Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, August 30, 2015

Kilka slow....

... poki jeszcze moge pisac.
Codziennie dostaje 4 konskie dawki chemii, wiec powoli zaczyna sie to odbijac na moim samopoczuciu, ale jeszcze jestem w calkiem dobrej formie. Poniedzialek i wtorek tak samo jak do tej pory, w srode najmocniejsza chemia.
W czwatek i piatek przeszczep, podzielony na dwa dni, bo jest tego ponoc duzo, znaczy tego dobra co go nazbieralam w czerwcu, czyli moich wlasnych komorek macierzystych.
I to beda najciezsze dni, od srody do... trudno powiedziec, ale moze to trwac nawet do poniedzialku.
Tak czy inaczej, wszystko jest mozliwe.
Ja osobiscie, mimo, ze podpisalam cyrograf, ze zdaje sobie sprawe z faktu, ze moge umrzec, mysle pozytywnie i juz robie plany na nastepny rok, wiec raczej nie przygotowuje sie na smierc.
A co ma byc to bedzie.
Wspanialy, jak zawsze jest najwiekszym wsparciem, nie tylko fizycznie swoja codzienna obecnoscia, ale glownie psychicznym wsparciem, ktore moim zdaniem jest najwazniejsze.
Jutro jak sie uda, a wierze, ze z rana sie uda to zamieszcze zdjecia mojego nowego lokum.



55 comments:

  1. Trzymam mocno kciuki, powodzenia!

    ReplyDelete
  2. Bardzo ciepło przytulam i jesteśmy myślami z Tobą. Trzymaj sie, bedzie dobrze.

    ReplyDelete
  3. Planuj, planuj, bo to dobrze robi! A taki cyrograf to wszyscy ludzie mają podpisany, ci zdrowi też, nikt nie zna dnia ani godziny i wielu udaje, że go nie ma....
    Moce dla Ciebie i pozdrowienia dla Wspaniałego :**** Nie bez przyczyny tak Go zwiesz :))
    Przytulam Cię i trzymaj się przez ten ciężki czas. Masz w sobie siłę, nie zapominaj o tym podczas tych najcięższych dni.

    ReplyDelete
  4. Bedzie dobrze,pamietaj ciastka czekaja ,sciskam,kciucze i posylam garsc dobrej energii

    ReplyDelete
  5. Sciskam Star i czekam na wiesci... :)

    ReplyDelete
  6. Dasz rade kochana, przeciez masz przyjechac na czeresnie do Oregonu!:) Caluje i sciskam - i trzymam kciuki za szybkie wyzdrowienie!!!

    ReplyDelete
  7. Myślami i sercem z Tobą Star!! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem Ci jeszcze, że ta dziewczyna, o której pisałam pod poprzednim postem już jest w domu, wypisana następnego dnia po operacji. Czuje się dobrze, usunięto guz liściasty piersi. Węzły czyste, przerzutów nie ma! Teraz, po około dwóch tygodniach wyjęcie szwów, sprawdzenie wyników badań histopatologicznych i decyzja o dalszym leczeniu. Fariatkowe moce zadziałały jak zawsze. Do Ciebie te moce pędzą całymi wagonami, łap i trzymaj!!!
      Tulam :*

      Delete
  8. Bedziesz zyla! No bo kto nam napisze o tych njujorkowych okolicznosciach przyrody? No kto, sie pytam? :)
    Latam nieodmiennie z zacisnietymi kciukami, wiec takie poswiecenie musi zaowocowac Twoim calkowitym wyzdrowieniem. Nnno!
    Sciskam mocno mocno ♥

    ReplyDelete
  9. Star kochana - wierze, że będzie dobrze!***

    ReplyDelete
  10. Star Serduszko sciskam Cie moooocno!!!
    :*******

    ReplyDelete
  11. Star kochana, mądra dziewczyno, masz ode mnie morze dobrych myśli, dobrej energii i wsparcia!!!

    ReplyDelete
  12. Moc uścisków Star;***
    I modlitwy:)♥♥♥
    I najlepsze życzenia dla Wnusi:)))
    (wiem, wiem...skoro Grześ dziś, to ona wczoraj lub jutro- nie pamiętam):*

    ReplyDelete
  13. Kochana, myślę o Tobie z całych sił :***

    ReplyDelete
  14. Star, kobiety są silne od urodzenia ;-)
    A Wspaniały niech pilnuje tego :-)
    Buziam i ściskam Was i każdego osobno.
    I będę się modlić.

    ReplyDelete
  15. Jestem z Tobą. Ty masz tylko łaskawie przyjmować chemię, swoje własne komórki macierzyste i nasze dobre fluidy. I trwać w stoickim spokoju.
    Będzie dobrze, choć na razie jest "mało miło".
    Uściski dla Ciebie i pozdrówki dla Wspaniałego;)

    ReplyDelete
  16. Star, jestesmy z Wami! Slemy moc. Walczcie, wierzymy, ze bedzie dobrze

    ReplyDelete
  17. star - mam smakowite jabłko - chcesz Gryza? Kurna a od piątku nie będzie mnie w sieci, za to jak wroce - chce czytac pozytywne wieści. I robmy plany - warto mieć plany/marzenia i grono fajnych ludziow wokół.
    Sciskam - tak delikatnie, bo jakbym miał scisnac tak jakbym chciał - to mogloby być szkodliwe.

    ReplyDelete

  18. http://mojepstrykanie.blogspot.com/2015/08/motion-trio.html - dla Ciebie

    ReplyDelete
  19. Dobre myśli posyłam, kurna pewnie że musi być dobrze!

    ReplyDelete
  20. Jestem z toba,wami !same dobre mysli posylam,-musi sie udac!!!!!!

    ReplyDelete
  21. Lekarze juz chodzą w maseczkach ? :)) moja bliska koleżanka miała przeszczep autogenny, była słaba po chemii, grzybica opanowała chyba wszystkie możliwe miejsca w organizmie, ale wytrwala :) minęło 5 lat, a ona zdrowa jak ryba :))) Życzę Ci, abyś szybko wróciła do pełni sił:) ewa

    ReplyDelete
  22. Star, i ja dołączam z dobrymi myślami.

    ReplyDelete
  23. Star - dasz radę!!! Trzymam kciuki, wysyłam pozytywne myśli :))))

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Ani mi się waż czmychać na na tamten świat ! Nie ma tak lekko, ktoś musi bajzel na tym świecie ogarniać i objaśniać- a Tobie to świetnie wychodzi :-) Ściskam wirtualnie i czekam na dobre wieści .

    ReplyDelete
  26. Jeszcze troszkę. Planuj kochana wszelkie szaleństwa na przyszły rok i na kolejne, bo przecież jak już wreszcie skończy się ta kuracja, powrócą Twoje siły i moce (których wszak i teraz, gdy jesteś osłabiona, niejeden mógłby Ci zazdrościć) i trzeba będzie jakoś rozładować tę energię. Trzymaj się dzielnie, ciepłe myśli ślę, kciuki trzymam!

    ReplyDelete
  27. Z całego serca kciuki trzymam... Musi być dobrze!

    ReplyDelete
  28. Wierze w Ciebie. I w te kciuki trzymane po calym swiecie, i w te mysli jak motylki... ♥♥♥

    ReplyDelete
  29. zwarci i gotowi do mocy na posterunku!

    ReplyDelete
  30. Trzym się a ja zaczynam planować wizytę w NY na przyszły rok. Uprzejmie (bezczelnie znaczy) przypominam, że obiecałaś mi wspólny spacer po CP :***

    ReplyDelete
  31. Myślę ciepło. Częściej niż daję o tym znać. Wszystkiego, co najlepsze!

    ReplyDelete
  32. Wspieram Cię, kochana, chociaż z tak daleka. Trzymaj się!

    ReplyDelete
  33. Witaj Star.
    Wiesz pomyślałam właśnie, że rzeczywiście masz szczęście ,że masz wspaniałego. Zresztą on też ma szczęście ,że ma Ciebie.:))
    Czy wy zdajecie sobie sprawę z tego szczęścia:)) Mam nadzieję ,że mimo tylu ograniczeń przez tą wstrętną chorobę, potraficie się cieszyć sobą.
    Ściskam was bardzo serdecznie:))

    ReplyDelete
  34. no to ten.Aby do poniedziałku,na wieści czekam ;))))

    ReplyDelete
  35. Dasz radę. Masz Wspaniałego, czegóż więcej w życiu trzeba?? :*

    ReplyDelete
  36. Tyle tych kciukow, z calego swiata niemal... Musi byc OK!

    ReplyDelete
  37. Star! Niech moc bedzie z Toba, trzymaj sie Kochana. Dasz rade - kciukasy, wszystkie dobre i pozytywne mysli kieruje do NYC.

    ReplyDelete
  38. Złego diabli nie wezmą - mawiała moja Babcia. A przecież Ty straszna zołza jesteś Star ! :)))

    Ślę fluidy wzmacniające :****

    ReplyDelete
  39. Dasz radę, a macierzystę będą rządzić! Przytulam!

    ReplyDelete
  40. Ja też wierzę, że się uda i robię plany. Mam plan Taki, żeby polecieć do NY i Cię osobiście pomacać:). No. To zdrowiej.

    ReplyDelete
  41. zaciskam mocno kciuki i czekam na wieści.
    zdrowiej!

    ReplyDelete
  42. Bedzie dobrze, bo jak inaczej moze byc? Sciskam i sle fluidy zdrowienia :))

    ReplyDelete
  43. Star trzymam kciukasy. Przesyłam buziole i same "dobre moce" żeby Ci szybko szpitalowanie się skończyło. :*

    ReplyDelete
  44. Star a co planujesz w przyszłym roku ? no i czekam na wieści z cierpliwością ,niech MOC będzie z Tobą ;-)

    ReplyDelete
  45. Stardust, wysyłam całe oceany fluidów, uśmiechów i całusów :* Będzie dobrze!

    ReplyDelete
  46. Star,przyszlam od naszej kochanej Rybenki i jesli pozwolisz zostane na dluzej
    Sle MOCE,wagony MOCY!!
    Sily zycze!

    ReplyDelete
  47. Kochana, wysyłam moc energii !!!
    <3 :***
    Będzie dobrze:) Musi być, fajterko :)

    ReplyDelete
  48. Kuruj się Star spokojnie - poczekamy :)

    ReplyDelete
  49. Czyli przeszczep z komórek macierzystych. Mam nadzieję, że to pomoże, cuda o tej metodzie opowiadają.
    Wracam do nadrabiania, uściski!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...