Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, October 25, 2015

Moja zlota jesien

Nie wiem jak u Was ale ja sie wreszcie mojej doczekalam. Szkoda tylko, ze pogoda zrobila mi psikusa i w sobote kiedy zaplanowalam wycieczke sie oziebilo i bylo tylko 15C i malo slonca. A jeszcze w czwartek bylo 24C, no coz, jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.
Na szczescie wycieczka sie udala i zaowocowala ogromna iloscia zdjec, wybralam dla Was te najladniejsze, chociaz przyznaje, ze wybor byl bardzo trudny:)
Pierwsze zdjecia z samochodu:



Wybralismy na wycieczke bardzo malowniczy Palisade Parkway, przy ktorym sa specjalnie zrobione zatoki widokowe, a tam juz zwyczajnie pialam z zachwytu. To wszystko nad rzeka Hudson.








Na niektorych zdjeciach widac drugi brzeg rzeki, jest bardzo lagodny, ten ktory my zwiedzalismy jest z kolei bardzo skalisty i jego wysokosc wynosi ok. 122 metry nad poziom rzeki. Miejscami porosniety pieknymi drzewami, ktore jesienia wygladaja najpiekniej.



I ja cala uchachana:



I w drodze do nastepnej zatoki widokowej:






Dojechali, zaparkowali, teraz moga ogladac, a jest co, bo tu najbardziej widac to skaliste urwisko brzegu rzeki:











I na koniec niespodzianka. Udalo mi sie sfotografowac sepnika czarnego z rodziny kondorow. Tak ladnie pozowal, ze nawet byle jakim aparatem zdjecie wyszlo calkiem przyzwoite:


Na tym samym postoju wypilismy kawe. Powoli zaczyna mi kawa smakowac, czyli wszystkie kawalki ukladanki z czasem wpadaja na swoje miejsce:)


W dordze powrotnej przystanelismy na pozny lunch w miejscowosci i restauracji, ktora znam z poprzednich wycieczek. Korzysc z tego taka, ze nie bylo duzo ludzi w knajpie, bo jak wiemy ciagle musze unikac duzych zbiorowiski czlowieczych:) A pora miedzy lunchem a obiadem jest raczej martwa w knajpach.
I kilka jeszcze fotek z drogi powrotnej do domu:









Jestem nasycona jesienia, mysle, ze po tylu zdjeciach to z kolei Wy macie juz przesyt, ale musicie mi to wybaczyc. Przeciez wiecie nie od dzis, ze jesien to moja ulubiona pora roku, jestem zakochana po uszy i do wypeku w nowojorskiej zlotej jesieni.
A w nagrode za wytrwalosc w czytaniu i ogladaniu zdjec... hmmm czy sa na sali tacy co wytrwali?
Jeszcze jedno zdjecie ciekawie pomalowanego samochodu:)


To byl najbardziej dla mnie intensywny dzien, udalo mi sie w sumie zrobic lekko ponad 4000 krokow. Fakt, ze bylo to chodzenie rozlozone w czasie, powoli i przeplatane dojazdami, ale jednak. Troche ciezko mi idzie chodzenie po schodach, na szczescie te nie byly strome wiec dawalam rade:)
Ciesze sie ogromnie, ze robie postepy i ta wycieczka mnie juz rozochocila na nastepne wyjazdy, jesli tylko pogoda dopisze to moze w przyszly weekend znow sie gdzies wybierzemy. Tylko trzeba wybrac miejsce gdzie nie ma za duzo ludzi.



48 comments:

  1. Twój wpis na blogu, te piękne zdjęcia to dzisiejszego wieczoru miód na nasze serca. Dzięki Star :)

    ReplyDelete
  2. Przepiekne jesienne kolory , a najlepsza wiadomosc, ze idziesz do przodu.Wygladasz super.Pozdrawiam z kolorowego , wiosennego Melbourne.

    ReplyDelete
  3. Ech ta Ameryka, nawet jesień kolorowsza... ;)

    ReplyDelete
  4. Jesień jest rewelacyjna w tym roku! :) pięknie u Ciebie! a i ty Star wyglądasz rewelka kobito! 3m się i do zobaczenia w Nju Jorku! :)

    ReplyDelete
  5. I nasza jesień piękna. Ty natomiast świetnie się z jesienią komponujesz...

    ReplyDelete
  6. Piekna mamy jesien:))),a ty wygladasz wiosennie:))))

    ReplyDelete
  7. Pieję z zachwytu razem z Tobą: piękna jesień, cudne zdjęcia i 4000 kroków + smak kawy!!! Wspaniale :))

    ReplyDelete
  8. Czy wytrwali? Co za pytanie! Dziękuję :))
    :**

    ReplyDelete
  9. Goopie pytanie, pewnie, ze wytrwali. Najpierw, zauroczona zdjeciami, przegapilam tekst i musialam wracac do poczatku, bo nie wiedzialam, co to za rzeka z tak stromymi i wysokimi brzegami. No jesien, jak jesien. Twoja jest dla mnie egzotyczna, bo amerykanska.;) Przebarwienia lisci sa bardziej intensywne z racji klimatu i przez to jest bardziej kolorowo. Nie jest to jednak moja ulubiona pora roku, choc urody jej nie brak.
    Ciesze sie, ze wracasz powoli do spacerow i wycieczek, bo to znaczy, ze czujesz sie lepiej. ♥
    Buziole :***

    ReplyDelete
  10. Kto czeka na cos dobrego, nie czeka nigdy za dlugo .... glosi szwedzkie przyslowie.
    Piekne widoki i Ty wygladasz rowniez pieknie.
    Kolorowe pozdrowionka

    ReplyDelete
  11. Te widoki na zdjęciach to odtrutka po wczorajszym wieczorze.
    Życzę wszystkiego najlepszego z naciskiem na NAJ.

    ReplyDelete
  12. Piękna jesień. W Polsce też pięknie tylko zimno i to połowę uroku odbiera. Ty wyglądasz triumfująco. Oby tak dalej, to po Paryżu będziesz pomykać jak mały samochodzik:). Buziaki.

    ReplyDelete
  13. Spokojnie mogłabym obejrzeć i drugie tyle, bo też kocham te jesienne barwy. Bo tylko jesienią, w słoneczny dzień jest ten królewski błękit nieba i cała gama ciepłych odcieni od jasnej żółci do czerwieni. Star, wyglądasz świetnie. I ogromnie się cieszę, ze wraca Ci smak - czyli wszystko pomalutku idzie w dobrym kierunku. A że pomału? Wbrew pozorom pomału idąc szybciej docieramy do celu.
    Buziam;)

    ReplyDelete
  14. Wybór zdjęć jest zawsze baaaaardzo trudny. Chciałoby się je wszystkie, jak leci, wrzucić, żeby oddały to, co mamy do pokazania :)
    Ja już to chyba pisałam tamtym roku- macie fantastyczną czerwień! U nas, mimo naprawdę pięknej jesieni i pięknych barw, takiej nie uświadczysz. Bardzo, bardzo ładnej zdjęcia.
    Dobrze czytać, że wycieczka, że ruch- to wszystko świadczy, że pomału, powolutku, ale wychodzisz na prostą!
    Czekamy na kolejną relację!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  15. Płomienna jesień. Pięknie tam macie. A Ty promieniejesz jesienią:)

    ReplyDelete
  16. Jestem po prostu zachwycona tymi kolorami. To nieprawdopodobne co przyroda wyprawia jesienią :-))
    Ty też wyglądasz wspaniale! Przesyłam uściski. :-D

    ReplyDelete
  17. Jakie cudowne widoki i kolory! ja też bardzo lubię sycić się kolorami jesieni - są takie, że można by się nimi najeść :)

    ReplyDelete
  18. A czy ktoś nie obejrzał?Ja dwa razy niektóre, bo śliczne:))
    Jesień wywołuje we mnie mieszane uczucia, bo i zacinający deszcz, i wiatr przenikający do szpiku kości, i mgły i szarugi ..
    a jednak piękno kolorów i cudne jesienne słońce (jak dziś) w pewnym sensie rekompensują;)))
    Cieszę się ogromnie, że wyglądasz kwitnąco i nabierasz sił:)
    Ucałowania od całej rodzinki dla Ciebie i pozdrowienia dla Wspaniałego:))

    ReplyDelete
  19. Piękną nam urządziłaś wycieczkę od rana. Zarówno Ty, jak i okoliczności przyrody - warte oglądania. Jak dobrze czytać, że jesteś w coraz lepszej formie i nastroju, że wracasz do starych kawowych smaków i że w ogóle robi się spokojniej, zwyczajniej, normalniej. Brawo Ty! Buziaki serdeczne dla Obojga Wycieczkowiczów ( a jeśli było Was więcej - to dla każdego z nich)!

    ReplyDelete
  20. Taka piękna jesień, przesycona barwami, zawsze mnie oczarowuje! Uwielbiam. I jest to również moja ulubiona pora roku :)
    Ale z tych zdjęć najbardziej podobają mi się te, na których jesteś uśmiechnięta TY :))) Wszystko ładnie zmierza ku dawnej formie, a okraszone Twoją pozytywną energią - raduje mi michę od rana :)
    Byle tak dalej, byle więcej tak fajnych wycieczek, byle do szybkich relacji z nich :*

    ReplyDelete
  21. Cudnie tam masz, nie dziwota ze kochasz te amerykańska jesień. Jest fantastycznie kolorowa i energetyczna!
    Ty dałaś nam energii na dzisiejszy dzień dobrymi wieściami, tak trzymaj! Jesienne buziole z Dorset w UK 👩‍❤️‍💋‍👩

    ReplyDelete
  22. No to i Ciebie jesień dopadła :-) Ślicznie Wam pokolorowało, rzeczywiście, nie to co u nas. A ta rzeka to ta od tego samolotu kiedyś?
    Ślicznie wyglądasz btw ♥

    ReplyDelete
  23. no ja się nnie znudziłam
    bardzo cieszy mię aktywność tfa!:))

    ReplyDelete
  24. zdrowiej wyglądasz ! :) Może po prostu trzeba bardziej opięte ciuchy zakładać ;)))

    Jesień piękna. Pozazdrościć bo w Polsce idzie już na zimę. Podwójnie, bo PIS nam wygrał wczoraj jak już zapewne wiesz ...

    ReplyDelete
  25. Oj Gwiazdeczko! Ale piekna wycieczka. Nie dziwie sie, ze tak cudownie wygladasz! Jesien to moja ulubiona pora roku... ale z drugiej strony przylapalam sie na tym, ze z poczatkiem kazdej nowej pory roku twierdze, ze jest moja ulubiona... no tylko za latem i wilgocia nie tesknie... trzymaj sie cieplutko, wedruj jak najwiecej i wrzucaj tu wszystkie swoje zdjecia... to jest dopiero uczta dla oka i ducha! Dzieki! a tu na poprawe humoru zalaczam linka do mojej Pytlusi w akcji ;) https://youtu.be/8Gw3p_C86HE Pozdrowionka!

    ReplyDelete
  26. piekna jesien i Ty pieknie wygladasz tez. zdrowiej i zycze 5,000 krokow w przyszlym tygodniu :))

    ReplyDelete
  27. No ja też zauroczona jestem tymi zdjęciami. Wycieczki za miasto są cudowne. Taką jesień to nawet i ja mogłabym polubić:). Aż nie do wiary, że to wszystko tak w jeden dzionek. Wyglądasz wprost kwitnąco i liczę, że wygląd adekwatny jest do Twojego samopoczucia.

    ReplyDelete
  28. Witaj
    Kontrast pomiędzy ukształtowaniem brzegów tej samej rzeki jest niesamowity. Nie byłam tego świadoma. Jesień w Ciebie to "typowa złota polska " :)
    U nas podobnie pięknie. CIeszmy się tym pieknym czasem. Ty swoimi informacjami dostarczasz nam kolejnego powodu do radości. Wyglądasz super, jesteś w super formie,a będzie jeszcze lepiej...

    ReplyDelete
  29. prze PRZEpięknie !!! :) i fantastyczne wieści, oby tak dalej!

    ReplyDelete
  30. i u nas jesień tak pięknie maluje żółto , pomarańczowo i czerwono ! ale ja zdecydowanie wolę wiosnę jak ta bawi się odcieniami zieleni ;-) to urwisko mię się najbardziej podoba ;-)

    ReplyDelete
  31. Pieknie sie w te jesien wpisujesz. :)
    Mnie tez taka jesien zachwyca. Szkoda, ze trwa tak krotko, bo spokojnie mogloby tak byc caly rok, albo chociaz osiem miesiacy. :)

    ReplyDelete
  32. O tak, ślicznie,kolorowo, taka jesien najpiekniejsza.U nas juz coraz więcej lisci pod stopami. Cieakwy ptak,lecę poczytać o nim! Autko tez niczego sobie, fantazyjnie ywmalowane, przynajmneij nie nudno na szosie:)

    Cudnie wygladasz Star:)

    ReplyDelete
  33. Ach, oglądać i czytać mogłabym bez końca:);)Tym bardziej ,ze każda kolejna notka powiewa coraz to większym optymizmem;);)

    ReplyDelete
  34. Piękne kolory jesieni! Ja też lubię tę porę roku. Parki usłane żółtymi liśćmi (w mojej okolicy mało czerwonych liści). A zdjęcie klifu niesamowite.

    ReplyDelete
  35. Tez uwielbiam jesien - jej kolory i zapach:) Moja jesien to dodatkowo mgly i deszcz.
    Pieknie wygladasz Star!

    ReplyDelete
  36. No popatrz, ktoś wrzucił na FB zdjęcie jesiennego Central Parku i samego NY z lotu ptaka i moje myśli jeszcze intensywniej poleciały do Ciebie, a tu taka niespodziewajka. Cieszy mnie, że kwitniesz, mimo że to jesień i tak trzymaj. 4000 kroków to wbrew pozorom dużo trzeba się nadreptać, wiem, bo liczę, zatem gratuluję, jesteś nie do zdarcia, Gwiezdny Pyle. Tak trzymać :D I wielu jeszcze piękniejszych jesiennych dni i tych szaleństw kolorów. Bo to szaleństwo jest, ale przecież życie też jest szalone :)

    ReplyDelete
  37. PRZEPIĘKNIE! Jesień jest po prostu urzekająca i z pełną szczerością mogę powiedzieć, że masz talent do uchwycenia najlepszych momentów w przyrodzie.
    Bardzo ładnie prowadzisz tę stronę no i Ty niczego sobie, z pewnością wpadnę tu nie raz :)

    ReplyDelete
  38. Witaj Star
    Piękne zdjęcia, ale najważniejsze ,że to Ty je zrobiłaś. Bardzo się cieszę Star ,ze spacerujesz .Ile to trzeba zrobić dziennie kroków ??? , bo nie pamiętam, ale te 4tyś to dobry początek:))Życzę Ci jeszcze wiele takich pięknych wypraw tej jesieni i nie tylko.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  39. Zagladam czesto ale nie komentuje prawie nigdy. Bardzo sie ciesze, ze czujesz sie lepiej. Wygladasz super!! Trzymam kciuki caly czas za twoje zdrowie!! Zdjecia rewelacyjne!!

    ReplyDelete
  40. Smalczyk dziala jak trzeba chyba, poprawilas sie :) Bardzo ladnie wygladasz.
    Tak ogladam te zdjecia - i stwierdzam, ze Ziemia jest po prostu piekna... Tyle fajnych zakatkow, wszedzie, nic tylko pasc oczy jesli tylko jest okazja :)

    ReplyDelete
  41. całuję Cię , Marylo i same pozytywne myśli ślę :****

    ReplyDelete
  42. cieszę się, że wreszcie spacerujesz więcej, to bardzo dobry znak :))) wyglądasz świetnie :D bardzo lubię Twoja jesień i zdjęcia. pamiętam te cudne kolory z zeszłorocznej sesji. kocham te czerwienie i pomarańcze, bo u mnie najwięcej żółtego.

    ReplyDelete
  43. Lubie jesien za kolory i przytulność no i ogolnie za cała otoczke;)
    Zdjecia mnie zauroczyły bardzo!
    Ale Ty Star wygladasz i tak najpiekniej! Uwielbiam Twoj usmiech:* :*

    ReplyDelete
  44. pięknie:) Ochy i achy!
    Jeszcze trochę i będziesz po górach śmigać, a nie tylko po schodach;)

    ReplyDelete
  45. Star, ja natomiast nie przepadam za jesienią, może dlatego, że w mojej szerokości geograficznej jest po prostu przygnębiająca, ale wiesz co? Twoja jest po prostu cudna!!!! W takiej to można zakochać się bez pamięci, na zabój! Aż się wzruszyłam, serio!
    Dzięki piękne i pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  46. Kolory jesieni jak w Polsce. Zachwyciły mnie zdjęcia robione z urwiska skalnego. Pozdrawiam.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...