Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, January 21, 2016

Wspanialy jest gruby

Juz widze Wasze miny po przeczytaniu tytulu notki.
Ale poczekajcie zaraz wszystko udowodnie.
Pierwszego dnia jeszcze w St. Thomas rano ubieramy sie zeby polazic po wyspie.
Wspanialy jak wiekszosc mezczyzn ruszyl dwa razy rekami, trzy razy pogrzebal giczalem i gotowy.
A ja.... nie moge znalezc moich szortow...
No za cholere, kamien w wode, przeszukalam cala walizke.... nie ma.
-- Moze nie spakowalas? - wtracil troskliwie Wspanialy.
-- Nie moze tylko na pewno nie spakowalam, bo to przeciez Ty pakowales, ja tylko przygotowalam co chce zabrac. 
-- No to ja Cie bardzo przepraszam, ale jakims cudem musialy te szorty zostac w domu... - zaczal sie kajac.
-- Cud cudem ale ja potrzebuje szorty. 
-- Oj zaloz cokolwiek i na pewno cos kupimy. 
Coz mialam poczac, zalozylam cokolwiek i poszlam.
Dziwne tylko mi sie wydawalo dlaczego Wspanialy taki zachwycony gaciami, ktore mial na dupie.
Co chwile chwalil jaki to byl "dobry zakup", bo maja "duze kieszenie" i mala kieszonke taka gdzie mozna np. wlozyc karte kredytowa zeby jej nie szukac.
Fajnie w sumie to mile, ze chlopa glupie gacie tak ciesza, ale przeciez wiem, ze ich nie kupil teraz przed wyjazdem tylko ma juz pare lat... skad ten nagly zachwyt.
Dopiero jak wrocilismy do hotelu to mnie olsnilo i mowie:
-- Chodz no tu chlopczyku, zdejmij te gacie i pokaz mi co to za marka... 
-- A Ty co chcesz od moich gaci? - zapytal ale polecenie wykonal.
I w tym momencie stalo sie cos czego ani ja ani on nie przewidzielismy w najsmielszych marzeniach.
Okazalo sie mianowicie, ze Wspanialy caly dzien spedzil w moich gaciach!!!!
Wspanialy!!!!
Tak ten sam, wiecznie chudy Wspanialy, ktory przez czas mojej choroby rowniez schudl jakies 7-8kg chodzil caly dzien w moich szortach i na niego sa akurat dobre, a na mnie dwa rozmiary za duze!!!!
Prosze oto dowod rzeczowy, szkoda, ze nie wiedzialam i nie zrobilam lepszego zdjecia, ale jest co jest.
Wspanialy w moich gaciach:


I ja dwa dni pozniej w tych samych gaciach:


I wyszlo, ze to nie ja jestem gruba tylko Wspanialy:)))
Ktos sie upominal o wiecej zdjec Wspanialego to prosze, on sie nie cierpi fotografowac, ale zawsze cos mi sie uda zrobic.
Tu tez wampir ciagle w moich gaciach:))








Dopiero teraz dotarlo do mnie, ze wyglada na to, ze moj maz cale wakacje spedzil w jednej T-shirt:))) Cholera, moze i to prawda, a ja tego nie widze, albo trafilam na jeden dzien kiedy dal sie fotografowac. Jak juz ma dosc to sie wlasnie zachowuje tak jak na ostatnim zdjeciu, albo gorzej:P

Jeszcze paznokciowo, bo nie odpowiadam na komentarze.
Moje kochane, ja nie moge miec krotszych paznokci bo sa i tak juz opilowane do skory, prosze oto dowod:


Chyba, ze utne pol palucha to bedzie krocej:)))
Ja mam dluga plytke paznokcia wiec moje paznokcie zawsze wygladaja jakby byly dlugie.
Od czasu kiedy sie zorientowalam co sie dzieje sama o nie dbam.
Nie obcinam, zreszta od ponad 30 lat nigdy nie obcinam paznokci, zawsze tylko piluje, a od 10 lat tylko szklanym pilnikiem. Dzieki temu mam bardzo zdrowe i silne paznokcie.
Byl czas w 2014 ze po chemii troche mi sie wysuszyly i byly slabsze, ale szybko to naprawilam.
Teraz piluje je dwa razy w tygodniu i musze robic to sama, bo czuje kiedy boli, czego manikurzystka niestety nie wyczuje. Spie w cieniutkich bawelnianych rekawiczkach, a jak musze to w dzien zakladam taki gumowy paluszek na ten kciuk, ktory jest w najgorszym stanie.
Jakos to musze przezyc.
Ach i prosze, nawet jak ktoras wpadnie na pomysl, ze mozna to zebrac do kupy akrylem tudziez innym gelem to darujcie sobie takie rady:)))
Za zadne pieniadze nie nalozylabym na moje paznokcie zadnego gelu, nie mowiac o akrylu.
Dbam o to co mam naturalne i tak juz zostanie do konca moich dni.
Wszelkie sztucznosci nie dla mnie tak paznokciowo jak i na twarzy tudziez w cyckach i inszych przdatakach, bo to wiecie od nastu lat jesli nie wiecej to i cnote mozna sobie dorobic:)))



25 comments:

  1. A juz sie ucieszylam, ze Wspanialy na lustrzyce zapadl! ;) A on tylko gacie Ci podprowadzil.
    W dawnych czasach to ja bylam taki szczypiorek, ze z moim chlopem mielismy ten sam rozmiar, z tym, ze ja sie rozwinelam (nie tylko intelektualnie), a on pozostal w tamtym rozmiarze i teraz juz nie moge podprowadzac jego gaci. :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wspanialy cale zycie czyli od 15tego roku zycia nosil rozmiar 30 teraz spokojnie miesci sie w 28. Oczywiscie to rozmiary "dzinsowe" a moje damskie to rozmiar 14 a moge nosic 10 z tym, ze przez te paznokcie jest latwiej chodzic w za duzych ciuchach:)))

      Delete
  2. Po prostu Wysoki sie wpasować pod Ciebie jak tylko mógl najbardziej:-)
    Aż mi cieplej jak takie fotki wrzucasz, a u nas biało i mroźnie.

    ReplyDelete
  3. Witaj Stardust:-) Po długiej przerwie, powracam;) Miło zawsze się Ciebie czyta... Z tymi gaciami Wspaniałego to będę mieć ubaw chyba do końca dnia;) Cóż zwyczajnie Wspaniały jest wspaniały!!! Pozdrawiam Was serdecznie. Ladybird;)

    ReplyDelete
  4. Nie ktoś się upominał, tylko JA :D Dziękuję! U mnie ostatnio się okazało, że to ja jestem gruba, bo spodnie dresowe Bogdana leżą na mnie jak ulał:)Załamka :)

    ReplyDelete
  5. Gruby, chudy ..... co tam, co tam???? Najwazniejsze ze Wspanialy i ze wygladacie rajsko!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  6. Skoro okazało się, że możecie nosić jedne gacie, to... jakby walizek na urlop można teraz mniej zabierać :) A i widziałam, że kapelusz też dobrze na Wspaniałym leży :)
    Wypoczywajcie!

    ReplyDelete
  7. Star, teraz sporo gaci jest unisex, więc pomylić się łatwo. Kiedyś wszystkie damskie gatki miały zdecydowany krój, czyli w biodrach były nieco szersze, w talii węższe.Teraz większość letnich gatek jest tak samo szyta a jeśli do tego w talii mają elastyczny pasek to pomyłka murowana. Ostatnio kupiłam dla siebie spodnie dresowe, które teoretycznie były damskie, ale tył i przód miały taki sam podkrój , więc mi z tyłka zjeżdżały, więc je sprezentowałam ślubnemu i jest zadowolony.Na zachętę powiedziałam mu, że się w nie nie mieszczę i się ucieszył, że on w nie wchodzi.Podzielam niechęć Wspaniałego do fotografowania się, nie lubię być fotografowana. Najgorzej jest, gdy muszę sobie uaktualnić jakiś dokument ze zdjęciem- masakra.Wiesz, podobnie jak Twój Wspaniały potrafię pół wakacji opędzić w jednym T-shircie, no chyba, że mi nie wyschnie do rana po praniu. Okropnie się przywiązuję do tego w czym mi wygodnie. Wspaniałemu do twarzy w kapelutku, może powinien go stale używać?
    Buziam;)

    ReplyDelete
  8. no spaślak normalnie :)))) Star. Nazwijmy rzeczy po imieniu. To Ty jesteś CHUDA ! i powiedz, że właśnie na TEN KOMENTARZ czekałaś :)))))

    Zawsze byłam ze szczupłymi facetami i oczywiście ja zawsze byłam ta gruba. Ze ich gacie spadały mi z tyłka to się jakoś nie liczyło ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dokladnie na taki komentarz czekalam:))))))

      Delete
  9. Widze ze Wspanialy nie tylko gaci Twoich uzywa :-) Ja za to w meskich gaciach na motorze jezdze ale ja nie mam zadnych curves to moge.
    Dzieki za tip z pazureirami. Moje sa brzydkie i pokrzywione, ale moze jak przestane obcinac i tylko pilowac bede to za dwadziescia lat sie dorobie choc odrobine ladniejszych niz teraz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obcinanie, przez nierownomierna sile nacisku na plytke paznokcia powoduje, ze sie rozdwajaja. Najzdrowiej jest pilowac i jesli mozesz to naprawde polecam szklany pilnik. Jest tak mialki (miekki - nie wiem jak to napisac) i delikatny, ze nie powoduje zadnych zniszczen:))

      Delete
  10. Star, jak ja bym chciala miec taki problem.. niestety od jakiegos czasu podprowadzam podkoszulki meza, bo wygodne, a ja nie chce wydawac pieniedzy na duze rozmiary, bo wciaz wierze, ze zgubie te nadprogramowe kilogramy.. ;)

    Pieknie wygladacie. I widoki piekne. :) Mysle, ze taki wypoczynek byl Wam potrzebny. :)

    A co do pazurkow - ja obcinam, al tylko nozyczkami do pazurkow, nigdy obcinaczka. I szlifuje pilnikiem diamentowym, bo ktos mi kiedys powiedzial, ze taki najlepszy dla pazurkow, ale mnie tym szklanym zaintrygowalas, i zaraz sobie poszukam na amazonie..

    Co do sztucznych paznokci mam takie samo zdanie jak Ty. :) A lakiery stosuje sporadycznie, i tylko te bezpieczne, eko, bez badziewi w skladnikach.

    ReplyDelete
  11. Wspaniały ma licząc po zdjęciach: dwa T-shirty i jedną koszulę. A gacie macie jedne, które on ma prawo nosić, kiedy Ty paradujesz w spódnicach i sukienkach. :)
    Ja też już nigdy raczej nie będę męczyć moich paznokci żadnym żelem, akrylem ani hybrydą. Powoli odżywają od zeszłorocznych eksperymentów, ale zima im nie służy, ile bym nie smarowała, to się rozdwajają.
    Mimo że od lat tylko szklanym pilnikiem (to Ty mi nawet powiedziałaś i od tego czasu się pilnuję jeszcze bardziej!) piłuję. Ale nie szkodzi, w lecie już będą piękne!
    Pozdrowienia w tym raju! :)

    ReplyDelete
  12. A poza tym chudzinka się z Ciebie zrobiła :) Buziaki!!!

    ReplyDelete
  13. Ja przepraszam, ale Wspaniały w Twoich gaciach wygląda lepiej i wyszło mi, że Ty musisz nabyć nowe :D

    ReplyDelete
  14. Szczerze powiedziawszy, to na Wspaniałym również te gatki jakby wiszą. Taki ich krój, ot co.
    Zatem mogą to być teraz gatki przechodnie, kto akurat czuje wenę, ten zakłada. I gitara.
    Miłego wypoczynku i duuuuużo zdrówka dla Was!:))


    ReplyDelete
  15. popłakałam się. niech te paznokcie szybko odrosną!

    ReplyDelete
  16. Gacie jak gacie, ale za to fotka w Twoim kapeluszu- super ! I Twoja- w niebieskiej bluzce- cudna ! Ależ tam pięknie, nie mogę się napatrzeć na te błękity i zielenie.

    ReplyDelete
  17. Chyba grubych nie widziałaś!:)

    ReplyDelete
  18. Po prostu oboje jesteście Wspaniali :).

    ReplyDelete
  19. Tytuł bardzo mylący, ale suspens wspaniały. :) I cieszy mnie porada o braku sztuczności na pazurach - potwierdza moje podejście do tego tematu. :)

    ReplyDelete
  20. Jesteście przeuroczy i powinniście mieć grafik noszenia gaci.
    Paznokcie obcinam do skóry, nienawidzę pilnika, umarłabym piłując. Nic mi się nie rozdwaja i nie dzieje, ale ja widać jakaś niedorobiona jestem :D

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...