo, jak na tak powazna chorobe i to chyba jest dobry znak. Buziaczki :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam taka skrzynke na Yahoo z nieograniczona pojemnoscia. To jedna z moich pierwszych skrzynek, kiedys za te nieograniczona pojemnosc placilam, ale numer karty kredytowej zmienil sie juz wiele razy od tamtego czasu, a skrzynka ciagle ma pojemnosc wszechswiata:)))
      Nie zagladam tam, bo i po co jak juz w miedzyczasie zalozylam pierdyliard nowych. Natomiast przy ostatnim zakupie na Amazone, okazalo sie, ze na koncie Amazone mam tamtejszy email adres.
      No i musialam zajrzec:)))
      Trump jest idiota, tego nie da sie ukryc ale jaki elektorat taki front runner, republikanskiemu elektoratowi widocznie to bardzo odpowiada.
      Wchowali sobie Tea Party na wlasnej piersi to i idiotow tam nie brakuje:)
      buziam:****

      Delete
    2. Ja tez mam skrzynke na Yahoo i nigdy nie kasuje maili, nie mam pojecia ile ich tam juz jest.
      Wygladasz wspaniale i widac , ze dobrze sie czujesz, bo promieniejesz. I tak trzymaj. Pozdrawiam.

      Delete
  3. Star!!! Gwiazda, no zwyczajnie Gwiazda! :*
    Świetnie wyglądasz i z posta widać, że humor Cię nie opuszcza :)
    Ostatnio czytałam artykuł o panu pod tytułem Donald Trump... ufff....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo, Donald to prawdziwe uffff... ale nie moj cyrk nie moje malpy.
      Ja tylko patrze i sie smieje, bo to jak comedy channel albo i lepsze, mysle, ze zaden najbardziej utalentowany komediant nie napisal by lepszego scenariiusza niz pisze Trump i pozostali, bo oni wcale nie sa madrzejsi niestety:)))

      Delete
  4. Fryzura jest super! Widzisz, jak ludzie Cię kochają, że tak Ci pocztę zawalają:)).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errato, fryzure to chyba juz sobie taka zostawie, bo nie ma nic latwiejszego, a ja sie rozleniwilam doszczetnie.
      Ludzie wcale mnie tak nie kochaja, pisalam wyzej, to jedna z moich najstarszych skrzynek mailowych i nie zagladalam do niej przez prawie 3 lata wiec sie uzbieralo:))

      Delete
  5. No, dobrze że Ci mejla z pytaniem nie wysłałam bo by i tak znikł:).
    Buziole:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Futti, emilka mozesz wyslac, ale jeszcze musisz mnie po glowie popukac innymi kanalami:))) Tak wlasnie zrobila Sollet i dostala odpowiedz w trybie ekspresowym:))
      buziam :***

      Delete
    2. Acha, tak było:)
      A teraz wysyłam odpowiedź od zainteresowanej osoby, jakby chciało ci się przeczytać:)

      Delete
    3. Sollet, przeczytalam, ale uznalam, ze w sumie nie wymaga to odpowiedzi:))))

      Delete
  6. siły niekończącej Ci życzę i ściskam najmocniej jak mogę :)

    ReplyDelete
  7. Wyglądasz super;)))
    I bez pisania wiesz, że Cię lof;)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska, ja wiem i rowniez wiem, ze Ty wiesz, a wiec obie wiemy:)))

      Delete
  8. Star, wygladasz super, a z tymi wlosami to cos chyba na rzeczy jest bo ja co prawda nie stracilam wszystkich, ale bardzo duzo jakis czas temu, nie wiem czy mi pol na lebie zostalo, a wszystkie co odrosly to krecone. I widze ze sie te cholery coraz bardziej kreca, a w dodatku jak znowu troche wypadlo to nie dosc ze te nowe sie kreca to jeszcze odstaja na wszystkie strony nad tymi dlugimi i za cholere nie da sie tego przygladzic.
    O, i widze ze jeden pazurek masz innego koloru niz reszta :-) Tak trzymaj usmiechnieta buzko! ♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwonko, moje ciagle odrastaja proste, ale za to kazdy w inna strone:))) Postanowilam sie tym nie przejmowac i udaje, ze tak powinno byc:)))
      Pazurek juz od lat maluje jeden na inny kontrastowy kolor, zeby mi sie nie znudzily:)))
      buziam:***

      Delete
  9. Wyglądasz przepięknie Star :-D
    Naaapisz, proszę coś o tych republikanach. U nas też mamy takie typy (zresztą pewnie wiesz), ale jestem cekawa jak to wygląda w USA, bo to co u nas to już uszami mi wychodzi.
    Ściskam, całuję i czekam na dalsze wieści.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabelko, polityka w US jest bardzo podobna do tej w Polsce, jedna partia wzglednie normalnych i jedna absolutnych oszolomow. Narazie to nie ma co o tym pisac, wybory dopiero w listopadzie przyszlego roku.
      buziam:***

      Delete
  10. Wyglądasz cudnie i pisz o polityce proszę, bo jeśli chodzi o Stany, to jesteś moim najbardziej wiarygodnym źródłem informacji. A u demokratów nominację dostała Hilary? Wiesz, mnie jako feministkę żywo interesuje ewentualna kobieta w Białym Domu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odwodnik, narazie o polityce nie ma co pisac, bo to zaledwie poczatki rozgrywek w prawyborach. Tyle, ze republikanie maja az 17 kandydatow to juz mieli pierwsza debate. U nich startuje kazdy kto ma dziure w dupie:))) (powiedzonko mojej babci), wiec musza sie sprezyc zeby do lata przyszlego roku mieli kogo z tych 17tu durni nominowac.
      Ja tez chciala bym zobaczyc w Bialym Domu kobiete, ale nie TA kobiete. Nigdy nie lubilam Hillary, uwazam, ze w niczym nie jest lepsza od republikanow, jedynie ladniej sie wyslawia a to dla mnie za malo.
      Bylam przeciwko niej w 2008 roku i bede teraz, licze na to, ze podobnie jak wtedy nie wygra nominacji. Ja stawiam na Bernie Sanders.
      Wiem, nikt o nim nie slyszal poza granicami Stanow, ale o Obamie tez wszyscy mi mowili, ze nie ma szans.
      Na dzis Bernie Sanders przyciaga wieksze tlumy niz Obama o tej samej porze.
      Jednak przygotowuje sie psychicznie, ze gdyby Bernie nie wygral nominacji, a ma duze szanse wygrac (moim zdaniem) to bede musiala mocno zacisnac nos i oddac smierdzacy glos na Hillary.
      Rozwazam nawet przesiedzenie tych wyborow w domu, ale jednak stawka jest za wysoka, bo przyszly prezydent moze miec szanse nominowania czlonkow Supreme Court, a to za powazna sprawa zeby ja oddac w rece jakiegos republikanskiego kretyna.
      Nominacje odbywaja sie dopiero latem wiec jest kupa czasu.
      Dotychczas najwiekszy tlum jaki udalo sie zgromadzic Hillary to 5 500 osob, co w porownaniu z 12 000 do 28 000 jakie gromadzi Bernie jest pryszczem. A przeciez o nominacji decyduja wyborcy w prawyborach. Wiem, ze partia demokratow zrobi wszystko zeby przeszkodzic Berniemu, ale ja licze na ludzi. Nie przeliczylam sie ostatnio wiec wierze ze i teraz sie uda.

      Delete
    2. Poczytałam sobie o Sandersie. Brzmi zachęcająco.

      Delete
    3. Odwodnik, przede wszystkim to facet, ktory nie bierze pieniedzy od zadnych korporacji, bankow itp. Hillary na liscie dawcow ma na trzech pierwszych miejscach najwieksze banki, akurat te co zrujnowaly ekonomie w 2008 roku.
      A przeciez wiadomo, ze ona im ten dlug wdziecznosci musi splacic, czy to bedzie w interesie zwyklych ludzi? Na pewno NIE.
      Oprocz tego Hillary jedzie na opinii, ze jej maz byl dobrym prezydentem, owszem na pierwszy rzut oka Bill byl super bo ekonomia za jego czasow sie krecila i kwitla.
      Ale to przeciez Bill podpisal uklad NAFTA, dzieki ktoremu wywedrowaly z Ameryki wszelkie manufaktury a razem z nimi praca dla ludzi.
      To Bill podpisal ustawe o redukcji kontroli nad bankami, jak sie to skonczylo? wykazal rok 2008, to tez on podpisal ustawe, ze malzenstwo to zwiazek miedzy kobieta i mezczyzna, dzieki czemu bylismy daleko za innymi krajami w prawnym usankcjonowaniu malzenstw jednoplciowych.
      To taki tylko czubek gory lodowej:))))
      Bill kilka tygodni temu przeprosil za te swoje "pomylki", a przeprosil tylko dlatego, ze chce ulatwic start zonie, dla mnie to szczyt hipokryzji.
      Nie moge glosowac na kobiete tylko dlatego, ze ma wagine.
      Krowa tez ma i co z tego:))))

      Delete
    4. Właśnie dlatego lubię cię czytać politycznie. Wcale się nie upieram, że przyszły prezydent USA ma mieć cipkę. Hilary po prostu ma dobrą prasę w Polsce wśród feministek i myślałam, że ma duże szanse.

      Delete
    5. Tu tez Hillary ma dobra prase i to wcale nie tylko wsrod feministek, po prostu jest medialna bo jej sie "nalezy":))) no i gora partii demokratycznej robi wszystko zeby to wlasnie Hillary zdobyla nominacje, a ja mam akurat zupelnie inne zdanie.
      Jak ma byc Hillary to rownie dobrze moze byc jakis republikanin, nie widze roznicy.
      Ale za to pamietam jak po wyborach 2008, ktore jak wiemy wygral Obama na jednym blogu ktos napisal "to straszne, ze w Ameryce wazniejszym bylo wybrac czarnego prezydenta niz kobiete".
      No coz ta osoba widocznie dokonuje wyborow na zasadzie plci lub kto przystojniejszy:))))))))))))
      Duda jest przystojny ino sie strasznie swieci na zdjeciach i tak ma slimaty usmiech:P:P

      Delete
    6. No nie mów Star, że głosowałaś na Obamę z zamkniętymi oczami!:) Przecież gołym okiem widać, że urodą cię zdobył.

      Delete
    7. Hahahaa z Obama to bylo latwo bo gloswalam na jego poglady (tylko w niewielkim stopniu czuje sie zawiedziona i tak uwazam, ze to jeden z najlepszych prezydentow od czasow II wojny swiatowej i historia to raczej potwierdzi) no i wiesz przystojny to on jest jak cholera. Normalnie moglabym majtki przez glowe zdejmowac jak widze ten usmiech:)))))))
      Nawet Wspanialy rozwazal wymalowanie portretu usmiechnietego Obamy na suficie sypialni:P:P

      Delete
  11. Wygladasz cudnie ale chyba powinnam strzelic focha ze nie masz czasu spotkac sie ze mna:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorcia fochami nie strzela, bo o fochy trudno, som reglamentowane:))) Nuska za plotem jest a knajpa na mojej dzielnicy, wiec ze tak powiem, pani wie i rozumie. Z Toba sie spotkam jak juz odbede kawarantanne poszpitalna, chyba, ze doktor pozwoli na wizyty w szpitalu wtedy prosze bardzo mozesz przyjechac.
      To nie jest kwestia czasu tylko ograniczen:(((

      Delete
    2. :)))mow kiedy jestem zwara I gotowa:)))))

      Delete
    3. Dorciu, ja sama nie wiem kiedy. Mam wizyte u doktora w poniedzialek 24 sierpnia. Na pewno nie chce byc w szpitalu na dlugi weekend, bo tym razem moge bardzej niz zwykle potrzebowac opieki. A wiec bedzie to we wrzesniu, ale tez na wyrost doktor mi nie powie czy wyraza zgode na wizytacje bo to wszystko zalezy od tego jak bede sie czula i czy nie bedzie zadnych komplikacji. Ale jak tylko bede wiedziec to obiecuje, ze wysle wiadomosc esesmanem nawet ze szpitala:))

      Delete
  12. :))) Buźki do Ciebie! Wyglądasz cudnie, mam nadzieję, że i tak cudnie się czujesz!!!
    Też mam wrażenie, że emilki sprawy poczty nie ułatwiły, bo kontaktów coraz więcej, a Ty Gwiazdą jesteś, to Cię zasypują:)
    No i muszę wyrazić niezadowolenie: Jak chciałaś republikanów, to trzeba Ci było zacząć od Foxa!!! Takie oczywiste! Uśmiecham się i myślę, nawet Star jeszcze ciągle się uczy :). Domyślam się, że miałaś ubaw po pachy słuchając ich.
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iza nie wiem czy ja Cie dobrze zrozumialam albo Ty mnie. Ja NIE chce republikanow, uwazam, ze sa glupi ale przy tym niebezpieczni dla rozwoju kraju. Jedyny republikanski prezydent jakiego szanuje to Eisenhower.
      Republikanie to moj wrog i wlasnie dlatego musialam obejrzec te debate. Poniewaz ja zyje polityka to musze wiedziec co wrog knuje:)))

      Delete
    2. Ja Cię dobrze zrozumiałam, bo znam Twoją i swoją(!) niechęć do republikanów :)) I niestety też uważam ich za niebezpiecznych. Mówią, że głupota nie boli, ale w tym przypadku boli i może boleć bardzo.
      Tylko Twoja notka, że po kanałach szukałaś mnie "rozbawiła" z lekka, bo ja właśnie republikanów zaczęłabym najpierw szukać na Fox. Tak mi się kojarzy Fox i już. Tylko, że nic nie oglądam i staram się polityką nie żyć. No, debaty przed wyborami obejrzę... Czasami gdzieś czekając na lekarza czy badanie w ręce wpadnie mi jakaś gazeta, co tak wszędzie na poczekalniach wystawiają i podczytuję i nadziwić się nie mogę, że można tak stadnie i dumnie obnosić się z własną głupotą (o republikanach myślę).

      Delete
    3. Ja Foxa nie ogladam i mam zablokowanego od bodajze 2000 roku:))) bo ogladanie Foxa jest wbrew mojej religii:)))))
      Wszystko co wiem o republikanach to zawsze pochodzi z innych zrodel, duzo czytam o polityce, mam tez cala skrzynke mailowa poswiecona tylko na maile polityczne, a wiec jestem zawsze na biezaco z tym co wrog knuje:P:P
      Podobnie nie dotykam nawet paznokciem New York Post, bo to tez Rupertowe scierwo jak Fox:)))
      Dlatego potrzebowalam az tyle czasu zmarnowac zeby odnalezc Foxa i go na czas debaty odblokowac:)))
      Nastepne ichne debaty beda juz ponoc nadawane rowniez na innych kanalach, wiec Fox zostal na nowo zablokowany:)

      Delete
  13. ufff, jak dobrze, że nie pisałam tych emilek :ppp

    sangria mi się na Twój widok pezypomniała :)))

    ReplyDelete
  14. wyglądasz nieprzyzwoicie pięknie!!!! :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia, nawet bez makijazu?:))) Zupelnie sie odumialam malowac przez te chorobe:P

      Delete
  15. Pier... maile, wyglądasz świetnie i tego będziemy się trzymać oraz z daleka od polityki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dreamu dziekuje, ale wiesz w moim przypadku to bez polityki nie ma zycia. Ja tylko nie pisze o polityce za czesto, ale zyc bez niej nie moge. Raczej chyba moglabym oduczyc sie jesc:))))
      Wspanialy ma ze mna pod tym wzgledem przerabane, bo jak chce podyskutowac to sam sie musi nauczyc, ja jestem bardziej polityczna niz on kiedykolwiek byl. Dopiero przy mnie sie troche wyrobil:)))

      Delete
  16. Primo - naprawdę wyglądasz świetnie!!!! Ponieważ podejrzewałam, ze raczej masz mały ciąg do maili, to nic nie pisałam, choć przez moment miałam taki zamysł, ale zdrowy rozsądek zwyciężył nad sentymentem. Polityka- ja mam już dość- ten durny naród u nas wybrał faceta, który mówi o sobie, że jest niezłomny, tylko nie zauważył, że ma rozum ułomny. Jestem na etapie permanentnej radości,że moje dziecko wyemigrowało i chwilami jej zazdroszczę.Star, a czy ci Twoi lekarze bardzo mocno optują za tym przeszczepem? Przeanalizuj to jeszcze z każdej strony, proszę.
    Ten Trump wygląda na niektórych zdjęciach jak hodowca bydła z ub. wieku wybierający się na procesję z okazji Bożego Ciała.
    Buziam;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, nie powiem, ze sledze polska polityke, bo to trzeba jednak mieszkac w kraju zeby sie na tym znac, ale owszem w czasie wyborow prezydenckich czytalam dosc duzo. Wiem, ze jeszcze Polacy beda plakali na Dude, ale coz chcieli zeby Duda dal to maja. Tyle ze Duda nic nie da bo z Dudy juz kilka dni po zaprzysiezeniu (koronacji) wyszla obluda.
      Nad przeszczepem nie mam sie co zastanawiac, to jedyny zabieg ktory daje powazne szanse na to ze lymphoma nie wroci.

      Delete
  17. Cieszę się, widząc Cię znów w dobrej kondycji i wciąż młoda i piękną. Nasz rocznik tak ma, bo to najlepszy rocznik na świecie, nie ma już takich :) Wciąż dobre fluidy do Ciebie ślę i czekam na dobre wieści. Spokojnie, cierpliwie, bo wiadomo, brak wiadomości to dobre wiadomości :*

    ReplyDelete
  18. Dobrego rocznika nic nie zepsuje, rzeczywiście. My jak wino po prostu... Włosy mamy aktualnie podobne, jeśli chodzi o długość. Bardzo wygodne, prawda?

    ReplyDelete
  19. Hoho, imponująca liczba!
    No ja bym powiedziała, że na chorą z całą pewnością nie wyglądasz, ale najważniejsze- że czujesz się dobrze!
    A Tatek? Cóż- nie zawsze się wygrywa, grunt, że dobrze się bawił, nie?
    Buziaki i do następnego!
    Dobrych wyników!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z czegos sie te kasyna musza utrzymywac;))) wiec tym razem Tatek wspomogl:P

      Delete
    2. Ja co prawda nigdy jeszcze nie grałam, ale myślę, że to wciągająca zabawa :)

      Delete
    3. Ja lubie tak raz, czasem dwa razy w roku. Wazne zeby z gory przeznaczyc sume, ktora mozna stracic i wiedziec kiedy odejsc od maszyny:)))

      Delete
  20. Star! Wiem, że wiesz, że wyglądasz wspaniale, ale zawsze warto to jeszcze usłyszeć bądź przeczytać, nie?!
    No i chciałam przypomnieć o urodzinach bloga, bo to dzisiaj te (a właściwie już wczoraj) te 7 świeczek na torcie być powinno, nie?!
    No więc śpiewamy 100 lat "temu blogu" radośnie, bo dzięki temu ty też się nieźle zestarzejesz:))
    Buziole:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Śpiewam z Tobą: Sto lat!!!

      Tylko coś tortu nie widzę;p;p

      Delete
    2. Dziewczyny, bo mi sie znow zapomnialo:( mam dobra pamiec jeno krotka:)))
      Ale dzieki za spiewy i toasty:****

      Delete
  21. Ciesze sie razem z Toba,tym ze dobrze sie czujesz i tak trzymaj!!!
    Oj tam klaki rosna gdzie nie trzeba,tez masz problem,...w zimie cieplej Ci bedzie;))

    Polityka mnie juz nie interesuje,mam tylko taki skromne zdanie na temat,...do polityki to sie raczej normalni nie mieszaja,a jesli juz nawet sie jakis zaplacze to po pewnym czasie mu sie w dupie poprzewraca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ba, dla mnie to ogromny problem z tymi klakami gdzie nie czeba:))) Ja nie cierpie klakow.
      A co do polityki to jakos sobie nie wyobrazam, zebym kiedys mogla przestac sie interesowac:)))

      Delete
  22. do trzech razy sztuka, moze w końcu odrosną kręcone;-P ale pięknie wyglądać będziesz w każdych, wiadomo ładnemu to we wszytskim ładnie;)
    no i nich ten Mikołaj przyniesie Ci ten wymarzony prezent, chociaż ja tam na polityce zwłaszcza amerykańskiej to znam się nie bardzo, ale skoro tak mówisz, to niech tak będzie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stokrotko listy do Mikolaja zawsze warto pisac:))) A czy cos z nich sie dostanie to juz inna sprawa.

      Delete
  23. wyglądasz dobrze,pazur pomalowany,uśmiech jak zwykle.
    I tak trzymać;)))
    z tymi mailami tak jest.Też myślalam napisze bo sienie odzywa ale potem...wyobraziłam sobie te wszyskie maile ktore ludki ślą do ciebie i Twoją minę która świadczy o niechęci do odpisywania i dałam spokój;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazury musze miec pomalowane, chociaz rozwazam mozliwosc niemalowania na czas szpitala, bo jednak 3 tygodnie to dlugo, a ja wkurwa dostaje jak mam paznokciowy "odrost" musze malowac co tydzien.

      Delete
  24. Miło Cię widzieć i czytać znów w pełni formy. Obie z Nuśką pięknyście. Fryzury Ci zazdroszczę. Mniej już tej całej reszty odrastajacych kłaczków ;-) Super, że tak pięknie udał się Twój misterny plan urodzinowy dla Tatka :-) Buziaki!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnesk, dzieki za zrozumienie, ze klaki na niepozadanych czesciach ciala to zlo:)))

      Delete
  25. Star piknie wyglądasz!!!!
    Pychol się sam śmieje jak patrzę na Ciebie:)))))
    Buziole:***

    ReplyDelete
  26. nic a nic się nie zmieniasz Star, jest uśmiech, jest pazur we włosach i jest pazur kolorowy... jak zawsze super... :)))))))))

    ReplyDelete
  27. Tak trzymaj Star, super że napisałaś :)
    Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  28. Piękny uśmiech Star. Pozazdroszczę Ci:-0/ Wiesz, jak ja się uśmiechnę 'z zębami" to ludzie twierdzą, że wyglądam jak głodny wilk. Buźka, podglądam i trzymam kciuk, jak zwykle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieprzu nie pieprzy od rzeczy bo widzialam usmiechniete zdjecia Pieprza i Pieprz wyglada slicznie.

      Delete
  29. Pięknie wyglądasz i cieszę się, że się odezwałaś :).
    A jeszcze bardziej się cieszę jak piszesz o polityce. Dzięki twoim postom zainteresowałam się kiedyś amerykańską polityką i chociaż nie znam się na niej zbyt dobrze (bo tam nie mieszkam), to wiem o wiele więcej niż kiedyś. Oglądałam fragmenty tej debaty na CNN (niestety nie mam dostępu do innego amerykańskiego kanału). Szkoda, że tylko fragmenty, ale już na ich podstawie można sobie wyrobić jakiś pogląd. Szkoda, że tak rzadko piszesz o polityce, ale rozumiem, że możesz nie mieć na to chęci i czasu. Trzymam kciuki za dalsze dobre samopoczucie i przeszczep. Pozdrawiam gorąco z upalnego Krakowa ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haniu, polityka na blogu niepolitycznym jest meczaca dla wielu czytelnikow. Pewnie, ze nie dam rady nie pisac o polityce bo to jeden z najwazniejszych elementow mojego zycia, ale narazie to nie bardzo jest co pisac. W koncu to do wyborow jeszcze ponad rok:))

      Delete
  30. Może różnimy się w kwestii gustu, ale moim zdaniem w takiej fryzurce i dodam w takim kolorze wygladasz superancko:) Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magdo, ja bardzo lubie takie wlosy, tylko wiesz wszystko sie czlowiekowi kiedys znudzi:))

      Delete
  31. Cudnie wyglądasz
    szacun, że zdołałaś obejrzeć, mi się robi taki wkurw, ze nie mogę i przełączam.
    Fajnie, ze Tatko zadowolony :-) udana niespodzianka niezmiernie cieszy :-) jeszcze raz wszystkiego najlepszego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polityka nawet jak mnie wkurwia to nie potrafie bez niej zyc:)))

      Delete
  32. We cannot read Polish, but just wanted to comment that you look Fabulous!! Sending healing thoughts and much love to you!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trust me you don't miss much because you can't read Polish. And thank you very much. I hope another two months and you will be able to visit me any time you come to LGA.

      Delete
  33. Masz tysiące wielbicieli, a Ty ich tak ciach-ciach, w dwie godziny wywaliłaś w kosmos. Niedobra kobieta.
    Trzymaj się ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, nie mow, ze do tej pory nie wiedziales, ze ja niedobra kobieta jestem:)))

      Delete
  34. do następnego ;) pozdrowienia i całusy.....3m się
    fajnie że się odezwałaś i pokazałaś

    ReplyDelete
  35. No Kochana, Z Ciebie naprawdę gwiazda!!! Wyglądasz rzeczywiście fantastycznie, do żadnych chorób się nie przyznawaj!
    A z tymi krótkimi kłakami Ci ślicznie :).
    Aha, miałaś rację z tymi pazurami. Właśnie po 4 miesiącach latania po salonach usunęłam ścierwo z paznokci (ostatnio miałam tylko lakier hybrydowy), i nieważne jak teraz wyglądają, ale ja wreszcie czuję się wolna! Jak mi wkurw na to g...o przejdzie, to może opiszę moje przejścia w kraju i za granicą. :)) Póki co przerzucam się na pielęgnację naturalną, więc jakbyś mogła mi powtórzyć do najlepiej działa, to z wdzięczności się nie pozbieram! :))
    pozdrowienia, fajnie, że Tatek się tak ucieszył!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iw, mocz paznokcie w podgrzanym oleju z oliwek. Mozesz uzyc ten sam olej wielokrotnie, trzymaj w pojemniku i podgrzewaj za kazdym razem jak masz chwile czasu zeby moczyc. Nie wycinaj skorek przy nasadzie paznokcia (tego sie tu nie robi juz od 30 lat) bo one chronia strefe wzrostowa. Jesli nie mozesz sobie poradzic z odrastajacymi skorkami to po kazdej kapieli lub dluzszym moczniu dloni odsuwaj/masuj nasade paznokcia rogiem recznika, lub jesli mozesz dostac takim specjalnym kamieniem. Kamien dla manikurzystek powinnas dostac w drogerii, wyglada jak grubszy patyk, jest kwadratowy, ale jeden koniec ma zeszlifowany na plasko. Ten kamien tez musi byc mokry jak odsuwasz skorke, on w przeciwienstwie do wszelkich narzedzi metalowych nie uszkadza strefy wzrostowej paznokcia.
      Jak nie masz kamienia to tez nie problem, sa takie patyki (dlugie, cienkie) do manikuru, zakrec kawalek waty na ten patyk, zmocz i uzywaj do masazu/odsuwania skorki.
      Jesli bedziesz to robic regularnie, po jakims czasie skorka przestanie narastac. Ja nie wycinam moich skorek juz od ponad 30 lat i nie mam zadnych problemow. Czasem trzeba cos delikatnie przyciac z boku, ale to wszystko.
      Mozesz tez masowac paznokcie sokiem z cytryny, ale to juz po kuracji oliwkowej, jak paznokcie beda wygladaly zdrowo czyli nie beda mialy suchych plam. Tak pisze na wyrost moze, bo przeciez nie widze jak wygladaja Twoje paznokcie, ale ocen to sama.
      Lakier hybrydowy?? Hmmmmmmm tez bym sie nad tym zastanowila.
      Nigdy nie uzywam takich cudow na kiju, bo skoro ten lakier znow jest na tyle trwaly, ze nie odpryskuje i na tyle silny, ze trzeba go zmywac zmywaczem z acetonem to ja dziekuje.
      Ja uzywam tylko zmywacze bezacetonowe i nawilzajace, mam o tyle dobrze, ze potrafie sobie sama zrobic manikur, a dziewczyna przychodzi raz w miesiacu i wtedy robi manikur i pedikiur. Jakos nie chce mi sie dzwonic zeby przychodzila co tydzien, wiec zakladam na glowe opaske ze szklami powiekszajacymi i jade sama.
      Jeszcze jedno, nie pozwalam obcinac paznokci, tylko pilowanie i szklanym pilnikiem, ale to juz wiesz:)))
      Powodzenia.

      Delete
    2. Ach, po moczeniu koncowek palcow w oleju nie myj dloni tylko delikatnie wytrzyj nadmiar oliwki serwetka lub recznikiem papierowym a reszte wmasuj w paznokcie.

      Delete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...