Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, January 17, 2016

Raj na ziemi

Od czwartku jestesmy w Raju czyli na amerykanskich Wyspach Dziewiczych.








Oczywiscie nie mam czasu pisac. Jest bosko.



62 comments:

  1. Piękny raj i piękna nimfa. :) Miło cię zobaczyć taką wakacyjną. U nas mróz, brrr
    A jaka temperatura jest w tym raju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Temperatura miedzy 27-30C w nocy spada do 25C. W sumie jest fajnie bo nie za goraco i nie ma wysokiej wilgotnosci.

      Delete
  2. Wypoczywaj, zbieraj siły, podeślij troszkę słońca;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miska sama sobie chce troche cieploty przywiezc ale nie wiem czy sie uda:)))

      Delete
  3. Czyli co? Dziewictwo Ci wrocilo na swoje miejsce?
    Oraz temperatury powietrza to ja Ci zazdroszcze, bo u nas zimno jak na syberii. Brrr... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jak Kaczynski i Marta (roz)K(r)acznska wiecznie dziewica:))) Trzeba mi bylo tego ciepla mimo, ze w NYC jeszcze nie jest az tak zimno jak w Polsce. Tu powietrze czyste jak tylko przylecialam tak nie uzywam inhalatora, jezdze, chodze i wdycham ile sie da.

      Delete
  4. Uważaj tylko, żebyś nie zdziewiczała.Fajnie, że tam pojechaliście.Wiesz, w świetle tego co u mnie za oknem (fura śniegu i mróz) to mnie zazdrość nieco zżera, ale tak naprawdę to się cieszę, że tam jesteś i możesz się nacieszyc słońcem, ciepełkiem, tym pięknym białym piaseczkiem i takimi wspaniałymi widokami.Woda też zapewne ciepła. A jej kolor- [powalający.
    Bawcie się wspaniale, nabieraj sił i humoru!
    Buziam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie jestem "plazowa" nigdy nie bylam, wiec na plazy sie raczej mecze, ale jezdzimy zeby zobaczyc i chociaz jakies zdjecia zrobic. Woda ciepla i przezroczysta az oczy bola:)))

      Delete
  5. Star! Wyglądasz zachwycająco!
    Odpoczywaj, nabieraj sił!
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  6. W istocie, rajsko wygląda. Też tam zamierzam postawić stopę, a nawet dwie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ce, koniecznie jesli mozesz to stawiaj te stopy, naprawde warto.

      Delete
  7. Korzystaj ze wszytskiego co Rajskie!!! Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram sie Ineczko, jakos tak mi sie chyba nalezy po doswiadczeniach ostatnich dwoch lat:)

      Delete
  8. No i super extra ,wypoczywajcie kochani.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wypoczywam Dorko, nigdzie sie nie musimy spieszyc, czas na wyspach mierzy sie jakas inna miara:))) Wszystko na zwolnionych obrotach i nawet mnie nie denerwuje.

      Delete
  9. o matko lato ,lato wszędzie a tu zima i mróz będzie !!!
    dobrej zabawy !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego wlasnie zachcialo mi sie lata, ale niestety nie da sie uciec zupelnie od zimy:)

      Delete
  10. Witaj Star.
    Jak widzę to prawdziwy raj, życzę cudownego wypoczynku.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teniu, jest naprawde slicznie. Dziekuje:***

      Delete
  11. Dobrze ze uciekliscie,odpoczywacie ile wlezie ,a tu dzisiaj sniegiem daje,......aaaaaaaajade do Was,wykopie se doleczek w piasku i bede lezec,obiecuje ze nie bede przeszkadzac,ja duzo miejsca nie zajmuje ;))
    xoxoxoxoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, dawaj wykopiemy ten dolek razem, bedzie wiekszy i szybciej:))

      Delete
  12. ale bosko wygladasz!! Baw sie dobrze i korzystaj z tego raju ile sie da i rob duuuzo zdjec!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odep, zdjec robie jak wariatka, Wspanialy sie smieje, ze aparatu nie zostawiam nawet na moment:)) Zabralam dwa na wszelki wypadek i zapasowe baterie z ladowarkami do obu:)))

      Delete
  13. Uwielbiam St. Thomas, ale zakładam, że jesteście tam, gdzie ciszej... Jeszcze tam kiedyś wrócę, ale teraz Wy się bawcie, najpiękniej :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. W St.Thomas bylismy dwa dni. Za duzo akcji, za duzo ludzi i za duzo turystow. St. John jest najmniejsza wyspa i chyba najbardziej czysta ekologicznie. Prawie cala wyspa to ogromny Park Narodowy, nie mozna narzekac na brak zieleni i powietrze. Powietrze takie, ze nie uzywam inhalatora tylko oddycham gleboko jak moge.
      Z moimi mozliwosciami nie dalabym rady na St.Thomas, jeszcze za szybko sie mecze.

      Delete
    2. Oddychaj, chłoń, nabieraj sił i pozdrów stare kąty od dreama :***

      Delete
  14. Star łap promienie słońca i wypoczywaj. Widac,ze bosko!!!
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Margo, lapie wszystko co sie da i staram sie zlapac na zapas tylko to chyba nie wyjdzie:)))

      Delete
  15. Star, to ja ziebmie tylek, a Ty sie pojechalas dogrzewac?!

    Zazdraszczam, ale tylko dlatego, ze to tu to ani zima, ani jesien, tylko takie byle co.. to zdecydowanie fajniej byloby w sloneczku posiedziec..

    :**

    ps. jaki faaajny piasek, chcialoby sie stopy w niego schowac.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kas, w NYC tez calkiem cieplo, chociaz dzis ponoc padal snieg i temp. spadla do -2C ale jak wroce to akurat bedzie znow cieplej od przyszlego tygodnia. Tyle ze na to cieplo jest i tak wystarczajaco zimno, ze czlowiek musi sie naubierac:))) A tego nie lubie i ciezko chodzic w tych szmatach.

      Delete
  16. Wspaniale! Wypoczywaj, nabieraj sil.Temperatura idealna, bo u mnie pieklo--czesto ponad +40 w cieniu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. +40 w cieniu tez znam:) z NYC i to jest straszne, bo czlowiek jeszcze nie pomysli, zeby sie ruszyc a juz sie spocil:)) taka temp ok 30C jest bardzo wygodna.

      Delete
  17. Pieknie ci w tym kapeluszu! I bez tez.
    A muszelki sa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lolu, jesli sa to niewiele, serio nie rozgladalam sie a same sie nie rzucaja w oczy. Ale i tak nie wolno ich zbierac, sa czescia ekosystemu, ktory jest chroniony.

      Delete
  18. Nie puszczać się w raju to grzech:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No grzech:)) zwlaszcza, ze mamy 8-osobowe lozko:))) i Wspanialy co wieczor kusi jablkami, ze nie wspomne o winie;)

      Delete
  19. Nabieraj wigoru Star ! W pracy wyguglam gdzie te Wyspy i wtedy dopiero zacznę zazdrościć ! ;)
    Z obowiązku korespondencyjnego donoszę, że w Warszawie PRAWDZIWA ZIMA. Taka ze śniegiem po kolana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karaiby niedaleko Puerto Rico ale juz pewnie wygooglalas.

      Delete
  20. Replies
    1. W NYC ponoc wczoraj troche snieg popadal, ale nie ma sladu na ziemi. Mam nadzieje, ze mnie nie zasniezy jak wroce:))

      Delete
  21. Ech, te Wyspy Dziewicze... Jakiekolwiek byle ciepłe by mnie się teraz przydały w związku z tą oziębłością klimatu. Tak że całkowicie i bezczelnie zazdraszczam :-p
    A tak w ogóle to ślicznie wyglądasz, używaj kochana ile możesz. I wracaj wypoczęta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prosze nie mylic klimatu z pogoda, ktora w UK jest moim nieskromnym zdaniem zawsze po tej brzydszej stronie:)))
      Jest fajnie i wypoczywam, ale ja wypoczywam juz od roku:)))

      Delete
    2. A bo klimat tu do dupy jest to i pogoda nie za urocza :-)))

      Delete
  22. Super! A jaką masz rockową fryzurę! Zawsze o takiej marzyłam, a z siwymi włosami to już w ogóle mój ideał. Ale do tego trzeba mieć ładny kształt czaszki, a mnie to chyba mamusia w niemowlęctwie zamiast na podusi to na betonie kładła, bo łeb mam z tyłu płaski jak deska :-) Odpoczywajcie, wygrzewajcie stawy i cieszcie się życiem!

    ReplyDelete
  23. no pięknie.A piasek bielusienki na tych zdjęciach!
    Wypoczywaj ,baw się na miarę sił,niech Ci ten wyjazd idzie na zdrowie;)

    ReplyDelete
  24. Przepięknie i fajnie, że klimat taki w sam raz. :-)))

    ReplyDelete
  25. Ooo, i to mi sie podoba! Wakacjuj sie ile sie da, kochana Star :) Kazda czastka ciala i duszy.

    U mnie juz prawie wiosna, temperatura coraz cieplejsza, dzis juz az -10 ( a bylo -18). Tez z dobrodziejstw goraca korzystam, a co ;)

    ReplyDelete
  26. I czemu mnie to nie dziwi , że nie masz czasu pisać ;)
    W tak pięknych ( do pozazdroszczenia) okolicznościach przyrody to tylko odpoczywać, moczyć nunie w lagunie i nie myśleć o niczym . Należy Ci się ten Raj na Wyspach Dziewiczych jak mało komu :) Odpoczywajcie.
    Bo u nas mało, że zima to i klimat (obecnie) nie za konieczny :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  27. Oczywiście mnie to nie dziwi. Ten brak czasu na pisanie :) Piękne zdjęcia, piękne miejsce. Bawcie się dobrze!
    Ps. My dziś idziemy na... sanki :p

    ReplyDelete
  28. cześć Lasencjo :***
    kwitniesz :)))

    ReplyDelete
  29. Nie chcę być niegrzeczna Star, ale...DZIEWICZE? To nie uchodzi:-0

    ReplyDelete
  30. Cudowne miejsce! A promienie słoneczne zimą są na wagę złota :)

    ps. Cudnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  31. Buziakuje i lencie sie ile wlezie! Ściskam

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...