Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, August 24, 2015

Spakowana, zwarta i gotowa

Jutro (wtorek) jade do szpitala na przeszczep szpiku kostnego. Bede tam trzy do czterech tygodni w zaleznosci od tego jak szybko bede wracac do siebie.
Dzis bylismy na ostatniej przed przeszczepem wizycie u doktora.
Przez pierwsze szesc dni (od wtorku do niedzieli wlacznie) bede miala podawana bardzo silna chemie, ponoc o wiele silniejsza niz mialam ostatnio. W poniedzialek przeszczep a potem powolne wracanie do zywych.
Pan doktor powiedzial, ze najbardziej krytyczne dni to od piatego dnia pobytu w szpitalu do osmego, czyli w moim przypadku przypada to na sobote az do srody wlacznie.
Czego moge sie wtedy spodziewac zapytalam.
A wiec kazdy pacjent przechodzi to troche inaczej, ale generalnie moge nie miec nawet sily wstac z lozka, moge ogladac telewizje, ale na to tez pewnie nie bede miala sily, najczesciej pacjenci spia przez te kilka dni.
Jestem przygotowana na to, ze nie bede mogla jesc, na szczescie ciagle mam z czego schudnac, mimo, ze nie udalo mi sie przytyc wiecej niz niecale 2 kg.
Zabieram do szpitala maly mikser oraz moj wlasny proszek do robienia shakes i pielegniarki albo Wspanialy beda mnie tym dokarmiac. Szpital ma swoje wlasne shakes, ale one sa dla mnie za slodkie, jak koniecznie bedzie trzeba to wypije, ale wole moje.
I tak wyglada moj plan na najblizsze tygodnie.
Jak bede mogla to dam jakis znak zycia, bo oczywiscie zabieram laptopa, ale mysle, ze raczej bede wiecej czytac niz pisac, bo to latwiej.
Do nastepnego razu, czymta sie i sie nie puszczajta:))

Dorusia, jak bedziesz mnie chciala odwiedzic to najpierw zadzwon lub napisz esesmana zeby sie upewnic w jakim jestem stanie i czy to ma sens. Nie chce zebys jechala na darmo.

47 comments:

  1. Zacisnęłam już kciuki i tak będę mentalnie trzymać przez najbliższe tygodnie!
    Zatem do następnego razu, czymaj się i też nie puszczaj w tym szpitalu :))
    :***

    ReplyDelete
  2. Trzymam kciuki! I daj im tam popalic porzadnie ;)

    ReplyDelete
  3. Czymam i nie puszczam!!! I obiecuję, że nie będę popuszczać w majtki z nerw. Przynajmniej się postaram!!!!!!!!!! I uszy w trąbki i kciuki w rurkę. Nic więcej, poza przesyłaniem stomiliardówpięćsettysięcymilionów ciepłych myśli nie mogę zaoferować.Trzymaj się Babo!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Trzymaj sie kochana,do uslyszenia,zobaczenia,przeczytania juz po wszystkim.
    Usciskuje:)

    ReplyDelete
  5. Star, gwiazdo nasza, wypij tę chemię, zjedz ten szpik i wracaj piękna i zdrowa :****

    ReplyDelete
  6. Trzymam kciuki ( i nie tylko kciuki), jak wszyscy i czekam na relacje .Wracaj do nas zdrowa i usmiechnieta!

    ReplyDelete
  7. Kciuki zacislniete beda caly czas! Trzymaj sie Star, moc dobrych mysli przesylam i jak zawsze cieplo o Tobie mysle.
    A Ty, dbaj o siebie. Moc usmiechow i serdecznosci przesylam, bedzimy czekac na wiesci od Ciebie.

    ReplyDelete
  8. Star, kciuki trzymam, dobre myśli, moce i mnóstwo dobrej energii posyłam!!!
    Wracaj już na zawsze zdrowa! :**

    ReplyDelete
  9. No to trzymam z całych sił!
    Wracaj zdrowa!
    :******

    ReplyDelete
  10. Star kochana!Będę trzymać kciuki i cokolwiek sie da. No i mysleć ciepło o Tobie.Jak zawsze!***♥

    ReplyDelete
  11. Melduję się z cala moja rodzina na posterunku - ze zmasowanym wysyłaniem pozytywnych fluidów. Do przeczytania kolejnego.
    Uścisków moc siostra.

    ReplyDelete
  12. Kochana, trzymam i zaciskam wszystko, co moge!!!!!! Sercem I dusza jestesmy z Toba!!! Nie daj sie!!!:-) :-*****

    ReplyDelete
  13. Star - moc mocy w pogotowiu, kciuki zaciśnięte.
    Powodzenia!

    ReplyDelete
  14. Kochana Star, niech wszystko pójdzie jak po maśle, samego najlepszego! ***

    ReplyDelete
  15. Życzę Ci abyś tę "renowację" jak najlepiej zniosła. Przesyłam Ci całą furę najlepszych myśli i uśmiechów. I czekam na Ciebie.
    Buziam i przytulam;)

    ReplyDelete
  16. Star, wirtualnie mocno Cię przytulam. Będę myśleć i trzymać mocno kciuki. Nawet jakbyś miała sobie poleżeć przez te krytyczne dni, to przynajmniej trochę odpoczniesz. Jeśli dobrze kalkuluję to wyjdziesz, kiedy będziemy już mocno we wrześniu, nie wiem kiedy u Was są najpiękniejsze jesienne dni, ale zbieraj siły, żeby cieszyć się jesienią!

    Ps. Trochę się martwię, bo to poważne przedsięwzięcie ale wierzę, że wrócisz tu do nas zdrowa i w dobrej formie.
    Buziaki.

    ReplyDelete
  17. Na pewno wszystko pojdzie gladko! Wiesz, dlaczego jestem taka pewna? Bo wierze w te dobra energie, ktora wszyscy beda Ci przesylac, w te pozytywne mysli, modlitwy. Na pewno bedziesz fizycznie czula, jak bardzo jestesmy z Toba tam, w tej izolatce przeszczepowej.
    Troche trudno bedzie mi normalnie zyc, trzymajac przez te kilka tygodni kciuki za Twoje wyzdrowienie. Ale dam rade, wszyscy damy!
    Sciskam Cie bardzo, bardzo. Dasz rade, Star!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    :**********

    ReplyDelete
  18. Powodzenia!!! Trzymam kciuki, zeby bylo jak najmniej "nieprzyjemnych" skutkow ubocznych.
    Buziaki i usciski, dla Wspanialego tez:-)

    ReplyDelete
  19. Będę trzymać to co wszyscy powyżej i czekać na powrót :) Powodzenia!

    ReplyDelete
  20. Trzymam mocno wszystkie kciuki i myślę ciepło!
    :***

    ReplyDelete
  21. naprawdę to napisałaś??!!... "się nie puszczajta?!"... przecież to takie fajne.... :))))))))))
    powodzenia Star...

    ReplyDelete
  22. Star, dzielna kobieto! Wszystkie kciuki zacisniete, nadajnik pozytywnej energii nastawiony na wysylanie! Ty sie tylko skoncentruj na dbaniu o siebie i zdrowieniu :-)
    Sciskam Cie bardzo

    ReplyDelete
  23. Star, trzymamy kciuki z monszem, który identyfikuje Cie przez wpis o pierdach po kapuście. Bądź silna i dzielna jak czterej pancerni z Szarikiem razem wzięci! Przesyłamy Ci moc serdecznych myśli

    ReplyDelete
  24. obiecuję się nie puszczać, aż do Twojego powrotu;-P
    Trzym się i Ty, czekamy cierpliwie!!!!

    ReplyDelete
  25. Stardust: ze wszystkich sił i całej duszy modlę się (do mojego boga na użytek własny, bo ja zasadniczo to może nie tyle niewierząca jestem, co niezrzeszona) o skierowanie całej możliwej energii na Twoją walkę o zdrowie. Nie umiem dodawać otuchy Star, i w ogóle mało delikatna jestem, więc wybacz. Wiedz tylko, ze jestem i myśle ciepło.

    ReplyDelete
  26. Star, powodzenia - kciuki zaciśnięte :))))
    Buziaki

    ReplyDelete
  27. Czym sie tam jako i my kciuki czymamy, wracaj cala i zdrowa ♥♥♥

    ReplyDelete
  28. Star kochana, sciskam jak zwykle mocno, caluje i po prostu mysle i mysle o Tobie. do uslyszenia.
    b.

    ReplyDelete
  29. Przesylam wirtualne usciski z deszczowego CT, Star!!! Trzymam kciuki i czekam na wiesci, ze wszystko ok (innej opcji nie biore pod uwage)!!!

    ReplyDelete
  30. Kochana,trzymam kciuki(u rak i nog)i przesylam mnostwo dobrej mocy!!!!

    ReplyDelete
  31. Good luck :* Kciuki trzymam, fluidy ślę, o Tobie myślę. Vivat 1954 :) Nie ma innej opcji :*

    ReplyDelete
  32. I ja cię wspieram dobrymi myślami.Życzę ci,żeby planowany zabieg przyniosł oczekiwany rezultat.
    I mocno w to wierzę:)

    ReplyDelete
  33. Będzie dobrze,trzymaj się ,ja trzymam

    ReplyDelete
  34. Serdeczności i moc dobrych myśli ślę.

    ReplyDelete
  35. Star, trzymamy za ciebie mocno, mocno kciuki. Powodzenia Agnieszka Fnudacja DKMS Polska

    ReplyDelete
  36. Kochana, trzymam tak mocno, az odciski mi sie porobiły. I nie puszczam

    ReplyDelete
  37. Czyli dobrze zrozumiałam z któregoś wpisu, że masz przeszczep szpiku, a komórki macierzyste pewnie są podawane dla wzmocnienia. Nie znam się na tym, to już tak rozwinięta medycyna, że nie czytałam nawet za dokładnie na ten temat. Może doczytam we wcześniejszych wpisach, jeśli nie, to gdzieś indziej. Trzymam nieustająco kciuki!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...