Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Saturday, January 2, 2016

Przerwa do odwolania

Z przyczyn ode mnie niezaleznych nie moge pisac. To znaczy, teoretycznie ciagle jeszcze moge, ale sprawia mi to co raz wieksza trudnosc i mysle, ze proces potrwa jeszcze dwa miesiace, moze trzy... licho wie.
Za to czytam, pisze komentarze na Waszych blogach, jakos tak latwiej.
I zeby ta notka nie byla taka pusta to zamieszczam moje najnowsze zdjecie z 13 grudnia.



Sama pacze na to zdjecie i z zachwytu wyjsc nie moge:)))))
Jak na 61 lat to sie chyba dobrze trzymam, uczepilam sie nie mam zamiaru sie puscic:P



152 comments:

  1. Uscisii,dobrego nowego roku.naprwde dobreg.wygraj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maglop, wzajemnie wszystkiego najlepszego.
      Nie wygram, bo nie gram:)))
      Wiem, chodzi Ci o chorobe, ale to dla mnie tez nie jest gra. I uwazam za bardzo niesprawiedliwe powiedzenie, ze ktos przegral walke z rakiem bo umarl.
      Moim zdaniem my nie walczymy, po prostu robimy co nam kaza, u jednych daje to pozytywne skutki u drugich nie, ale nie ma wygranych i przegranych.
      buziam:***

      Delete
    2. przepraszam, nie chciałam Cię urazić.
      po prostu każdy z nas to inaczej w głowie nazywa, wybacz mi.
      uściski

      ps a wyglądasz rewelacyjnie.
      ale Ty i tak zawsze wyglądasz świetnie, więc po prostu wszystko w normie ;)

      Delete
    3. Kochana wcale mnie nie urazilas. Ja po prostu napisalam jak to widze:) Wiesz jak czlowiek po chemii lezy jak szmaciana lalka i nie ma sily wstac zeby pojsc na kibelek to gdzie tu walka:)))
      Taka jest rzeczywistosc.
      ♥♥♥

      Delete
    4. :-) W samo sedno! Nie przeszkadza mi absolutnie, gdy ktoś mówi: wygraj, jesteś taka dzielna itp. No bo to jest dokładnie tak jak napisałaś Star: nie ma tu miejsca na bohaterstwo (chyba, że ze strony rodziny), chory po prostu płynie z nurtem, daje się leczyć, stara się być jak najmniej upierdliwy i wierzy, że każdy kolejny dzień będzie łatwiejszy. Reszta "się dzieje". Życzę Ci Star, żeby u Ciebie działo się dobrze i żeby moc w paluchach i całej reszcie powróciła jak najszybciej! A zdjęcie - cudne, wyglądasz zaje...ście! Tak trzymaj!

      Delete
    5. Agnesk, moc w paluchach to nawet jest, bo to nie jest neuropathy na szczescie. Kiedys moze opisze w czym problem, ale to wymaga wiecej pisania. Teraz raczej nie dam rady, no chyba, ze bede pisac jedna notke przez kilka dni:))

      Delete
    6. To może lepiej jednak sobie odpuść i pozwól sobie odpocząć przez jakiś czas. Albo może zainstaluj sobie aplikację, która zamienia głos na tekst pisany - swego czasu miałam coś takiego zainstalowane w komórce do smsów, więc pewnie i na komputer by się znalazło.

      Delete
    7. Na pewno sa takie aplikacje, tylko ja na potrzeby bloga musialabym miec po polsku, a to bez sensu w moim przypadku.

      Delete
  2. (Usciski rzecz jasna,pisanie z telefonu to zuo)

    ReplyDelete
  3. Swietnie wygladasz :) mam nadzieje, ze tak sie czujesz jak wygladasz :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prawie tak sie czuje jak wygladam:)) Powoli wierze, ze to sie wyrowna.

      Delete
  4. I trzymaj jak najmocniej i nie puszczaj! Wyglądasz jak milion dolców :*

    ReplyDelete
  5. Cieszę się z tego postu - wyglądasz świetnie! Dawno się nie odzywałam, ale zaglądam i kibicuję. Stardust, dobrego roku!

    ReplyDelete
  6. Wyglądasz re-we-la-cyj-nie! I zyczę Ci,zebyś tak się też czuła i wróciła do pełni sił!

    Podzielam twoje zdanie co do tego,,wygrania" czy ,,przegrania" z chorobą.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorko, mysle, ze moze nie uda sie wrocic do pelni sil w tym wieku to juz wiesz nie wraca sie do tego co bylo:P ale wierze, ze bedzie lepiej.
      buziam

      Delete
    2. Moze i nie wraca się,ale to nie znaczy ,że może być ok i dobrze!

      Delete
    3. Dobrze juz jest, a mysle, ze moze byc jeszcze lepiej:)) czyli tak na 95% tego co bylo przed choroba. Te 5% moge sobie darowac;)

      Delete
  7. Star, zawsze wyglądałaś jak milion, teraz wyglądasz jak DWA.
    Zawsze ciepłe fluidy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dwa miliony, dwie Star... Beatko, nie strasz Wspanialego:P:P on ma jednej po sama kokardke.

      Delete
  8. I trzymaj sie tak mocno jak tylko potrafisz,...a wiem ze potrafisz.
    Silnego organizmu zycze Ci na ten Nowy Rok.
    Sciskam mocno i wysylam pozytywna energie xoxoxoxoxox

    ReplyDelete
    Replies
    1. No mowie Ci Mago jak sie uczepilam tak sie czymam i jakos idzie:))
      xoxoxoxo

      Delete
  9. Zdrowia, zdrowia, zdrowia!
    Cudnie wyglądasz Star! Tak trzymaj!
    :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Olgus i wzajemnie, najlepszego!!
      ♥♥♥

      Delete
  10. Dużo zdrowia! I samych dobrych dni w 2016. Wyglądasz fantastycznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Julito, dziekuje i Tobie tez zycze wszystkiego najlepszego!!

      Delete
  11. Trzymaj sie i nie puszczaj:-)
    Wyglądasz świetnie, czekamy (nie)cierpliwie, 2 miesiące.... Toż Ty nam odwyk kompletny chcesz zafundować!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stokrotko, no cos tam skrobne pewnie, bo nie wytrzymam, ale nie beda to dlugie notki, raczej pare slow.

      Delete
  12. Jesteś piekna kobietą, Star. Oczy wytrzeszczam i podziwiam, bo to chyba najładniejsze Twoje zdjecie, jakie widziałam!Gdzież tam 61 lat? Gdzież tam rak?! Nic z tych rzeczy!Jest urok, usmiech, wdzięk, śliczny usmiech i jasne spojrzenie. Ładna figura i to ponczowate wdzianko na niej. Bomba!:-))
    Uściski serdeczne Ci posyłam. Niech to będzie dobry dla Ciebie rok!:-))***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olenko, ja to sie umiem upomniec o komplementy?:))))
      Dziekuje kochana i niech ten rok bedzie dla nas wszystkich lepszy :***

      Delete
  13. Alez kobieto, jak Cie biorą to puszczaj sie ile wlezie! ;-) swietnie wyglądasz, wiec branie tez byś miała gdybys tylko była tym zainteresowana. Choć po opowieści z ponczochami uciskajacymi... Buziaki i uściski dla Was obojga! Dobra energię śle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baboruda, myslisz, ze jeszcze by sie znalazl chetny? no moze... ale mnie jakos chucie opuscily:)))
      Dzieki kochana i wszystkiego najlepszego!!

      Delete
  14. Ale masz figure! No po prostu pozazdroscic... I wlosy Ci juz fajnie odrosly.
    Szczesciarz z tego Twojego Wspanialego, ze taka sztuke poslubil. :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie wlosy, to peruka, ktorej nie cierpie, ale bylismy na urodzinach malego, a tam za duzo obcych dzieci zeby straszyc lysina lub chuscina:P:P

      Delete
    2. Co Ty powiesz? Do zludzenia przypomina Twoje wlasne wlosy sprzed choroby!

      Delete
  15. Straszne!!! Ledwie zagościłem, a tu przerwa :( Ja to mam szczęście...
    Trzymaj się ciepło i faktycznie się nie puszczaj, bo prezentujesz się okazale :)
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asmodeusz, no sorry ze tak sie zlozylo... ale cos tam skrobne od czasu do czasu. Tylko ja zwykle pisalam dlugie notki, a teraz nie dam rady.
      Pozdrawiam

      Delete
  16. Star wyglądasz zaczepiście 😉
    Oby ten rok przyniósł tylko dobre dni dla Ciebie i Wspaniałego ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczepiscie... bardzo mi sie podoba:)))
      Biere i bede uzywac:)
      buziaki Aneczko:***

      Delete
  17. O kurczę, Star, tylko pozazdrościć Ci wyglądu!!!!No to Ci zdradzę tajemnicę - piszę ostatnio głównie lewą ręką i prawie nic nie robię w koralikach, a przecież podobno (wg lekarzy z Bydgoszczy) Hashimoto nie jest chorobą, więc pewnie choruję na histerię. Fajnie, że nas czytasz, że komentujesz, bo smutno i pusto bez Ciebie w sieci, ale dobrze, że chociaż w ten sposób jesteś. Kuruj się dalej, w dalszym ciągu posyłam Ci całą furę uśmiechów i dobrych myśli.
    Buzianie dla Ciebie, pozdrówki dla Wspaniałego;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja niemoc to tez w wiekszosci histeria:)) Kiedys moze wyjasnie, ale narazie to mam przerabane.
      Czytanie i komentowanie u Was jakos latwiej idzie niz pisanie samej.
      buziam:**

      Delete
  18. Star kochana dobrego spokojnego roku. Nie puszczaj sie i łap moce i niech siły Cie trzymaja!!
    Wygladasz jak milion dolorow ale to wiesz:))
    Sciskam Cie mocno:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo, bendem siem czymac:))
      buziam jak zawsze niezmiennie:***

      Delete
  19. ja pitolę ! Star aleś się wylaszczyła !!! kurna no zawsze mówiłam że chcę być taka jak Star i teraz przyjdzie mi odchudzić dupę ! zatem za dwa miesiące muszę wyglądać podobnie ! a sweterko tunikę masz zajefajną ! 3m się ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sylwia no tak mnie wylaszczyli, tylko teraz sie boje utyc:)) Poki co to jem czesto ale po trochu i jakos to idzie. Nawet w swieta sie udalo nic nie przytyc.
      Chcialabym zeby tak zostalo.

      Delete
  20. o tym jeszcze świat nie słyszał
    przeszczep szpiku jako terapia odmłądzająca!!

    NIENAWIDZE CIĘ ZA TO ZDJĘCIE :PP

    ReplyDelete
    Replies
    1. No przepraszam Rybciu;P:P
      Rybka siem nie gniefa, juz fiencej nie bendem siem tak zle zachofyfac:)

      Delete
  21. To wszyscy bierzemy sie do pisania, zeby Star miala co czytac i komentowac! :-) Kochana, trzymaj sie! (Tylko nie ogladaj polskiej polityki, bo Ci cisnienie skoczy;-)):-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Litermatko, nie ogladam polskiej polityki ale czytam, sledze, bo wiesz... ja polityczne zwierze:)
      Przerazajace jest to co sie dzieje w PL, jest mi bardzo szkoda normalnych ludzi.
      :***

      Delete
    2. Ja za to zaczelam ogladac... Chyba jakis masochizm mi sie wlaczyl...;-)

      Delete
    3. Tak to wybitnie masochistyczne sklonnosci. Ja na wiekszosc zdjec nie moge patrzec, a jak bym tak miala na zywo zobaczyc w tv......... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............
      Taki dudus np. jak by sie usmiechnal to juz mam koszmarne sny przez tydzien, ze nie wspomne o Krysce od Pawlowiczow;))

      Delete
  22. Replies
    1. Lucha to jedyny pozytek z tego calego chorowania:)

      Delete
  23. Dobrego nowego roku dla Ciebie i Wspaniałego. Wyglądasz olśniewająco, dziękuję za miłe słowa u mnie. Jesteś nie do zdarcia, tylko jeden rocznik jest taki :) Nasz :* Pozdrowienia z Wysp :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedzo, to jest rocznik nie do zdarcia i nie do zajebania:))

      Delete
  24. I żeby cały rok wyglądał tak cudnie ja Ty na tym zdjęciu ! Czytam, nie komentuję, ale teraz nie mogłam się powstrzymać :)
    Czep się mocno, bo warto :) Najlepszego na ten Nowy Rok :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mado, oby nam sie wszystkim lepiej dzialo w tym roku!!

      Delete
  25. Witaj Star.
    Życzę zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia. Ślicznie wyglądasz i tak jak napisałaś trzymaj się mocno.
    Uściski ślę i cierpliwie będę czekać.Wydobrzyj moja droga i wracaj do nas:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Teniu:** postaram sie czasem cos skrobnac, na ile te bede mogla.

      Delete
  26. 61 ????? Zapadam się depresyjnie.....i nie tylko o wygląd się rozchodzi :p
    Do zobaczenia na blogach !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Repo, dokladnie za piec miesiecy i siedem dni podkrece licznik na 62:)) No nie wiem kiedy mi sie tego tak nazbieralo:P:P

      Delete
  27. Wyglądasz cudnie, Star. Na dobrze uczepioną ;) Dzięki za to zdjęcie. Cieszę się, że czujesz się coraz lepiej, i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku. Niech moc będzie z Tobą, a choroba odejdzie w niepamięć. Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dewa robie co moge zeby sie nie dac:)
      buziam :***

      Delete
  28. to nie tak, że dobrze
    wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  29. Pozdrawiam i uściski :***
    Wyglądasz super i obyś tak też się czuła.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabela, dobrze Cie widziec:*** Czuje sie calkiem dobrze, jeszcze jeden prog musze przeskoczyc:)

      Delete
  30. wyglądasz po prostu wystrzałowo. bardzo się cieszę i mocno ściskam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polly staram sie:) Tobie tez usciski najserdeczniejsze i sily na ten rok.

      Delete
  31. Może wiek 61 ale figura szesnastolatki :)
    Wszystkiego najlepszego i najzdrowszego w nowym roku :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Melodio i najlepszego dla Ciebie:***

      Delete
  32. Wyglądasz rewelacyjnie:D
    pokazuję Sołtysowi, próbuję tłumaczyć kim jesteś, a on -Ta, co cipki skubie?:D
    Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. No prosze jakie Soltys ma skojarzenia:))) A ja juz prawie od roku zadnej cipki nie oskubalam i kto wie czy kiedys oskubie:)) Tesknie za praca, tesknie glownie za moimi dziewczynami (klientkami), jestesmy w stalym kontakcie i nawet teraz beda mnie mogly juz odwiedzic.

      Delete
    2. do pewnych rzeczy to ma dobrą pamięć.
      na pewno o wiele rzeczy by Cię wypytywał;D

      Delete
    3. Oooo tak i jeszcze pewnie by liczyl na uzyskanie odpowiedzi:))

      Delete
  33. Tak Ci wszyscy zycza, zebys sie trzymala i nie puszczala - a w koncu puszczanie jest takie przyjemne :) Choc rozumiem jesli chwilowo nie masz ochoty :)

    Star, lasko, wygladasz swietnie. Niech Ci sie darzy w Nowym Roku! :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. MA no wlasnie jak pamietam to nawet mi sie to puszczanie podobalo;) Ale juz nie te... oczy:P:P
      Dzieki kochana i wzajemnie najlepszego dla Ciebie.

      Delete
  34. Jak trzeba chwilę odpocząć to odpocznij, ale chwilę tylko, proszę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beata!!! Jak milo Cie widziec, nie myslalam, ze jeszcze zagladasz.
      Nie wytrzymam dlugo bez bloga, Ty wiesz;)

      Delete
  35. No i co, mam jako 43 osoba napisać, że wyglądasz świetnie? No to piszę.
    Może trochę Ci się czkawką odbija, ale prawda jest taka, że Star to Star. Big Star.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak Agniecha, dokladnie tak mi pisz, przeciez ja lasuch na komplementy:)))
      Najlepszego Tobie rowniez, wszystkim nam sie przyda wiecej szczescia, zdrowia i wszystkiego co dobre.

      Delete
  36. Star, poczekamy ile trzeba. Wyglądasz super, zdrówka!

    ReplyDelete
  37. Wyglądasz rewelacyjnie! Dużo siły życzę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazynko, jakos daje rade i z dnia na dzien jest lepiej, mysle, ze powoli to sie wszystko wyrowna.

      Delete
  38. Rzeczywiście, dobrze się trzymasz. I jaki luzik :) Trzym się dalej! My potrzymamy kciuki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, luzik mam az do wypeku:)) Czasem mysle, ze oglupiec mozna z braku zajecia, jakiegokolwiek zajecia.

      Delete
  39. Trzymasz się jak złoto a puszczaj się, ile możesz. Uwielbiam Cię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak Ty tak mowisz to sie chyba puszcze:))))
      Kocham Cie ♥♥♥

      Delete
  40. Star, wyglądasz coraz lepiej :-D
    Jeszcze ten jeden próg i będzie dobrze. Myślę o Tobie, będę się modlić i ściskam...

    P.S. dziś w nocy przed snem starszy syn (lat 8,5) zadał mi pytanie czy w Nowym Jorku jest plaża? Jest? :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izabelko, dziekuje za wsparcie.
      I tak jest plaza w Nowym Yorku i to nie jedna, to miasto nad oceanem, wiec sa plaze.

      Delete
    2. Tak też tłumaczyłam dziecku, że NY jest nad samym oceanem :-)) Ale dotąd chyba nie spotkałam się z jakimś "ładnym" zdjęciem stamtąd...

      Delete
    3. Izabelko nie bardzo wiem co masz na mysli z tym "ladnym" zdjeciem, ale mozesz zawsze wujka google popytac o Coney Island Beach bardzo dluga i duza plaza w Brooklynie, Rockaway Beach w Queens, Orchard Beach in Bronx (troche bardziej kamienista), Great Kills Park beach in Staten Island. To sa plaze dzielnic samego miasta Nowy York a oprocz tego mozna jeszcze zaliczyc plaze Long Beach na Long Island, ogromna plaza przez cala dlugosc wyspy.
      Ladne zdjecie? No nie wiem:))) z parawanami jak znad Baltyku?:)))) takich zdjec raczej nie ma.

      Delete
  41. poczekamy, ile trzeba, a Ty zdrowiej i nabieraj sił.
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku. i udanego wypoczynku już wkrótce.
    ściskam:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Rudziaszku, relacja z wypoczynku na pewno bedzie chocby tylko zdjeciowa.
      ♥♥♥

      Delete
  42. Dopiero powróciłam z końca świata, ale śle noworoczne życzenia :))) Pisz, kiedy zechcesz i jak zechcesz - czytelnicy poczekają :) Nawet kilka miesięcy :) A Ty rób wszystko, co dla Ciebie wygodne i dla Ciebie dobre w tym zwolnionym blogowo czasie. I już! Buziaki ogromne :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Granato kochana sciskasy i cmokasy dla Ciebie :****

      Delete
  43. Pięknie wyglądasz, trzymaj się dzielnie, pisz, jak Cię najdzie ochota, oraz zawsze na Ciebie czekam u się :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dreamu czytam zawsze ale nie zawsze komentuje:**

      Delete
  44. Star, leż do góry dupą ile wkezie i czytaj , Twoje komentarze są równie ciekawe jak Twoje notki Zdrówka w Nowym Roku Ci życzę❤ Wyglądasz rewelacyjnie :) ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leze, a nawet jak siedze to i tak raczki w gorze:))

      Delete
  45. Nie pisz kochana jak nie mozesz, jak chcesz to nas czytaj. Chociaz moj blog i tak na psy spada bo zycie mi sie potenetegowalo i musze wszystko od nowa. To znaczy chcialabym wszystko ale kasy brak :-))) No to tylko tyle ile moge to pozmieniam a reszta jakos sie sama upacka. Co tam zreszta moje problemy w porownaniu z innymi.
    Juz Ci mowilam jak pieknie wygladasz. A ja troche zbaleronialam przez te swieta. Czyli wszystko w przyrodzie musi byc zbalansowane :-)))
    Buziakow sto tysiecy dla Ciebie a dla Wspanialego dwa ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No cos Ty znow namieszala? Podczytuje ale nie zawsze komentuje.
      Co by to nie bylo to sie nie przejmuj, problemu nieruszane jakos sie same uleza:))

      Delete
  46. Ależ fantastycznie wyglądasz ! Chyba odwróciłaś zegar i czas u Ciebie teraz leci do tyłu :-)
    (Moja córa miała kiedyś taki radziecki zegarek, szkoda, że gdzieś nam zaginął)
    Świetna ta tunika , chętnie bym odgapiła wzór, ale nie całkiem jestem w stanie wyobrazić sobie jej konstrukcję- u góry to raglan, ale boki są zszywane, czy dziergane w całości ? Doskonale wyglądasz w tym fasonie i kolorze.
    Dobrego roku, Star :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunika jest jak widac raglan a tyl odwrotnie do przodu, czyli prawy bok dluzszy (na zdjeciu troche widac, ale niewiele) jak chcesz to moge Ci wyslac dokladniejsze zdjecia samej tuniki, tylko podaj adres albo wyslij pusty email do mnie, bo inaczej Twojego adresu nie odnajde.
      Moj w profilu.

      Delete
  47. No pięknie wyglądasz Stardust :)
    Odpoczywaj i regeneruj siły, czy co tam mas do zrobienia :)


    p.s. na FB się ukłoniłam do Ciebie, ale kurka wodna, gdzieś w "innych" utknęło moje wołanie? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade, na FB to ze mnie nie ma zadnego pozytku chyba, ze sie wyjatkowo interesujesz amerykanska polityka i znasz perfekt angielski, bo moje dzialanie tylko do tego sie ogranicza.
      Nie ma tam nic poza tym, zadnych zdjec, zadnych "siedze w kinie i dlubie w nosie", ani nawet wyznan milosnych do meza:))) czy tez zyczen urodzinowych dla przyjaciol i znajomych krolika.

      Delete
  48. No, to do kolekcji jeszcze moje ochy - achy! Ach, Ty nasza Gwiazdo:)♥♥♥*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Errato:))) teraz kolekcja jest pelna;)

      Delete
  49. Słuchaj Star, nie wiem czy powinnam dorzucić jakiś komplement, bo boję się , że już się z koryta wylewa! I MÓJ i tak wyląduje w kałuży albo w błocie. Wyglądasz świetnie, czy to prawdziwa twarz? Bo wiesz...kosmetyczkom to jednak tak całkiem w tym temacie ufać nie można. Uściski lasko:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieprzu, no co Ty? z koryta sie nie wylewa, ja mam amerykanskie koryto i jak wiadomo wszystko co amerykasnie jest 3-4 razy wieksze:)))
      Juz wyjasniam, nigdy w zyciu nic sobie nie wstrzyknelam, ani nie naciagnelam i tez nigdy w zyciu tego nie zrobie. Nie wstrzykne, bo jakos "jad kielbasiany" bardziej przemawia do mojego zoladka niz do policzkow:)) a na operacyjne naciaganie szkoda byloby mi pieniedzy.
      Tym razem to wszystko natura:))

      Delete
  50. Wygladasz WSPANIALE!!!!Jestes piekna kobieta i zadna choroba nie da tobie rady!Jestem tak jak Wszyscy z toba,zycze Zdrowia i caluje mocno mocno.Juz tesknie za twoj i wpisami....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malgos, postaram sie zeby nie bylo tu calkiem pusto, ale tak jak mam pelna glowe pomyslow na notki tak pisac akurat nie dam rady. Ale to tez minie:))

      Delete
  51. Ukradłabym Ci ten sweter ;-), ale pewnie nie wyglądałabym w nim tak ładnie jak Ty :-). Trzymaj się, Star!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amisho a ja mysle, ze wygladalabys lepiej. Nie badz taka samokrytyczna, zobacz jak ja sobie zapewnilam w kilku slowach dostawe swiezych komplementow:)))

      Delete
  52. Replies
    1. Laska, nie laska, wazne, ze bez laski:))) bo i z laska bywalo.

      Delete
    2. Teraz Wspaniały będzie z Laską chodził:)

      Delete
    3. Taaaa, Wspanialy z laska a ja z kula u nogi:)))))

      Delete
  53. Cześć Star! Powiem tak!!! Nie piszę, ale czytam!!! - Przeważnie zawsze!
    Nie słuchaj tych lizusóW!!!!!! ;)))) WYGLĄDASZ....WSPANIALE...I TEGO SIĘ TRZYMAJ!!!

    pozdrawia świeżo upieczona, pijąca białe (pyszne) wino, szczęśliwa babcia ;)))))))))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam i gratuluje babci!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Bapciowanie jest fajne i nie ma zadnych zobowiazan:))) poza rozpieszczaniem wnukow!!!
      Witaj w gronie bapciow:))))))))

      Delete
  54. Wygladasz pieknie i wcale nie na chorą, a wygląd coś znaczy. Kochana, życzę Ci, by ten rok przyniosl wyzdrowienie, koniec trosk! ściskam mocno Ce

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce, skarbie jaka ja durna jestem:))) Tak mi Ciebie brakuje i dopiero dzis kliknelam i.... zamarlam.
      Ze szczescia zamarlam:))) to lece czytac, bo musze nadrobic zaleglosci:))))

      Delete
  55. Replies
    1. Cale zycie walczylam z waga i bylam jak ksiezyc, raz pelnia, raz rogalik... czesciej pelnia:))
      A tu prosze jak mnie rak odchudzil:))
      Teraz tylko kombinuje jak to zrobic zeby juz tak zostalo:P

      Delete
  56. Też bym się chciała obliczem swoim chociaż trochę zachwycić,ale niestety nie ma jak.No chyba,ze zdjęcie z młodości chmurnej i durnej z zakamarków wyciągnę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam serdecznie i nie wierze, ze nie mozesz sie zachwycic. Ja sobie ten zachwyt na poczatku wmowilam a potem uwierzylam i teraz juz jest z gorki:))) A przeciez byl czas, ze wiecznie narzekalam, a to nos za duzy, a to oczy za male, a to uszy jakies nie takie jak trzeba... ot tak sie marnuje zycie zamiast sie nim cieszyc:))

      Delete
  57. Nooo Star, Ty jak dobre stare wino im starsza tym lepiej wygladasz. Po prostu CUDNIEEEEE!
    Co tam milion dolarow, sztaby zlota i to najlepszej jakosci:)
    Wszystkiego dobrego dla Was na Nowy 2016 - usciski:)

    A tak w ogole to chudzinka jestes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Ataner:) Przez cale zycie walczylam z waga a rak dal rade tak szybko:)
      Teraz tylko chcialabym zeby juz tak zostalo.
      Moze sie uda.
      Najlepszego dla Ciebie i P w Nowym Roku:***

      Delete
  58. Sobie i Tobie zycze szybkiego powroty to zdrowia i pisania bloga. Uwielbiam Twoj trzezwy obiektywizm i komentarze polityczne a nastepny rok bedzie chyba bardzo bogaty w emocje zwiazane z wyborami w USA.
    Pozdrawiam z Toronto
    Agnieszka

    Ps. No i wygladasz super!!!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agnes, dziekuje i juz bylam na Twoim blogu oraz umiescilam go w linkowni zeby mi nic nie "ucieklo".
      Tak przyszly rok to bedzie goraczka wyborcza:))) Musze sie jednak z tym ograniczac, bo moi czytelnicy w Polsce nie zawsze sa zainteresowani, ale w roku wyborczym dostaja solidna dawke polityki:))
      Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego najlepszego.

      Delete
    2. Dziekuje Stardust. Mysle, ze czytelnicy w Polsce sa bardziej wciagnieci w polityke niz np. ja. Nawet jesli piszesz o wyborachw Stanach i analizujesz wypowiedzi poszczegolnych politykow a nie tylko ogolnikujesz, to moim zdaniem wile sie mozna dowiedziec a i porownac z wizja kreowana przez media.
      Czekam niecierpliwie na Twoja "blow by blow" relacje w przyszlym roku.
      Pozdrawiam

      Agnieszka

      Delete
  59. Trzymasz się znacznie lepiej, niż dobrze i proszę trzymaj się dalej. Szkoda, że jeszcze nie ma programów przelewających słowa z dyktafonu na papier. To znaczy podobno jest jeden taki niemiecki, ale innych języków nie obsługuje. Też bym czasem wolała z różnych przyczyn powiedzieć na głos, i żeby ktoś mi to napisał za mnie.
    Potrzebujesz sekretarki!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alez takie dyktafony sa, na pewno nie tylko niemiecki, bo sa po angielsku i pewnie jeszcze w innych jezykach. Sa programy komputerowe, ktore "odczytuja" glos i zapisuja, to jak z telefonem, ktory dziala na glos wlasciciela i nie trzeba stukac. Nie zawsze one dzialaja prawidlowo, bo widzialam nie raz w szpitalu jak taki telefon reaguje na np. chinskie czy hinduskie nazwisko:))) do tego akcent wlasciciela. Krotko mowiac nie jest to doskonale:) Problem w tym, ze ja na potrzeby bloga potrzebuje polski. Nie sadze zeby sie oplacala skorka za wyprawke:))
      Narazie pisze, wiem, ze najgorsze jeszcze przede mna, ale jakos to przetrwam.
      Buziaki Iwonko pierwsze tego roku:***

      Delete
  60. wszystkiego dobrego w Nowym Roku Star, sliczna z Ciebie 61-latka :)) usciski, dla Wspanialego tez :)))

    ReplyDelete
  61. Star, wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Oby był lepszy i oby odwołanie nastąpiło szybko

    ReplyDelete
  62. Czymaj, czymaj i jesce mocniej czymaj!!!!
    Buziaki

    ReplyDelete
  63. Czymaj się , Skarbie , mocno.Serdeczności.

    ReplyDelete
  64. Ty się trzymasz mocą ducha swego! Wielkiego i nieodgadnionego.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...