Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, December 17, 2015

Fascynacja glupota

Nie moge za wiele pisac, bo mam problem z klikaniem na klawiaturze. Ale przeciez nie moge zupelnie nic nie pisac, tym bardziej, ze czas obfituje w wydarzenia wielkiej wagi.
Glownie wydarzenia polityczne, ktore po obu stronach oceanu sa naprawde interesujace.
Dwa dni temu ogladalam debate kandydatow na kandydata po stronie republikanskiej.
Jazeszpierdole!!!!!!!!!!!!!
Same kaczory i dudusie tyle, ze w bardziej niebezpiecznym wydaniu, no i raczej zaden z nich nie ma szans byc nastepnym prezydentem, a jesli to szpitala psychiatrycznego.
Oczywiscie cale dwie godziny debaty a w zasadzie cztery, bo ich jest tak duzo, ze sie w kamerze nie mieszcza wszyscy na raz:)) i najpierw byla debata tych co maja 0.2% do 3% poparcia a potem juz tych powaznych czyli od 3% w gore.
Gwiazda jest Trump, ktorego lubie ogladac, bo pomijajac fakt, ze to totalny idiota to przynajmniej rozrywkowy. Nawet jak wylacze glos to sama mimika i gestykulacja mowia same za siebie.
Ale wsrod republikanskiej gawiedzi Trump prowadzi z 40% poparciem, przy czym nastepny kandydat na kandydata ma tylko -nascie procent poparcia.
Trump prowadzi bo nie tylko obiecal kretynom mur wzdluz granic, polnocnej chyba tez, tak na wszelki wypadek, tym bardziej, ze nareszcie madry, nowy rzad kanadyjski przygarnia uchodcow z otwartymi ramionami. Tak wiec bedzie mur, o dachu narazie nie wspominal, ale znajac Trumpa to pewnie nawet taki duzy kraj jak Ameryka uda mu sie przykryc dachem.
Poza tym oni wszyscy jak jeden maz napadna na wszystko co sie znajduje na mapie swiata i nie nazywa sie US. Obawiam sie, ze niektorzy to nawet na US napadna, bo pewnie nie potrafia odnalezc wlasnego kraju na mapie swiata. Tak wiec bomby beda padaly czesto i gesto, trup bedzie sie slal od wschodu do zachodu i z polnocy na poludnie.
Taka perspektywe obiecuja republikanie.
Milo, nie?

Ale po drugiej stronie oceanu nie lepiej, jak widze to juz cala Europa trzesie gaciami. Osobiscie gdybym sie tak miala trzasc to przestala bym nosic gacie.
A w Polsce?
No coz, jakis czas temu wpadlam na bardzo ambitny utwor, ktory mnie do dzis przesladuje i nie moge przestac spiewac.



A podobno sa juz kolejne czesci.
Takich mamy zdolnych artystow, ale oprocz tej pani to jeszcze dudusiowa mamusia ponoc pisze poematy na czesc blogoslawionego synka.
Ja pierdole, moj osobisty Junior jak bym cos takiego zrobila to by mnie ani chybi w psychiatryku zamknal.
A dudus niewiele starszy od Juniora, wiec mamusia tez musi byc mniej wiecej z mojej polki, chociaz ona jako blogoslawiona to pewnie tak wczesnie nie zaciazyla jak ja. Tak czy inaczej oceniam, ze kobiecina powinna byc przed 70tka a to troche za wczesnie na demencje.
Jak by tego bylo malo to dzis trafilam na takie zdjecie:


Tak ponoc witali dudusia (wybaczcie ale nie moge napisac o nim prezydent ze wzgledu na szacunek do Urzedu Prezydenta) mieszkancy Szczecina.
I tak sie zastanawiam czy to jeszcze mozna leczyc?
Nawet w Korei Polnocnej Kim Jong Un nie jest tak uwielbiany, Polak potrafi co do tego nie mam juz zadnych watpliwosci.
Ale wszystko fajnie blogoslawione lono i piersi a co z chujem, ktory zrobil?
Czy moze to bylo niepokalane poczecie?
Ciekawa jestem czy Marta W brala udzial w powitaniu?
Blagam Martusiu nie bij, to mial byc zart, ale nie bardzo wyszedl;)

119 comments:

  1. Replies
    1. Ja tez Cie uwielbiam:)) No i dostalas miejsce na podium samodzielne, nawet sie dzielic nie musisz.

      Delete
  2. O. A ja w tym wariatkowie żyję. I nawet zostałam wyrzucona ze znajomych na FB, bo mało że nie chwaliłam, to wyśmiewałam i byłam przeciw. A teraz muszę we włosiennicy chodzić, biczować się i błagać i wybaczenie. Inaczej ześlą mnie na Syberię. A niech, KURWA, zsyłają, ja im jeszcze pokażę. Znam ludzi, co Syberię przeżyli. I sam Pan Jezus jest wynikiem CUDU, bo niepokalane poczęcie jest cudem. Prawie jak in vitro :) Star, zdrówka :* Nie daję się... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzo kochana jak pisalam wyzej u mnie tez wariatkowo, ale na szczescie ten kraj jest tak wielki, ze mozna sobie wybrac tereny zamieszkale przez ludzi, ktorzy dostrzegaja ze mamy XXI wiek a nie X.
      Ja wiedzac, ze za dwa lata bedziemy sie wyprowadzac z NYC juz mam na celowniku pare miejsc, musze teraz obserwowac, bo to dla mnie ogromnie wazne w jakim otoczeniu bede mieszkac.

      Delete
  3. :)
    Widzisz Star... Pomijając moje przekonania polityczne, i brak sympatii do Dudusia, a już tym bardziej do łona, i piersi mamy pana prezydenta, to może i bym pojechała w ramach szeroko rozumianej "atrakcji". Tam blisko dobrą kawę dają :) Ale, że dzieci mam złośliwe, no to widzisz- dupa blada.

    Natomiast, co się tyczy transparentu... Najpierw kolega napisał o tym na fb i wiesz co? Ja byłam przekonana, że ktoś sobie jaja robił, że to taki żarcik jest. No ale- spójrzmy na minę tej pani. Nie, to nie żart.
    Ciekawe jak długo Andrzej Duda ciągnął cyca...
    Matko i córko, wstyd na całą Polskę.Ba! Na cały świat :) Takie rzeczy w moim mieście :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki za wybaczenie:)) Dobra kobieta z Ciebie.
      A z tym cycem to kto wie czy Andrzej przestal juz ssac, moze mamusia jeszcze pokryjomu przyjezdza na cycowe seanse. Mysle, ze pani dudzianka nie miala by nic przeciwko temu, bo ona tez wyglada na drugim koncem zrobiona:))
      Czy ktos jeszcze zauwazyl, ze dudus juz od miesiecy popierdla w tym samym przyciasnym garniturku. Tylko dudzianka zmienia kreacje jak rekawiczki. Zyskala by wiele jak by sie przestala garbic i jak by jej jakas dobra kosmetyczka doradzila jak sie malowac zeby nie podkreslac zmarszczek. Ta kobieta jest prawie 20 lat ode mnie mlodsza ale zmarszczek ma za nas dwie.
      Za miasto sie nie wstydz, bo piekne jest, a ze pare burakow mieszka to trudno.

      Delete
  4. Och Star jak widzę jesteś bardzo na bieżąco z wiadomościami z Polski :D
    Nasz ukochany Jarek ze swoją świtą realizują w 200% hasło TKM/ Teraz k...a my/, które to hasło przed laty wymyślił właśnie ten inteligent z kotem.
    Jest i śmieszno i straszno.
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Cieszę się, że skrobnęłaś parę słów. Buźka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polu, jestem na biezaco bo nie pracuje, nic nie robie, wiec moge obserwowac polityke tu i tam do wypeku. I dodatkowo mialam nadzieje, ze po pierwszych rzadach PiSuarow Polacy zmadrzeli. No ale... jest jak jest.
      buziam:***

      Delete
  5. Zaden kabaret by nie wymyslil tego, co teraz u nas... Jeszcze mnie to nieco smieszy, ale coraz mniej. Pocieszajace, ze glupole nie tylko po tej stronie Wielkiej Wody. Sciskam Cie!

    ReplyDelete
  6. Życie przerosło kabaret....
    Zdrówka Star!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olgo, przeroslo i to wielokrotnie. Zaden komik i artysta by tego nie wymyslil:)))
      buziam:***

      Delete
  7. Wybaczysz że nie doczytałam?
    Zdjęcie transparentu rozwaliło mnie na łopatki.
    A po za tym, to dzień dobry!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Futi, ale jak ladniutko ten transparent napisany. Zupelnie jak by go uczennica drugiej klasy pisala, w pierwszej pisza jeszcze troche koslawo:))) Wiesz ile trzeba sie bylo napracowac i nie umrzec ze smiechu przy tym pisaniu? Mnie by przepona pekla:)))))))))))
      ♥♥♥

      Delete
    2. Ja tez padlam przy transparencie!! Jeszcze leze!;-)

      Delete
    3. Acha, Ty tez Litermatko:))) Tak kazda zazdrosci tego blogoslawionego lona i cycorow?
      Ale nie martw sie, bo jak polscy biskupi i kardynalowie wpadna na to, zeby to lono i cycory pociac w paski, wysuszyc a potem sprzedawac jako relikwie to juz odetchniesz z ulga.
      A do tego juz tylko ciut, ciut brakuje.
      W koncu kto jak kto, ale Dziwosz wie jak robic interes na relikwiach:))))

      Delete
  8. Ta pieśń pochwalna, to mam nadzieję jest parodia? Napisz, że tak, Star, proszę! Pozdrawiam - ten gorszy sort.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agniecha, niestety to nie jest zart, ani parodia, to prawda najprawdziwsza z prawdziwych:)))

      Delete
  9. Star - A perfect political analysis as always 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Chris:) You know I can't live without politics.

      Delete
  10. ta pieśń to nie parodia, od dawna z koleżankami śledzimy erupcję talentu pani Emilii, bo to ona jest autorką i wykonawczynią tych pieśni ...a jest ich już całkiem sporo :p
    Star umarłam, oczyma wyobraźni ujrzałam Stany otoczone, przykryte i pokryte :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reopo, Ty sie nie smiej, bo zanim Donald te Stany ogrodzi to cos mi mowi, ze Polska bedzie miala taki mur i dach. Jesli nie zrobi tego Jarek, zeby Was bronic przed zgnilym zachodem, to na pewno zrobi to zgnily zachod zeby sie PiSdowy smrod po Europie nie roznosil:)))
      Wlasnie sie obudzilam i co widze?
      Pierwsza wiadomosc, Polacy w nocy napadli na Centrum NATO.
      Wam chyba serio grozi to zamurowanie:))))

      Delete
  11. ja Ci wrażeń nie żałuję. miej tego Trupa ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU, obawiam sie, ze sie Twoje zyczenie nie spelni. Nawet w szczycie glupoty Amerykanie nie dorastaja PiSowemu elektoratowi do piet. Wlasnie mnie dzien przywital wiadomoscia, ze Polacy napadli w nocy na Centrum NATO.
      No wybacz, ale takie cos.... dobrze, bede grzeczna i nie skoncze tego zdania;)

      Delete
  12. pieśń cudna, nie mogłam się powstrzymać, skopiowałam adres i wstawiłam na swój profil fb, ciekawe ilu znajomych mnie zablokuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klarko, Ty czekasz ile Cie osob zablokuje? Ja tam mialam i mam niewiele polskich kontaktow na FB, ale sama musialam zablokowac jeden, w dodatku z rodziny. Nie czekam, ze mnie zablokuja, po prostu nie chce zeby mi wiatr miedzynarodowy smieci roznosil:))

      Delete
  13. https://www.youtube.com/watch?v=vbizefOCo-w
    a tu coś w innym stylu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety u mnie sie nie da tego obejrzec. Widocznie Macierewicz juz namotal:)))

      Delete
  14. Cudowna Star!!!! dzieki za wspaniala rozrywke w szary, pochmurny piatkowy poranek. Juz dawno tak sie nie usmialam!!!
    Milego weekandu. Caluski

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inko, Ty przestan, ponoc u Ciebie juz sharia law wprowadzone i musisz chodzic w burce:))))
      Tak wiesc gminna (czytaj blogowa) niesie;P:P

      Delete
    2. Star ... a skad wiedzialas ze ja juz chodze w burce???
      Poniewaz jestem po operacji "gebola" i nie wygladam zbyt korzystnie to uznalam, ze burka to najlepsze wyjscie z sytuacji " na wyjscie" do ludzi;-))
      Przyznaje ze w tej burce jest mi nawet do twarzy!!!
      Usciski

      Delete
    3. Inko, o operacji nic mi nie wiadomo. Ale wiesc gminna niesie, ze zle sie dzieje w panstwie szwedzkim. Podobno tam mieszkajacy Polacy gromadnie i stadnie wracaja do Polski zeby siebie i swoje potomstwo ratowac przed islamizacja.
      Ja tam nie wiem, w koncu w Szwecji nie mieszkam, znam oprocz Ciebie dwie osoby, ktore w Szwecji mieszkaja i zadna z tych osob ani nikt z ich rodzin sie do Polski nie wybiera aktualnie nawet z wizyta nie mowiac o powrocie na stale.
      To tak tylko Ciebie tracam zebys sie przyznala czy juz masz walizy spakowane;)))

      Delete
  15. Lubię, jak Chris, Twoje polityczne analizy dotyczące Stanów. Jednak co do oceny nastrojów w Polsce, chyba za bardzo popuszczasz sobie cugli...Zawsze mozesz powiedziec, ze moge nie czytac tego co pisz. Ale odpowiem jak Kopciszek - trudno oddzielic to co lubie w Twoich relacjach, od tego co mnie razi. Zdrowia zycze na cały 2016 rok !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karuzelo, nic na to nie poradze, jestem kim jestem. W goscinie moge sie trzymac za tzw. morde, albo wyjsc i nie przychodzic. U siebie jestem soba i robie co chce.
      Dzieki za zyczenia i przesylam wzajemnie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!!!

      Delete
    2. Karuzelo, to chyba Ty patrzysz i nie widzisz... Bo nastroje są kiepskie i to niedopowiedzenie roku. Jarkacz, duduś, macierewicz, zero, kamiński - wstyd przed całą europą, rozmontowywanie państwa prawa, demokracji, wprowadzanie fanatycznej religijności ("Polska stoi na radiu ma-ryja" - serio?) i posiadanie obywatela w dupie - jak to jest to, czego chciałaś? to powodzenia...

      Delete
    3. Gospodyni, tu glownie chodzi o to, ze ja mieszkajaca w Stanach nie mam "prawa" wypowiadac sie na temat tego co sie dzieje w Polsce.
      Przeciez tydzien temu Jarkacz oskarzyl zachodnie media w tym Ameryke o przedstawianie falszywego obrazu Polski. Amerykanie pokazali mu srodkowy palec i dodali "u nas panuje wolnosc wypowiedzi". I to boli.
      Ja nie bardzo rozumiem jak do wyborcow PiSdu nie dociera, ze czasy kiedy jedna baba z jednej wsi leciala z buta na druga wies, zeby opowiedziec drugiej babie co sie u niej wydarzylo minely bezpowrotnie. To mnie Karuzela zarzuca brak ciekawosci swiata:)))))))))))))) a sama nalezy do tych co to nie zauwazyli, ze mamy technologie globalna i kazdy moze kazdemu zagladc gdzie chce i pisac co chce. Po to sie wysyla dziennikarzy na kontrakty do innych krajow, zeby oni obserwowali, sluchali, czytali cos sie dzieje i relacjonowali w kraju macierzystym.
      Oczywiscie Polska wyslala Maxa Kolonko do NYC, ktoren to Max przelezal z butelka piwa przed tv ogladajac jedna tylko stacje Fox i na tydzien przed wyborami prezydenckimi 2012 wiescil zwyciestwo Romneya. Ale nie kazdy kraj placi tym dziennikarzom na placowkach za nic.
      Tyle, ze do takiej Karuzeli nie dociera.
      Do wiekszosci dotrze jak nie beda mieli co do gara wlozyc, taka jest prawda, jak ktos nie umie sluchac uszami i patrzyc oczami to sie nauczy przez zoladek.

      Delete
  16. 70-tka to nie jest zbyt niski wiek na demencje, pod warunkiem, ze zamiast czytac ksiazki i cwiczyc umysl krzyzowkami, tepo przeklada sie paciorki rozanca i bezmyslnie klepie zdrowaski.
    Co do wznioslych planow Donka, swiat ulegnie podzialowi na US i IS. Te dwie frakcje beda sie wzajemnie niszczyc tak dlugo, az ktoras nie wytrzyma i poerdyknie ladunkiem nuklearnym, a wtedy zegnaj swiecie. ;)
    I... ach... o Stanach to mozesz sobie dywagowac, z nich dworowac i cugli popuszczac, ale wara od swietej katolickiej Polski, wybranca narodow. A juz lapy precz od blogoslawionego chuja prezydenckiego! Ja piernicze!
    Moze jeszcze nie wiesz, ale dzis w nocy ten czubek od Smolenska wyslal swoje sluzby do siedziby kontrwywiadu NATO, gdzie dostali sie przy pomocy dorobionego klucza i usilowali bardzo cos namieszac. No ale oni mieszali w slusznej i katolickiej sprawie, wiec byli na prawie. Nikt by tego nie wymyslil. A szykuja sie juz z cenzura na internet. Przeciez to sie nie dzieje naprawde, to jakis horror.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ledwie oko otworzylam juz czytalam o smolenskim czubku.
      Tego sie nawet nie da skomentowac, a ludzie na tych kretynow glosowali.
      Ja juz do dluzszego czasu przewiduje, ze kaczy ryj zrobi z Polski druga Koree Polnocna (jak to sie odmienia ta Korea?:)) i wdze, ze wcale nie przesadzam w tych moich przewidywaniach.

      Delete
  17. najpierw słuchałam z rozdziawioną gębą, ale przy kolejnym refrenie parsknęłam śmiechem :))
    jak my mamy odzyskać teraz wolność, jak tacy fanatycy stanowią dużą częsć naszego społeczeństwa
    nosz kurfa .. żyć się tu nie chce :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no Star, ja sprawdziłam tę tfuu wokalistkę
      Emilia Gołaszewska, mieszkająca w Chicago polska kompozytorka, sama napisała tekst i wykonała podniosłą pieśń na cześć Andrzeja Dudy. I to nie jedną. Na YouTubie opublikowała aż trzy wersje utworu dla prezydenta. Jeden z nich jest sprzed wyborów, kolejny po zwycięstwie, a ostatni po zaprzysiężeniu. Warto zaznaczyć, że Emilia Gołaszewska jest kompozytorką, wokalistką i pedagogiem muzycznym

      Star, Ty przepraszaj Polskę za Chicago :PPP

      Delete
    2. Eeee tam nie bede za zadne Chicago przepraszac, teraz tylko wiesz dlaczego nie mieszkam w CHICAGO, dlaczego nawet w NYC ani jednej doby nie mieszkalam w polskim Greenpoincie i dlaczego nie mam polskich znajomych. I co jeszcze wazniejsze nie szwedam sie po zadnych konsulatach w czasie wyborow w Polsce. Pani Emilia na pewno lezy krzyzem w chicagowskim konsulacie przez caly czas wyborow.
      Nie wiem ile wieszczka ma lat, ale lezenie krzyzem nie jest calkiem zdrowe, nic dziwnego, ze jej sie od tego cos pod kopulka popierdolilo:))))

      Delete
    3. Star, ona 59 lat :) Wiem od Macierewicza :PPP, albo może to inny wariat mi mówił ??? :))))Z tym Szikago zartowałam :) Co myslisz o prawie do wyborów też wiem, było tu o tym :)
      Ale tak mnie na żarty wzieło, ten hymn mnie tak wesoło nastroił !

      Delete
    4. Ty przestan, ten hymn za mna chodzi jak smrod po gaciach i nie chce sie odczepic.
      Jak tak dalej pojdzie to Wspanialy zacznie spiewac:))))
      A wtedy juz nas oboje zamkna w tutejszym wariatkowie.

      Delete
    5. Ta pieśń powstała jeszcze w kampanii wyborczej! :))

      Delete
    6. Żeby jej tylko na hymn państwowy nie chcieli wziąć :-o

      Delete
    7. No na hymn panstwowy to jej nie przerobia ale juz w kosciele moga spiewac w miejsce "kiedy ranne wstaja zorze":)))

      Delete
  18. Star jesteś niesamowita! Wiesz co, jak ty masz problemy z pisaniem to my zrzutkę zrobimy i zatrudnimy Ci jakąś klikaczke w klawiaturę, tylko publikuj częściej!
    Piosenka cudna:)
    Tekst powitania też wczoraj "podziwiałam", ponoć to cytat z Ewangelii, i to mnie chyba wkurza najbardziej, że uznają się za takich świętych, a szargają Biblią, już nie mówiąc o tym, ze nijak wg wskazań Pisma świętego nie żyją. gotowi jeszcze cgo mesjaszem obwołać, a Kościół nawet tego nie komentuje... żenada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stokrotko, wybacz co napisze, ale to cale szczescie, ze ja nigdy Biblii nie czytalam.
      Teraz jestem jaka jestem i ludzie narzekaja, ze przeklinam, ze przesadzam, ze sie czepiam itp. itd.
      Jak bym sie oczytala o tych wszystkich morderstwach i bezecenstwach co tam ponoc o nich pisza to dopiero wtedy byalbym nie do wytrzymania, sama ze soba nie dala bym rady:))))

      Delete
  19. to może perwersja, ale jakos ten Trump mnie pociesza
    mam dowód na to, że Polacy nie są inni niz reszta świata
    zawsze znajdą się tak głupi, żeby popoerac osoby niespecjalnie nadające się do rządzenia światem :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rybenko, Trump jest obiciem lustrzanym kaczora, popieraja go dokladnie tacy jak ci co popieraja PiS.
      I oto cala tajemnica:)))

      Delete
  20. Dla podreperowania zdrówka, postanowiłam się nie przejmować i mieć gdzieś. Ponieważ jednak używam Facebooka to odłamki mnie dosięgają - zobaczyłam transparent i prawie się udusiłam poranną kawą. Czy to chodzi o wszystkie ssane piersi, czy tylko o jedną parę? Są przecież mężczyźni, którzy całe życie lubią sobie possać.Z tym łonem to też jednak dwuznaczne, że tak dodam po chwili zastanowienia. Ogólnie, podoba mi się:-) takie mocno osobiste słowa.
    Trump też mi się podoba. Więcej takich, a ostatni gasi światło:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie sie tez Trump podoba jest wyjatkowo rozrywkowy:)))
      Ja jestem polityczne zwierze:)))

      Delete
  21. to ja tu sobie TO położę, a Ty Stardust potem sobie to obejrzyj, bo to ciąg dalszy o błogosławieństwach ;)
    https://www.facebook.com/311837942301817/photos/a.311842895634655.1073741828.311837942301817/569381026547506/?type=3&theater

    Ściskam mocno i cieplutko:***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade, jesli tu nie moge kopiowac nic z mojego bloga, zablokowalam:(( wiec jesli jeszcze tu zerkniesz to prosze przyslij mi ten link mailem.
      buziam:****

      Delete
  22. Nic dodac,nic ujac.Zycze spokojnych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje i wzajemnie Wesolych Swiat i Szczesliwego Nowego Roku!!!

      Delete
  23. Mnie już dawno ręce i nogi opadli z szoku i obrzydy. Własnie pytałam w mailu moją przyjaciółkę mieszkająca w USA, czy ma zamiar wracać, jak kiedyś deklarowała, do Polski i serdecznie jej to odradzalam motywując złotą mysla, że tu nigdy nie będzie normalnie. Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce, no coz sa ludzie, ktorzy ponoc wracaja, ja bym sie na tyle odwagi nie zdobyla:) Zreszta nie po to wyjechalam, ale jak to mowia "kazdemu jego wlasne niebo":))
      buziam :***

      Delete
    2. No bo kazda historia jest inna. Jesli udaloby mi sie na dobra prace w kraju zalapac, to wracam. Ale ja wyjechalam stosunkowo niedawno.. no i od poczatku nie mialo byc na stale. No i w kraju cala rodzina zostala (a ja wyjatkowo rodzinne zwierze jestem) i wszystkie psiuly..

      ..no i ja od zawsze bylam malo konformistyczna, nie moga wszyscy wyjechac..

      Having said that.. plany jak na razie stoja w miejscu.

      Delete
    3. Masz racje Kas, kazda historia jest inna. Osobiscie mysle, ze wiele zalezy od tego w jakim wieku i w jakich okolicznosciach sie wyjezdza. Ja jeszcze zanim wsiadlam do samolotu to wiedzialam, ze nigdy nie wroce. Zreszta wtedy to nawet nie wiedzialam, ze bede mogla kiedys przyjechac z wizyta, bo polskie wladze daly mi paszport w jedna strone, a wiec byla mozliowsc, ze nigdy nie bede mogla nawet przyjechac odwiedzic rodzine.
      Moje pozegnanie bylo jak najbardziej przemyslane ze skutkami NA ZAWSZE.
      Moze dlatego nigdy nie mialam rozterek i tesknot. A juz na pewno dlatego nigdy nie skladalam papierow o polski paszport. W koncu jedna ze stron musiala dotrzymac slowa i trafilo na mnie a nie na Polske:)))

      Delete
  24. Gdy osoba ochrzczona, przyznaje się, ze nigdy Biblii nie czytała, to trochę szkoda, ze nie chce za żadne skarby świata poznać wiary ojców...No i wskazuje to też na poważny wstręt do poznawania rzeczy nowych, wszak Biblia jest księgą przetłumaczoną na największą ilość różnych języków, najczęściej wydawaną...A tu taki brak elementarnej ciekawości dlaczego ta Biblia tak ludzi interesuje. I to już jest pytanie dla psychologa: jak ocenić autora tych słów, że nigdy Biblii nie czytał. W XXI wieku taka szczerość !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesli koniecznie chcesz oceniac, to ja Ci przeciez tego nie bronie.
      A jakim zobowiazaniem jest chrzest, ktory zostaje udzielony niemowleciu? Nikt mnie nie pytal czy chce byc ochrzczona to raz. Dwa to czy Ty masz pojecie ile jest ciekawych dziel, ksiazek na swiecie?
      Przeczytasz wszystkie?
      Czy moze jak nie przeczytasz wszystkich kierujac sie swoimi osobistymi preferencjami to jestes osoba o braku elementarnej ciekawosci swiata?
      No popatrz i tym sposobem w ciagu minuty doszlysmy do tego, ze Ty tez sie nadajesz do badan psychaitrycznych.
      Zycze wesolych swiat!!

      Delete
    2. Karuzela, a przeczytalas taki chocby Koran? Bo w/g mnie zeby moc dyskutowac o swojej wierze z osobami innych wyznan lub angostykami - powinno sie do tego byc przygotowanym - znajac doglebnie zasady innych religii. W innym przypadku wychodzisz na swiadka jehowy.. czyli za wszelka cene nawracac.. brrr...

      Delete
    3. Kas no co Ty??? Koran???
      Karuzela czyta Bibilie w tych wszystkich jezykach swiata co ja wydali. Masz pojecie ile to roboty, zwlaszcza jak sie tych jezykow nie zna:)))

      Delete
  25. Oj ten chuj to juz mnie calkiem rozlozyl na lopatki! lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dep, bo to jest niesprawiedliwosc wielka i wrecz dyskryminacja mezczyzn jako ojcow. Wychwalone i blogoslawione pod same niebiosa tylko zenskie narzady i organy, a gdyby nie bylo chujka i nasienia to te zenskie organy bylyby jalowe jak mowi inna madra pani Pawlowicz:))) A ona sie zna, bo sama jest jalowa i chyba jestem sklonna uwierzyc ze nawet nietykana:P

      Delete
  26. Gospodyni i Anna Maria P.w Polsce nie ma siedziby Nato, tylko centrum eksperckie; wpiszcie sobie w googlach afery PO i zobaczycie wasze demokratyczne państwo prawa; czasami wystarczy przestać łykać co nadaje TV i amemu posprawdzać fakty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupik i co uwazasz ze to usprawiedliwia? Czy tak wyglada przekaznaie wladzy w panstwie deomokratycznym? W srodku nocy? Dorobionym kluczem? tak dzialalo PZPR i to samo robi PiS, no ale PPis to akurat sodlam PZPR.

      Delete
    2. nie usprawiedliwia, tylko dlaczego nie protestowali, gdy w czerwcu PO zmieniło ustawę o TK, czego nie powinnni a teraz olaboga koniec świata, i śpiewka o wstydzie przed Europą, gdzie każdy ma innych w poważaniu i rządzący patrzą przede wszystkim na interesy ich państw, pozdrawiam

      Delete
    3. Wiesz co? to jest jak groch o sciane. Dlaczego dudus do dzis nie przyjal przysiegi od 3 poslow PO ktorzy w czerwcu byli wybrani legalnie? i takie jest orzeczenie Trybunalu Konstytucyjnego?
      Bywam na polskich forach politycznych i wiem, ze do Was (sekty PiSdowej) nic nie przemawia, nic Was nie przekona, ze biale jest biale, a czarne czarne. Wy wiecie lepiej.
      No to dobrze, po kiego grzyba ja Was mam przekonywac?
      Jaki ja mam niby w tym interes?
      Placi mi ktos?
      Nie.
      Bede zyla ze skutkami tego co wyczynia kaczor z dudusiem?
      Nie.
      Ja tylko obserwuje, od czasu do czasu wyrazam swoje zdanie i cierpliwie poczekam jak Wam skutki tego kaczyzmu zajrza do misek. A doczekam tego niewatpliwie.
      Tak, ze jesli chcesz sobie pogadac o tym co PO robilo to troche zle trafiles, ja wcale nie chwalilam ani nie chwale PO.
      Przypominam Ci tylko, ze PiS w kampanii wyborczej obiecywal "dobra zmiane", polityke otwartosci i szanowanie opinii wszystkich obywateli Polski.
      PiS mial byc nie tylko inny niz PO, PiS mial byc pod kazdym wzgledem lepszy.
      A co jest?
      No jest lepszy robi duzo wiecej i powazniejszych wykroczen przeciwko Konstytucji niz PO kiedykolwiek o tym marzylo. Na tym polega PiSdowata "dobra zmiana".
      Gratuluje i dziekuje za uwage.

      Delete
  27. Ty Star możesz się spokojnie przyglądać i cierpliwie czekać aż nam skutki kaczyzmu zarządzanie do misek, ale nam tu i straszno i po prostu wstyd, że takie rzeczy w naszym kraju się dzieją. Osobiście znam tylko jedną osobę, która - fanatycznie wprost i zupełnie bezrefleksyjnie - popiera PiS. I ja się zastanawiam: jak to się kur...a stało, że oni te wybory wygrali. Nie znam też nikogo, kto by ostatnie wybory olał i nie poszedł głosować. Więc jak to? Ech! Bieda pani kochana, bieda! A Tobie życzę, żeby paluszkom wszelkie siły i ruchomość powróciły, no i - oczywiście - pięknych i bezstresowych świąt! A 2016 rok niech będzie dla Ciebie i Wspaniałego czasem radości, szczęścia i spokoju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana Agnesk, ja serdecznie wspolczuje wszystkim, ktorych niewinnie dosiegna skutki kaczyzmu. To jest niesprawiedliwe, zeby 18% spoleczenstwa zgotowalo calemu krajowi taki los. I tak bym bardzo kurwa chciala, zeby te skutki zajrzaly do misek tylko tym co na to glosowali, ale tak sie nie da.
      Podobnie jak przeplakalam prezydenture Busha tak teraz wiem co Wy, normalni ludzie czujecie. Na szczescie jest nadzieja, ze skonczy sie na 4 latach. Z drugiej strony taka sama nadzieje mialam w przypadku Busha i dzien wyborow 2004 roku plakalam tak jak nigdy wczesniej ani pozniej w zyciu.
      Wiem doskonale co czujesz, co czuja wszyscy, ktorzy na to gowno nie glosowali.
      A napisalam co napisalam, bo jak mi sie tu jakis "jupik" madrzy to niestety musze powiedziec dokladnie, wyraznie duzymi i pogrubionymi literami co o tym mysle.
      Malo tego, podejrzewam, ze dzis co raz mniej osob przyznaje sie do glosowania na PiSdzielcow.
      Ale pociesze Cie, ze mam w rodzinie takich medrcow co na kaczyzm glosowali, wstyd sie przyznac, ale tak jest. Ja nie wiem jaka musze miec francowata karme, zeby sie w takim towarzystwie urodzic.
      Buziam kochana i badzimy dobrej mysli.

      Delete
    2. Spoko Star, więcej nie będę się "wymądrzać", bo do Was też jak grochem o ścianę. Nie ma żadnych argumentów i na słowo PIS dostajecie białej gorączki i bluzgacie. Pozdrawiam

      Delete
    3. Jupik, pozyjemy... zobaczymy... Naprawde chciala bym nie miec racji.

      Delete
    4. jupik - tak wlasnie mam - dokladnie tak. Mam, bo slysze i widze, co pisuary mowia i co robia. Ty tego nie dostrzegasz?

      Delete
  28. No dobra, a ja sie wstydze za Trump'a. Scena polityczna to nie jest scena cyrkowa, i tak jak sa miejsca przeznaczone na rozrywke, wybory prezydenckie jest to process jak najbardziej powazny.

    Przy okazji smiech przeradza sie w smiech przez lzy, jesli czlowiek sobie pomysli, ze ten orangutan sam w te swoje zwidy swiecie wierzy.

    Wedlug mnie ten facet jest oblesny..

    A jesli chodzi o Polske - zgodze sie, ze sami sobie rodacy sa winni. Przede wszystkim te 50% ktore olalo wybory. Natomiast to, co sie dzieje, wychodzi ponad zle rzadzenie, czy decyzje polityczne, ktore moga byc niekorzystne dla kraju. Kaczorowo jest na prostej drodze do rzadow totalitarnych. Zastanawiam sie, ile czasu jeszcze uplynie, zanim spoleczenstwo odbierze im wotum zaufania. Ile szkod zdaza wyrzadzic, w jaki dolek finansowy Polske wpedzic.. bo wiadomo, ze za wszystkie obietnice Kaczora beda musieli placic Polacy, a nie Kaczor osobiscie. Szkoda, ze ci co na PiS glosowali widzieli jedynie wczesniejsze emerytury i 500PLN na dziecko, a nie to, ze na to wszystko pojdzie kasa z ich prywatnej kieszeni.

    I dlugo by tak mozna..

    ekhm.. ja powtorze sie, Sanders wyglada, jakby mial zaraz zejsc na zawal.. :p

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas, zgadzam sie i podzielam Twoje zdanie na temat Trumpa. Ale sie za niego nie wstydze, bo ja sie nie wstydze za nikogo poza soba. Nie moge sie wsytdzic za czyny czy slowa kogos innego, nie mam wplywu na to co robi i mowi, wiec skad ten wstyd?
      Samobiczowanie? :))))
      Gdyby Trump byl reprezentantem partii do ktorej naleze, to na 100% juz bym sie wypisala, bo tylko tyle moge. I jak Hillary dostanie nominacje to ja sie wypisuje od demokratow, do ktorych sie zapisalam tylko ze wzgledu na mozliwosc glosowania w primaries na Berniego.

      "Bernie wyglada jakby mial zaraz zejsc na zawal... "
      Haha widac zes nowka niesmigana jesli chodzi o znajomosc Berniego:)))
      On tak samo (albo i gorzej) wygladal juz 40 lat temu, to jest pasja i tu sie nic w Berniem nie zmienilo przez te wszystkie lata kiedy dziala politycznie.

      Polska polityke zostawie w spokoju (oczywiscie w odpowiedzi na Twoj komentarz tylko) bo tu mamy pelna zgode:)))

      Delete
    2. No moze masz racje, moze Sanders zawsze tak wygladal. Ale szczerze jest to troche przerazajace, szczegolnie jak sie ekscytuje. :p

      Cala trojka wypadla dobrze wczoraj, wedlug mnie. :) I cos tam w planie kazdego do mnie przemawialo.. ale tez i kazde z nich z czyms tam mnie wkurzylo.. takze ja czekam na kolejne debaty. :)

      Delete
    3. Sanders jak byl mlodszy to sie jeszcze bardziej pienil:))) Ja Ci mowie to jest polityk z ogromna pasja i do mnie przemawia glownie niezmiennoscia pogladow.
      Oczywiscie cale DNC jest przeciwko, ja podpisuje ciagle jakies petycje, zeby przestali faworyzowac Hillary, bo to jest wbrew zasadom demokracji. Nawet pisalam do nich w ubieglym tygodniu osobiscie. Debbie Wasserman Schultz powinna sie zapasc pod ziemie za to co wyczynia. Wiekszosc ludzi jest wkurzona. Zrobily obie z Hillary ogromna afere z tych dokumentow dwa dni temu, ale to, ze taki przypadek zdarzyl sie juz kilka miesiecy wczesniej i Sanders nie alarmowal mediow tylko grzecznie zglosil sprawe do DNC. DNC mialo z tym zrobic porzadek i nie zrobili NIC, a teraz jak sie problem powtorzyl z ich winy to naglosnili w mediach.
      To jest sabotaz demokracji i tak dokladnie do nich napisalam, ciekawa jestem czy odpowiedza, bo napisalam tez, ze Debbie W S powinna natychmiast zrezygnowac ze stanowiska w DNC.
      Nigdy wczesniej DNC nie mialo takiego oszoloma na stanowisku chairman jak jest Debbie. Zwykla sprzedajna szmata.

      Delete
    4. Dodam jeszcze, ze Trumpem sie nie przejmuje bo on nie ma zadnych szans na prezydenture, nawet tak na 90% nie ma szans na nominacje. Traktuje go wlasnie jako nieszkodliwego idiote, blazna, rozrywkowo i tyle. Duzo bardziej niebezpieczny oszolom to Cruz, ale tez nie ma szans moim zdaniem. Mnie sie wydaje, ze nominacje republikanska dostanie Rubio. Na Jebie juz chyba postawili krzyzyk, chociaz cholera wie, moze sie jeszcze odrodzic.

      Delete
    5. Star, w polityce to standard, ze kazdy jeden brud sie wyciaga i rozciaga, zeby przypadkiem kogos nie ominela frajda dowiedzenia sie o nim.. Hillary do tej pory sie musi tlumaczyc (a na dobre zacznie sie tlumaczyc w ogolnych) z uzywania prywatnego adresu, czego nikt by nie zauwazyl, gdyby nie start w wyborach.

      Przyzam sie bez bicia, nic nie wiem o faworyzowaniu Hillry przez DNC (i nie znam Debbie :)), ale fakt, ze jakby naturalne jest to, ze ma spore poparcie, bo i szanse nominacji ma wieksze..

      Widzisz, dla mnie to norma, ze polityka opiera sie o pieniadze, interesy, szwindle, itp. Moze mnie to wkurzac, ale przeciez nie zmienie..

      Tak jak mnie wkurza system dwu-partyjny, ktory skutecznie rozwala zdrowa konkurencje, ale tez tego nie zmienie..

      aaa.. co do Trump'a - myslisz, ze nie ma szans na nominacje? Podobno RNC zapewnili go, ze jesli zdobedzie wiekszosc, to bedzie nominowany (ten caly cyrk z jego startem jako independent)..
      poza tym, czy ktos faktycznie przypuszczal, ze PiS - nawet jesli wygra w wyborach - to bedzie mogl rzadzic sam??.. mnie sie wydaje, ze czasem trzeba wierzyc w niewiarygodne i robic wszystko, co sie da, zeby temu zapobiec, zeby nie skonczyc z reka w nocniku..

      ;)

      :*

      Delete
    6. Kas, nie bardzo wiem na ile interesujesz sie polityka, ale nominacji sie NIE dostaje, nominacje sie wygrywa przez primaries voting. To wyborcy, ktorzy glosuja w primaries wybieraja osobe, ktora partia ma nominowac. Ostatnie slowo nalezy do delegatow na konferencji danej partii, z tym, ze delegaci maja obowiazek glosowac zgodnie z tym jak glosowali wyborcy w konkretnych okregach.
      Praktycznie rzecz biorac jest tu miejsce do przekretow tak w przypadku delegatow (primaries election) jak i w wyborach generalnych gdzie ostateczne glosy sa skladane przez Electoral Collage.
      I tu wlasnie DNC kreci, przede wszystkim wiedzac, ze Hillary jest duzo bardziej znana niz Sanders zorganizowali tylko 6 debat i kazda poki co debata jest w sobote wieczorem, wtedy kiedy wiekszosc ludzi idzie out i nie oglada telewizji.
      Kto o tym zadecydowal?
      Debbie Wasserman Schultz, ktora w 2008 roku byla jedna z glownych dowodzacych w kampanii Hillary. Wtedy Hillary przegrala z Obama, Debbie robi co moze zeby tym razem podac Hillary nominacje na tacy.
      Bardzo duzo Demokratow sie buntuje, bo Hillary nic sie nie nalezy, to raz, dwa Hillary to stary establishment, czyli jako prezydent nic nowego nie zrobi, po trzecie Hillary nie wzbudza zaufania u wielu ludzi. Hillary znam przez 30 lat i przez 30 lat jest jak choragiewka, powie i zrobi wszystko byle dorwac sie do wladzy.
      Ja takiego prezydenta nie chce.
      Jest popularna, bo wiekszosc szczegolnie starszych kobiet uwaza, ze nadszedl czas zeby prezydentem Ameryki byla kobieta.
      To co ja mam na nia glosowac tylko dlatego, ze ma jajniki?
      Dla mnie to za malo, ona jest utrzymanka Wall Street, sprzedala nie tylko wlasna dupe ale i nasza aby tylko wygrac.
      Skonczy sie na tym, ze jesli Hillary zostanie nominowana to prezydenture wygra nawet najgorszy republikanski kandydat.
      Republikanie zacieraja rece na kandydature Hillary bo maja na nia 30 lat brudow.
      Na Sandersa nie maja NIC.

      Trump poki co mnie nie interesuje poza aspektem rozrywkowym, ale jesli Hillary bedzie kandydatem Demokratow to nawet taki idiota jak Trump ma szanse z nia wygrac.
      I wtedy dopiero caly kraj obudzi sie z reka w nocniku, nie pierwszy raz zreszta ale tym razem dzieki Debbie Wasserman Schultz.

      Delete
    7. Kas, nie potrafie wstawic aktywnego linka:(( a u mnie nie da sie kopiowac. Ten jest jednak prosty, gdyby Ci sie chcialo przepisac to calkiem latwy jest:

      http://rightwingstories.blogspot.com/2015/12/the-general-election-electoral-vote-map.html

      Gdybym miala Twoj adres wyslala bym na priv, ale nie mam, chyba, ze napiszesz do mnie wtedy wysle.
      Ale pod linkiem jest artykul i mapy jak beda wygladac wyniki wyborow prezydenckich w przypadku kiedy Hillary wygra nominacje i jak w przypadku Berniego.
      Naprawde bardzo wartosciowa analiza.

      Delete
  29. Podobno rozsadek, to również umiejętność milczenia, kiedy sie nie ma nic do powiedzenia...To tak na temat czytania/ nie czytania Biblii. Wesołych Świąt Bozego Narodzenia ! Wszak to takie swięta juz za kilka dni. Ale jak ktos Biblii nie czytał to może są to dla niego święta choinki lub kolorowej bombki !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Swieta prawda z tym milczeniem.
      Kiedy to ja ostatni raz zostawilam u Ciebie komentarz?
      A ja bede obochodzic swieta dnia codziennego, tak jak obchodze codziennie, bo swietowac i cieszyc zyciem powinno sie codziennie. Codziennie sie tez rodza rozni ludzie i ich zycie jest rowniez wazne, a wiec bede obchodzic swieta narodzonych 25 grudnia.
      A Chrystus sie akurat tego dnia nie urodzil, wiec nie bardzo wiem co obchdza tego dnia chrzescijanie, ale to nie moj problem.
      Najlepszego codziennie a nie tylko przy okazji w dodatku takiej w ktorej ciezko doszukac sie prawdy.

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  30. Antykaczyści stanęli godnie i też wyprodukowali transparenty. Taki korespondujący z piersiami błogosławionemi też był. Cytuję z pamięci: "Błogosławione prącie i jego RP bananowa", albo do Jarka "Mamy twojego kota, oddaj demokrację" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, widzialam juz te zdjecia:))) Sa super! Och dzieje sie, dzieje ale bardzo mnie cieszy, ze mimo przedswiatecznej goraczki az TYLE ludzi przychodzi na demonstracje KODu.
      Jak patrze na zdjecia i ogladam filmiki to mi sie lezka kreci w oku. W jakis idiotyczny sposob czastka mnie Wam tego zazdrosci. To jest niesamowite uczucie byc w takim tlumie.
      Trzymam kciuki zeby to nie upadlo, zeby sie ludzie nie zniechecili. Ale jestem dobrej mysli, skoro w takim czasie ludzie daja rade, to napawa nadzieja na przyszlosc.

      Delete
    2. Tez poszlismy. Wzruszajecy widok rodzicow i dzieci z przypietymi bialo-czerwonymi wstazkami, starych ludzi, wpierajacych sie laskami, nawetjedna pania ze wspomagaczem w postaci "balkoniku" pstryknalem:
      http://mojewkurwy.blogspot.com/2015/12/kod-19-grudnia-2015-odz-bylismy.html

      Delete
    3. Mariusz, zazdroszcze Wam tej demonstracji. Chyba wiesz, ze ja lubie takie polityczne zgromadzenia. Ciesze sie, ze byliscie. Generalnie to sie ciesze, ze dzieki temu kutasowi (kaczorowi) czesc ludzi zacznie sie wreszcie interesowac polityka. To jedyny pozytyw jaki widze do tej pory.

      Delete
  31. apropos chuja ;)))

    https://www.facebook.com/WiemKogoWybieram/photos/a.286339601492522.66423.251279614998521/787225531403924/?type=3&theater

    Wszystkiego Dobrego a nadw Wszystko Dobre ZDROWIA Star na święta. I dla Twojego Żydowskiego Męża co tu nam tu kasę na pochody śle - TEŻ ! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spt, dzieki za link, ale u mnie nie mozna kopiowac, wiec :((( To nic, Ade juz mi przyslala link na maila, wiec obejrzalam co sie dalo.
      Ach z tym finansowaniem to nie tylko moj zydowski maz, ale tez tesc mason!!!
      Kochana ja to Wam te Polske moimi facetami rozwale w drzazgi:)))))))))))
      Najlepszego skarbie ♥♥♥ i dziekuje.

      Delete
    2. Star, no właśnie dlaczego nie mogę tego skopiować prostym sposobem, tylko kolegę z IT muszę porosić?

      Delete
    3. Lvli, zablokowalam kopiowanie i nie mozna, ludzie z IT wiedza jak to obejsc, chociaz nie powinni sie tym chwalic:))) Ale nikt takiego nie pozwie do sadu za bloga, wiec prosta sprawa:)

      Delete
  32. Kiepska coś ta blokada, ja skopiowałam bez problemu, a jestem kurą domową, a nie człowiekiem z IT ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlasnie sprawdzilam i wyglada na to, ze nareszcie bloger zmienil technike dzialania i wszystkie linki wchodza jako aktywne.
      Natomiast prosze sprobuj skopiowac czesc tekstu notki lub jakies zdjecie i napisz mi czy sie da.
      Jestem ciekawa jak to dziala po stronie czytelnika.

      Delete
  33. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  34. Tekst kopiuje się i wkleja bez problemu, co do fotek - przy wklejaniu po skopiowaniu pojawia się link łączący ze zdjęciem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki. Juz wiem dlaczego, ale zajme sie tym dopiero chyba po Nowym Roku:)

      Delete
    2. W Explorerze nie działa. Zmiana przeglądarki np. na Chrome umożliwia kopiowanie. :D

      Delete
    3. Lvli, wlasnie tez do tego doszlam:)) Jeszcze nie bardzo wiem co z tym zrobic, ale moze sie cos wymysli:)

      Delete
  35. Replies
    1. Olgus, dziekuje i nawzajaem Zdrowych i Wesolych!!!
      ♥♥♥

      Delete
  36. Dobrych Świąt, Star i przyległości. Dużo radości i śmiechu.

    Poglądy twoje polityczne w pełni podzielam, więc nie będę juz sobie podnosić ciśnienia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosianko, dziekuje i wzajemnie przesylam zyczenia wszystkiego co najpiekniejsze i najlepsze!!

      Delete
  37. Star, ja dziś bez żadnego transparentu, choć właściwie to dziś o błogosławionym łonie mogłabym... tak na legalu :) W każdym razie- spokoju, zdrówka, radości i sił do spacerów, bo mam nadzieję, że u Was tak samo piękna pogoda jak w Szczecinie. Normalnie- Wielkanoc :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marto, dzis mamy 22C wiec to nawet nie Wielkanoc, to lato:)))
      Dziekuje za zyczenia i przesylam wzajemnie worek serdecznosci:**

      Delete

  38. Pogodnych Świąt ,życzę Tobie Star, Wspaniałemu i Juniorowi:))

    ReplyDelete
  39. Star Kochana, zdrowia i jeszcze raz zdrowia calej rodzince zycze.
    xoxox
    b.

    ReplyDelete
  40. Zdrowia, szczęścia, pogody DUCHA na rok 2016, bo bardzo nam się przydadzą, by przeżyć jakoś wysyp triumfującego nihilizmu w wydaniu upośledzonych na rozumie indywiduów.

    ReplyDelete
  41. Szczęśliwego Nowego Roku i duużo zdrowia całej rodzince

    ReplyDelete
  42. Wszystkiego najlepszego w 2016 !!!! zycze samego zdrowia - reszta sama przyjdzie:) xoxoxoxo

    ReplyDelete
  43. Kochana Star, zdrowego, spokojnego, szczęśliwego Nowego Roku!
    :**

    ReplyDelete
  44. Star, Kochana , mam nadzieję, że tu zaglądasz, więc życzę Tobie i Twym Bliskim wszystkiego najlepszego w Nowym Roku a Tobie, dodatkowo, całkowitego i bezapelacyjnego zwycięstwa w pokonaniu tej dręczącej Cię paskudy.
    Przytulam i buziam;)

    ReplyDelete
  45. Star kochana wielkie uściski noworoczne dla Was, zdrowia i zdrowia Wam życzę ale tez radosci i czego tam sobie zamarzycie. A sobie to tak skromnie zycze, zebys pisywala częściej :-)

    ReplyDelete
  46. Tu strasznie tłoczno, ale może się załapię z życzeniami? Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dużo Trumpów, pod warunkiem, że do władzy się jednak nie dorwią. Polityka to dość poważna sprawa, więc kilku klaunów się przyda, dla rozładowania nastroju. Tu gorzej, bo oni jednak do władzy się dorwali. Mam cichą nadzieję, że nie dłużej jak na jedną kadencję, a Polacy to naród, który lubi naprawiać szkody.
    Łączę pozdrowienia

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...