Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Monday, September 7, 2015

Pierwszy kryzys

W nocy z niedzieli na poniedzialek mialem pierwszy kryzys. Na szczescie zostal w miare szybko i sprawnie rozwiazany, ale skutki odczuwam. Moze kiedys o tym napisze, ale narazie nie mam sily.
Caly czas pamietam, ze aby bylo lepiej musi byc najpierw gorzej i tego sie trzymam.
Jest to jednak duzy szok dla organizmu i nie wszystko da sie przewdziec, wiem wiec, ze bede sie potykac na tej drodze o wieksze lub mniejsze kamienie i kamyczki.

Dziekuje za kazde slowo wsparcia.
Nawet jak nie mam sily siedziec i pisac to przeciez wgapiam sie w monitor laptopa i milo wiedziec, ze jestescie przy mnie myslami w wspieracie.




71 comments:

  1. Star, jesteśmy i będziemy! Trzymaj się, kochana kobieto!
    Masz ode mnie tyle dobrych myśli ile mogę sobie wyobrazić i pomieścić w swojej głowie, a mogę duuużo!!! :))))

    Kryzys przejdzie, będzie lepiej!

    ReplyDelete
  2. Trzymaj sie.
    I jak to spiewala Kraftowna ... Usmiechnij sie jutro bedzie lepiej!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  3. Trzymaj się! Twarda sztuka z Ciebie.
    Zaciskam kciuki i ślę Moce :***

    ReplyDelete
  4. Cały czas ślę cieple myśli i trzymam kciuki! Musi być dobrze! I będzie.

    ReplyDelete
  5. jesteśmy jesteśmy

    kryzysom mówimy - poszou!!!

    ReplyDelete
  6. Akuku akuku trzymam kciuki caly czas kochana :)

    ReplyDelete
  7. Niech to będą tylko kamyczki, alb żwirek jakiś... Kurczę Star, dzielna jesteś i tak.
    Jesteśmy, jak mogłoby być inaczej. Tak bym chciała, żebyś już była po wszystkim, w domu.
    No i żebyś mogła zjeść coś tajskiego :)
    My z panem M. już lepiej.
    Jeszcze raz dziękuję za każde Twoje słowo.

    ReplyDelete
  8. Akuku akuku trzymam kciuki caly czas kochana :)

    ReplyDelete
  9. Jestem, wspieram, wysyłam pozytywne myśli.
    :***

    ReplyDelete
  10. Star, im wiecej wody uplywa od zabiegow, tym wiecej czasu ma Twoj organizm, zeby sie odbudowac.. takze kamyczki czy zwirek.. z kazdym dniem bedziesz miala wiecej sil, zeby te kamyczki obchodzic.. jestes fantastycznie przygotowana, niesamowicie cierpliwa, masz wspaniala opieke, i z dnia na dzien bedzie coraz lepiej. :*

    ReplyDelete
  11. Serdecznie Panią pozdrawiam. Szybkiego wyzdrowienia.

    ReplyDelete
  12. a wiesz że ja tu wchodzę jak tylko mam okazję , czasem co godzinę bo czekam na Twoje literki ! i proszę znowu notka ! 3m się tam dzielna kobieto , pozdrów Wspaniałego a On niech przekaże telefoniczne buziaczki dla Tatka :*

    ReplyDelete
  13. Heh,ja to jak Zmorka, zaglądam tutaj i nabijam ci statystyki:)

    Wysyłam energię i siły do Ciebie,fiuuuuuuuuuu, wspieram,myślę, jestem.

    ReplyDelete
  14. Jestem, dobrą energię posyłam. Never give up! Hugs to both of you Fighters :***

    ReplyDelete
  15. Jasne, że jesteśmy. I będziemy***.

    ReplyDelete
  16. jest nas duzo wiecej niz widac w komentarzach, tych 'cichych wielbicieli" wspierajacych duchem i dobrymi myslami , kciukami, modlitwa, energiami, czy co tam kto uwaza za stosowne, serdecznosci sle i zyczenia jak najszybszego powrotu do zdrowia

    ReplyDelete
  17. jest nas duzo wiecej niz widac w komentarzach, tych 'cichych wielbicieli" wspierajacych duchem i dobrymi myslami , kciukami, modlitwa, energiami, czy co tam kto uwaza za stosowne, serdecznosci sle i zyczenia jak najszybszego powrotu do zdrowia

    ReplyDelete
  18. Trzymaj się, trzymaj. Jest tak jak mówisz- musi być gorzej żeby było lepiej. I wierze w to ze będzie. Słoneczne uśmiechy i masę dobrych myśli ślemy! Wierzymy w Ciebie!

    ReplyDelete
  19. Pokonałaś go (tego kryzysa paskudnego)! Pokonasz i każdy następny! A ja tylko Ci życzę, by było ich jak najmniej! Niech siły odrodzą się jak najszybciej, a w żyłach niech płynie zdrowa krew! Tak będzie już wkrótce. Czekamy na to razem z Tobą!

    ReplyDelete
  20. Trzymaj sie Kochana:) . Niech wszelkie Moce beda z Toba::)
    wspieram jak moge :)

    ReplyDelete
  21. Oj Dziewczyno... ciagle jestem myslami przy Tobie. Jestes dzielna!
    Trzymaj sie tam mocno!

    ReplyDelete
  22. Wspieram myslami, u nas w VA dalej upalnie, ale indianska jesien nadchodzi, zdazysz jeszcze poogladac kolory lisci. Przesylam pozdrowienia.

    ReplyDelete
  23. Jestes niesamowita, ze dajesz rade pisac.Wysylam duuuzo dobrej energii,Jeszcze troszke i bedzie dobrze.Sciskam mocno.

    ReplyDelete
  24. Myślami jestem z Tobą, kochana, nie znana mi Star. Wspieram z całej siły.

    ReplyDelete
  25. Star! Ty wiesz :**
    Myślami z Tobą! Wspieram, dobrą energię posyłam i kryzysy przeganiam!!!

    ReplyDelete
  26. Kamyczkow takich malutkich zycze, a najlepiej rownej powierzchni. Trzymaj sie Star - wszystko bedzie dobrze, nie ma innej opcji.

    ReplyDelete
  27. Star, mi często słów brakuje, ale jestem i myśle i dużo mocy śle. :***+

    ReplyDelete
  28. Wspieram i podpieram, kamyki zamiatam.

    ReplyDelete
  29. Kotek. Zaglądam, nie komentuję i bo co tu powiedzieć. Cierpisz, ledwo gałkami śledzisz tekst. Mogę zdalaczynnie za łapkę potrzymać.
    Jest nas całe stado z troską i uwagą śledzące Twoją walkę. Dla mnie jesteś bohaterką. Mega wojowniczką. Bo trza dużo odwagi by stanąć do takiej walki.
    Ja zdecydowana przeciwniczka chemii, naswietlań. Raczej inne metody. Ze zwykłego tchórzostwa. Więc podziwiam.
    A kryzysy są po to by je przechodzić. Dasz radę. Niech moc będzie z Toba. :)

    ReplyDelete
  30. Jestem, myślę i wspieram z całych sił!!! Trzymaj się. Buziaczki

    ReplyDelete
  31. Jesteśmy, nie odpuszczamy. No cóż, dodatkowo pomyśl sobie, że życie króliczka doświadczalnego nie zawsze jest radosne.To jest tak intensywna i brutalna ingerencja w Twój organizm, że musi on się buntować. Dasz radę, przetrzymasz kryzysy, bo należysz do tych twardych, konsekwentnych kobiet.I wiesz, jesteś wspaniała, że mimo tego złego stanu- napisałaś.Przytulam, czekam razem z Tobą na poprawę, stale myślę i kciuki trzymam.

    ReplyDelete
  32. Jesteśmy Star! JESTEŚMY !!! :***

    ReplyDelete
  33. wchodzę ! zaglądam,rzadko komentuję ,trzymam kciuki,wspieram;)

    ReplyDelete
  34. Kciuki trzymane, fluidy wysyłane. Nawet jak milczę w komentarzach.

    Zdrowia Ci życzę, jak zawsze, a po drodze jeszcze mnóstwo siły. Buziaki!

    ReplyDelete
  35. Star, że Ty masz w ogóle siłę myśleć o nas! Trzymaj się mocno, jesteśmy z Tobą, jeszcze tylko kilka di i będzie lepiej, a później będzie już zupełnie dobrze.
    Niezmiernie się cieszymy, ze pomimo kryzysu znajdujesz w sobie tyle siły, żeby napisać. Nam wystarczy cokolwiek.
    Jestesmy, myślimy, wspieramy i czekamy!

    ReplyDelete
  36. jestem, wiem że się trzymasz i będziesz się trzymać

    ReplyDelete
  37. Jesteśmy , trzymamy kciuki!!! czekamy na Ciebie cierpliwie

    ReplyDelete
  38. Witaj Star.
    Jestem z Tobą i trzymam mocno kciuki ,żeby te kamienie o które musisz się potknąć były jak najmniejsze.
    Ściskam Cię serdecznie:))

    ReplyDelete
  39. Rany, Star, nie daj się, przetrzymaj.

    ReplyDelete
  40. Oczywiście , że jesteśmy przy Tobie i choć w ten sposób- dobrymi myślami- staramy się wesprzeć *)

    ReplyDelete
  41. Star, zawsze i wciąż - kciuki trzymane, a i dobre myśli płyną do Ciebie nieustannie! ;
    ;****

    ReplyDelete
  42. Star zawsze i wszedzie :) kciuczymy nieustajaco.

    ReplyDelete
  43. Oczywiscie ze jestesmy.
    Oszczedzaj sily ale gdy wrocisz to wiesz...jak petarda:)

    ReplyDelete
  44. Czytam i serdeczne z serca całego wspieram.

    ReplyDelete
  45. Star, czytam cie od lat ale jakos tak wczesniej nie mialam odwagi sie odezwac. Ale wspieram cie w twojej walce, zawsze wysylam pozytywne mysli i fluidy. Piekna jesien juz niedlugo, musisz wydobrzec, zeby sie znow nia cieszyc. Bedzie coraz lepiej, no musi byc!

    ReplyDelete
  46. Pierwszy kryzys za Tobą. Dałaś radę. Wspieram dobrą energią i wizualizuję sobie nasze spotkanie w przyszłości:)

    ReplyDelete
  47. Niech to bedzie krysys pierwszy i ostatni:)
    Wspieram cię w twojej walce i serdecznie pozdrawiam

    ReplyDelete
  48. No tyle pozytywnych myśli od Twoich fanów musi pomóc, musi!! Nie ma innej opcji!!:-****

    ReplyDelete
  49. Same pozytywne mysli, fluidy i co tam jeszcze moze ci sie przydac, przesylam z Teksasu. Jestes niesamowita, dzielna, wspaniala! Wszystko bedzie dobrze! Trzymaj sie i wracaj do zdrowia jak najszybciej!

    ReplyDelete
  50. Caly czas mysle i trzymam kciuki,kochana.Jestem z Wami calym sercem.

    ReplyDelete
  51. Droga Star - jestem z Tobą , modlę się za Ciebie - dla mnie to ważne , mnie pomaga , pomoże i Tobie !!

    ReplyDelete
  52. Droga Star - jestem z Tobą , modlę się za Ciebie - dla mnie to ważne , mnie pomaga , pomoże i Tobie !!

    ReplyDelete
  53. Myślę o Tobie i pamiętam. Już to kiedyś pisałam ; chociaż się nie znamy... Bardzo dużo znaczysz dla mnie. Wysyłam wszystkie dobre myśli do Ciebie i Wspaniałego! :-*

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...