Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Sunday, February 28, 2016

Moje dziecko

Moje dziecko konczy dzis 40 lat.
Przepraszam synu, bo w/g Twojego zyczenia nigdy o Tobie nie pisze, ale dzis... no umowmy sie, ze to o mnie ;)
A wiec jest o mnie:
Jestem dumna, ze wychowalam Cie na tak wspanialego czlowieka, czlowieka glownie z ogromnym sercem.
Kocham Cie!!!





41 comments:

  1. Gratulacje, Star. Cudownie, że możesz tak napisać. Wszystkiego dobrego dla Mamy i Jubilata.

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego co najlepsze dla Jubilata.
    Usciski

    ReplyDelete
  3. Gratuluję! Mój syn też w tym roku kończy czterdziestkę.

    ReplyDelete
  4. Gratuluję! Mój syn też w tym roku kończy czterdziestkę.

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego co najlepsze dla Czterdziestolatka i całej Waszej Rodziny!

    ReplyDelete
  6. Mój za parę dni 35. Kiedy nam te chłopaki się tak zestarzały?!!!

    ReplyDelete
  7. No to kolejnych szczesliwych czterdziestek dla jubilata! :)))

    ReplyDelete
  8. Najlepsze życzenia dla Syna!
    I dla Ciebie Star! Każde urodziny dziecka są cudownym świętem dla matki :)

    ReplyDelete
  9. Wspaniale Star! Gratuluję! W roku 2013, kiedy ja skończyłam 40, moja mama odeszła. Nie doczekała. Dlatego - żyj długo i szczęśliwie do następnych i następnych i następnych urodzin syna :-) :-) :-).

    ReplyDelete
  10. Wszystkiego najlepszego dla Matki i Syna!

    ReplyDelete
  11. " Na drugie tyle teraz przygotuj się..." jak życzono inż. Karwowskiemu :)
    Gratuluję Syna !

    ReplyDelete
  12. No pewnie, że to o Tobie! 40lat temu debiutowałaś w nowej roli :) I "grasz" ją do dzisiaj. Wszystkiego najlepszego dla Juniora! I gratulacje dla Mamy!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No dobra- skoro ja patrzę na Elizę i zastanawiam się, kiedy te 10lat zleciało, to... co Ty czujesz patrząc na swoje Dziecko? :)

      Delete
  13. Zdrowia i szczęścia dla Mamy i Syna;D

    ReplyDelete
  14. Najlepszego dla Twego "Czterdziestolatka"!!!!, dla Ciebie też! Czy wiesz, że nasze dzieci są z jednego roku? Moja skończy 40 w lipcu.
    Serdeczności;)

    ReplyDelete
  15. Witaj Star.
    Wielkim szczęściem jest mieć dzieci o dobrym sercu.Więc cieszmy się tym szczęściem:))
    Wszystkiego najlepszego dla solenizanta i dla Ciebie Star:))A żeby wspaniałemu nie było smutno to również życzę mu wszystkiego najlepszego:))
    Pozdrawiam serdecznie:))
    PS. Mam też równolatkę,moja Kasia skończy 40-kę we wrześniu:))

    ReplyDelete
  16. Star, alez Twój Syn ma tylko 10 lat, a Tyś młodą mamą ;)))
    Zdrówka dla Ciebie i Syna!

    ReplyDelete
  17. Najlepsze zyczenia dla jubilata. Jak ten czas leci...

    ReplyDelete
  18. najlepsze dla syna i Matki, która tak pieknie wychowała:)))

    ReplyDelete
  19. Samych radosci na dalsze lata :)
    xoxoxoxoxoxo

    ReplyDelete
  20. Gratulacje dla Ciebie i szczesliwosci wszelkiej dla dziecka:-)))

    ReplyDelete
  21. Wspaniale :) Żyjcie oboje po sto lat! To razem będzie 200 :)

    ReplyDelete
  22. Gratulacje! :) Aczkolwiek Twoje Dziecko jest tylko pięć lat ode mnie mlodsze. To mozliwe ? ;))))

    ReplyDelete
  23. Żeby nie było, że o Twoim Synu tu piszemy, wszystkiego najlepszego dla Jego Mamy :-)))

    ReplyDelete
  24. Krótko,zwięźle i pięknie!!
    100 lat dla Syna i Ciebie Star:**

    ReplyDelete
  25. Z mądrej Mamy, to co miał wyrosnąć na menela czy bandytę? Wszystkiego najpiękniejszego dla Obojga :*

    ReplyDelete
  26. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  27. słyszałam, że w wychowaniu mężczyzny to właśnie jest najtrudniejsze - te pierwsze 40 lat ;)
    pozdrawiam ciepło!

    ReplyDelete
  28. Sto lat dla Syna! I gratulacje dla cudownej Mamuśki :)

    ReplyDelete
  29. I gęba mi się śmieje :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    SIUP !!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. Spóźnione, ale najlepsze życzenia - dla Was: Mamy i Syna.
    Ta ciąża mnie wzrusza, bo wyobrażam sobie, jakie to cudowne uczucie widzieć dorosłego wspaniałego mężczyznę przed sobą i móc myśleć: dzięki mnie...
    Buziaki Star!

    ReplyDelete
  31. Wielkie gratulacje! Nie mam dzieci i nigdy nie zamierzałam mieć, ale zastanawiałam się, jak to jest umieć wychować człowieka na CZŁOWIEKA. Wyobrażam sobie, że trudno, ale też samemu trza być "na poziomie". Podziwiam szczerze!

    ReplyDelete
  32. Wszystkiego dobrego dla Ciebie i Syna :)

    ReplyDelete
  33. Najlepszego dla Twojego Syna. Cieszę się Twoim szczęściem i radością, bo wiem, ile trzeba włożyć trudu w wychowanie dziecka. Gratulacje, Stardust :*

    ReplyDelete
  34. a no to wypijmy jak w metryce znów przybyło !!!!

    Oby marzenia miał i je spełniał !
    zdrowia i szczęścia !

    ReplyDelete
  35. Pewnie, ze o Tobie. Gratuluję. Znam ten rodzaj wzruszenia, że dziecko jest porządnym człowiekiem. Miłość miłością, ale fajnie jest móc swoje dziecko jeszcze po prostu lubić.

    ReplyDelete
  36. To również o Tobie. Zwłaszcza o Tobie. Gratulejszyn!

    ReplyDelete
  37. Gratuluje Mamie i Synowi! Wiem jaka dumę czujesz, bo tez jestem mama:) piękne to jest. To pewnie bawicie sie i świętujecie?

    ReplyDelete
  38. Wszystkiego dobrego! A moj 25tego 20. I tez nie wiem kiedy zlecialo...

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...