Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, September 12, 2015

Ide jak burza

Nie uwierzycie, bo samej jest mi ciezko uwierzyc, ale wyglada na to, ze jeszcze w tym tygodniu moge wrocic do domu. W czwartek wieczorem drgnely w odpowiednim kierunku moje pierwsze wskazniki krwi. Lekarz mi o tym powiedzial, ale jakos tak ostroznie, bo "wiesz czasem to sie zdarza, a potem spada i nastepuje znow dzien dwa ciszy, wiec nie chcialbym ci robic wielkich nadziei".
A jednak w piatek rano znow niewielkie tapniecie, i wieczorem tez... a dzis biale cialka urosly to 3.800 co jest wrecz niesamowite. Nawet uparte do tej pory trombocyty utrzymuja sie na przyzwoitym poziomie.
To wszystko jest wrecz niewiarygodne, nawet lekarze i pielegniarki mowia, ze jestem ok 2-3 dni do przodu z tymi wszystkimi rewelacjami.
Zaczal sie proces gojenia, ciagle jest bol przelykania, ale juz jak by nieco lzejszy, to wszystko potrwa jeszcze kilka tygodni zanim wroci do normy, ale wazne ze jestem juz na odpowiedniej drodze.
Ja wiem, ze to wszystko sprawa Waszego wsparcia w kazdej formie w jakiej to wsparcie przekazywaliscie, bo to nie jest wazne, czy to modlitwa, ciepla mysl, zaciskanie kciukow czy tez inne przesylanie wibracji. Wazne, ze to wszystko powoduje pozytywna energie, ktora skupia sie wokol danej osoby czy  zjawiska i tak wlasnie oddzialowuje.
Dziekuje Wam jeszcze raz bardzo serdecznie za kazdy taki przekaz.
Ale tez nie moge pominac milczeniem faktu, ze ja wierze w jeszcze jedno przeznaczenie, bo przeciez wiemy, ze nie istnieje cos takiego jak "zbieg okolicznosci".
I jestem przekonana, ze wlasnie Spt zaplanowala cos takiego, ze ja chocbym se miala wieko od trumny przywiazac szarfa do lba co by udawalo kapelusz to takiej okazji darowac sobie nie moglam.

86 comments:

  1. Swietne wiadomosci, Star niech moc bedzie z Toba!
    Usciski, trzymaj sie:)

    ReplyDelete
  2. Super!!!,ciesze sie razem z Toba.
    Buziole:)***

    ReplyDelete
  3. Czyli motywację jak zwykle masz żelazną plus jeszcze dodatkowo tę od Spt- super Oby tak dalej !

    ReplyDelete
  4. I dalej nasze wsparcie masz jak w banku! Oby tak dalej. Daj znać jak będziesz mogła mowić

    ReplyDelete
  5. :) jeeeeej:) oby tak dalej! ciesze sie razem z toba:)))

    ReplyDelete
  6. Kochana Star! Cieszę się razem z Tobą i nie przestaję wysyłać mocy, czarować i wizualizować!!!
    Otaczam ciepłymi myślami :***

    ReplyDelete
  7. Star, cudownie!!!! Wracaj do zdrowia, do Wspaniałego, do swojego życia. Trzymam dalej kciuki.

    ReplyDelete
  8. No Star ... to dobre wieści ....trzymam kciuki nadal ...ściskam :

    ReplyDelete
  9. Bardzo się cieszę! Jaka dobra wiadomość z samego rana! Pozdrawiam serdecznie i oczywiście nadal kciuki są trzymane.

    ReplyDelete
  10. Bardzo się cieszę! Jaka dobra wiadomość z samego rana! Pozdrawiam serdecznie i oczywiście nadal kciuki są trzymane.

    ReplyDelete
  11. i tak dalej trzymaj!!!! a ja bede nadal trzymac kciuki. Buziaki

    ReplyDelete
  12. Dobre wiesci na dzien dobry!!! Dzieki, Star, ze piszesz I nie pozwalasz nam się zamartwiac o Ciebie przez ciszę. Podobno brak wieści to dobre wieści, ale ja jednak wolę kawę na ławę. Ciesze sie niezmiernie i palce ściskam i wirtualnie Cie sciskam i jestem przy Tobie. Trzymaj tak dalej!! Buziaki!!

    ReplyDelete
  13. Ano widzisz! Pewnie niejedna z nas wspomagala sie wibratorem, co by te wibracje wzmocnic i zeby nienaruszone dotarly za ocean. Swoja droga dobrze, ze nie mieszkasz w Kaliforni czy na innych Hawajach, musialabym wykupic pol sexshopu albo w budowlanym jaki mlot pneumatyczny, zeby je doslac taki kawal drogi. Nowy Jorek jest jeszcze w zasiegu.
    NAWET NIE WIESZ; JAK BARDZO SIE CIESZE...!!! ♥♥♥

    ReplyDelete
  14. Pamiętam jak zaszłam w ciążę i tak mnie to obezwładniło, że zadzwoniłam do Matki o piątek rano poinformować ją o tym szlochając jak bóbr. Z ogólnego przejęcia. Była to środa popielcowa. Moja Mama - osoba o ciętej ripoście - rzekła - rozumiem, że tak płaczesz bo się w poście wódki nie będziesz mogła napić ? ;)

    To ja teraz tak podobnie.

    Nic tak kobiet z naszej półki nie postawi na nogi jak wizja porządnej imprezy. Jak flaszka się mrozi to wypada jedynie wstać, nałożyć puder na wyblakłe lico i gonić na lans !

    Czekamy tutaj w Jewropie Star na Cię. Flaszka się mrozi ! :)))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. to i ja wstawiam jedną flachę do zamrażalnika ! Star jak już przyjedziesz do Pl to ją biorę i gdziekolwiek byś się zatrzymała przyjadę byśmy się mogły razem sponiewierać :D Piękne wiadomości od rana !!!! buziak w piętę :*

      Delete
    2. Jakby co to i ja dojadę gdzie trzeba, żeby z Wami poświętować 😉

      Delete
    3. jak nie piję wódki, to i ja zamrożę flaszeczkę, nie pogardzicie kropelką od starej Kaszubki ? :-) a co!

      Stardust! Tak trzymaj i hoduj te swoje białe ciałka i trombocyty by wyrównały w szeregu :*

      Delete
  15. Sie wie :-). Nie mogło być inaczej gdy ma się takie wsparcie :-)
    Na fb jest " grupa interwencyjna" wsparcie modlitewne, jaby ktoś coś.
    A i troska calej masy ludzi robi swoje.
    Wracaj do domu, odchchuchuj się :-) , odkarmiaj, nabieraj sił :-)

    Co to- spt?

    Buziam śmielej :-)

    ReplyDelete
  16. Hura!!! Co za cudowna wiadomość! Cieszę się, Star!!

    ReplyDelete
  17. Bardzo się cieszę i uściski wysyłam :}

    ReplyDelete
  18. Wypiłabym dziś z radości toast za Ciebie! Normalnie boska niedziela!!!
    Zadziwiaj dalej :)))
    ;*

    ReplyDelete
  19. Tyle radości od rana! - dzięki za ten wpis! Dumna jestem z Ciebie i z nas wszystkich - tych od energii :-)

    ReplyDelete
  20. Ze strachem odpalam stronę a tu takie pozytywne wieści!!
    Star, idziesz jak burza. Szacun i dalej do przodu.
    Bardzo się cieszę :))))

    Uściski
    Laki

    ReplyDelete
  21. I tak trzymaj!!!!! To najfajniejsza wiadomość pod słońcem jaką ostatnio otrzymałam. Ale nadal trzymam kciuki, nadal Cię przytulam, myślę o Tobie i przesyłam same dobre myśli - zdrowiej dalej,namnażaj białe krwinki i korzystne dla zdrowia bakterie. Cieszę się tak, jakbym sama wracała do zdrowia!
    Buziam;)

    ReplyDelete
  22. Energia z zewnątrz to jedno, ale najważniejsza to jest ta siła i moc w Tobie i sama widzisz co to się wyprawia,cudownie się dzieje!

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. Bosko!! Kobieto, masz sile!!!:-)))))) Co za wiesci!

    ReplyDelete
  25. Tak bardzo cieszę się...Star, trzymaj się , bo jesteś bardzo dzielna i bardzo silna.DASZ RADĘ!!!

    ReplyDelete
  26. Wiadomo bylo, ze tak bedzie.Masz tyle dobrej energii i sily, ze byle chorobsko Cie nie zmoze .Jeszcze kilka dni i wrocisz do sil.Ciesze sie i sciskam.

    ReplyDelete
  27. Wodeczke na ten wszelki wypadek mam w zamrazarce:))Kciucze dalej:)

    ReplyDelete
  28. Star, cudne wiadomości!!!!!!
    Buziole Kochana ♥♥♥

    ReplyDelete
  29. Ha, wiedzialam! Grunt to miec odpowiednia motywacje - i wsparcie :-)))
    Super, kciuki nadal trzymane a fluidy slane :-**

    ReplyDelete
  30. A mowilam,ze to juz szczyt tych zlych wiesci,a teraz juz bedzie tylko z gorki :)Strasznie sie ciesze.Jestes Wielka!

    ReplyDelete
  31. Ha! Wiedzialam, ze od sraczki sie zdrowienie zaczyna! :D Fantastycznie Star! Zapowiada sie piekna jesien.. :D

    ReplyDelete
  32. Przecudownie i wspaniale, i zachwycająco. Wiedziałam, że sobie poradzisz, bo kto, jak nie Ty? :) :*

    ReplyDelete
  33. Uffff, kamień z serca!!! lepszych wieści sobie w tym Zakopanem wymarzyć nie mogłam. No przecież każdy wie, że Ty zwykły przypadek, i zwykły pacjent nie jesteś, więc czego Oni się spodziewali :) A jeszcze my czarownice swoje dołożyłyśmy, także ten- zdrowiej nam tak dalej nieksiążkowo tylko szybciej :)
    Mocno przytulam.

    ReplyDelete
  34. Normalnie prymuska w każdym calu!!
    Cell'u :D
    A ten kapelusz mnie po prostu rozłożył na łopatki❤️❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  35. Trochę mnie tu nie było, więc cała masa wydarzeń mnię ominęła - tym przyjemniej czytać, że wszystko zmierza ku lepszemu! :) trzymam kciuki, choć widę, że Ty samym optymizmem potrafisz zawalczyć tak, że wyprzedzasz wszystkich :) powodzenia!

    ReplyDelete
  36. I To Jest wiadomosc, na ktora czekalam,tylko tak dalej!!!moc usciskow,pA,pA...

    ReplyDelete
  37. Myślałam o Tobie i cieszę się, że takie dobre wiadomości tu przekazujesz :)))
    Przekaz trwa z każdą pozytywną myślą - wracaj do domu!

    ReplyDelete
  38. Tak czułam, rycząc w autobusie, że to jakieś przesilenie musiało być, bo ja przecież normalnie nie płaczę. Star, uwielbiam Ciebie i spt i tak się cieszę, że na twoją cześć kapelusz w kształcie wieka od trumny i z szarfą masz jak w banku.

    ReplyDelete
  39. znaczy się dobrzejesz :) tak trzymaj Gwiazdo :*

    ReplyDelete
  40. A jednak tyle cieplych myśli ,modlitw i ogólnie pozytywnej energii,dodając Twoje.nastawienie,dalo wspaniały rezultat!!!Bardzo,bardzo mnie cieszą Twoje wyniki,wierzę,że.kolejny wis będzie już z domku.
    :*********

    ReplyDelete
  41. A jednak zycie potrafi być piekne! Ciesze sie, że wychodzisz z dołka i zaraz dojdziesz silnym krokiem aż do domku! Cieszę i usmiecham do Ciebie serdecznie z porannej podkarpackiej wioski!:-))***♥

    ReplyDelete
  42. Też wierzę w przeznaczenie ale poparte silną wolą chcę. :) Wspieram dalej mocno

    ReplyDelete
  43. Wspaniałe wieści Star. Codziennie ślę dobre wibracje. Myślę. Ściskam. Całuję. Tulę.

    ReplyDelete
  44. nie miałam żadnych wątpliwości, że tak będzie! oby coraz lepiej!

    ReplyDelete
  45. no i bomba! sciski i calusy! :** :))

    ReplyDelete
  46. Świetne wiadomości, wsparcia nie odwołuję jednak :-)

    ReplyDelete
  47. Wspaniałe wiadomości :-) U nas się mawia- jak pacjent się uprze, żeby wyzdrowieć, to medycyna jest bezradna... Ale w Twojej rzeczywistości to pewnie efekt wysiłku obu stron i bardzo trzymam kciuki, żeby coraz więcej takich dobrych wieści tu było .

    ReplyDelete
  48. jesteś Wielka Star! Tak trzymać!buziole

    ReplyDelete
  49. Ty nie dziękuj, Ty dalej walcz, a ja nadal trzymam... :***

    ReplyDelete
  50. Wiedzialam ze tak bedzie..:))) Ciesze sie BARDZO !

    ReplyDelete
  51. Zauważyłam dobry tytuł wpisu z samego rana. Dołączam się do kciuków. ;)

    ReplyDelete
  52. Pieknie! Bardzo sie ciesze Star :) sciskam

    ReplyDelete
  53. I tak trzymać :-D Wypiąć pierś i do przodu! Buziaki z jesiennego Kampinosu

    ReplyDelete
  54. Dobry wieczór :-) jak tam na polu walki ? Produkujesz co ma być wyprodukowane ? Pamiętaj że dużo wódki się mrozi .buziak w piętę mła

    ReplyDelete
  55. Dosyłam energię, na wypadek gdybyś jeszcze trochę potrzebowała!
    :**

    ReplyDelete
  56. moda funeralna pełną gębą, co? Wieko od trumny... :)))))))))
    lof ju :***

    ReplyDelete
  57. Już w domku? Patrzę na zachód na Bałtyku i energię ślę!

    ReplyDelete
  58. Cieszę się, że dobrzejesz :*
    Wizja kapelusza mnie rozwaliła :)))

    ReplyDelete
  59. Dzień dobry w sobotę !! Czy u Ciebie tez słońce ? Niezmiennie buziak w piętę mła

    ReplyDelete
  60. Star, buzioleeeee Kochana:***
    Dobrej niedzieli ♥♥♥

    ReplyDelete
  61. Moja droga, Ty po prostu nie śmiesz nie wyzdrowieć; my, twoje koleżeństwo na to nie zezwala!!! Ucałowania, jestem z Ciebie dumna!

    ReplyDelete
  62. Marylko, trzymasz się? Głowa do góry! Buziaki

    ReplyDelete
  63. Dzień dobry w poniedziałek :-) lekuchno się niepokoję tą ciszą ,może chociaż wykrzyknik nam postaw :-) buziak w piętę mła

    ReplyDelete
  64. Stardust - mam nadzieje, ze przez ostatnie 2 tygodnie dolatywal do NY lekki zapach Kaukazu.
    Moc przytulancow od lodzkiej ekipy

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...